Ogłoszenie z dnia 2022-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00244740/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa stanu środowiska poprzez budowę sieci kanalizacji sanitarnej w Tuszynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tuszyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648304
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 2/4
1.5.2.) Miejscowość: Tuszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 42 232 13 82
1.5.8.) Numer faksu: 42 614 30 69
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@tuszyn.info.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminatuszyn.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa stanu środowiska poprzez budowę sieci kanalizacji sanitarnej w Tuszynie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e46fe14-fdee-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00334539
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068422/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Poprawa stanu środowiska poprzez budowę sieci kanalizacji sanitarnej w Tuszynie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00244740/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2710.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie z materiałów wykonawcy robót budowlanych polegających na budowie i przekazaniu do eksploatacji kompletnego zadania inwestycyjnego pn.: „Poprawa stanu środowiska poprzez budowę sieci kanalizacji sanitarnej w Tuszynie”, stanowiącego budowę kanalizacji sanitarnej z odejściami bocznymi w pasach drogowych w Tuszynie.Zadanie inwestycyjne pn.: „Poprawa stanu środowiska poprzez budowę sieci kanalizacji sanitarnej w Tuszynie” (część I i II) współfinansowane jest z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Część I zamówienia obejmuje:
Zadanie nr 1 – Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odejściami do granic działek w ulicach Młynkowej i Sportowej w Tuszynie, na podstawie Decyzji Nr 68/2015/T o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę Starostwa Powiatowego w Łodzi z dnia 09.07.2015 r. , znak: BGiGN.T.6740.227.63.2015.
Zakres:
- budowa sieci kanalizacji sanitarnej, grawitacyjnej o długości ok. 1 659,20 m,
- budowa odejść bocznych (przyłączy) w granicach pasa drogowego – 77 sztuk,
- budowa kompletnej przepompowni ścieków wraz z osprzętem - 1 sztuka
- budowa kanału tłocznego kanalizacji sanitarnej o długości ok. 1 246,04 m
Zamawiający dokonuje podziału realizacji I części zamówienia na etapy, zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, o którym mowa w pkt III. ust. 1, pkt 1.5 SWZ, w tym:
- I etap, którego zakres stanowi 20 % wartości zadania, do realizacji do końca marca 2023 r.,
- II etap, którego zakres stanowi 30 % wartości zadania, do realizacji do końca czerwca 2023 r.,
- III etap, stanowiący pozostały do realizacji zakres I części zamówienia, po realizacji etapu I i II.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 4765912,19 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie z materiałów wykonawcy robót budowlanych polegających na budowie i przekazaniu do eksploatacji kompletnego zadania inwestycyjnego pn.: „Poprawa stanu środowiska poprzez budowę sieci kanalizacji sanitarnej w Tuszynie”, stanowiącego budowę kanalizacji sanitarnej z odejściami bocznymi w pasach drogowych w Tuszynie.Zadanie inwestycyjne pn.: „Poprawa stanu środowiska poprzez budowę sieci kanalizacji sanitarnej w Tuszynie” (część I i II) współfinansowane jest z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Część II zamówienia obejmuje:
Zadanie nr 2 – Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odejściami do granic działek w ulicach Stefana Batorego, Zygmunta Starego, Kazimierza Wielkiego, Władysława Łokietka, Bolesława Chrobrego, Jana III Sobieskiego, Narutowicza, Karłowicza i Paderewskiego, Piotra Skargi, Fryderyka Chopina, Molenda w Tuszynie, na podstawie Decyzji Nr 140/2004 o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę Starostwa Powiatowego w Łodzi z dnia 19.11.2004 r., znak: BGiGN.T.-7351/330/141/2004.
Zakres:
OBIEKT NR 15 – II etap (II-15/s) - ul. Stefana Batorego,
1) Kanalizacja sanitarna z rur PVC „S” o średnicy 200 mm od S83 do S106 - o długości ok. 404,00 m,
2) Odejścia boczne (przyłącza) ks w pasie drogowym z rur PVC „S”, o średnicy 160 mm, o długości ok. 172,50 m – 22 szt.
OBIEKT NR 16 – II etap (II-16/s) - ul. Zygmunta Starego
1) Kanalizacja sanitarna z rur PVC „S” o średnicy 315 mm od S85 do S112 - o długości ok. 285,00 m,
2) Odejścia boczne (przyłącza) ks w pasie drogowym z rur PVC „S”, o średnicy 160 mm, o długości ok. 155,50 m - 18 szt.
OBIEKT NR 20 – II etap (II-20/s) - ul. Kazimierza Wielkiego
1) Kanalizacja sanitarna z rur PVC „S” o średnicy 200 mm od S87 do S148 - o długości ok. 253,00 m,
2) Odejścia boczne (przyłącza) ks w pasie drogowym z rur PVC „S”, o średnicy 160 mm, o długości ok. 170,00 m - 19 szt.
OBIEKT NR 21 – II etap (II-21/s) - ul. Władysława Łokietka
1) Kanalizacja sanitarna z rur PVC „S” o średnicy 200 mm od S89 do S154 - o długości ok. 247,00 m,
2) Odejścia boczne (przyłącza) ks w pasie drogowym z rur PVC „S”, o średnicy 160 mm, o długości ok. 182,50 m - 20 szt.
OBIEKT NR 22 – II etap (II-22/s) - ul. Bolesława Chrobrego
1) Kanalizacja sanitarna z rur PVC „S” o średnicy 200 mm od S92 do S161 - o długości ok. 255,00 m,
2) Odejścia boczne (przyłącza) ks w pasie drogowym z rur PVC „S”, o średnicy 160 mm, o długości ok. 158,00 m - 18 szt.
