Ogłoszenie z dnia 2023-07-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00223450/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGI OCHRONY OSÓB I MIENIA
W OBIEKTACH SĄDU REJONOWEGO
W OSTROŁĘCE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Ostrołęce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324866
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mazowiecka 3
1.5.2.) Miejscowość: Ostrołęka
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-410
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarczy@ostroleka.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ostroleka.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-74f9c396-f569-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGI OCHRONY OSÓB I MIENIAW OBIEKTACH SĄDU REJONOWEGO
W OSTROŁĘCE
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74f9c396-f569-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00328983
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00131861/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi ochrony osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Ostrołęce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00223450
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-225-1/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 593534,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1 Przedmiotem Zamówienia jest wykonywanie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w obiekcie Zamawiającego, zlokalizowanego w Ostrołęce przy ul. Mazowieckiej 3 na nieruchomości zabudowanej, w skład której wchodzi działka oznaczona numerem geodezyjnym 21024 wraz z konwojowaniem wartości pieniężnych poniżej oraz innych przedmiotów wartościowych lub niebezpiecznych dla wartości pieniężnych poniżej 1 (jednej) jednostki obliczeniowej i innych przedmiotów wartościowych lub niebezpiecznych przewożonych na odległość do 5km.5.2 Ochrona będzie realizowana zgodnie z ustawą z 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia
(j.t. Dz. U. z 2021 r., poz. 1995 z późn.zm.).
5.3 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, na podstawie umowy o pracę, wszystkich osób wchodzących w skład ochrony przez cały okres obowiązywania umowy, przy czym wymiar etatu musi odzwierciedlać faktycznie wykonywany czas pracy. Szczegółowe wymagania zawarte są we wzorze umowy.
5.4 Zamawiający wymaga, aby wynagrodzenie za pracę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę nie było niższe od obowiązującej w dniu rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia wysokości minimalnego wynagrodzenia ustalonego na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.
5.5 Szczegółowe warunki dotyczące opisu i wykonania przedmiotu zamówienia zostały określone
w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1A do SWZ oraz we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 11A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 406418 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1 Przedmiotem Zamówienia jest wykonywanie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w obiekcie Zamawiającego, zlokalizowanego w Ostrołęce przy placu gen. Józefa Bema 10 na nieruchomości zabudowanej, w skład której wchodzi działka oznaczona numerem geodezyjnym 20587.1.1 Ochrona będzie realizowana zgodnie z ustawą z 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia
(j.t. Dz. U. z 2021 r., poz. 1995 z późn.zm.).
1.2 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, na podstawie umowy o pracę, wszystkich osób wchodzących w skład ochrony przez cały okres obowiązywania umowy, przy czym wymiar etatu musi odzwierciedlać faktycznie wykonywany czas pracy. Szczegółowe wymagania zawarte są we wzorze umowy.
1.3 Zamawiający wymaga, aby wynagrodzenie za pracę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę nie było niższe od obowiązującej w dniu rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia wysokości minimalnego wynagrodzenia ustalonego na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.
1.4 Szczegółowe warunki dotyczące opisu i wykonania przedmiotu zamówienia zostały określone
w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik 1B do SWZ oraz we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik 11B do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 187116 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 487624,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 525110,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 487624,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GROM SP. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393068523
7.3.3) Ulica: Jagiellońska 46
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-273
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 487624,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-01 do 2025-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 224510,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 256137,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 224510,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GROM SP. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393068523
7.3.3) Ulica: Jagiellońska 46
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-273
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 224510,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-01 do 2025-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OSTROŁĘKI
- Modernizacja obiektów mostowych wraz z drogami dojazdowymi na terenie miasta Ostrołęki
- Przebudowa i zmiany w zakresie spełnienia warunków ochrony przeciwpożarowej budynku administracyjno - biurowego przy ul. A. E. Fieldorfa "Nila" 15 w Ostrołęce. Etap II
- Remont ulicy Jana Kilińskiego w Ostrołęce
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 2551W Rzekuń - Zabiele - Łątczyn od km 10+700,00 do km 10+970,00
- Remont toalet dla zwiedzających w Zagrodzie Kurpiowskiej w Kadzidle
- Budowa oświetlenia zewnętrznego lampami z własnym źródłem zasilania na obiektach zespołów szkół powiatowych
więcej: przetargi w Ostrołęce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochroniarskich w budynkach Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie
- Usługa ochrony oraz wygrodzenia terenu wydarzenia pn. Łódź Summer Festival
- Wykonywanie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynkach internatowych położonych w Dęblinie oraz Hrubieszowie
- Usługi ochrony osób i mienia
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w budynku Warszawskiego Laboratorium Innowacji Społecznych "Synergia"
- Świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej obiektów i terenów 105 Kresowego Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Żarach.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.