eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuszyn › Poprawa stanu środowiska poprzez budowę sieci kanalizacji sanitarnej w Tuszynie



Ogłoszenie z dnia 2022-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa stanu środowiska poprzez budowę sieci kanalizacji sanitarnej w Tuszynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tuszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648304

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 2/4

1.5.2.) Miejscowość: Tuszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42 232 13 82

1.5.8.) Numer faksu: 42 614 30 69

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@tuszyn.info.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminatuszyn.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa stanu środowiska poprzez budowę sieci kanalizacji sanitarnej w Tuszynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e46fe14-fdee-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00334539

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068422/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Poprawa stanu środowiska poprzez budowę sieci kanalizacji sanitarnej w Tuszynie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00244740/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2710.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie z materiałów wykonawcy robót budowlanych polegających na budowie i przekazaniu do eksploatacji kompletnego zadania inwestycyjnego pn.: „Poprawa stanu środowiska poprzez budowę sieci kanalizacji sanitarnej w Tuszynie”, stanowiącego budowę kanalizacji sanitarnej z odejściami bocznymi w pasach drogowych w Tuszynie.
Zadanie inwestycyjne pn.: „Poprawa stanu środowiska poprzez budowę sieci kanalizacji sanitarnej w Tuszynie” (część I i II) współfinansowane jest z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Część I zamówienia obejmuje:
Zadanie nr 1 – Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odejściami do granic działek w ulicach Młynkowej i Sportowej w Tuszynie, na podstawie Decyzji Nr 68/2015/T o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę Starostwa Powiatowego w Łodzi z dnia 09.07.2015 r. , znak: BGiGN.T.6740.227.63.2015.
Zakres:
- budowa sieci kanalizacji sanitarnej, grawitacyjnej o długości ok. 1 659,20 m,
- budowa odejść bocznych (przyłączy) w granicach pasa drogowego – 77 sztuk,
- budowa kompletnej przepompowni ścieków wraz z osprzętem - 1 sztuka
- budowa kanału tłocznego kanalizacji sanitarnej o długości ok. 1 246,04 m

Zamawiający dokonuje podziału realizacji I części zamówienia na etapy, zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, o którym mowa w pkt III. ust. 1, pkt 1.5 SWZ, w tym:
- I etap, którego zakres stanowi 20 % wartości zadania, do realizacji do końca marca 2023 r.,
- II etap, którego zakres stanowi 30 % wartości zadania, do realizacji do końca czerwca 2023 r.,
- III etap, stanowiący pozostały do realizacji zakres I części zamówienia, po realizacji etapu I i II.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 4765912,19 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie z materiałów wykonawcy robót budowlanych polegających na budowie i przekazaniu do eksploatacji kompletnego zadania inwestycyjnego pn.: „Poprawa stanu środowiska poprzez budowę sieci kanalizacji sanitarnej w Tuszynie”, stanowiącego budowę kanalizacji sanitarnej z odejściami bocznymi w pasach drogowych w Tuszynie.
Zadanie inwestycyjne pn.: „Poprawa stanu środowiska poprzez budowę sieci kanalizacji sanitarnej w Tuszynie” (część I i II) współfinansowane jest z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Część II zamówienia obejmuje:
Zadanie nr 2 – Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odejściami do granic działek w ulicach Stefana Batorego, Zygmunta Starego, Kazimierza Wielkiego, Władysława Łokietka, Bolesława Chrobrego, Jana III Sobieskiego, Narutowicza, Karłowicza i Paderewskiego, Piotra Skargi, Fryderyka Chopina, Molenda w Tuszynie, na podstawie Decyzji Nr 140/2004 o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę Starostwa Powiatowego w Łodzi z dnia 19.11.2004 r., znak: BGiGN.T.-7351/330/141/2004.
Zakres:
OBIEKT NR 15 – II etap (II-15/s) - ul. Stefana Batorego,
1) Kanalizacja sanitarna z rur PVC „S” o średnicy 200 mm od S83 do S106 - o długości ok. 404,00 m,
2) Odejścia boczne (przyłącza) ks w pasie drogowym z rur PVC „S”, o średnicy 160 mm, o długości ok. 172,50 m – 22 szt.

OBIEKT NR 16 – II etap (II-16/s) - ul. Zygmunta Starego
1) Kanalizacja sanitarna z rur PVC „S” o średnicy 315 mm od S85 do S112 - o długości ok. 285,00 m,
2) Odejścia boczne (przyłącza) ks w pasie drogowym z rur PVC „S”, o średnicy 160 mm, o długości ok. 155,50 m - 18 szt.

OBIEKT NR 20 – II etap (II-20/s) - ul. Kazimierza Wielkiego
1) Kanalizacja sanitarna z rur PVC „S” o średnicy 200 mm od S87 do S148 - o długości ok. 253,00 m,
2) Odejścia boczne (przyłącza) ks w pasie drogowym z rur PVC „S”, o średnicy 160 mm, o długości ok. 170,00 m - 19 szt.

