Ogłoszenie z dnia 2023-07-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00259771/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi spedycyjne w zakresie transportu drogowego na terytorium PL samochodami o ładowności do 24 ton dla Ł-ICIMB Centrum Mat ogniotrwałych w Gliwicach oraz Centrum Szkła i Mat Bud w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - INSTYTUT CERAMIKI I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000056377
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Cementowa 8
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-983
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@icimb.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.icimb.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://icimb.bip-e.pl/icm/zamowienia-publiczne/aktualnepostepowania/ 11,Przetargi-ponizej-progow-unijnych.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
https://icimb.bip-e.pl/icm/zamowienia-publiczne/aktualnepostepowania/ 11,Przetargi-ponizej-progow-unijnych.html
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi spedycyjne w zakresie transportu drogowego na terytorium PL samochodami o ładowności do 24 ton dla Ł-ICIMB Centrum Mat ogniotrwałych w Gliwicach oraz Centrum Szkła i Mat Bud w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48553f97-0aa2-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00332494
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00073190/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Usługi spedycyjne w zakresie transportu drogowego na terytorium Polski samochodami o ładowności do 24 ton
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00259771
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FL.271.24.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 106416,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi spedycyjne w zakresie transportu drogowego na terytorium Polski samochodami o ładowności do 24 ton dla Ł-ICIMB Centrum Materiałów Ogniotrwałych w Gliwicach oraz Centrum Szkła i Materiałów Budowlanych w Krakowie – zakup surowca.4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 76416,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi spedycyjne w zakresie transportu drogowego na terytorium Polski samochodami o ładowności do 24 ton dla Ł-ICIMB Centrum Szkła i Materiałów Budowlanych w Krakowie – sprzedaż surowca4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 26568 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57871,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95829,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57871,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rhenus Port Logistics Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 852-040-43-34
7.3.3) Ulica: Puławska 99
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-595
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RHENUS PORT LOGISTICS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
RHENUS PORT LOGISTICS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57871,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-20 do 2024-07-19Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26568 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52644 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26568 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rhenus Port Logistic Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 852-040-43-34
7.3.3) Ulica: Puławska 99
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 05-595
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RHENUS PORT LOGISTICS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
RHENUS PORT LOGISTICS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26568,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-20 do 2024-07-19INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont 6 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 6 części.
- Dostawa oprogramowania na potrzeby systemu TTSS
- Dokończenie budowy wewnętrznych linii zasilających w pawilonie B-2 na terenie AGH w Krakowie. DE-dzp.272-232/24
- zapewn.m.nocleg., sali konf., miejsca na realiz.usł.gastron. oraz realiz.usł. gastron. na potrzeby przepr.XXIV Ogólnop. Konf.Jakość w Opiece Zdrowotnej, która odb.się w dn. 24-25.10.2024 r. w Krakowie
- Dostawa dwóch wag elektronicznych - DE-dzp.272-222/24
- "Przedłużenie wsparcia dla oprogramowania systemu backupu."
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi transportu autokarowego w czerwcu, lipcu i sierpniu 2024 r., na potrzeby Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego.
- Dostawa gazów medycznych i ciekłego azotu wraz z transportem i dzierżawą zbiorników dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie
- "Usługa przewozowa uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Iwkowa SOSW w Złotej i OSW w Bochni"
- Organizacja wyjazdów integracyjno - krajoznawczych dla uczestników projektu pt. "Rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Wołowskim - edycja 3" - CZĘŚĆ I
- Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Postomino oraz do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Sławnie wraz ze sprawowaniem opieki realizowany na podstawie biletów miesięcznych
- Sukcesywna dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiorników i butli przez okres 12 miesięcy II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.