eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduny › Remont dróg na terenie Gminy Zduny w miejscowościach Strugienice i Retki w ramach Funduszu Dróg Samorządowych.



Ogłoszenie z dnia 2022-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg na terenie Gminy Zduny w miejscowościach Strugienice i Retki w ramach Funduszu Dróg Samorządowych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZDUNY Zduny 1C 99-440 Zduny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148561

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 C

1.5.2.) Miejscowość: Zduny

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-440

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminazduny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ugzduny.nv.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.ugzduny.nv.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg na terenie Gminy Zduny w miejscowościach Strugienice i Retki w ramach Funduszu Dróg Samorządowych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7108a87-fd29-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00334674

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034738/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 „Remont dróg na terenie Gminy Zduny w miejscowościach Strugienice i Retki w ramach Funduszu Dróg Samorządowych”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00242427/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.08.01.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje następujące roboty:
1. Utwardzenie terenu na działce nr 14 obręb Retki:
Zakres robót obejmuje ułożenie dwóch warstw asfaltowych : warstwy wiążącej i ścieralnej. Na koniec należy wykonać pobocza z kruszywa.
Przyjęte parametry:
- Droga klasy D
- Prędkość projektowa 40km/h
- Szerokość jezdni 3,5m
- Szerokość poboczy 0,75 m
Ułożenie konstrukcji przewiduje się na istniejącym podłożu. Niweleta drogi niezmienna. Nie przewiduje się wykonania żadnych prac ziemnych.
Obiekt : droga gminna , działka nr 14 obręb Retki
2. Utwardzenie terenu na drodze gminnej nr 105255E Strugienice – Bocheń:
Zakres robót obejmuje ułożenie dwóch warstw asfaltowych : warstwy wiążącej i ścieralnej. Na koniec należy wykonać pobocza z kruszywa.
Przyjęte parametry:
- Droga klasy D
- Prędkość projektowa 40km/h
- Szerokość jezdni 4,5 m
- Szerokość poboczy 0,75 m
Ułożenie konstrukcji przewiduje się na istniejącym podłożu. Niweleta drogi niezmienna. Nie przewiduje się wykonania żadnych prac ziemnych.
Z projektu wyłączono obiekt mostowy.
Obiekt : droga gminna 105255E , działka nr 434/1; 711/4; 923/4; 840/14; 840/12; 839/2; obręb 0015 Strugienice.
3. Utwardzenie terenu na drodze gminnej nr 105413E Retki – Przemysłów:
Zakres robót obejmuje ułożenie dwóch warstw asfaltowych : warstwy wiążącej i ścieralnej. Na koniec należy wykonać pobocza z kruszywa.
Przyjęte parametry:
- Droga klasy D
- Prędkość projektowa 40km/h
- Szerokość jezdni 4,5 m
- Szerokość poboczy 0,75 m
Ułożenie konstrukcji przewiduje się na istniejącym podłożu. Niweleta drogi niezmienna. Nie przewiduje się wykonania żadnych prac ziemnych.
Obiekt : droga gminna 105413E , działka nr 133/1 obręb 0013 Retki
2. Lokalizacja inwestycji:
Teren inwestycji będzie obejmował działki 133/1, 434/1; 711/4; 923/4; 840/14; 840/12; 839/2; 14 będące własnością inwestora. Dla terenów brak jest Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego. W sąsiedztwie planowanej inwestycji nie występują obszary i obiekty przyrody chronionej w tym „Natura 2000”. Teren objęty opracowaniem nie jest wpisany do rejestru zabytków.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 10 do SWZ – Dokumentacja projektowa.
4. Mając na uwadze, iż zgodnie z treścią Postanowień Umowy zamawiający przewidział rozliczenie ryczałtowe w rozumieniu art. 632 k.c., oferta Wykonawcy winna obejmować realizację całości przedmiotu zamówienia tj. również wykonanie wszelkich prac tymczasowych, towarzyszących, naprawczych, demontażowych niezbędnych do osiągnięcia rezultatu rzeczowego przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, a cena winna uwzględnić wszelkie koszty z tym związane.
5. Dokumenty stanowiące załączniki do SWZ należy traktować jako wzajemnie objaśniające się i uzupełniające.
6. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do:
1) organizacji placu budowy;
2) oznakowania terenu budowy;
3) organizacji, utrzymania i zabezpieczenia terenu budowy z zapleczem socjalnym i technicznym;
4) uporządkowania terenu po budowie oraz ewentualną wypłatę odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub w związku z nimi;
5) wykonania i utrzymania na własny koszt wykonanego oznakowania tymczasowego robót przez cały okres realizacji, a także jego demontażu po robotach ;
6) wykonanie oznakowania drogi zgodnego z opisem technicznym;
7) wykonania operatu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wykonanych robót,
8) sporządzenia i przedłożenia operatu kolaudacyjnego
9) sporządzenia i przedłożenia dokumentacji powykonawczej;
10) wszelkich innych prac określonych w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót, nie ujętych w niniejszej SWZ, a koniecznych do wykonania ze względu na sztukę budowlaną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45000000-7 - Roboty budowlane

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1497976,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1824867,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1497976,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 834-10-17-661

7.3.3) Ulica: ul. Kard. St. Wyszyńskiego 13

7.3.4) Miejscowość: Kutno

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1497976,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.