eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usługi żywienia tj. przygotowywanie i dowóz posiłków dla uczniów Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi nr 394 w Warszawie w roku szkolnym 2023/2024.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi żywienia tj. przygotowywanie i dowóz posiłków dla uczniów Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi nr 394 w Warszawie w roku szkolnym 2023/2024.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi nr 394

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013003008

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J.Iwanowa Szajnowicz 5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-796

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 508 457 084

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p394@eduwarszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: p394.ursynow.warszawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty Ursynów m.st. Warszawy

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9511171894

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Aleja Komisji Edukacji Narodowej 61

1.11.4.) Miejscowość: Warszawa

1.11.5.) Kod pocztowy: 02-797

1.11.6.) Województwo: mazowieckie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.11.9.) Numer telefonu: 22 277 51 00

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: dbfounw@eduwarszawa.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: http://www.dbfo.ursynow.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi żywienia tj. przygotowywanie i dowóz posiłków dla uczniów Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi nr 394 w Warszawie w roku szkolnym 2023/2024.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15c1909e-1027-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00270458

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00099512/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Przygotowanie i dowóz posiłków dla dzieci z P394 przy. ul. Iwanowa - Szajnowicza 5 w Warszawie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://dbfo-ursynow.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://dbfo-ursynow.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Na podstawie art. 61 ustawy Pzp w niniejszym postępowaniu komunikacja, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcami – odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy pod adresem https://dbfo-ursynow.ezamawiajacy.pl/.
Przekazanie oferty wymaga od Wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania na Platformie. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub założenia bezpłatnego konta. Rejestracja Wykonawcy na Platformie następuje automatycznie poprzez weryfikację adresu e-mail podanego przez Wykonawcę w formularzu rejestracyjnym. Rejestracja może trwać więcej niż 1 dzień roboczy. Mając to na uwadze, Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty.
Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne, które musi spełniać komputer Wykonawcy:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na komputer;
2) komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
3) zainstalowana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;
4) zainstalowany program obsługujący pliki w formacie pdf.
Dopuszczalne wielkości i formaty przesyłanych danych:
1) wielkość pojedynczego pliku zamieszczonego w systemie nieprzekraczająca 100 MB;
2) dopuszczalne formaty plików: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
Kodowanie i czas odbioru danych:
1) plik załączony i zapisany przez Wykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;
2) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar.
Wymagania sprzętowo-aplikacyjne w zakresie podpisywania ofert w przypadku składania oferty w formie elektronicznej (podpisywania dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym):
1) kwalifikowany podpis elektroniczny osoby składającej wniosek lub ofertę na Platformie;
2) włączona w przeglądarce obsługa JavaScript;
3) zainstalowane na komputerze środowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows - w wersji 32 oraz 64 bitowej – do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment 8u202 - Windows x86 Offline oraz Windowsx64, dla systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Development Kit 8u202 - Mac OS X x64; alternatywnie do oprogramowania ORACLE - JAVA w wersji OpenJDK);
4) zainstalowana aplikacja Szafir Host;
5) podłączony lub wbudowany w komputer czytnik kart podpisu elektronicznego;
6) prawidłowość zainstalowania w/w komponentów można zweryfikować po zalogowaniu do OnePlace, po kliknięciu przycisku „sprawdź podpis”.
Pozostałe wymagania, w tym wymagania w przypadku składania oferty w postaci elektronicznej (podpisywania dokumentów elektronicznym podpisem osobistym) a także ofert w przypadku składania oferty w postaci elektronicznej (podpisywania dokumentów profilem zaufanym) zostały określone w części nr IX ust. 7 i 8 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): został określony w części XXIX SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): został określony w części XXIX SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: P394.A.26.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 720666,67 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi żywienia uczniów Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi nr 394 w Warszawie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący wymagań Zamawiającego w sprawie jakości dostarczanych posiłków, o których mowa w ust. 4, stanowi załącznik nr 3 do SWZ