OBIEKT NR 21 – II etap (II-21/s) - ul. Władysława Łokietka
1) Kanalizacja sanitarna z rur PVC „S” o średnicy 200 mm od S89 do S154 - o długości ok. 247,00 m,
2) Odejścia boczne (przyłącza) ks w pasie drogowym z rur PVC „S”, o średnicy 160 mm, o długości ok. 182,50 m - 20 szt.

OBIEKT NR 22 – II etap (II-22/s) - ul. Bolesława Chrobrego
1) Kanalizacja sanitarna z rur PVC „S” o średnicy 200 mm od S92 do S161 - o długości ok. 255,00 m,
2) Odejścia boczne (przyłącza) ks w pasie drogowym z rur PVC „S”, o średnicy 160 mm, o długości ok. 158,00 m - 18 szt.

OBIEKT NR 23 – II etap (II-23/s) - ul. Jana III Sobieskiego
1) Kanalizacja sanitarna z rur PVC „S” o średnicy 200 mm od S162 do S168 - o długości ok. 260,50 m,
2) Odejścia boczne (przyłącza) ks w pasie drogowym z rur PVC „S”, o średnicy 160 mm, o długości ok. 197,00 m - 18 szt.

OBIEKT NR 14 – II etap (II-14/s) - ul. Narutowicza
1) Kanalizacja sanitarna od S81 do S94 z rur PVC „S” o średnicy 200 mm o długości ok.181,50 m oraz z rur PVC „S” o średnicy 315 mm o długości ok. 394,50 m.
2) Odejścia boczne (przyłącza) ks w pasie drogowym z rur PVC „S”, o średnicy 160 mm, o długości ok. 117,00 m - 13 szt.

OBIEKT NR 24 – II etap (II-24/s) - ul. Karłowicza i Paderewskiego
1) Kanalizacja sanitarna z rur PVC „S” o średnicy 200 mm od S164 do S173 - o długości ok. 188,50 m i od S171 do S176 – o długości ok. 153,50 m
2) Odejścia boczne (przyłącza) ks w pasie drogowym z rur PVC „S”, o średnicy 160 mm, o długości ok. 159,50 m - 20 szt.

OBIEKT NR 17 – II etap (II-17/s) - ul. Piotra Skargi
1) Kanalizacja sanitarna z rur PVC „S” :
- o średnicy 315 mm od S112 do S113a o długości ok. 26,50 m,
- o średnicy 200 mm od S113a do S140 o długości ok. 347,50 m,
- o średnicy 200 mm od S112 do S131 o długości ok. 81,50 m.
2) Odejścia boczne (przyłącza) ks w pasie drogowym z rur PVC „S”, o średnicy 160 mm, o długości ok. 155,00 m - 22 szt.

OBIEKT NR 18 – II etap (II-18/s) - ul. Fryderyka Chopina
1) Kanalizacja sanitarna z rur PVC „S” o średnicy 200 mm od S113a do S118 - o długości ok. 300,50 m,
2) Odejścia boczne (przyłącza) ks w pasie drogowym z rur PVC „S”, o średnicy 160 mm, o długości
ok. 38,00 m - 11 szt.

OBIEKT NR 19 – II etap (II-19/s) - ul. Molenda
1) Kanalizacja sanitarna z rur PVC „S” o średnicy 200 mm od S121 do S129 o długości ok. 570,00 m,
2) Odejścia boczne (przyłącza) ks w pasie drogowym z rur PVC „S” , o średnicy 160 mm, o długości ok. 159,00 m i z rur PVC „S” o średnicy 200 mm o długości ok. 7,50 m - 28 szt.

OBIEKT NR 8 – II etap (II-8/s) - ul. Molenda
1) Kanalizacja sanitarna z rur PVC „S” o średnicy 200 mm od S191 do T200 o długości ok. 92,00 m,
2) Odejścia boczne (przyłącza) ks w pasie drogowym z rur PVC „S”, o średnicy 160 mm, o długości ok. 11,00 m - 2 szt.

Zamawiający dokonuje podziału realizacji II części zamówienia na etapy, zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, o którym mowa w pkt III. ust. 1, pkt 1.5 SWZ, w tym:
- I etap, którego zakres stanowi 20 % wartości zadania, do realizacji do końca marca 2023 r.,
- II etap, którego zakres stanowi 30 % wartości zadania, do realizacji do końca czerwca 2023 r.,
- III etap, stanowiący pozostały do realizacji zakres II części zamówienia, po realizacji etapu I i II.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 6248730,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6479587,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6479587,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Instalacji Sanitarnych INSBUD Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 852521251

7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 27

7.3.4) Miejscowość: Tarnów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-100

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6479587,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 385 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8034915,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8034915,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Instalacji Sanitarnych INSBUD Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 852521251

7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 27

7.3.4) Miejscowość: Tarnów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-100

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8034915,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 385 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.