eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Dostawy różnych artykułów spożywczych, tłuszczów, olejów.



Ogłoszenie z dnia 2022-09-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy różnych artykułów spożywczych, tłuszczów, olejów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny Nr 1 w Grudziądzu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319641

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wybickiego 10/22

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 56 64 40 400

1.5.8.) Numer faksu: +48 56 64 40 499

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_1_grudziadz@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


zakład karny

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy różnych artykułów spożywczych, tłuszczów, olejów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9eaac90b-fc3d-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00331814

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00101623/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawy różnych artykułów spożywczych, tłuszczów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00238842/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D.Kw.2232.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 569866,32 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 284933,16 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

RÓŻNE ARTYKUŁY ZBOŻOWE
Lp. Nazwa artykułu Norma Ilość 1. Chrupki kukurydziane: opak. do 1 kg; termin przydatności – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; PN-A-88036:1998; 100 kg; 2. Mąka pszenna typu 500: opak. 1 kg - 25 kg; termin przydatności – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; barwa - biała z odcieniem żółtym; smak i zapach - swoisty; bez obecności szkodników zbożowo -mącznych i innych pozostałości; PN-A-74022 3 200 kg; 3. Mąka ziemniaczana: opak. do 1 kg; termin przydatności – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; zapach i smak - typowy dla skrobi ziemniaczanej; postać i barwa - biały proszek; PN-A-74710; 12 kg; 4. Makaron (typu świderki): opak. 1 kg - 25 kg; termin przydatności – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; o swoistym dla danego rodzaju i formy wyglądzie, sporadycznie niewielkie zniekształcenia, dopuszczalne nieliczne pstrociny; PN-A-74131:1999; 7 500 kg; 5. Kasza jęczmienna: opak. 1 kg - 25 kg; termin przydatności – nie mniej niż 3 m-ce od daty
dostawy; kasza otrzymana z ziarna jęczmienia szklistego, o cienkiej łusce, przeznaczonego do celów konsumpcyjnych; PN-887A-7403 3 500 kg; 6. Kasza manna: opak. 0,5 kg - 25 kg; termin przydatności – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; zapach i smak - typowy dla kaszy manny; bez obecności szkodników i innych pozostałości; PN-88/A-74203; 1 800 kg 7. Ryż biały: opak.1 kg - 25 kg; termin przydatności – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; PN-A-74220 5 100 kg; 8. Wafle
ryżowe bezglutenowe: gramatura opakowania do 1 kg; termin przydatności – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; bez udziału mąk zawierających gluten; PN-A-88114:1999; 80 kg; 9. Bułka tarta: opak. do 25 kg; termin przydatności – nie mniej
niż 3 m-ce od daty dostawy; zapach, wygląd i smak typowy dla bułki tartej; bez obecności szkodników i innych pozostałości; PN-A-74101; 500 kg; 10. Płatki kukurydziane: opak. do 1 kg; termin przydatności nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; bez obcych zapachów, suche, nie zbrylone, wolne od szkodników PN-82/A-74037; 10 kg; 11. Płatki owsiane (błyskawiczne):
opak. do 1 kg; termin przydatności nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; bez obcych zapachów, suche, nie zbrylone, wolne od szkodników PN-82/A-74037; 10 kg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15612100-2 - Mąka pszenna

15613000-8 - Produkty z ziaren zbóż

15613311-1 - Płatki kukurydziane

15613380-5 - Płatki owsiane

15614000-5 - Ryż przetworzony

15614100-6 - Ryż długoziarnisty

15623000-1 - Skrobie

15851100-9 - Makaron niegotowany

15811100-7 - Chleb

4.5.5.) Wartość części: 66940,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

BULIONY
Lp. Nazwa artykułu Norma Ilość 1. Rosół jarzynowy w proszku: opak. do 10 kg; termin przydatności – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; PN-A-75980:1997; 1 600 kg; 2. Rosół drobiowy w proszku: opak. do 10 kg; termin przydatności – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; PN-A-97052; 1 600 kg; 3. Żurek w proszku: opak. do10 kg; termin przydatności – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; PN-A-94050; 380 kg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15891000-0 - Zupy i buliony

