eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa oprogramowania dla Instytutu Ochrony Środowiska-Państwowego Instytutu Badawczego



Ogłoszenie z dnia 2023-07-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oprogramowania dla Instytutu Ochrony Środowiska-Państwowego Instytutu Badawczego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT OCHRONY ŚRODOWISKA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001240700

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Słowicza 32

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-170

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ios.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ios.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oprogramowania dla Instytutu Ochrony Środowiska-Państwowego Instytutu Badawczego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58224350-1b09-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00329467

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

(dot. Części 1 zamówienia): środki z UE, POIiŚ, „Baza Wiedzy o zmianach klimatu i adaptacji do ich skutków oraz kanałów jej upowszechniania w kontekście zwiększania odporności gospodarki, środowiska i społeczeństwa na zmiany klimatu oraz przeciwdziałania i minimalizowania skutków nadzwyczajnych zagrożeń” . nr POIS.02.01.00.00-00-0007/17- 00 z dnia 18 sierpnia 2017 r. z późn.zm.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-58224350-1b09-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu
bezpłatnej Platformy e-Zamówienia, https://ezamowienia.gov.pl/
2. Adres strony internetowej postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia):
https://ezamowienia.gov.pl/pl/
(Dokumenty postępowania dostępne są na stronie: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list
aby przejść do strony postępowania należy w polu “identyfikator postępowania” wpisać: ocds-148610-58224350-1b09-11ee-a60c-9ec5599dddc1, a następnie wybrać opcję „szukaj”. Dokumentacja postępowania dostępna jest po kliknięciu na znalezione postępowanie).
3. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do
komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze”, „Formularze do komunikacji”.
4. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się
na konto Wykonawcy.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Aby mieć dostęp do formularzy:
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji, Wykonawca musi zarejestrować się na platformie
e-Zamówienia.
2. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do
komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze”, „Formularze do komunikacji”. Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”
przekazywane są w szczególności wezwania, zawiadomienia, zaproszenia, pytania do SWZ i odpowiedzi na pytania zadane do
treści SWZ oraz inne informacje.
Formularze do komunikacji umożliwiają również dodanie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
3. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta "Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
4. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
6. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
7. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/ w zakładce „Zgłoś problem”.
8. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
zamowienia@ios.gov.pl (nie dotyczy składania ofert).
9. Oferta musi być sporządzona w języku polskim w postaci elektronicznej w formacie danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt i
opatrzona:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem
świadczącym usługi certyfikacyjne - podpis elektroniczny. Lista podmiotów udostępniających usługę kwalifikowanego podpisu
elektronicznego dostępna jest na stronie www.nccert.pl, lub
- podpisem zaufanym: https://moj.gov.pl/nforms/signer/upload?xFormsAppName=SIGNER , lub
- podpisem osobistym: Oprogramowanie do pobrania - Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji - Portal Gov.pl
(www.gov.pl) złożonym przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy.
10. Informacje zastrzeżone przez Wykonawcę, jako tajemnica przedsiębiorstwa, należy złożyć w oddzielnym pliku oznaczonym, jako
tajemnica przedsiębiorstwa.
11. Szczegółowe wymagania dot.
- środków komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o
wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, znajdują się w
Rozdziale XII SWZ,
- opisu sposobu przygotowania oferty znajdują się w Rozdziale XVI SWZ,
- sposobu złożenia oferty znajdują się w Rozdziale XVII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Instytut Ochrony Środowiska-Państwowy Instytut Badawczy z siedzibą w Warszawie
przy ul. Słowiczej 32, 02-170 Warszawa (dalej „IOŚ-PIB”) oświadcza, iż jest administratorem danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych
