eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wschowa › Serwis i naprawa pojazdów i osprzętu Spółki Komunalnej Wschowa Sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2022-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Serwis i naprawa pojazdów i osprzętu Spółki Komunalnej Wschowa Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Komunalna Wschowa Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 978050124

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Daszyńskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Wschowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 655402605

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@skwschowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skwschowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/645126

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


spółka komunalna z. o.o.

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Serwis i naprawa pojazdów i osprzętu Spółki Komunalnej Wschowa Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c68205a7-09af-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00332478

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00282891/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPSK.01.I.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 519952,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 „Serwis i naprawa pojazdów osobowych i dostawczych do 3,5 t” niniejszego zamówienia obejmuje kompleksową naprawę samochodów osobowych i dostawczych do 3,5 t, nie objętych gwarancją producenta oraz regeneracje i naprawy podzespołów tych pojazdów, zgodnie z poniższymi warunkami: 1) napraw i serwisu przekazanych do warsztatu Wykonawcy pojazdów osobowych i dostawczych do 3,5 t użytkowanych przez Zamawiającego, Wykonawca dokona niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni licząc od meilowego lub telefonicznego zgłoszenia na adres e-mail lub nr telefonu podany przez Wykonawcę do kontaktu; 2) w przypadku awarii, której usunięcie nie jest możliwe w terminie, o którym mowa w pkt 1 powyżej, Wykonawca poinformuje o tym niezwłocznie Zamawiającego i poda przewidywany czas zakończenia naprawy nie dłuższy niż 14 dni licząc od meilowego lub telefonicznego zgłoszenia na adres e-mail lub nr telefonu podany przez Wykonawcę do kontaktu; 3) Wykonawca zapewni, na żądanie Zamawiającego, Serwis Mobilny w promieniu do 50 km od siedziby Zamawiającego, polegający na podjęciu działań zdiagnozowania i usunięcia usterki na drodze bądź na terenie Spółki, gdy nie ma możliwości jazdy pojazdem lub też na dokonaniu napraw w zakresie niezbędnym, umożliwiającym przejazd lub przetransportowanie pojazdu do warsztatu Wykonawcy lub zapewni holowanie pojazdu do warsztatu Wykonawcy, jeżeli nie jest możliwa naprawa i uruchomienie pojazdu w miejscu wystąpienia awarii; 1) Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia działań w celu realizacji usług wymienionych w pkt 3 powyżej w czasie nie dłuższym niż 3 godziny. Czas reakcji na awarię stanowi kryterium oceny ofert. 2) Zamawiający wymaga, by Wykonawca pozostawał do dyspozycji 6 dni w tygodniu od poniedziałku do soboty w godz. 7:00-15:00. 3) Szczegółowy wykaz pojazdów osobowych i dostawczych do 3,5 t w Spółce Komunalnej Wschowa Sp. z o.o. zawiera załącznik nr 1a do niniejszej SWZ. 4) Szacunkowa liczba roboczogodzin w roku: 200 rg; 5) Szacunkowa liczba kilometrów związana z wyjazdami na awarie w ramach Mobilnego Serwisu, o którym mowa w pkt 3 powyżej wynosi 130 km; 6) Szacunkowa liczba kilometrów związana z holowaniem pojazdów w ramach Mobilnego Serwisu, o którym mowa w pkt 3 powyżej wynosi 30 km;

4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

50116000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji poszczególnych części pojazdów

34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.5.5.) Wartość części: 43329,69 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – „Serwis i naprawa pojazdów powyżej 3,5t, w tym: komunalnych, wolnobieżnych, ciągników, przyczep i kontenerów” obejmuje naprawy i serwis samochodów ciężarowych, specjalnych, w tym komunalnych, wolnobieżnych, ciągników rolniczych oraz przyczep, naprawy zabudowy i kapitalne remonty pojazdów służących do odbioru odpadów komunalnych oraz naprawę kontenerów z blachy, obejmującą w szczególności: spawanie, malowanie, konserwację, wycinanie i montaż nowych blach zgodnie z warunkami:
1) napraw i serwisu przekazanych do warsztatu Wykonawcy pojazdów i osprzętu, których wykaz zawiera załącznik nr 1b do SWZ, użytkowanych przez Zamawiającego, Wykonawca dokona niezwłocznie, nie później niż w ciągu 3 dni licząc od meilowego lub telefonicznego zgłoszenia na adres e-mail lub nr telefonu podany przez Wykonawcę do kontaktu. 2) W przypadku awarii, której usunięcie nie jest możliwe w terminie, o którym mowa w pkt 1 powyżej Wykonawca poinformuje o tym niezwłocznie Zamawiającego i poda przewidywany czas zakończenia naprawy nie dłuższy niż 7 dni licząc od meilowego lub telefonicznego zgłoszenia na adres e-mail lub nr telefonu podany przez Wykonawcę do kontaktu; 3) Wykonawca zapewnia, na żądanie Zamawiającego, Serwis Mobilny do 50 km, polegający na podjęciu działań zdiagnozowania i usunięcia usterki na drodze bądź na terenie Spółki, gdy nie ma możliwości jazdy pojazdem lub też na dokonaniu napraw w zakresie niezbędnym, umożliwiającym przejazd lub przetransportowanie pojazdu do warsztatu Wykonawcy lub zapewni holowanie pojazdu do warsztatu Wykonawcy, jeżeli nie jest możliwa naprawa i uruchomienie pojazdu w miejscu wystąpienia awarii; 4) Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia działań w celu realizacji usług wymienionych w pkt 3 powyżej w czasie nie dłuższym niż 3 godziny. Czas reakcji na awarię stanowi kryterium oceny ofert.
5) Zamawiający wymaga, by Wykonawca pozostawał do dyspozycji 6 dni w tygodniu – od poniedziałku do soboty - w godz. 6:00- 20:00. 6) Szczegółowy wykaz pojazdów i osprzętu, których dotyczy niniejsza część zawiera załącznik nr 1b do niniejszej SWZ. 7) Szacunkowa liczba roboczogodzin w roku: 1 600 rg; 8) Szacunkowa liczba kilometrów związana z wyjazdami na awarie w ramach Mobilnego Serwisu, o którym mowa w pkt 3 powyżej wynosi 470 km;
9) Szacunkowa liczba kilometrów związana z holowaniem pojazdów w ramach Mobilnego Serwisu, o którym mowa w pkt 3 powyżej wynosi 60 km;

