eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kwidzyn › Tryb podstawowy-wariant I (bez negocjacji) pn.Budowa budynku i instalacji OZE wraz z wyposażeniem dla pensjonariuszy oraz zagospodarowanie terenu DPS w Ryjewie-obiekt przy ul. Słonecznej 14 w Ryjewie.



Ogłoszenie z dnia 2022-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Tryb podstawowy-wariant I (bez negocjacji) pn.Budowa budynku i instalacji OZE wraz z wyposażeniem dla pensjonariuszy oraz zagospodarowanie terenu DPS w Ryjewie-obiekt przy ul. Słonecznej 14 w Ryjewie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kwidzyński- Starostwo Powiatowe w Kwidzynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192644760

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 29B

1.5.2.) Miejscowość: Kwidzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-500

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiatkwidzynski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiatkwidzynski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl; www.bip.powiatkwidzynski.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Tryb podstawowy-wariant I (bez negocjacji) pn.Budowa budynku i instalacji OZE wraz z wyposażeniem dla pensjonariuszy oraz zagospodarowanie terenu DPS w Ryjewie-obiekt przy ul. Słonecznej 14 w Ryjewie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4c3433b-01b6-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00332284

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003062/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Budowa budynku i instalacji OZE wraz z wyposazeniem dla pensjonariuszy oraz zagospodarowanie terenu Domu Pomocy Społecznej w Ryjewie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00250061/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ORIV.272.13.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 331684,55 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego „Budowa budynku i instalacji OZE wraz z wyposażeniem dla pensjonariuszy oraz zagospodarowanie terenu DPS w Ryjewie”.
1) Powyższa dokumentacja zostanie wykonana przez Wykonawcę w zakresie:
- wykonanie projektu budowlanego i wykonawczych,
- sporządzenie kosztorysu inwestorskiego,
- sporządzenie przedmiaru robót,
- sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
- uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę,
- pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji.
Zakres prac objętych przedmiotowym zamówieniem należy opracować na podstawie programu funkcjonalno użytkowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.

Przedmiot umowy musi być wykonany we współpracy z Zamawiającym i użytkownikiem obiektu przy ul. Słonecznej 14 w Ryjewie z uwzględnieniem niezbędnych prac dotyczących obecnej infrastruktury i posadowienia budynku.

2) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia w pięciu egzemplarzach w formie papierowej oraz w dwóch egzemplarzach w wersji elektronicznej, w tym 1 egzemplarz umożliwiający kopiowanie i pobieranie plików ( PDF), 1 egzemplarz umożliwiający modyfikację w formacie dwg.
3) Wersja elektroniczna dokumentacji musi być tożsama z wersją papierową, a pliki musza odpowiadać zakresowi wyszczególnionemu w ust. 2 niniejszego paragrafu.
4) Zakres prac wyszczególnionych w pkt. 1 ppkt 1) Wykonawca zobowiązuje się wykonać zgodnie z zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w szczególności w oparciu o wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego z dnia 20 grudnia 2021 r. (Dz.U. z 2021 r. poz. 2454).
5) Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem art. 100 ustawy pzp a także w odniesieniu do Konwencji z dnia 13.12.2006r. o prawach osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2012 r. poz. 1169 ze zm.; Convention on the Rights of Persons with Disabilities – Rezolucja Zgromadzenia Ogólnego ONZ A/RES/61/106) w zakresie wymagań dostępności dla osób niepełnosprawnych stosownie do rodzaju niepełnosprawności oraz poszczególnej części Zamówienia.

2.Nazwy i kody Wspólnego Słownik Zamówień (CPV):
71240000-2 Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania.

3.Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych co do jakości i surowców użytych do ich wykonania do materiałów i urządzeń podanych w dokumentach zamówienia (SWZ wraz z załącznikami).

4.Jeśli w dokumentach zamówienia (SWZ wraz z załącznikami) wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji zamówienia parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji.

5.Gdziekolwiek w dokumentach zamówienia (SWZ wraz z załącznikami) występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo.

6.Wszędzie tam, gdzie dokumentach zamówienia (SWZ wraz z załącznikami), przy opisie zastosowanych materiałów lub urządzeń wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje się, że mogą być zastosowane materiały lub urządzenia równoważne. Wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia ma charakter jedynie przykładowy i użyty jest w celu określenia standardów jakościowych i klasy, wymaganych w odniesieniu do stosowanych materiałów lub urządzeń. W przypadku, gdy powoływane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 482160,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: URBAN ARCHITECT

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5711019806

7.3.3) Ulica: SUCHARSKIEGO 7/23

7.3.4) Miejscowość: OLSZTYN

7.3.5) Kod pocztowy: 10-693

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1) MTPB MARIUSZ TOMCZUK UL. WYSZYŃSKIEGO 15/14, 10-457 OLSZTYN- BRANŻA KONSTRUKCYJNO BUDOWLANA I DROGOWA
2) PROJEKTOWANIE INSTALACJI SANITARNYCH I CIEPŁOWNICZYCH
DARIUSZ OSIKA UL. PERSKA 24, 14-100 OSTRÓDA-BRANŻA SANITARNA
3)NORBUD NORBERT WALKIEWICZ UL. BAŁTYCKA 5 LOK.1, 10-135 OLSZTYN-BRANŻA ELEKTRYCZNA I TELETECHNICZNA


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Spośród 4 złożonych ofert 3 są złożone przez mikroprzedsiębiorstwa natomiast 1 złozona przez jednoosobową działalność gospodarczą.
Termin wykonania zamówienia to 8 miesięcy z zastrzeżeniem Rozdziału XXIV SWZ gdzie „skrócenie terminu wykonania zamówienia” stanowi kryterium oceny ofert oraz z wyłączeniem czynności związanych pełnieniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji. Wykonawca skrócił termin wykonania zamówienia o 14 dni.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.