eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wykonanie robót budowlanych realizowane w trybie zaprojektuj i rozbierz - budynek garażowy oznaczony lit. C przy ul. Połbina 1 we Wrocławiu.



Ogłoszenie z dnia 2022-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych realizowane w trybie zaprojektuj i rozbierz - budynek garażowy oznaczony lit. C przy ul. Połbina 1 we Wrocławiu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930156216

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podwale 31-33

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-040

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 47 8714323

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.lenik@wr.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych realizowane w trybie zaprojektuj i rozbierz - budynek garażowy oznaczony lit. C przy ul. Połbina 1 we Wrocławiu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2069f6e6-f604-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00332628

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034218/28/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Rozbiórka budynku C przy ul. Połbina 1 - KWP Wrocław

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00225861/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PUZ-2380-067-062-067/2022/ML

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych realizowane w trybie zaprojektuj i rozbierz, tj. opracowanie dokumentacji projektowej wymaganej do uzyskania pozwolenia na rozbiórkę budynku garażowego oznaczonego lit. C przy ul. Połbina 1 we Wrocławiu wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na rozbiórkę lub zgłoszenia zamiaru prowadzenia prac rozbiórkowych do właściwego organu oraz wykonanie rozbiórki z wywozem i utylizacją materiałów pochodzących z rozbiórki.
1.1. Roboty budowlane realizowane w formie zaprojektuj i rozbierz obejmują w szczególności:
- opracowanie dokumentacji projektowej wymaganej do uzyskania pozwolenia na rozbiórkę budynku garażowego oznaczonego w ewidencji lit. C przy ul. Połbina 1 we Wrocławiu, usytuowanego na nieruchomości oznaczonej geodezyjnie jako działka nr 1/17, AM-2, obręb nr 0031, Kozanów, będącej własnością Skarbu Państwa w trwałym zarządzie Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na rozbiórkę lub zgłoszenia zamiaru prowadzenia prac rozbiórkowych do właściwego organu oraz wykonanie rozbiórki z wywozem i utylizacją materiałów pochodzących z rozbiórki – zgodnie ze złożoną ofertą, specyfikacją warunków zamówienia (SWZ) oraz programem funkcjonalno – użytkowym.
- uzyskanie, na rzecz Zamawiającego, własnym staraniem i na własny koszt wszystkich niezbędnych uzgodnień i opinii, a także uzyskanie w imieniu Zamawiającego wymaganego pozwolenia zgodnie z ustawą Prawo Budowlane. Wniosek o zgłoszenie robót i oświadczenie o prawie dysponowania nieruchomością na cele budowlane podpisze Zamawiający po uprzednim zatwierdzeniu dokumentacji projektowej. Dokumentacja projektowa stanowi umówiony przedmiot odbioru częściowego i winna być zaopatrzona w wykazy opracowań oraz pisemne oświadczenia projektanta, iż jest wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz że jest wydana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
- w ramach zadania należy: wykonać wymagane pomiary sytuacyjno – wysokościowe, inwentaryzację stanu istniejącego, konieczne do opracowania rozwiązań projektowych w zakresie niezbędnym do projektu rozbiórki, pozyskać mapę niezbędną do realizacji dokumentacji projektowej, sporządzić niezbędną co do zakresu i treści dokumentację projektową obejmującą w szczególności projekt wykonawczy rozbiórki w 4 egz., kosztorys inwestorski w 4 egz., przedmiar robót w 4 egz., specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych w 4 egz., w zakresie umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na rozbiórkę lub zgłoszenie zamiaru przystąpienia do wykonywania robót rozbiórkowych, sporządzić zestawienie materiałów porozbiórkowych możliwych do odzysku wraz z wyliczeniem ich ilości i szacunkowej wartości (złom stalowy), wykonać roboty rozbiórkowe wszystkich składników budowlanych oraz uporządkować teren (teren oczyścić z resztek po rozbiórce, wyłożyć warstwą hummusu). Wywieźć odpady i utylizować. Zamawiający oczekuje skoordynowania i równoległej realizacji części formalnej oraz projektowej przedmiotu zamówienia.
1.2. Charakterystyczne parametry obiektu:
- pow. zabudowy – 1900m2
- pow. użytkowa – 1815,34m2
- długość - 72,96m
- szerokość - 26,05m
- wysokość - 5,08m
- kubatura – 9418,00m3
1.3. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą programu funkcjonalno – użytkowego (dalej także „PFU”) stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SWZ. Zamawiający dołączył również rysunki stanowiące inwentaryzację budynku garażowego.
Sposób wykonania zamówienia – wymagania dotyczące dokumentacji projektowej oraz założenia dotyczące wykonania robót budowlanych Zamawiający opisał w PFU – załącznik nr 1 do SWZ oraz PPU – załącznik nr 2 do SWZ. Warunki realizacji zamówienia Zamawiający opisał w załączniku nr 2 do SWZ tj. PPU (Projektowane postanowienia umowy).
2.Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
2.1.Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, czynności fizyczne bezpośrednio związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia na etapie wykonywania robót budowlanych, w tym operatorzy sprzętu, były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.) lub na podstawie analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG. Wyłączeniu podlegają osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) oraz osoby wykonujące czynności pomiarów i uruchomienia urządzeń i instalacji, dostawcy towarów, usług transportu załadunku i rozładunku.

