eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Budzyń › Przebudowa dróg w Gminie Budzyń



Ogłoszenie z dnia 2021-12-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg w Gminie Budzyń

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BUDZYŃ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791017

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 16 A

1.5.2.) Miejscowość: Budzyń

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-840

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 67 2843201; 2843313

1.5.8.) Numer faksu: 67 2843 370

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@budzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.budzyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.budzyn.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg w Gminie Budzyń

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad9895f0-408c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00332581

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002788/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Przebudowa drogi gminnej Nr 201543P w m. Kąkolewice - Etap II

1.1.10 Przebudowa drogi wewnętrznej we wsi Brzekiniec

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00261290/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKM.272.7.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 512977,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi wewnętrznej we wsi Brzekiniec

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych branży drogowej, sanitarnej
w zakresie naprawy odwodnienia jezdni i przyległego terenu oraz związanych z wykonaniem oświetlenia drogowego drogi wewnętrznej we wsi Brzekiniec od km. 0+000,0 do km. 0+295,0 na terenie działek nr 11/6 i 60/2. Łączna długość odcinka przebudowywanej drogi etapu wynosi 295 m.
Ogólny zakres obejmuje wykonanie n/w robót:
- wymianę wzdłuż krawędzi jezdni betonowych krawężników ulicznych (zwykłych i najazdowych) na nowe,
- ułożenie ścieku przy-krawężnikowego o szer. 20 cm, z dwóch rzędów kostki betonowej prostokątnej grub. 8 cm, na podbudowie z betonu C16/20, po lewej i prawej stronie drogi,
- ułożenie na całej długości i szerokości jezdni nowej warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej AC 11S-50/70 (dla KR 1), o grub. 5 cm,
- wprowadzenie nowej stałej organizacji ruchu.
- odwodnienie pasa drogowego odbywać się będzie powierzchniowo do istniejących wpustów kanalizacji deszczowej lub istniejących odparowywujących rowów przydrożnych.
- wykonanie linii kablowych dla zasilania latarni oświetleniowych, wykonanych kablami YAKY 4x25mm2 o łącznej długości 350m;
- wykonanie instalacji uziemiającej słupy latarni oświetleniowych o łącznej długości 350m
- montaż szafki oświetleniowej SO szt. 1;
- ustawienie słupów oświetleniowych wraz z oprawami szt. 9;

Ogólny dane dotyczące branży drogowej:
Stan Istniejący: jezdnia umocniona jest nawierzchnią z mieszanki mineralno - bitumicznej, która ułożona jest na podbudowie tłuczniowej. Niweleta poprzeczna i podłużna jezdni jest pofałdowana. W konstrukcji nawierzchni występują osłabienia w warstwie bitumicznej w postaci pęknięć siatkowych Na w/w drodze gminnej występuje lokalny ruch samochodów od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1490P w km. 0+297,0 do bramy wjazdowej zakładu produkcyjnego w km. 0+000,0.
Dane wyjściowe przebudowy drogi:
• klasa drogi – D,
• kategoria ruchu – KR-1,
• prędkość projektowa – Vp=40 km/h,
• droga jedno jezdniowe z dwoma pasami ruchu,
• przebieg trasy – bez wykopów i nasypów,
• głębokość przemarzania gruntu – 0,8 m,
• grupa nośności podłoża gruntowego – G2.
Parametry techniczne:
• długość drogi – 295,0 m,
• szerokość jezdni – od 5,0 do 6,0 m (łącznie z ściekiem przykrawężnikowym),
• spadek poprzeczny jezdni, dwustronny - 2,0 %,
• spadek podłużny jezdni – bez zmian.
Przebieg drogi w planie – nie projektuje się zmian w przebiegu drogi.
Przebieg drogi w przekroju podłużnym – droga przebiega po istniejącym spadku podłużnym.
Rozpoznanie geologiczne nie wskazało na występowanie w podłożu gruntów słabonośnych.
Nawierzchnię jezdni planuje się wykonać wg. poniższej technologii:
- wykonanie frezowania profilującego na całej szer. jezdni od km. 0+000 do km. 0+185,
o grub. od 0 do 5 cm,
- wykonanie naprawy cząstkowej nawierzchni masą mineralno-asfaltową AC 11W-50/70,
o śred. grub. 4 cm,
- ułożenie warstwy ścieralnej na całej szer. jezdni od km. 0+000 do km. 0+295 – mieszanka
mineralno-asfaltowa AC 11S 50/70 (dla KR 1), o grub. 5 cm,

