eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usługi żywienia tj. przygotowywanie i dowóz posiłków dla uczniów Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi nr 394 w Warszawie w roku szkolnym 2023/2024.



Ogłoszenie z dnia 2023-08-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi żywienia tj. przygotowywanie i dowóz posiłków dla uczniów Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi nr 394 w Warszawie w roku szkolnym 2023/2024.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi nr 394

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013003008

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J.Iwanowa Szajnowicz 5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-796

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 508 457 084

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p394@eduwarszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: p394.ursynow.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dbfo-ursynow.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi żywienia tj. przygotowywanie i dowóz posiłków dla uczniów Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi nr 394 w Warszawie w roku szkolnym 2023/2024.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15c1909e-1027-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00335226

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00099512/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Przygotowanie i dowóz posiłków dla dzieci z P394 przy. ul. Iwanowa - Szajnowicza 5 w Warszawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00270458

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P394.A.26.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 720666,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi żywienia uczniów Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi nr 394 w Warszawie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący wymagań Zamawiającego w sprawie jakości dostarczanych posiłków, o których mowa w ust. 4, stanowi załącznik nr 3 do SWZ
3. Wykonawca będzie przygotowywał na potrzeby:
1) uczniów Przedszkola cztery posiłki dziennie, w tym:
a) śniadanie,
b) drugie śniadanie,
c) obiad składający się z dwóch dań w postaci zupy i drugiego dania,
d) podwieczorek;
2) nauczycieli oraz pracowników administracji i obsługi Przedszkola posiłek, o którym mowa w pkt 1 lit. c.
4. Maksymalny zakres zamówienia obejmuje przygotowywanie i dostarczenie w trakcie 230 dni po:
1) 180 porcji dziennie każdego z posiłków, o których mowa w ust. 3 pkt 1 lit. a, b oraz d, tj. łącznie po 41 400 każdego z posiłków;
2) 188 obiadów, o których mowa w ust. 3 pkt 1 lit. c, tj. łącznie po 43 240 obiadów
5. Liczba dni wskazanych w ust. 5 może ulec zmniejszeniu w związku z przerwami w funkcjonowaniu Przedszkola lub w związku z przerwami w uczęszczaniu uczniów do Przedszkola lub w związku z innymi niemożliwymi do przewidzenia sytuacjami.
6. Liczba posiłków przygotowywanych i dostarczanych w danym dniu będzie ustalana na podstawie faktycznego zapotrzebowania przekazywanego Wykonawcy do godz. 22:00 dnia poprzedniego.
7. Faktyczne zapotrzebowanie na poszczególne posiłki, o których mowa w ust. 3 pkt 1, nie musi być równe. Dopuszczalne jest zamawianie przez:
1) uczniów Przedszkola:
a) wszystkich posiłków, o których mowa w ust. 3 pkt 1,
b) jedynie posiłków, o których mowa w ust. 3 pkt 1 lit. a-c,
c) jedynie posiłków, o których mowa w ust. 3 pkt 1 lit. b-d;
2) nauczycieli oraz pracowników administracji i obsługi Przedszkola jedynie posiłku, o którym mowa w ust. 3 pkt 1 lit. c.
8. Minimalny zakres zamówienia stanowi 50% zamówienia maksymalnego, o którym mowa w ust. 5 i obejmuje łączne przygotowywanie i dostawę minimalnie 20 700 śniadań,20 700 drugich śniadań, 21 620 obiadów, 20 700 podwieczorków
9. Dostawa posiłków o których mowa w ust. 3 pkt 1-2 odbywać się będzie poprzez przekazywanie przez Wykonawcę nauczycielom lub pracownikom administracji i obsługi Przedszkola odpowiednio zabezpieczonych posiłków w pojemnikach termoizolacyjnych, wykonanych z tworzywa zabezpieczających posiłki przed wylaniem oraz schłodzeniem:
1) termosach jednoskładnikowych przeznaczonych do transportu gorących posiłków (zupa, napoje);
2) termosach wieloskładnikowych wypełnionych pojemnikami, które występują w różnej konfiguracji i zapewniają dostarczenie poszczególnych części posiłków, przy czym muszą one:
a) gwarantować utrzymanie odpowiedniej temperatury i jakości posiłków przy czym:
- minimalna temperatura posiłków winna wynosić w trakcie serwowania zupy +75 °C, drugiego dania +65 °C, herbaty/kawy/kakao +70 °C,
- maksymalna temperatura produktów zimnych (surówki) winna wynosić +4 °C,
b) być szczelnie zamknięte,
c) być nieuszkodzone,
d) posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty
10. Posiłki, o których mowa w ust. 4 wydawane będą w stałych godzinach:
1) śniadania o godz. 8:30;
2) drugie śniadania o godz. 10:00;
3) obiady o godz. 12:00;
4) podwieczorki o godz. 15:00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 690239,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1015680,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 721280,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bluebar-Catering Firma Gastronomiczna GAST-TOP Jolanta Katarzyna Wróbel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261064088

7.3.3) Ulica: Afrykańska

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-966

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 721280,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-01 do 2024-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.