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15891400-4 - Zupy

15891500-5 - Buliony

15892000-7 - Wywary warzywne, ekstrakty, substancje peptydowe i zagęszczacze

4.5.5.) Wartość części: 9346,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CUKIER
Lp. Nazwa artykułu CPV Norma Ilość 1. Cukier biały kryształ: opak. max. do 25 kg; termin przydatności do spożycia - 6 m-cy od daty dostawy; PN-A-74850; 750 kg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15831200-4 - Cukier biały

4.5.5.) Wartość części: 2655,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

RÓŻNE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE I PRZYPRAWY
Lp. Nazwa artykułu Norma Ilość 1. Biszkopty: opak. do 1 kg; termin przydatności do spożycia – nie mniej 3 m-ce od daty dostawy; PN-A-88115:1998; 120 kg; 2. Budyń waniliowy: opak. do 1 kg; termin przydatności do spożycia – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; PN-A-94051; 120 kg; 3. Budyń malinowy: opak. do 1 kg; termin przydatności do spożycia – nie mniej
niż 3 m-ce od daty dostawy; PN-A-94051; 60 kg; 4. Czosnek suszony granulowany: opak. do 1 kg; termin przydatności do spożycia – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; PN-A-86967; 25 kg; 5. Galaretka niskosłodzona: opak. do 1 kg; smak – różne smaki; termin przydatności do spożycia – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; PN-94/A-75104; 40 kg; 6. Herbata granulowana: opak. 1 kg - 25 kg; termin przydatności do spożycia – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; PN-ISO 3720; 600 kg; 7. Kawa zbożowa: opak. 1 kg - 25 kg ; z prażonego żyta i cykorii, w pierwszym gatunku; termin przydatności do
spożycia – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; PN-A-94013; 1 200 kg; 8. Kisiel: opak. do 1 kg; różne smaki; termin przydatności do spożycia - nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; PN-A-94051; 130 kg; 9. Kwasek cytrynowy: opak. do 1 kg; termin przydatności do spożycia – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; PN-81/A-79734; 10 kg; 10. Liść laurowy: opak. do 1 kg; termin przydatności do spożycia – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; PN-R-87022; 50 kg; 11. Majeranek: opak. do 1 kg; termin przydatności do spożycia –nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; PN-A-86958; 25 kg; 12. Papryka suszona ostra mielona: opak. do 1 kg; termin przydatności do spożycia – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; PN-A-86955; 70 kg; 13. Pieprz czarny mielony: opak. do 1 kg; termin przydatności do spożycia – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; PN-A- 86965; 120 kg; 14. Sól kuchenna jodowana warzona: opak. do 1 kg; drobno mielona; termin przydatności do spożycia – nie
mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; PN-C-84081; 2 100 kg; 15. Ziele angielskie: opak. do 1 kg; termin przydatności do spożycia – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; BN-67/8132-14; 50 kg; 16. Przyprawa do zup w płynie – typu maggi: opak. 1l - 5l; termin przydatności do spożycia – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; PN-A-94052; 1 800 l.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15620000-0 - Skrobia i produkty skrobiowe

15833100-7 - Desery

15861000-1 - Kawa

15863000-5 - Herbata

15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne

15871000-4 - Ocet; sosy; mieszanki przypraw; mąka i mączka z gorczycy; gotowa musztarda

4.5.5.) Wartość części: 20244,50 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

DODATKI DO POTRAW
Lp. Nazwa artykułu Norma Ilość 1. Majonez: opakowanie – wiaderka do 5 kg lub słoiki, (nie worki!); termin przydatności do spożycia – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; PN-A-86950:1995; 1 500 kg; 2. Musztarda: opakowanie – wiaderka do 5 kg lub słoiki, (nie worki!); termin przydatności do spożycia – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; PN-A-86964; 100 kg; 3. Ocet spirytusowy 10%: opakowanie do 5 l; termin przydatności do spożycia – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; PN-72/A-79733; 600 l.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15871000-4 - Ocet; sosy; mieszanki przypraw; mąka i mączka z gorczycy; gotowa musztarda

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15871110-8 - Ocet lub produkty równoważne

