Ogłoszenie z dnia 2021-12-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00298880/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów promocyjnych w podziale na dwa zadania dla Creative Europe Desk Polska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Adama Mickiewicza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140470071
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mokotowska 25
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-560
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kkieloch@iam.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iam.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://iam.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów promocyjnych w podziale na dwa zadania dla Creative Europe Desk Polska2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d3b34be-53c0-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00327947
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014522/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa materiałów promocyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00298880/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/IAM/2021/12
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 42988 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Torba promująca Program Kreatywna EuropaOpis:
1. materiał: tkanina bawełniana Panama (podstawa torby, kieszeń wewnętrzna), drelich bawełniany (uszy)
2. gramatura materiału: 270 g/m2
3. kolor: Écru– z wyjątkiem uszu oraz hasła: PUSH BOUNDARIES znajdującego się między uszami – kolor chabrowy
4. jakość materiału: pierwsza
5. Wymiary torby:
wysokość z uszami: 72 cm,
wysokość bez uszu: 45 cm,
szerokość: 43 cm,
szerokość dna: 13 cm,
odległość między uszami: 15 cm,
szerokość uszu 4 cm,
wykończenie: wewnętrzne brzegi wykończone overlockiem.
6. Kieszeń wewnętrzna: wszyta wewnątrz torby, na ściance przeciwległej do tej, na której wszyta będzie naszywka.
materiał kieszeni: tkanina bawełniana Panama,
kolor kieszeni: Écru
do kieszeni należy wszyć suwak – plastikowy
nadruk na kieszeni: PROGRAM KREATYWNA EUROPA, www.kreatywna-europa.eu w tej samej kolorystyce co uszy (chabrowy) – na bazie pliku wektorowego dostarczonego przez Zamawiającego
kieszeń wewnętrzna wszyta,
wymiary (wysokość x szerokość ) 20 cm x 15 cm,
kieszeń wszyta w środku torby, o równej odległości od jej boków,
odległość brzegu kieszeni od górnej części torby - 5 cm,
kieszeń uszyta standardowym overlockiem.
7. Naszywka:
Materiał: skóra ekologiczna
Kolor: metaliczny
wymiary naszywki: 8 cm (szerokość) x 16 cm (wysokość - złożona na pół)
wszyta pomiędzy uszami, wewnątrz torby.
Nadruk na naszywce: Kreatywna Europa.
Dodatkowo - 2 zapięcia na zatrzaski na wysokości uszek do torby oraz wewnątrz torby metka, na której zamieszczone będzie logo Creative Europe Desk Polska.
800 sztuk
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 28800 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Powerbank promujący program Kreatywna EuropaOpis:
Bambusowy power bank B'RIGHT 5000 mAh, 4 diody wskazujące poziom naładowania, wejście micro USB 5V/2A oraz USB typu C 5V/2A, wyjście USB 5V/2A, kabel micro USB oraz USB typ C w komplecie.
• Materiał: bambus
• Wymiary: 12 x 5 x 1,5 cm
• Liczba: 300 sztuk
• Nadruk: grawer laserowy
• Nadruk wykonany na podstawie pliku wektorowego dostarczonego przez Zamawiającego
• Hasła:
PROGRAM
KREATYWNA EUROPA
PUSH BOUNDARIES
wygrawerowane w pionie, nad diodami
Ilość: 300 sztuk
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 14188 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zadaniu nr 1 zostały złożone dwie oferty. W wyniku dokonanej weryfikacji złożonych ofert w przypadku oferty nr 1 Wykonawcy NEW MEN GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ, Zamawiający zobowiązany był do wezwania w zakresie wyjaśnień rażąco niskiej. Zamawiający przed wszczęciem postepowania na podstawie art. 28 ustawy, ustalił wartość zamówienia na kwotę. 35.424,00 zł brutto. Mając na uwadze, że cena oferty Wykonawcy jest niższa o więcej niż 30 % od wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania, oraz niższa o więcej niż 30 % od średniej arytmetycznej wszystkich złożonych ofert, Zamawiający zobowiązany był do zwrócenia się do Wykonawcy o złożenie wyjaśnień odnoszących się do ceny oferty, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny. Pomimo wystosowania wezwania Wykonawca nie złożył wyjaśnień. W takiej sytuacji Zamawiający zobligowany jest do odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 ustawy jako zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, w związku z art. 224 ust. 6 ustawy, „Odrzuceniu, jako oferta z rażąco niską ceną lub kosztem, podlega oferta wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie”.