2.2.Zatrudnienie osób (przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę), o których mowa powyżej nastąpi przed dniem rozpoczęcia wykonywania przez te osoby czynności i najpóźniej w dniu rozpoczęcia wykonywania czynności przez daną osobę. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu poszczególnych osób na podstawie umowy o pracę przy realizacji zadania z podaniem terminów ważności umów oraz stanowisk pracy zatrudnionych osób, nie później niż trzy dni robocze przed zamiarem wprowadzenia ich na teren budowy i wystawienia przepustek.
2.3.W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do weryfikacji sposobu zatrudnienia, kontroli spełniania przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań (par. 11 i par. 27 PPU).
W odniesieniu do warunku określonego w art. 100 ust. 1 ustawy PZP dotyczącego dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych (Dz.U.UE.L Nr 94, s. 65), Zamawiający informuje, że wykonanie przedmiotu zamówienia polega na wyburzeniu budynku, zatem nie istnieje potrzeba dostosowania wykonanego przedmiotu zamówienia do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Dopuszczalność udziału podwykonawców: Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom oraz podania firm podwykonawców (załącznik nr 4 do SWZ) – jeżeli są znane. W przypadku braku takiej informacji w ofercie, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zamierza wykonać zamówienie bez udziału podwykonawców.
1. Zamawiający wymaga, aby umowa o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo zawierała postanowienia określone w par. 9 PPU, gdzie Zamawiający określił również sposób weryfikacji i kontroli zapisów umów o podwykonawstwo.
2.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
3.Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca podał nazwy, dane kontaktowe oraz przedstawicieli, Podwykonawców zaangażowanych w wykonanie zamówienia (jeżeli są już znani). Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o wszelkich zmianach w odniesieniu do informacji, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje wymagane informacje na temat nowych Podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację zamówienia.
4. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy PZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
5. Zamawiający nie będzie badał , czy nie zachodzą wobec podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby, podstawy wykluczenia z niniejszego postępowania.

Informacje dotyczące postępowania:
a. Zamawiający nie przewiduje prawa opcji.
b. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
c. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP.
d. Zamawiający nie przewiduje, iż wybór najkorzystniejszej oferty zostanie poprzedzony aukcją elektroniczną (art. 308 ust. 1 ustawy PZP).
e. Zamawiający nie określa wymagań o których mowa w art. 96 ust. 2 ustawy PZP.
f. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy PZP.
g. Zamawiający nie określił wymagań dotyczące wydajności i funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP.
h. Zamawiający nie żąda określonej etykiety (nie wskazuje miejsca zastosowania) zgodnie z art. 104 ustawy PZP.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 224252,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 730000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 224252,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bakamax Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360226455

7.3.3) Ulica: ul. Długa 67

7.3.4) Miejscowość: Iwanowice Małe

7.3.5) Kod pocztowy: 42-152

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 224252,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.