15871250-1 - Musztarda

15871273-8 - Majonez

4.5.5.) Wartość części: 6254,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PRODUKTY SOJOWE
Lp. Nazwa artykułu Norma Ilość 1. Kotlety sojowe: opak.1 kg - 25 kg; termin przydatności do spożycia – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; PN-ISO 5506:2002; 800 kg; 2. Granulat sojowy: opak. 1 kg - 25 kg; termin przydatności do spożycia – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; PN-ISO 5506:2002; 200 kg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone

4.5.5.) Wartość części: 8800,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PRODUKTY STRĄCZKOWE
Lp. Nazwa artykułu Norma Ilość 1. Fasola JAŚ średni: opak. 1 kg - 25 kg; termin przydatności do spożycia – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; PN-75/R-65031; 4 700 kg; 2. Groch łuskany: opak. 1 kg - 25 kg; termin przydatności do spożycia – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; PN-A-74220:1997 2 200 kg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15331130-7 - Fasola, groch, papryki, pomidory i pozostałe warzywa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15331133-8 - Groch dzielony

4.5.5.) Wartość części: 19887,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PRZETWORY WARZYWNE
Lp. Nazwa artykułu Norma Ilość 1. Groszek konserwowy: opakowanie jednostkowe do 5 kg; ziarna groszku całe, luzem w zalewie konserwującej, ziarna całe, nieuszkodzone, konsystencja miękka, smak i zapach charakterystyczny dla groszku, bez obcych zapachów i smaków; termin przydatności do spożycia min. 3 m-ce od daty dostawy; PN-76/A-77803, 120 kg; 2. Koncentrat pomidorowy 30%: opak. od 0,9 kg do 5 kg; termin przydatności do spożycia min. 3 m-ce od daty dostawy; PN-75/A-77601, 3
000 kg; 3. Kukurydza konserwowa: opak. od 1 kg do 5 kg; ziarna młodej kukurydzy luzem w zalewie konserwującej, ziarna całe nieuszkodzone, zalewa barwy żółtawej i żółta, opalizująca lub mętna z osadem tkanki roślinnej na dnie opakowania, konsystencja miękka – wyrównana, smak i zapach – charakterystyczny dla kukurydzy bez obcych smaków i zapachów; termin przydatności do spożycia min. 3 m-ce od daty dostawy; PN-A-77807, 700 kg; 4. Leczo pieczarkowe: opak. do 5 kg; produkt spożywczy otrzymany ze świeżych warzyw i grubo pokrojonych pieczarek z dodatkiem soli kuchennej, utrwalony przez pasteryzację; konsystencja – półpłynna do gęstej, z widocznymi kawałkami warzyw i pieczarek; termin przydatności
do spożycia min. 3 m-ce od daty dostawy; PN-A-86951: 2006, 1 100 kg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15331000-7 - Warzywa przetworzone

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15331135-2 - Grzyby przetworzone

15331427-6 - Skoncentrowany przecier pomidorowy

15331462-3 - Groch puszkowany

15331470-2 - Kukurydza słodka

4.5.5.) Wartość części: 17516,20 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PRZETWORY OWOCOWE
Lp. Nazwa artykułu Norma Ilość 1. Miód naturalny: opakowanie jednostkowe 25g; termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 m-ce od daty dostawy; PN-88/ A77626, 5 kg; 2. Dżem truskawkowy: w opakowaniu jednostkowym do 15 kg, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 m-ce od daty dostawy; PN-A-75100, 5 200 kg; 3. Dżem brzoskwiniowy: w opakowaniu jednostkowym do 15 kg, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 m-ce od daty dostawy; PN-93/A-75103 ,1 200 kg; 4. Marmolada wieloowocowa: w opakowaniu jednostkowym do 15 kg, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 m-ce od daty dostawy; PN-93/A-75103:1993, 3 700 kg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15332230-5 - Marmolady

15332296-5 - Dżem truskawkowy

15831600-8 - Miód

4.5.5.) Wartość części: 25788,50 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

