eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kisielice › Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 1.000.000,00 zł

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 1.000.000,00 zł

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KISIELICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748028

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Daszyńskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Kisielice

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-220

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kisielice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipkisielice.warmia.mazury.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8a74d502-0f40-11ee-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 1.000.000,00 zł

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a74d502-0f40-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00332076

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004739/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 1.000.000,00 zł

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00266660

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.2.14.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa - udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 1.000.000,00 zł, z terminem spłaty do 31.12.2034 r.
2. Kredyt przeznaczony będzie na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu roku 2023.
3. Uruchomienie kredytu do 31.07.2023 r. jednorazowo. Uruchomienie kredytu oznacza dzień wpływu środków na rachunek zamawiającego.
4. Okres kredytowania ustala się na 11 lat, z karencją w spłacie kredytu od dnia podpisania umowy kredytowej do dnia 30.03.2024.
5. Spłata kredytu następować będzie w każdym kolejnym roku w równych ratach, w okresach kwartalnych w ostatnim dniu miesiąca, za wyjątkiem miesiąca grudnia, począwszy od 31.03.2024 r. do 20.12.2034 r. Spłata raty za m-c grudzień następować będzie do 20 grudnia. W poszczególnych latach spłacane będą kwoty:
rok 2024 91.000,00 zł (4 ratach po 22.750,00 zł),
rok 2025 91.000,00 zł (4 ratach po 22.750,00 zł),
rok 2026 91.000,00 zł (4 ratach po 22.750,00 zł),
rok 2027 91.000,00 zł (4 ratach po 22.750,00 zł),
rok 2028 91.000,00 zł (4 ratach po 22.750,00 zł),
rok 2039 91.000,00 zł (4 ratach po 22.750,00 zł),
rok 2030 91.000,00 zł (4 ratach po 22.750,00 zł),
rok 2031 91.000,00 zł (4 ratach po 22.750,00 zł),
rok 2032 91.000,00 zł (4 ratach po 22.750,00 zł),
rok 2033 91.000,00 zł (4 ratach po 22.750,00 zł),
rok 2034 90.000,00 zł (4 ratach po 22.500,00 zł).
6. W przypadku gdy termin spłaty kredytu lub odsetek przypadnie na dzień wolny od pracy, spłata następować będzie w pierwszym dniu roboczym po tym dniu. Należy jednak uwzględnić iż jest to termin maksymalny i istnieje możliwość wcześniejszej spłaty raty kredytu np. w ostatnim dniu roboczym miesiąca, bez konieczności wcześniejszego powiadamiania banku.
7. Spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych do 20 dnia. Odsetki za miesiąc grudzień każdego roku płatne będą do końca grudnia. Bank zobowiązany będzie do wyliczania odsetek i przesyłania obciążenia dla Zamawiającego najpóźniej na 5 dni przed terminem płatności odsetek.
8. Oprocentowanie kredytu obliczane będzie w oparciu o zmienną stawkę Wibor 3M, obliczoną jako średnia arytmetyczna z ostatnich 5 dni notowań stawek Wibor miesiąca poprzedzającego, na każdy następny miesiąc - okres obrachunkowy. Obliczona stawka oprocentowania zaokrąglana będzie do dwóch miejsc po przecinku.
9. Do wyliczenia i spłaty odsetek przyjmuje się, że rok i miesiąc mają rzeczywistą liczbę dni kalendarzowych.
10. Kredyt będzie udzielony na podstawie umowy zaproponowanej przez bank i zaakceptowanej przez zamawiającego.
11. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel „in blanco”.
12. Nie dopuszcza się możliwości zastosowania kapitalizacji odsetek.
13. Zastrzega się ujęcie w umowie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bądź rezygnacji z całości lub części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów wynikających z tych tytułów.
14. W przypadku wcześniejszej spłaty poszczególnych rat bądź całości kredytu, odsetki naliczane będą tylko za okres do terminu spłaty.
15. Jedynym kosztem kredytu będzie oprocentowanie, nie przewiduje się prowizji ani żadnych innych kosztów.
16. Ocenie podlegać będzie marża banku.
17. Informujemy, iż na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Kisielicach(www.bip.kisielice.pl) znajdują się następujące materiały pomocnicze do przygotowania oferty:
1) Uchwała Rady Miejskiej w sprawie budżetu – Uchwala Nr XLV/350/2022 Rady Miejskiej w Kisielicach z dnia 21 grudnia 2022 r. w sprawie budżetu Gminy Kisielice na rok 2023
2) Ostatnia Uchwała Nr LI/386/2023 Rady Miejskiej w Kisielicach z dnia 31 maja 2023 r. w sprawie zmian budżetu gminy na rok 2023
3) Ostatnie Zarządzenie Nr 53/2023 Burmistrza Kisielic dnia 5 czerwca 2023 r. w sprawie dokonania zmian w budżecie gminy na 2023 r.
4) Wieloletnia Prognoza Finansowa – ostatnia Uchwała Nr LI/385/2023 Rady Miejskiej w Kisielicach z dnia 31 maja 2023 r. w sprawie dokonania zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Kisielice na lata 2023-2034
5) Zarządzenie Nr 47/2023 Burmistrza Kisielic z dnia 5 maja 2023 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu w 2023 roku .
18. w zakładce Majątek i finanse / Sprawozdania:
1) sprawozdania Rb-NDS, Rb-PDP, Rb-27s, Rb-28S,Rb-Z i Rb-N za lata 2020, 2021 i 2022
2) w zakładce Akty prawne / Uchwały RIO:
3) opinia RIO o wykonaniu budżetu Gminy Kisielice za 2020, 2021 i 2022
4) opinia RIO o prawidłowości i planowanej kwoty długu Gminy Kisielice, na podstawie przyjętej przez jednostkę samorządu terytorialnego Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2023-2034 oraz uchwały budżetowej na rok 2023
5) opinia RIO o możliwości spłaty przez Gminę Kisielice kredytu w kwocie na finansowanie planowanego deficytu w 2023 roku
19. Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu w opłacaniu składek, podatków, przekażemy Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy na udzielenie przedmiotowego kredytu o ile będzie taka potrzeba.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 431111,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 431111,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 431111,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Suszu

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5810011908

7.3.3) Ulica: Piastowska 11

7.3.4) Miejscowość: Susz

7.3.5) Kod pocztowy: 14-240

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 431111,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 132 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.