OBIEKT NR 23 – II etap (II-23/s) - ul. Jana III Sobieskiego
1) Kanalizacja sanitarna z rur PVC „S” o średnicy 200 mm od S162 do S168 - o długości ok. 260,50 m,
2) Odejścia boczne (przyłącza) ks w pasie drogowym z rur PVC „S”, o średnicy 160 mm, o długości ok. 197,00 m - 18 szt.
OBIEKT NR 14 – II etap (II-14/s) - ul. Narutowicza
1) Kanalizacja sanitarna od S81 do S94 z rur PVC „S” o średnicy 200 mm o długości ok.181,50 m oraz z rur PVC „S” o średnicy 315 mm o długości ok. 394,50 m.
2) Odejścia boczne (przyłącza) ks w pasie drogowym z rur PVC „S”, o średnicy 160 mm, o długości ok. 117,00 m - 13 szt.
OBIEKT NR 24 – II etap (II-24/s) - ul. Karłowicza i Paderewskiego
1) Kanalizacja sanitarna z rur PVC „S” o średnicy 200 mm od S164 do S173 - o długości ok. 188,50 m i od S171 do S176 – o długości ok. 153,50 m
2) Odejścia boczne (przyłącza) ks w pasie drogowym z rur PVC „S”, o średnicy 160 mm, o długości ok. 159,50 m - 20 szt.
OBIEKT NR 17 – II etap (II-17/s) - ul. Piotra Skargi
1) Kanalizacja sanitarna z rur PVC „S” :
- o średnicy 315 mm od S112 do S113a o długości ok. 26,50 m,
- o średnicy 200 mm od S113a do S140 o długości ok. 347,50 m,
- o średnicy 200 mm od S112 do S131 o długości ok. 81,50 m.
2) Odejścia boczne (przyłącza) ks w pasie drogowym z rur PVC „S”, o średnicy 160 mm, o długości ok. 155,00 m - 22 szt.
OBIEKT NR 18 – II etap (II-18/s) - ul. Fryderyka Chopina
1) Kanalizacja sanitarna z rur PVC „S” o średnicy 200 mm od S113a do S118 - o długości ok. 300,50 m,
2) Odejścia boczne (przyłącza) ks w pasie drogowym z rur PVC „S”, o średnicy 160 mm, o długości
ok. 38,00 m - 11 szt.
OBIEKT NR 19 – II etap (II-19/s) - ul. Molenda
1) Kanalizacja sanitarna z rur PVC „S” o średnicy 200 mm od S121 do S129 o długości ok. 570,00 m,
2) Odejścia boczne (przyłącza) ks w pasie drogowym z rur PVC „S” , o średnicy 160 mm, o długości ok. 159,00 m i z rur PVC „S” o średnicy 200 mm o długości ok. 7,50 m - 28 szt.
OBIEKT NR 8 – II etap (II-8/s) - ul. Molenda
1) Kanalizacja sanitarna z rur PVC „S” o średnicy 200 mm od S191 do T200 o długości ok. 92,00 m,
2) Odejścia boczne (przyłącza) ks w pasie drogowym z rur PVC „S”, o średnicy 160 mm, o długości ok. 11,00 m - 2 szt.
Zamawiający dokonuje podziału realizacji II części zamówienia na etapy, zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, o którym mowa w pkt III. ust. 1, pkt 1.5 SWZ, w tym:
- I etap, którego zakres stanowi 20 % wartości zadania, do realizacji do końca marca 2023 r.,
- II etap, którego zakres stanowi 30 % wartości zadania, do realizacji do końca czerwca 2023 r.,
- III etap, stanowiący pozostały do realizacji zakres II części zamówienia, po realizacji etapu I i II.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 6248730,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6479587,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6479587,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Instalacji Sanitarnych INSBUD Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 852521251
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 27
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACJI SANITARNYCH INSBUD SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACJI SANITARNYCH INSBUD SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6479587,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 385 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8034915,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8034915,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Instalacji Sanitarnych INSBUD Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 852521251
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 27
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACJI SANITARNYCH INSBUD SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACJI SANITARNYCH INSBUD SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8034915,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 385 dni
INNE PRZETARGI TUSZYN
- Budowa sieci kanalizacji sanit. na ul.Owocowej w Tuszynku Maj. oraz budowa stacji uzdatniania wody wraz z przebudową ujęć w miejsc. Modlica (bud. stacji uzdatniania wody wraz z przebud ujęć w Modlicy)
- Przebudowa drogi gminnej - ul. Ogrodowej w miejscowości Tuszyn, na działkach nr ewid. 358, 383, obręb 11, gm. Tuszyn
więcej: przetargi TUSZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu do magazynowania odpadów wielkogabarytowych i budowlanych ze zbiornikiem wód wraz z infrastrukturą towarzyszącą na SPO w Mokrawicy
- Przebudowa ulic Krakowskie Przedmieście, Kopernika i Reja w Lubsku w ramach zadania "Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w centrum Lubska wraz z modernizacją dróg"
- Budowa dojazdu pożarowego nr 34 w Nadleśnictwie Zdrojowa Góra, Leśnictwo Koszyce, na odcinku od km 0+000,00 do km 1+480,00
- Budowa szklarni na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
- PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU POD POTRZEBY SENIORÓW
- PRZEBUDOWA DROGI POŻAROWEJ NR 7 OD KM 1+350 DO 2+250 KM
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.