3. Wykonawca będzie przygotowywał na potrzeby:
1) uczniów Przedszkola cztery posiłki dziennie, w tym:
a) śniadanie,
b) drugie śniadanie,
c) obiad składający się z dwóch dań w postaci zupy i drugiego dania,
d) podwieczorek;
2) nauczycieli oraz pracowników administracji i obsługi Przedszkola posiłek, o którym mowa w pkt 1 lit. c.
4. Maksymalny zakres zamówienia obejmuje przygotowywanie i dostarczenie w trakcie 230 dni po:
1) 180 porcji dziennie każdego z posiłków, o których mowa w ust. 3 pkt 1 lit. a, b oraz d, tj. łącznie po 41 400 każdego z posiłków;
2) 188 obiadów, o których mowa w ust. 3 pkt 1 lit. c, tj. łącznie po 43 240 obiadów
5. Liczba dni wskazanych w ust. 5 może ulec zmniejszeniu w związku z przerwami w funkcjonowaniu Przedszkola lub w związku z przerwami w uczęszczaniu uczniów do Przedszkola lub w związku z innymi niemożliwymi do przewidzenia sytuacjami.
6. Liczba posiłków przygotowywanych i dostarczanych w danym dniu będzie ustalana na podstawie faktycznego zapotrzebowania przekazywanego Wykonawcy do godz. 22:00 dnia poprzedniego.
7. Faktyczne zapotrzebowanie na poszczególne posiłki, o których mowa w ust. 3 pkt 1, nie musi być równe. Dopuszczalne jest zamawianie przez:
1) uczniów Przedszkola:
a) wszystkich posiłków, o których mowa w ust. 3 pkt 1,
b) jedynie posiłków, o których mowa w ust. 3 pkt 1 lit. a-c,
c) jedynie posiłków, o których mowa w ust. 3 pkt 1 lit. b-d;
2) nauczycieli oraz pracowników administracji i obsługi Przedszkola jedynie posiłku, o którym mowa w ust. 3 pkt 1 lit. c.
8. Minimalny zakres zamówienia stanowi 50% zamówienia maksymalnego, o którym mowa w ust. 5 i obejmuje łączne przygotowywanie i dostawę minimalnie 20 700 śniadań,20 700 drugich śniadań, 21 620 obiadów, 20 700 podwieczorków
9. Dostawa posiłków o których mowa w ust. 3 pkt 1-2 odbywać się będzie poprzez przekazywanie przez Wykonawcę nauczycielom lub pracownikom administracji i obsługi Przedszkola odpowiednio zabezpieczonych posiłków w pojemnikach termoizolacyjnych, wykonanych z tworzywa zabezpieczających posiłki przed wylaniem oraz schłodzeniem:
1) termosach jednoskładnikowych przeznaczonych do transportu gorących posiłków (zupa, napoje);
2) termosach wieloskładnikowych wypełnionych pojemnikami, które występują w różnej konfiguracji i zapewniają dostarczenie poszczególnych części posiłków, przy czym muszą one:
a) gwarantować utrzymanie odpowiedniej temperatury i jakości posiłków przy czym:
- minimalna temperatura posiłków winna wynosić w trakcie serwowania zupy +75 °C, drugiego dania +65 °C, herbaty/kawy/kakao +70 °C,
- maksymalna temperatura produktów zimnych (surówki) winna wynosić +4 °C,
b) być szczelnie zamknięte,
c) być nieuszkodzone,
d) posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty
10. Posiłki, o których mowa w ust. 4 wydawane będą w stałych godzinach:
1) śniadania o godz. 8:30;
2) drugie śniadania o godz. 10:00;
3) obiady o godz. 12:00;
4) podwieczorki o godz. 15:00.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-01 do 2024-08-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria przypisując im odpowiednio wagi procentowe:
cena (C) – 60%;
doświadczenie zawodowe dietetyka (D) – 30%;
zatrudnianie osoby niepełnosprawnej (Z) – 10%.
W kryterium cena brutto (C) ocenianym ofertom zastanie przyznane maksymalnie 60 pkt, według następującego wzoru:
C=(najniższa zaoferowana cena)/(cena badanej oferty)*60 pkt.
W kryterium doświadczenie zawodowe dietetyka (D) ocenianym ofertom zastanie przyznane maksymalnie 30 pkt w następujący sposób:
doświadczenie zawodowe w przygotowywaniu jadłospisów dla dzieci uczęszczających do przedszkoli powyżej 1 roku ale nie więcej niż 2 lata– 0 pkt;
doświadczenie zawodowe w przygotowywaniu jadłospisów dla dzieci uczęszczających do przedszkoli powyżej 2 ale nie więcej niż 4 lata – 10 pkt;
doświadczenie zawodowe w przygotowywaniu jadłospisów dla dzieci uczęszczających do przedszkoli powyżej 4 ale nie więcej niż 6 lat – 20 pkt;
doświadczenie zawodowe w przygotowywaniu jadłospisów dla dzieci uczęszczających do przedszkoli powyżej 6 ale nie więcej niż 8 lat – 30 pkt;
Na potwierdzenie spełniania ww. kryterium wykonawca załącza wypełniony formularz ofertowy w rubryce Doświadczenie zawodowe dietetyka. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaznaczenia w formularzu ofertowym doświadczenia zawodowego dietetyka 0 lat. W przypadku zaznaczenia przez Wykonawcę 0 lat, oferta będzie podlegać odrzucenie jako niezgodna z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
W kryterium zatrudnianie osoby niepełnosprawnej (Z) ocenianym ofertom zastanie przyznane maksymalnie 10 pkt w następujący sposób:
za zatrudnienie na pełny etat przy realizacji przedmiotu zamówienia co najmniej jednej osoby niepełnosprawnej w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
– 10 pkt;
za niezatrudnienie na pełny etat przy realizacji przedmiotu zamówienia osoby niepełnosprawnej w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych – 0 pkt.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą sumę punktów
(C+ D + Z).
Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe dietetyka (D)