(przedsiębiorców), osób fizycznych reprezentujących podmiot biorący udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia
oraz osób fizycznych wskazanych przez ten podmiot jako osoby do kontaktu, osoby wskazane w ofercie oraz osoby odpowiedzialne
za wykonanie Umowy lub wykonywanie czynności w ramach prowadzonego postępowania i udzielenia Zamówienia.
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych w IOŚ-PIB.: iodo@ios.edu.pl, tel. 22 3750593, IOŚ-PIB, 02-170 Warszawa, ul.
Słowicza 32.
3. Dane osobowe osób, o których mowa w pkt 1, będą przetwarzane przez IOŚ-PIB na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w
przypadku, gdy w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zostanie zawarta Umowa z osobą fizyczną, jedynie w
celu i zakresie niezbędnym do przeprowadzenia niniejszego postępowania, udzielenia zamówienia oraz wykonania Umowy – w
kategorii dane zwykłe – imię, nazwisko, zajmowane stanowisko i miejsce pracy, numer służbowego telefonu/ faksu, służbowy adres
email, a także dane identyfikujące wykonawcę biorącego udział w prowadzonym niniejszym postępowaniu o udzielenie Zamówienia,
tj. nazwę wykonawcy, siedzibę i adres wykonawcy, REGON, NIP, PESEL, adres zamieszkania, adres strony internetowej – jeżeli
dane te zostały przez wykonawcę przekazane IOŚ-PIB w związku z prowadzonym niniejszym postępowaniem o udzielenie
Zamówienia.
4. Dane osobowe osób, o których mowa w pkt 1, będą przetwarzane przez IOŚ-PIB na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) RODO,
5. Dane osobowe osób, o których mowa w pkt 1, będą przetwarzane przez IOŚ-PIB na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO jedynie w
celu i zakresie niezbędnym do wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze, polegających na:
1) przeprowadzeniu niniejszego postępowania o udzielenie Zamówienia;
2) wyłonieniu wykonawcy oraz udzielenia Zamówienia poprzez zawarcie Umowy;
3) realizacji zawartej Umowy;
4) przechowywaniu dokumentacji niniejszego postępowania o udzielenie Zamówienia na wypadek kontroli prowadzonej przez
uprawnione organy i podmioty;
5) przekazaniu dokumentacji niniejszego postępowania o udzielenie Zamówienia do archiwum, a następnie jej zbrakowanie (trwałe
usunięcie i zniszczenie)
− w kategorii dane zwykłe – imię, nazwisko, zajmowane stanowisko i miejsce pracy, numer służbowego telefonu i/ lub faksu,
służbowy adres email, a także dane identyfikujące wykonawcę biorącego udział w prowadzonym niniejszym postępowaniu o
udzielenie Zamówienia, tj. nazwę wykonawcy, siedzibę i adres wykonawcy, REGON, NIP, PESEL, adres zamieszkania, adres strony
internetowej, dane dotyczące doświadczenia i kwalifikacji osób wskazanych przez wykonawcę w ofercie, dane
ekonomicznofinansowe;
− w kategorii dane wrażliwe – w szczególności dane dotyczące wskazań, wynikających z dokumentów z Krajowego Rejestru
Karnego– jeżeli dane te zostały przez wykonawcę podane IOŚ-PIB w prowadzonym niniejszym postępowaniu o udzielenie
Zamówienia.
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków w danej pozycji pozostała treść informacji dotyczącej RODO znajduje się w SWZ w
rozdziale XXIX.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące RODO znajdują się w SWZ w rozdziale XXIX.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZ.220.9.2023.JĆ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 Dostawa oprogramowania dla infrastruktury serwerowej wraz z licencjami dostępowymi oraz oprogramowanie biurowe
Przedmiotem zamówienia w zakresie Części 1 (w ramach zamówienia podstawowego) jest dostawa oprogramowania:
a) Serwerowy system operacyjny typ 1 – Licencja MS Windows Server Datacenter Core 2022 Sngl Academic OPL 1x16 Licenses NoLevel CoreLic Qualified lub równoważna – 4 szt.
b) Serwerowy system operacyjny typ 2 – Licencja MS Windows Server Standard 2022 Sngl Academic OPL 1x16 Licenses NoLevel CoreLic Qualified lub równoważna – 1 szt.
c) Serwerowy system operacyjny typ 3 – Licencja MS Windows Server Standard 2022 Sngl Academic OPL 1x2 Licenses NoLevel CoreLic Qualified lub równoważna – 4 szt.
d) Oprogramowanie serwera pocztowego typ 1 – Licencja MS Exchange Server Standard 2019 Academic lub równoważny – 2 szt.
e) Pakiet oprogramowania biurowego – licencja MS Office LTSC Professional Plus 2021 dla jednostek edukacyjnych lub równoważne – 20 szt.
f) Licencje dostępowe typ 1 – Exchange Server Standard 2019 User CAL lub równoważny - 120 szt.
g) Licencja dostępowa typ 2 – Windows Server 2022 User CAL lub równoważny – 120 szt.
h) Licencja dostępowa typ 3 – Windows Server 2022 Remote Desktop Services User CAL lub równoważny – 35 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

