eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › WYKONANIE ORAZ DOSTAWA OZNAKOWANYCH GADŻETÓW PROMOCYJNYCH NA POTRZEBY DEPARTAMENTU WSPÓŁPRACY Z ZAGRANICĄ I PROMOCJI REGIONU ORAZ PROJEKTÓW WSPÓŁFINANSOWANYCH ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKICH



Ogłoszenie z dnia 2022-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
WYKONANIE ORAZ DOSTAWA OZNAKOWANYCH GADŻETÓW PROMOCYJNYCH NA POTRZEBY DEPARTAMENTU WSPÓŁPRACY Z ZAGRANICĄ I PROMOCJI REGIONU ORAZ PROJEKTÓW WSPÓŁFINANSOWANYCH ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKICH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Opolskie

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412421

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piastowska 14

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-082

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: + 48775416468

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@opolskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYKONANIE ORAZ DOSTAWA OZNAKOWANYCH GADŻETÓW PROMOCYJNYCH NA POTRZEBY DEPARTAMENTU WSPÓŁPRACY Z ZAGRANICĄ I PROMOCJI REGIONU ORAZ PROJEKTÓW WSPÓŁFINANSOWANYCH ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKICH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-afdcdd35-f906-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00335266

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045499/39/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.11 WYKONANIE ORAZ DOSTAWA OZNAKOWANYCH GADŻETÓW PROMOCYJNYCH NA POTRZEBY DEPARTAMENTU WSPÓŁPRACY Z ZAGRANICĄ I PROMOCJI REGIONU ORAZ PROJEKTÓW WSPÓŁFINANSOWANYCH ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKICH

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach „Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020”; PROJEKTY: MAMY RADY NA ODPADY – kampania edukacyjna na terenie województwa opolskiego; OPOLSKIE NA ROWERY – przygotowanie i realizacja koncepcji rozwoju ścieżek rowerowych w województwie opolskim wraz z kampanią edukacyjną

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00233995/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DOA-ZP.272.17.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 221403,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa oznakowanych gadżetów promocyjnych:

Zadanie nr 1: Gadżety promocyjne na potrzeby Departamentu Współpracy z Zagranicą i Promocji Regionu

 Torba papierowa duża – 2 000 szt.;
 Torba papierowa mała – 2 000 szt.;
 Zestaw filiżanka ze spodkiem do espresso – 200 szt.;
 Kubek z uchem – 200 szt.;
 Garnki emaliowane – 20 kpl.;
 Fartuch kuchenny – 100 szt.;
 Zestaw rękawica kuchenna i łapka – 200 zestawów;

Zadanie nr 2: „PROJEKT MAMY RADY NA ODPADY”- kampania edukacyjna na terenie województwa opolskiego
 Butelka na wodę z filtrem – 1 000 szt.;
 Zestaw dwóch filtrów do butelki na wodę wraz z ustnikiem/zakrętką – 1 000 zestawów;
 Zestaw większych toreb na odpady – 500 zestawów;
 Kołonotatnik z długopisem – 1 000 zestawów;
 Zestaw piśmienniczy – 500 zestawów.;
 Pendrive – 70 szt.;
 Teczka konferencyjna na dokumenty formatu A4– 1 000 szt.;
 Zestaw do notatek – 1 000 zestawów;
 Notes A5 - 500 szt.;

Zadanie nr 3: PROJEKT „OPOLSKIE NA ROWERY” -przygotowanie i realizacja koncepcji rozwoju ścieżek rowerowych w województwie opolskim wraz z kampanią edukacyjną
 Zapięcie do roweru U-lock – 50 szt.;
 Plecak rowerowy – 50 szt.;
 Kamizelka odblaskowa – 2 100 szt.;
 Pokrowiec na rower – 100 szt.;
 Podwójna sakwa rowerowa – 50 szt.;
 Pompka podłogowa – 50 szt.;
 Uniwersalny uchwyt rowerowy do smartfona – 100 szt.;
 Zestaw do naprawy roweru – 100 zestawów;

na potrzeby Departamentu Współpracy z Zagranicą i Promocji Regionu oraz projektów współfinansowanych ze środków europejskich.

Dostarczone oznakowane gadżety promocyjne muszą być zgodne z zaakceptowanymi projektami, a także muszą być nowe, pełnowartościowe, w pierwszym gatunku, wolne od wad, zarysowań, przebarwień, pęknięć, ewentualnie innych uszkodzeń widocznych gołym okiem, a także muszą spełniać warunki dla produktów bezpiecznych wg art., 4 ustawy o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. 2021 r. poz. 222).
Materiały promocyjne będą przeznaczone dla wszystkich użytkowników, długość pasków przy fartuchu kuchennym, będzie dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami (OPZ, nr pozycji 6)

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.

W Projektowanych postanowieniach umowy zawarte są elementy dotyczące przedmiotu i zasady realizacji – załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245984,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 325089,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245984,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Reklamowo- Wydawnicza Studio B&W Wojciech Janecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6441853060

7.3.3) Ulica: Podjazdowa

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245984,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji zamówienia - 15 dni roboczych od dnia zaakceptowania wszystkich projektów graficznych gadżetów promocyjnych przez zamawiającego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.