Odwodnienie- Odwodnienie pasa drogowego na odc. od km. 0+000 do km. 0+177 odbywać się będzie powierzchniowo, poprzez nadanie 2 % spadku poprzecznego jezdni w kierunku do projektowanego ścieku przy-krawężnikowego i dalej do istniejących czterech wpustów kanalizacji deszczowej. Odwodnienie pasa drogowego na odc. od km. 0+120 do km. 0+295 odbywać się będzie powierzchniowo, poprzez nadanie 2 % spadku poprzecznego jezdni i poboczy w kierunku do istniejących rowów przydrożnych, które należy poddać konserwacji poprzez ich oczyszczanie z namułu wraz z profilowaniem ich dna i skarp.
Rowy należy wykonać o kształcie trójkątnym z nachyleniem skarp od 1:1 do 1:1,5. Głębokość i spadek podłużny rowu dostosować do niwelety drogi. Min. głębokość rowu 0,50 m liczona jako różnica poziomów dna i zewnętrznej krawędzi przyległego pobocza. Ilość rowu do konserwacji wynosi 258,0 mb.
Po wykonaniu nowej nawierzchni jezdni projektuje się wykonanie uzupełnienie poboczy gruntem ulepszonym, o średniej grub. warstwy 10 cm. Uzupełnienie to wykonać należy do wysokości krawędzi nowo ułożonej warstwy ścieralnej przyległej jezdni. Przed tym umocnieniem należy wykonać zdjęcie warstwy humusu pod poboczami wraz z ich profilowaniem
Oznakowanie pionowe i poziome - planuje się wykonanie nowego oznakowania znakami pionowymi w ilości i asortymencie przedstawionym w projekcie zmiany stałej organizacji ruchu
Ogólny dane dotyczące branży elektrycznej :
Przyjęto następujące wymagania oświetleniowe:
- jezdnia- klasa oświetleniowa M6
- chodniki – klasa oświetleniowa P5
- przejście dla pieszych – klasa PC5;
• Oprawy drogowe na montowane na wysokości 9 m montowane bezpośrednio na wierzchołkach
słupów oraz z wykorzystaniem wysięgników o podniesieniu 1m i wysięgu 1m, temperaturze barwowej 4000 K. Kąt nachylenia oprawy +50 w stosunku do poziomu gruntu.
• Oprawy doświetlające przejścia dla pieszych montowane na wysokości 6 m na słupie
o wys. 5m z wykorzystaniem wysięgników o podniesieniu 1m i wysięgu 1m;
• Oprawy doświetlające przejścia dla pieszych o temperaturze barwowej 5700 K;
• Zasilanie projektowanych latarni oświetlenia drogowego – obwody nr 1, 2 i 3 wyprowadzone
z projektowanej szafy SO.
• Słupy stalowe, stożkowe, ocynkowane, wykonane z blachy o grubości 3mm, montowane na dedykowanych, prefabrykowanych fundamentach betonowych.
• Kąt nachylenia opraw (rotacje) w stosunku do podłoża zgodnie z obliczeniami dla
poszczególnych sytuacji drogowych.

Wykonanie linii kablowych:
Zasilanie oświetlenia drogowego zaprojektowano liniami kablowymi wykonanymi kablami
YAKY 4x25mm2 ułożonymi w ziemi na głębokości 70 cm. W rowie kable ułożyć na 10 cm warstwie piasku, a następnie po nasypaniu 10cm warstwy piasku i 15 cm gruntu rodzimego oznaczyć folią koloru niebieskiego o grubości min 0,3mm i szerokości min. 20cm. Kable układać linią falistą z 2% zapasem. W celu uziemienia słupów na dnie rowu kablowego (pod podsypką), na całej długości linii kablowych ułożyć bednarkę FeZn 25x4. Skrzyżowanie kabli energetycznych z kablami telekomunikacyjnymi, nn-0,4kV, rurociągami, drogami oraz podjazdami wykonać w rurach osłonowych DVK 75 oraz SRS 75 lub równorzędnych.