4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50114000-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji ciężarówek

50116000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji poszczególnych części pojazdów

34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.5.5.) Wartość części: 415962,21 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – „Serwis i naprawa opon i kół pojazdów” obejmuje serwis opon w pojazdach użytkowanych przez Spółkę Komunalną Wschowa Sp. z o.o. Zakres serwisu opon obejmuje: 1) wymianę opon z zimowych na letnie, z letnich na zimowe oraz naprawy wulkanizacyjne, naprawę kół, wyważanie kół i wymianę kół; 2) napraw i serwisu opon i kół pojazdów przekazanych do warsztatu Wykonawcy, użytkowanych przez Zamawiającego, Wykonawca dokona niezwłocznie, nie później niż w ciągu 2 godzin licząc od meilowego lub telefonicznego zgłoszenia na adres e-mail lub nr telefonu podany przez Wykonawcę do kontaktu; 3) w przypadku awarii, której usunięcie nie jest możliwe w terminie, o którym mowa w pkt 2 powyżej Wykonawca poinformuje o tym niezwłocznie Zamawiającego i poda przewidywany czas zakończenia naprawy nie dłuższy niż 2 dni licząc od meilowego lub telefonicznego zgłoszenia na adres e-mail lub nr telefonu podany przez Wykonawcę do kontaktu; 4) Wykonawca zapewnia, na żądanie Zamawiającego, Serwis Mobilny do 50 km, polegający na podjęciu działań zdiagnozowania i usunięcia awarii w zakresie opon i kół, na drodze bądź na terenie Spółki, gdy nie ma możliwości jazdy pojazdem lub też na dokonaniu napraw opon i kół, w zakresie niezbędnym, umożliwiającym przejazd lub przetransportowanie pojazdu do warsztatu Wykonawcy lub zapewni holowanie pojazdu do warsztatu Wykonawcy, jeżeli nie jest możliwa naprawa i uruchomienie pojazdu w miejscu wystąpienia awarii; 5) Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia działań w celu realizacji usług wymienionych w pkt 4 powyżej w czasie nie dłuższym niż 3 godziny. Czas reakcji na awarię stanowi kryterium oceny ofert. 6) Zamawiający wymaga, by Wykonawca pozostawał do dyspozycji 6 dni w tygodniu – od poniedziałku do soboty - w godz. 6:00-20:00; 7) Wykonawca zapewni zastępcze koło, które założy do pojazdu Zamawiającego na czas naprawy uszkodzonego koła lub do czasu zakupu nowego koła; 8) Szczegółowy wykaz pojazdów w Spółce Komunalnej Wschowa Sp. z o.o. zawiera załącznik nr 1c do niniejszej SWZ; 9) Szacunkowa liczba roboczogodzin w roku: 250 rg; 10) Szacunkowa liczba kilometrów związana z wyjazdami na awarie w ramach Mobilnego Serwisu, o którym mowa w pkt 4 powyżej wynosi 320 km;

4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

50114000-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji ciężarówek

50116000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji poszczególnych części pojazdów

50116500-6 - Usługi w zakresie napraw opon, w tym pasowania i wyważania

34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.5.5.) Wartość części: 60660,86 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu w części 1 nie złożono ani jednej oferty, do terminu składania ofert, tj. do dnia 05.08.2022 r., do godz. 10:00, w związku z powyższym Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania dla Części 1 zamówienia na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 473373,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 473373,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 473373,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ANDRZEJ SZUBA - WSPÓLNIK S.C. "MAŁY SZU" USŁUGI REMONTOWO-TRANSPORTOWE PIOTR MAŁYNIAK, ANDRZEJ SZUBA

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PIOTR MAŁYNIAK - WSPÓLNIK S.C."MAŁY SZU" USŁUGI REMONTOWO-TRANSPORTOWE PIOTR MAŁYNIAK, ANDRZEJ SZUBA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971004357

7.3.3) Ulica: Konradowska, działka nr 1797/43

7.3.4) Miejscowość: Wschowa

7.3.5) Kod pocztowy: 67-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 568048,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64913,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64913,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64913,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ANDRZEJ SZUBA - WSPÓLNIK S.C. "MAŁY SZU" USŁUGI REMONTOWO-TRANSPORTOWE PIOTR MAŁYNIAK, ANDRZEJ SZUBA

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PIOTR MAŁYNIAK - WSPÓLNIK S.C."MAŁY SZU" USŁUGI REMONTOWO-TRANSPORTOWE PIOTR MAŁYNIAK, ANDRZEJ SZUBA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971004357

7.3.3) Ulica: Konradowska, działka nr 1797/43

7.3.4) Miejscowość: Wschowa

7.3.5) Kod pocztowy: 67-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73990,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.