eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lyski › Przebudowa infrastruktury drogowej wewnętrznej w centrum sołectwa Lyski

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa infrastruktury drogowej wewnętrznej w centrum sołectwa Lyski

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LYSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258776

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 1 A

1.5.2.) Miejscowość: Lyski

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-295

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 4300051

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lyski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lyski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eb08d6a9-fa17-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa infrastruktury drogowej wewnętrznej w centrum sołectwa Lyski

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb08d6a9-fa17-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00333979

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00052648/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa infrastruktury drogowej wewnętrznej w centrum sołectwa Lyski

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00230685

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.08.2023.DR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa infrastruktury drogowej wewnętrznej w centrum sołectwa Lyski.

Zakres prac:
1) Dokumentacja - opracowanie, zatwierdzenie, wprowadzenie i likwidacja czasowej organizacji ruchu - 1kpl
2) Wykonanie i montaż tablicy informacyjnej - POLSKI ŁAD - 1 kpl.
3) Obsługa geodezyjna budowy – 1 kpl.
4) Kanalizacja deszczowa fi 250 mm z rur SN 8 długość : 92,04 m
5) Kanalizacja deszczowa fi 315 mm z rur SN 8 długość : 107,03 m
6) Kanalizacja deszczowa fi 400 mm z rur SN 8 długość : 80,68 m
7) Studnie rewizyjne PP fi 1000 mm - 9 szt.
8) Studnie rewizyjne PP fi 1500 mm - 1 szt.
9) Studzienki ściekowe PP fi 425 mm wraz z przykanalikami - 17 szt.
10) Przełączenie istniejącej kanalizacji deszczowej do nowej sieci.
11) Regulacja włazów żeliwnych - 5 szt.
12) Ułożenie rur osłonowych fi 160 z odwodnieniem i pilotem - 221 mb.
13) Ułożenie rur osłonowych fi 40 z odwodnieniem i pilotem - 370 mb.
14) Ułożenie rur dwudzielnych osłonowych na istniejących kablach energetycznych - 60 mb.
15) Przebudowa sieci światłowodowej i teletechnicznej - 2*100 mb.
16) Budowa ogrodzenia wraz z bramą wjazdową - 150 mb.
17) Budowa oświetlenia wraz z zasilaniem – 1 kpl.
18) Światłowód jednomodowy kanalizacyjny czterowłóknowy - 135 mb.
19) Kabel zasilający YKY 3*4mm2 - 130 mb.
20) Kabel ziemny żelowany UTP kat. 6 -90 mb.
21) Przebudowa kamery słupowej - 1 szt.
22) Montaż podziemnego przyłącza elektrycznego dla "MAMMOBUSA" i obsługi imprez plenerowych - 2 kpl.
23) Ułożenie kostki betonowej drogowej w kolorze grafitowym 38*25*12cm - 31,54 m2
24) Ułożenie krawężników granitowych płomieniowanych 20*35*80-120 cm - na ławie betonowej z oporem - 249,55 mb.
25) Ułożenie krawężników granitowych przejazdowych płomieniowanych 20*20*80-120 cm na ławie betonowej - 643,89 mb.
26) Ułożenie obrzeży granitowych płomieniowanych 10*20*80-120 cm na ławie betonowej z oporem - 57,04 mb.
27) Uzupełnienie nawierzchni asfaltowej starego parkingu po wykopach - 21,222 t
28) Odbudowa chodników po robotach montażowych - 39,26 m2
29) Ułożenie kostki granitowej płomieniowanych 40*20*12 cm w kolorze jasno szarym - 44*5,0*2,5 = 550,0 m2
30) Ułożenie kostki granitowej płomieniowanych 40*20*12 cm w kolorze ciemno szarym m2 - 40*5,0*0,20 = 40,0 m2
31) Ułożenie nawierzchni z płyt granitowych płomieniowanych 50*50*12 w kolorze ciemno szarym - 1.071,66 m2
32) Ułożenie nawierzchni z płyt granitowych płomieniowanych 50*50*12 w kolorze piaskowym - 439,59 m2
33) Ułożenie chodnika z płyt granitowych płomieniowanych w kolorze piaskowym 100*50*8 cm - 115,77 m2
34) Frezowanie - 450,34 m2.
35) Demontaż masztu strażackiego wraz z fundamentem - 1 kpl.
36) Demontaż słupów oświetleniowych wraz z fundamentami - 13 szt.
37) Montaż nowego oświetlenia: kabli zasilających, słupów oświetleniowych, fundamentów itp. - 1 kpl.
38) Rozbiórka istniejących chodników wraz z krawężnikami i obrzeżem - 120 m2
39) Korytowanie - 3.077,62 m2.
40) Wykonanie warstwy odsączającej gr. 15 cm - 3.907,41 m2
41) Wykonanie warstwy podbudowy dolna z kruszywa łamanego bazalt, granit gr. 20 cm - 3.907,41 m2.
42) Wykonanie warstwy podbudowy górnej z kruszywa łamanego bazalt, granit gr. 15 cm - 3.603,46 m2.
43) Wykonanie dwóch warstw nawierzchni asfaltowych 2 x 4 cm - 988,20 m2.
44) Utwardzenie poboczy - 731,58/2 = 365,79,00 m2.
45) Wprowadzenie nowej stałej organizacji ruchu – 1 kpl.
46) Wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z operatem geodezyjnym - 1kpl.
47) Wykonanie ścieżki rowerowej wg dokumentacji - 1 kpl.

Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji, stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3444694,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4497925,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3444694,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6391005245

7.3.3) Ulica: Adamczyka 12

7.3.4) Miejscowość: Racibórz

7.3.5) Kod pocztowy: 47-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty ziemne, brukarskie, kanalizacyjne
elektryczne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3444694,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.