48811000-6 - System poczty elektronicznej

48991000-1 - Pakiety oprogramowania arkuszy kalkulacyjnych

48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W ramach opcji Zamawiający przewiduje zwiększenie zamówienia ponad ilość wskazaną w zamówieniu podstawowym. Liczba oprogramowania przewidziana w ramach opcji:
a) Serwerowy system operacyjny typ 1 – Licencja MS Windows Server Datacenter Core 2022 Sngl Academic OPL 1x16 Licenses NoLevel CoreLic Qualified lub równoważna – do 10 szt.
b) Serwerowy system operacyjny typ 2 – Licencja MS Windows Server Standard 2022 Sngl Academic OPL 1x16 Licenses NoLevel CoreLic Qualified lub równoważna – do 5 szt.
c) Serwerowy system operacyjny typ 3 – Licencja MS Windows Server Standard 2022 Sngl Academic OPL 1x2 Licenses NoLevel CoreLic Qualified lub równoważna – do 20 szt.
d) Oprogramowanie serwera pocztowego typ 1 – Licencja MS Exchange Server Standard 2019 Academic lub równoważny – do 2 szt.
e) Pakiet oprogramowania biurowego – licencja MS Office LTSC Professional Plus 2021 dla jednostek edukacyjnych lub równoważne – do 100 szt.
f) Licencje dostępowe typ 1 – Exchange Server Standard 2019 User CAL lub równoważny – do 400 szt.
g) Licencja dostępowa typ 2 – Windows Server 2022 User CAL lub równoważny – do 400 szt.

Podana wyżej ilość jest orientacyjna. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia
lub zmniejszania ww. liczby, w ramach maksymalnej kwoty przewidzianej na zakup, tj. 170 754,23 PLN (słownie: sto siedemdziesiąt tysięcy siedemset pięćdziesiąt cztery złote 23/100) brutto.
Wartość oprogramowania zamawianego przez Zamawiającego w ramach opcji będzie zgodna z cenami jednostkowymi zaproponowani przez Wykonawcę w formularzu ofertowym i nie może sumarycznie przekroczyć maksymalnej kwoty: 170 754,23 PLN (słownie: sto siedemdziesiąt tysięcy siedemset pięćdziesiąt cztery złote 23/100) brutto.
Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia Wykonawcy zamówienia w ramach opcji sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, w okresie do 6 miesięcy od zawarcia umowy lub do wyczerpania limitu kwoty, o której mowa powyżej, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej, z uwzględnieniem, że wszystkie dostawy odbędą się w tym terminie.
O zamiarze skorzystania z opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę składając zlecenie/zlecenia. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego, w przypadku, gdy Zamawiający z opcji nie skorzysta. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego.
Każde oprogramowanie w ramach opcji będzie zgodne z OPZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 Dostawa oprogramowania do zautomatyzowanego wykonywania backupów
Przedmiotem zamówienia w zakresie Części 2 jest dostawa oprogramowania do zautomatyzowanego wykonywania backupów:
a) licencje Backup Exec Agent For Applications And Dbs Win 1 Server Onpremise Standard License + Essential Maintenance Bundle Expired Maint Upg Initial 12mo Gov lub równoważne – 3 szt.
b) licencja Backup Exec Agent For Win 1 Server Onpremise Standard License + Essential Maintenance Bundle Expired Maint Upg Initial 12mo Gov lub równoważne – 1 szt.
c) licencje Backup Exec V-Ray Ed Win 1 Cpu Onpremise Standard License + Essential Maintenance Bundle Expired Maint Upg Initial 12mo Gov lub równoważne – 3 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty i oświadczenia, stanowiące treść oferty oraz dokumenty i oświadczenia, które należy złożyć wraz z ofertą:

1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór, stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
2) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty - o ile ofertę składa pełnomocnik (podpisane zgodnie z informacją zawartą w pkt 14 SWZ Rozdział XVI lub w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia podpisane zgodnie z informacją zawartą w pkt 15 SWZ Rozdział XVI.
3) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców (podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, powyższe oświadczenie składa również ten podmiot.
4) W przypadku zaoferowania oprogramowania równoważnego – do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające, że zastosowane rozwiązania równoważne spełniają wymogi Zamawiającego (np. opisy, karty katalogowe, karty techniczne), w tym w szczególności nw. oświadczenia i dokumenty:
a) pełne postanowienia licencji oprogramowania równoważnego, wskazujące na cechy równoważne opisywanym przez Zamawiającego;
b) wykaz pełnej funkcjonalności oprogramowania równoważnego potwierdzający wszelkie elementy określone przez Zamawiającego;
c) wyniki wykonanych porównań i analiz.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 58 ustawy pzp. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców pod warunkiem, że spełnione będą następujące wymagania:
1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony. W przypadku, gdyby pełnomocnictwa udzielała osoba inna niż uprawniona do reprezentowania podmiotu z mocy prawa lub Umowy spółki, należy dołączyć do oferty również pełnomocnictwa do dokonania tej czynności;
2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu, albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia należy złożyć w formie oryginału podpisanego podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub kopii potwierdzonej notarialnie;
3) w przypadku gdy pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 2) zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, potwierdzającym zgodność odwzorowania cyfrowego z dokumentem w postaci papierowej;
4) potwierdzenia zgodności odwzorowania cyfrowego z dokumentem w postaci papierowej, o którym mowa w pkt 3) dokonuje notariusz lub pełnomocnik;
5) pełnomocnictwo to powinno wyraźnie wskazywać:
a) jakiego postępowania dotyczy,
b) jakie podmioty występują wspólnie,
c) kto w imieniu tych podmiotów ma pełnić funkcję pełnomocnika,
d) jakie konkretne czynności w postępowaniu ma prawo wykonywać pełnomocnik,
e) na jaki okres jest udzielone;
6) jeżeli pełnomocnik ma być uprawniony do wykonywania czynności nie tylko w imieniu wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, lecz również w imieniu każdego z tych Wykonawców z osobna, to należy taką informację zamieścić w treści pełnomocnictwa;
7) żaden z Wykonawców występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania;
8) Wykonawcy, którzy złożyli ofertę wspólną odpowiadają solidarnie za realizację zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami Pzp.
2. Stosownie do art. 455 ust. 1 pkt 1 Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do Umowy zmian opisanych w ustępach poniżej:
1) w przypadku zmiany przepisów prawa, opublikowanej w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa;
2) w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie dotyczącym: zmian prawa podatkowego, w tym stawek podatku VAT, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1270 ze zm.). Zmiana regulacji określonych w zdaniu poprzednim musi wywierać bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu Umowy i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych postanowień Umowy, do których się odnosi;
3) wystąpienia siły wyższej, o której mowa w § 12 Umowy - w zakresie dostosowania Umowy do zmian nią spowodowanych;
4) zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania Umowy, uniemożliwiających lub znacznie utrudniających wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z Umową lub powodujących nieracjonalność lub niecelowość dalszej realizacji przedmiotu Umowy;
5) dopuszczalne jest zastosowanie nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, wynikających z postępu technicznego, spełniających wymagania określone w przedmiocie Umowy, nie powodujące wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy;
6) dopuszczalna jest zmiana przedmiotu Umowy w zakresie parametrów technicznych oprogramowania w przypadku zaprzestania produkcji. Zmiana ta nie może powodować pogorszenia parametrów technicznych dostarczonego oprogramowania oraz nie może powodować zwiększenia wartości Umowy;
7) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest przedmiotowe zamówienie;
8) gdy konieczne okaże się przedłużenie terminu dostawy, z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego, nie dłużej jednak niż o 10 dni (kalendarzowych).
(...)
Z uwagi na ograniczoną ilośc znaków pełen zakres zmian został opisany w § 10 Zał. nr 4 do SWZ – Projektowane postanowienia Umowy w sprawie zamówienia publicznego (Wzór Umowy).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-08 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-08 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.