Szczegółowy zakres prac określają przedmiary robót wraz z dokumentacją projektową

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 251886,49 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi gminnej Nr 201543P w m. Kąkolewice - Etap II.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych branży drogowej związanych
z realizacją drugiego etapu przebudowy drogi gminnej nr 201543P, w miejscowości Kąkolewice, na odcinku od km. 0+000 do km. 0+370,3 , części działek nr 143 i 256/1 oraz od km. 0+370,3 do km. 0+651,0 na części działki o nr 54, obręb ewidencyjny Kąkolewice, gmina Budzyń. Łączna długość przebudowywanego odcinka wynosi 651,0 m.
Główny zakres obejmuje wykonanie n/w zakresu robót:
od km. 0+000,0 do km. 0+370,3:
• ułożenie na całej długości i szerokości jezdni nowej warstwy wiążącej z mieszanki mineralno asfaltowa AC 16W-50/70, o grub. 5 cm,
• ułożenie na całej długości i szerokości jezdni nowej warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno -asfaltowa AC11S-50/70, o grub. 4 cm,
• umocnienie poboczy klińcem 0/31,5 mm o grub. 10 cm i o szer. 1,0 m,
• Odwodnienie pasa drogowego odbywa się będzie powierzchniowo do istniejących zieleńców
od km. 0+370,3 do km. 0+651,0:
• miejscowe wyrównanie profilu poprzecznego i podłużnego jezdni klińcem 0/31,5 mm
o śred. grub. 5 cm,
• ułożenie na całej długości i szerokości jezdni nowej warstwy wiążącej z mieszanki mineralno asfaltowa AC16W-50/70, o grub. 5 cm,
• ułożenie na całej długości i szerokości jezdni nowej warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowa AC 11S-50/70, o grub. 4 cm,
• umocnienie poboczy klińcem 0/31,5 mm o grub. 10 cm i o szer. 1,0 m,
• wykonanie konserwacji istniejących rowów przydrożnych wraz z remontem i oczyszczeniem istniejących przepustów pod zjazdami.
• Odwodnienie pasa drogowego odbywa się będzie powierzchniowo do istniejących rowów
przydrożnych.
Dane wyjściowe przebudowy drogi:
- klasa drogi – D,
- prędkość projektowa – Vp=40 km/h,
- ulice jedno jezdniowa z dwoma pasami ruchu,
- przekrój podstawowy - jezdni 4,0 m,
- przebieg trasy – bez wykopów i nasypów,
- kategoria ruchu – KR-1,
- max pochylenie podłużne 10 %.
- głębokość przemarzania gruntu – 0,8 m,
- grupa nośności podłoża gruntowego –G2.

Oznakowanie pionowe i poziome
Planuje się wykonać oznakowanie drogi znakami w ilościach i asortymencie przedstawionym w dokumentacji projektowej oraz przedmiarach rabót.

Regulacja urządzeń obcych w jezdni.
W cenie jednostkowej ułożenia wszystkich nowych warstw konstrukcyjnych na jezdni, zjazdach
i poboczu należy zawrzeć regulację wszystkich urządzeń obcych znajdujących się w tych nawierzchniach z uwzględnieniem obramowań i powiązaniem wysokościowym do elementów sąsiadujących. Dopuszcza się odchyłki na nawierzchni: zaniżenie do 0,5 cm i wyniesienie do 0,5 cm.
Urządzenia zniszczone będą wymienione na nowe na koszt ich właściciela, odrębnym trybem,
we współpracy z Zamawiającym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 261091,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 375376,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 638564,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 375376,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIMEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6060092256

7.3.3) Ulica: ul. Fabryczna 7

7.3.4) Miejscowość: Rogoźno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-610

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 375376,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 393600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 481125,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 393600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIMEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6060092256

7.3.3) Ulica: ul. Fabryczna 7

7.3.4) Miejscowość: Rogoźno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-610

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 393600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.