Ogłoszenie z dnia 2022-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00233995/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
WYKONANIE ORAZ DOSTAWA OZNAKOWANYCH GADŻETÓW PROMOCYJNYCH NA POTRZEBY DEPARTAMENTU WSPÓŁPRACY Z ZAGRANICĄ I PROMOCJI REGIONU ORAZ PROJEKTÓW WSPÓŁFINANSOWANYCH ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKICH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Opolskie
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412421
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piastowska 14
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-082
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: + 48775416468
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@opolskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYKONANIE ORAZ DOSTAWA OZNAKOWANYCH GADŻETÓW PROMOCYJNYCH NA POTRZEBY DEPARTAMENTU WSPÓŁPRACY Z ZAGRANICĄ I PROMOCJI REGIONU ORAZ PROJEKTÓW WSPÓŁFINANSOWANYCH ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKICH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-afdcdd35-f906-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00335266
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045499/39/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 WYKONANIE ORAZ DOSTAWA OZNAKOWANYCH GADŻETÓW PROMOCYJNYCH NA POTRZEBY DEPARTAMENTU WSPÓŁPRACY Z ZAGRANICĄ I PROMOCJI REGIONU ORAZ PROJEKTÓW WSPÓŁFINANSOWANYCH ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKICH
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach „Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020”; PROJEKTY: MAMY RADY NA ODPADY – kampania edukacyjna na terenie województwa opolskiego; OPOLSKIE NA ROWERY – przygotowanie i realizacja koncepcji rozwoju ścieżek rowerowych w województwie opolskim wraz z kampanią edukacyjną2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00233995/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOA-ZP.272.17.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 221403,43 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa oznakowanych gadżetów promocyjnych:
Zadanie nr 1: Gadżety promocyjne na potrzeby Departamentu Współpracy z Zagranicą i Promocji Regionu
Torba papierowa duża – 2 000 szt.;
Torba papierowa mała – 2 000 szt.;
Zestaw filiżanka ze spodkiem do espresso – 200 szt.;
Kubek z uchem – 200 szt.;
Garnki emaliowane – 20 kpl.;
Fartuch kuchenny – 100 szt.;
Zestaw rękawica kuchenna i łapka – 200 zestawów;
Zadanie nr 2: „PROJEKT MAMY RADY NA ODPADY”- kampania edukacyjna na terenie województwa opolskiego
Butelka na wodę z filtrem – 1 000 szt.;
Zestaw dwóch filtrów do butelki na wodę wraz z ustnikiem/zakrętką – 1 000 zestawów;
Zestaw większych toreb na odpady – 500 zestawów;
Kołonotatnik z długopisem – 1 000 zestawów;
Zestaw piśmienniczy – 500 zestawów.;
Pendrive – 70 szt.;
Teczka konferencyjna na dokumenty formatu A4– 1 000 szt.;
Zestaw do notatek – 1 000 zestawów;
Notes A5 - 500 szt.;
Zadanie nr 3: PROJEKT „OPOLSKIE NA ROWERY” -przygotowanie i realizacja koncepcji rozwoju ścieżek rowerowych w województwie opolskim wraz z kampanią edukacyjną
Zapięcie do roweru U-lock – 50 szt.;
Plecak rowerowy – 50 szt.;
Kamizelka odblaskowa – 2 100 szt.;
Pokrowiec na rower – 100 szt.;
Podwójna sakwa rowerowa – 50 szt.;
Pompka podłogowa – 50 szt.;
Uniwersalny uchwyt rowerowy do smartfona – 100 szt.;
Zestaw do naprawy roweru – 100 zestawów;
na potrzeby Departamentu Współpracy z Zagranicą i Promocji Regionu oraz projektów współfinansowanych ze środków europejskich.
Dostarczone oznakowane gadżety promocyjne muszą być zgodne z zaakceptowanymi projektami, a także muszą być nowe, pełnowartościowe, w pierwszym gatunku, wolne od wad, zarysowań, przebarwień, pęknięć, ewentualnie innych uszkodzeń widocznych gołym okiem, a także muszą spełniać warunki dla produktów bezpiecznych wg art., 4 ustawy o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. 2021 r. poz. 222).
Materiały promocyjne będą przeznaczone dla wszystkich użytkowników, długość pasków przy fartuchu kuchennym, będzie dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami (OPZ, nr pozycji 6)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
W Projektowanych postanowieniach umowy zawarte są elementy dotyczące przedmiotu i zasady realizacji – załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245984,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 325089,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245984,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Reklamowo- Wydawnicza Studio B&W Wojciech Janecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6441853060
7.3.3) Ulica: Podjazdowa
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA REKLAMOWO-WYDAWNICZA STUDIO "B & W" WOJCIECH JANECKI
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA REKLAMOWO-WYDAWNICZA STUDIO "B & W" WOJCIECH JANECKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245984,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup, dostawa i montaż stołu operacyjnego dla potrzeb Bloku Operacyjnego.
- Zakup i dostawa żywienia medycznego.
- "Usługi przesyłu danych sygnału emitowanego do nadajników"
- Zakup osobowego samochodu hybrydowego dla KOWR OT w Opolu.
- Usługa w zakresie transportu sanitarnego na terenie miasta Opola oraz poza granicami miasta Opola
- TP.U.LN.03.24_Kompleksowe usługi prania, dezynfekcji i reparacji bielizny szpitalnej przez okres 12 m-cy, w tym ...
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostawa materiałów/artykułów konferencyjnych oraz informacyjno - wystawienniczych
- Dostawa materiałów brandingowych, wystawienniczych i konferencyjnych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych dotyczących programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027
- Dostawa materiałów pomocniczych / informacyjno - edukacyjnych
- DOSTAWA DROBNYCH MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH Z LOGO
- Kompleksowa organizacja jednodniowej Konferencji inaugurującej zawiązanie sieci współpracy na rzecz rozwoju doradztwa zawodowego w województwie lubelskim.
- Kompleksowa usługa opracowania materiału edukacyjnego dla nauczycieli w zakresie ekonomii społecznej w postaci scenariusza do tzw. "żywej lekcji" o ekonomii społecznej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.