TŁUSZCZE, OLEJE
Lp. Nazwa artykułu Norma Ilość 1. Masło: w kostkach 0,2 kg, zawartość tłuszczu zwierzęcego nie mniej niż 82%; termin przydatności do spożycia od dnia dostawy – nie krótszy niż 21 dni; opakowania bez uszkodzeń; PN - A - 86155, 5 kg; 2. Margaryna do smarowania pieczywa: margaryna w kostkach 0,25 kg; zawartość tłuszczu nie mniej niż 40%; termin przydatności do spożycia od dnia dostawy – 30 dni; opakowania bez uszkodzeń; PN - A - 86901, 14 000 kg; 3. Olej roślinny jadalny: opak. – butelki od 1 l do 5 l; termin przydatności do spożycia od dnia dostawy – 60 dni; opakowania bez uszkodzeń; PN - A - 86908, 1 700 l.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15411100-3 - Olej roślinny

15431100-9 - Margaryna

15530000-2 - Masło

4.5.5.) Wartość części: 97750,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

WODA MINERALNA
Lp. Nazwa artykułu Norma Ilość 1. Naturalna woda mineralna gazowana (nasycona CO2): termin przydatności do spożycia min. 4 m-ce, PN-Z-11001-4:1999, PN-Z-11001-5:1999, 11 002,5 l; 2. Naturalna woda mineralna niegazowana: termin przydatności do spożycia min. 4 m-ce, PN-Z-11001-4:1999, PN-Z-11001-5:1999, 4000,5 l.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15981200-0 - Gazowane wody mineralne

4.5.5.) Wartość części: 9751,96 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92838,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109950,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92838,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grzegorz Środa Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe MARGO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 910861930

7.3.3) Ulica: Lipowa 6

7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo

7.3.5) Kod pocztowy: 87-707

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92838,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10401,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27810,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10401,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grzegorz Środa Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe MARGO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 910861930

7.3.3) Ulica: Lipowa 6

7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo

7.3.5) Kod pocztowy: 87-707

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10401,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu na 3 część zamówienia – dostawy cukru, oferty złożyło trzech Wykonawców. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza – F.H. GRACJA Jolanta Zdunek uchylił się od zawarcia umowy. W związku z powyższym działając na podstawie art. 255 pkt 7) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263. Zamawiający nie miał możliwości dokonania ponownej oceny i badania ofert, ponieważ wykonawca poinformował Zamawiającego o uchyleniu się od zawarcia umowy już po upływie terminu związania ofertą.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3807,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4536,00 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27245,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41471,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27245,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grzegorz Środa Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe MARGO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 910861930

7.3.3) Ulica: Lipowa 6

7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo

7.3.5) Kod pocztowy: 87-707

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27245,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10221,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14326,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10221,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jolanta Zdunek F. H. "GRACJA"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 100384291

7.3.3) Ulica: A. Mickiewicza 13

7.3.4) Miejscowość: Siemkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 98-354

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10221,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14472,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16070,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14472,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jolanta Zdunek F.H. "GRACJA"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 100384291

7.3.3) Ulica: A. Mickiewicza

7.3.4) Miejscowość: Siemkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 98-354

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14472,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28380,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48220,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28380,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jolanta Zdunek F.H. "GRACJA"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 100384291

7.3.3) Ulica: A. Mickiewicza 13

7.3.4) Miejscowość: Siemkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 98-354

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28380,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28440,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36522,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28440,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jolanta Zdunek F.H. "GRACJA"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 100384291

7.3.3) Ulica: A. Mickiewicza 13

7.3.4) Miejscowość: Siemkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 98-354

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28440,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37120,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52933,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37120,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jolanta Zdunek F.H. "GRACJA"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 100384291

7.3.3) Ulica: A. Mickiewicza 13

7.3.4) Miejscowość: Siemkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 98-354

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37120,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): OL-Trade Spółka Cywilna - pełnomocnik Michał Olek

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Ryszard Pająk, Dariusz Gorycki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 122698196

7.3.3) Ulica: Powstańców 127

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-670

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu na 11 część zamówienia – dostawy wody mineralnej, złożono jedną ofertę, która z racji jej nie podpisania przez wykonawcę została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych, jako że była nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
W tej sytuacji Zamawiający był zmuszony unieważnić przedmiotowe postępowania w zakresie części 11 na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publiczny - wszystkie złożone w postępowaniu oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.