eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jerzmanowice › "Świadczenie usług w zakresie dowozu dzieci i młodzieży do placówek oświatowych na terenie Gminy Jerzmanowice-Przeginia w okresie od 01.09.2022r. do 23.06.2023r."



Ogłoszenie z dnia 2022-09-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług w zakresie dowozu dzieci i młodzieży do placówek oświatowych na terenie Gminy Jerzmanowice-Przeginia w okresie od 01.09.2022r. do 23.06.2023r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych Gminy Jerzmanowice-Przeginia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387816664

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rajska 22

1.5.2.) Miejscowość: Jerzmanowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-048

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 122887450

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@jerzmanowice-przeginia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jerzmanowice-przeginia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://jerzmanowice-przeginia.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług w zakresie dowozu dzieci i młodzieży do placówek oświatowych na terenie Gminy Jerzmanowice-Przeginia w okresie od 01.09.2022r. do 23.06.2023r.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a62e9bea-1a0e-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00331199

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00303767/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.26.11/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 340000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
„Świadczenie usług w zakresie dowozu dzieci i młodzieży do placówek oświatowych na terenie Gminy Jerzmanowice-
Przeginia w okresie od 01.09.2022r. do 23.06.2023r.” w dni nauki szkolnej przyjmując organizację roku szkolnego zgodnie z
rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z
2017 r., poz. 1603 z późn. zm.).
1. Orientacyjna dzienna trasa przejazdu wszystkich autobusów wynosi około 250 km.
2. Za dowóz rozumie się dowóz uczniów z wyznaczonego przystanku w miejscu zamieszkania do szkół oraz odwóz uczniów
ze szkół na wyznaczony przystanek w miejscu zamieszkania.
3. W przypadku zmiany organizacji zajęć polegającej na: skróceniu godzin nauki, sprawdzianu klas ósmych, rekolekcji i
innych, odpracowaniu zajęć z dnia wypadającego pomiędzy dwoma dniami świątecznymi ustawowo wolnymi od pracy lub
piątku wypadającego bezpośrednio po dniu świątecznym ustawowo wolnym od pracy w sobotę lub innych przyczyn
Wykonawca zostaje powiadomiony przez Dyrektora szkoły lub Zamawiającego o zmianie terminu dowozu lub odwozu
uczniów.
4. Usługi będą świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu młodzieży szkolnej spełniającymi wszystkie
wymagania bezpieczeństwa, higieny i kodeksu drogowego, przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia
tych usług. Wykonawca zamówienia musi zapewnić odpowiednią liczbę miejsc w autobusie – odpowiednio dla danej trasy.
W przypadku awarii autobusu Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia zastępczego środka transportu, w taki sposób
aby nie powodował opóźnień czasowych kursu.
5. Wykonawca usługi zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw
nieszczęśliwych wypadków w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy.
6. Dokładny wykaz tras oraz godziny przywozów i odwozów dzieci z poszczególnych miejscowości, leżących przy tych
trasach, ustalony zostanie przez Wykonawcę z dyrektorami szkół. Dokładne oznaczenie przedziałów czasowych i
przystanków w jakich powinien być wykonany dowóz uczniów do szkoły oraz ich odwiezienie po zakończeniu zajęć
lekcyjnych ustalane będzie pomiędzy Przewoźnikiem a dyrektorami poszczególnych szkół do dnia 31.08.2022 r.
7. Wszystkie dzieci, które rozpoczynają zajęcia lekcyjne muszą być przywiezione do poszczególnych szkół przynajmniej na
5 minut przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych.
8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w godzinach dowozu i odwozu. Z chwilą ustalenia
rozkładu zajęć lekcyjnych Zamawiający i Wykonawca ustalą obowiązujący harmonogram dowozu i odwozu.
9. Wykaz kursów, miejscowości, ilość dzieci do odwiezienia po lekcjach może ulec zmianie w zależności od zatwierdzonego
rozkładu zajęć lekcyjnych w szkołach.
10. Wykonawca przy realizacji usług zobowiązany będzie do:
- Stosowania taboru do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej oraz jego oznakowanie zgodnie zobowiązującymi w tym
zakresie przepisami.
- Ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania usług jak również do odpowiedzialności za wszelkie
zdarzenia powstałe z tej przyczyny.
- Sprawowanie opieki nad uczniami w trakcie ich dowozu do szkół oraz w drodze powrotnej.
11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymagania dotyczące świadczenia usługi przedstawia Część II
zawierająca wzory umów oraz Część III zawierająca Opis Przedmiotu Zamówienia dla każdej części.
12. 1Kody CPV (wg Wspólnego Słownika Zamówień):

- 60130000-8 – Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób (główny kod cpv);
- 60100000-9 – Usługi w zakresie transportu drogowego
13. Wykonawca zobowiązany jest do:
- zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty,
- sprawdzenia i zweryfikowania materiałów przetargowych,
- Wymaga się, aby Wykonawca zapoznał się z SWZ i złożył ofertę zgodnie z jej wymaganiami.
- Ofertę może złożyć osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz
podmioty te występujące wspólnie, o ile spełniają warunki określone w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz w
niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
14. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Przez
kluczowe części zamówienia Zamawiający rozumie zakres obejmujący „Świadczenie usług w zakresie dowozu dzieci i
młodzieży do oświatowych na terenie Gminy Jerzmanowice-Przeginia w okresie od 01.09.2022r. do 23.06.2023r.”
15. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający jest obowiązany
udzielić wyjaśnień zgodnie z art. 284 ustawy Pzp. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią SWZ, a treścią wyjaśnienia
za obowiązującą należy przyjąć treść wyjaśnienia.
16. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może, przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ.
Dokonaną zmianę treści SWZ Zamawiający udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Uwaga! Wyjaśnienia treści oraz zmiany/modyfikacje SWZ będą wyłącznie publikowane na stronie internetowej
prowadzonego postępowania i nie będą indywidualnie przesyłane do Wykonawców.
17. Zamawiający stosownie do treści art. 95 ust. 1 Ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie
umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na
wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy:
18. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane
poniżej czynności w przez cały okres trwania zamówienia tj. kierowanie pojazdami (kierowcy).
19. Jeżeli oferta zostanie złożona przez osobę fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą (samozatrudnienie), która
czynności wskazane przez Zamawiającego, a wymagające zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wykonuje
samodzielnie, to wymóg Zamawiającego nie będzie miał zastosowania.
20. Jeżeli oferta zostanie złożona przez spółkę osobową, w której wspólnicy będą samodzielnie świadczyli pracę w zakresie
czynności określonych przez Zamawiającego, to wymóg Zamawiającego nie będzie miał zastosowania.
21. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1,
oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań – wskazano we wzorze umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28080,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47520,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32640,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALFA BUS sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591947835

7.3.3) Ulica: Kolberga 9

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-516

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 326400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.