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnianie osoby niepełnosprawnej (Z)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy
spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący posiadania odpowiednich zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej jedno zamówienie na świadczenie usługi żywienia nie mnie niż 100 uczniów przedszkola przez co najmniej 6 miesięcy wraz z dowozem przygotowanych posiłków do placówki. W przypadku gdy Wykonawca wykaże się usługą, która jest w toku wykonywania, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:
a) na dzień składania ofert dotychczasowy okres wykonywania usługi będzie nie krótszy niż 6 miesięcy, oraz
b) dowody o których mowa w części XVI sekcji B ust. 2 pkt 2 potwierdzą, że dotychczas wykonana usługa została należycie wykonana;
2) dysponuje co najmniej 1 (jedną) osobą odpowiedzialną za:
a) gotowanie posiłków, o których mowa w części IV ust. 4, tj. kucharzem, posiadającym co najmniej wykształcenie zawodowe kucharz-gastronom oraz posiadającym doświadczenie zawodowe w przygotowywaniu posiłków dla dzieci uczęszczających do przedszkoli,
b) sporządzanie jadłospisów, o których mowa w części IV ust. 10 pkt 5, tj. dietetyka posiadającego odpowiednie kwalifikacje potwierdzone wykształceniem w kierunku dietetyki oraz posiadającą 1 rok doświadczenia zawodowego w przygotowywaniu jadłospisów dla dzieci uczęszczających do przedszkoli;
3) dysponują co najmniej 1 (jednym) miejscem umożliwiającym przygotowywanie posiłków oraz posiadającym wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej;
4) dysponują co najmniej 1 (jednym) środkiem transportu dopuszczonym przez Powiatową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną do transportu środków spożywczych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowymi środkami dowodowymi potwierdzającymi brak podstaw wykluczenia, składanymi przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego, są:
1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotycząca orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,
- sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, którego wzór stanowi Załącznik nr 9 do SWZ;
4) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się
o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
e) art. 109 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
f) art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach,
- którego wzór stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.
Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, na wezwanie Zamawiającego złoży oświadczenia i dokumenty, o których mowa w lit. a i c dla podmiotu udostępniającego zasoby.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podmiotowe środki dowodowe wymienione w ust. 3 składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
5. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:
1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w formularzu oferty dane umożliwiające dostęp do tych środków;
2) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowymi środkami dowodowymi potwierdzającymi spełniania warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu, składanymi przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego, są:
1) Wykaz usług, którego wzór stanowi Załącznik nr 6 do SWZ;
2) dowody określające, czy wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie wraz z podaniem liczby żywionych uczniów, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, przy czym dowodami, o których mowa są złożone w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub, jeżeli zostały sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, cyfrowe odwzorowanie tych dokumentów opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym:
a) referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, lub
b) wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi są wykonywane, lub
c) jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w lit. a-b, oświadczenie Wykonawcy wraz z wyjaśnieniem przyczyny braku możliwości uzyskania tych dokumentów.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, Wykaz usług, o którym mowa w pkt 1, dotyczy usług,
w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
3) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, którego wzór stanowi Załącznik nr 7 do SWZ, w szczególności odpowiadających za przygotowywanie posiłków (kucharza) oraz przygotowywanie jadłospisów (dietetyka), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia zawodowego i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresy wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
4) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego, którego wzór stanowi Załącznik nr 8 do SWZ, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp.
2. W sytuacji, o której mowa w ust. 1, Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
3. Pełnomocnik, o którym mowa w ust. 2, reprezentuje Wykonawców na podstawie pełnomocnictwa, które zawiera w szczególności wskazanie:
1) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy (firmy) z określeniem adresu siedziby;
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
4. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców.
5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy zostały określone w części VIII SWZ oraz w § 13 Projektowanych Postanowieniach Umowy, będących załącznikiem nr 11 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-03 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://dbfo-ursynow.ezamawiajacy.pl/.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-03 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-01

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.