eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa i uruchomienie całorocznej bariery antyzapachowej do instalacji przetwarzania odpadów zielonych w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów "Kampinoska" przy ul. Kampinoskiej 1 w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2021-12-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i uruchomienie całorocznej bariery antyzapachowej do instalacji przetwarzania odpadów zielonych w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów „Kampinoska” przy ul. Kampinoskiej 1 w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA W M. ST. WARSZAWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015314451

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Obozowa 43

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-161

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 223910100

1.5.8.) Numer faksu: 223910296

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@mpo.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mpowarszawa.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Usługi Komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i uruchomienie całorocznej bariery antyzapachowej do instalacji przetwarzania odpadów zielonych w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów „Kampinoska” przy ul. Kampinoskiej 1 w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b7fec33-2fe2-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00334149

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00248422/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP.27.54.2021.KP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 327947,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie całorocznej bariery antyzapachowej do instalacji przetwarzania odpadów zielonych w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów „Kampinoska” przy ul. Kampinoskiej 1 w Warszawie
Zamówienie obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie całorocznej bariery antyzapachowej zwanej dalej „barierą” oraz dostawę preparatu neutralizującego zapachy zwanego dalej „preparatem”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42514000-2 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania gazów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33698100-0 - Kultury mikrobiologiczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 403375,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 647178,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 403375,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENVIROBIOTECH JACEK WÓJCIK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282206465

7.3.3) Ulica: 6 Sierpnia 14

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-416

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 327947,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 26 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

UWAGA !

w sekcji 4.3.) Wartość zamówienia: wskazano wartość netto. Stawka VAT - 23%, wartość brutto: 403 375,74 PLN
w sekcji 8.2.) Wartość umowy: wskazano wartość umowy netto. Stawka VAT - 23%, wartość brutto: 403 375,74 PLN

w sekcji 8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: wskazano okres 26 miesięcy. Oznacza to, że:
1) umowa zostaje zawarta na czas określony i będzie realizowana od dnia jej podpisania przez okres 26 miesięcy, co wynika z pkt 2 i 3 poniżej. Dostawy preparatu będą realizowane w oparciu o zamówienia częściowe, które składane będą (pisemnie lub e-mailem) zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że umowa będzie realizowana do wyczerpania maksymalnej wielkości zamówienia określonej w ofercie rozumianej jako maksymalna ilość dostawy preparatu niezbędna do zapewnienia pracy bariery w maksymalnej liczbie dób, tj. 730 dób (z zastrzeżeniem zdania drugiego ust 4 OPZ wskazanego w Części II SWZ - Opis przedmiotu zamówienia)
2) Termin realizacji zamówienia w zakresie dostawy i montażu bariery antyzapachowej wynosi do dwóch miesięcy od dnia podpisania umowy.
3) Zamówienie obejmuje dostawę preparatu niezbędnego do pracy dostarczonej bariery antyzapachowej przez okres 24 miesięcy od dnia uruchomienia bariery potwierdzonego podpisaniem protokołu zdawczo - odbiorczego, o którym mowa w par. 2 ust. 3 Umowy, przy założeniu pracy przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu, według dawki zaproponowanej przez Wykonawcę.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.