Natomiast oferta nr 2 Wykonawcy ADKA Sp. z o.o., podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust.1 pkt 3 w związku z art. 63 ust. 2 ustawy, gdyż oferta jest niezgodna z przepisami ustawy. Zamawiający, po przeprowadzeniu deszyfracji złożonej przez Wykonawcę oferty, poddał ją walidacji (sprawdzeniu czy oferta została prawidłowo podpisana). Zamawiający dokonał dwukrotnej walidacji:
1) na platformie Marketplanet, gdzie uzyskał Status weryfikacji: „Brak możliwości weryfikacji. Nie odnaleziono pliku z osadzonym Podpisem Elektronicznym”;
2) na stronie internetowej weryfikujpodpis.pl, gdzie w wyniku sprawdzenia poprawności podpisu Zamawiający otrzymał raport, z którego wynika, że: „Nie znaleziono plików z podpisami. Przesłany plik nie zawiera podpisu lub pieczęci elektronicznej weryfikowalnego/ej za pomocą certyfikatu, co uniemożliwia dostawcy usług zaufania dokonania jednoznacznego potwierdzenia pochodzenia oraz integralności danych w postaci elektronicznej. W związku z powyższym, stosownie do:
art. 3, pkt 25 eIDAS, dokument nie zapewnia autentyczności pochodzenia oraz integralności;
art. 35, pkt 2 eIDAS, dokument nie korzysta z domniemania integralności danych i autentyczności pochodzenia;
art. 18 ust. 1 UUZ lub art. 20b, ust. 1 UIDPRZP, dokument może nie wywoływać skutków prawnych.”.
Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oznacza to, że w przypadku braku odpowiedniego podpisu elektronicznego złożona oferta będzie nieważna.
Tym samym postępowanie w zadaniu nr 1 zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy, gdyż wszystkie złożone w postępowaniu oferty podlegały odrzuceniu.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zadaniu nr 2 została złożona tylko jedna oferta nr 1 przez Wykonawcę NEW MEN GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ. Wartość oferty opiewa na kwotę 25.449,00 zł brutto, natomiast Zamawiający na realizację zamówienia przewidział w budżecie kwotę 17.451,24 zł. Wartość oferty znacznie przekracza możliwości finansowe Zamawiającego i tym samym Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania w zakresie zadania nr 2 na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ZP/CZD/071/24 Dostawa materiałów opatrunkowych oraz folii operacyjnych - 19 pakietów.
- Rezerwacja i zakup usług hotelarskich w kraju
- Dostawa mikroskopów specjalistycznych w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-067/2024
- Realizacja w latach 2025 - 2027 specjalistycznych usług medycznych - badań personelu lotniczego Komendy Głównej Policji i Centralnego Pododdziału Kontrterrorystycznego Policji "BOA".
- Wykonanie izolacji poziomej pomieszczeń serwerowni Gmachu Elektroniki Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 15/19
- Usługa kompleksowego sprzątania, doczyszczania i bieżącego utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bemowo w Warszawie, przy ul. Powstańców Śląskich 70 wraz z przyległym terenem zewnętrznym
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja jednodniowej Konferencji inaugurującej zawiązanie sieci współpracy na rzecz rozwoju doradztwa zawodowego w województwie lubelskim.
- Kompleksowa usługa opracowania materiału edukacyjnego dla nauczycieli w zakresie ekonomii społecznej w postaci scenariusza do tzw. "żywej lekcji" o ekonomii społecznej.
- Materiały informacyjno-promocyjne dotyczące budowy III linii metra Etap I Praga
- Dostawa gadżetów na potrzeby Uniwersytetu Kaliskiego
- Zaprojektowanie, wykonanie i montaż czterech tablic informacyjno-promocyjnych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu
- Kompleksowa organizacja Konferencji inaugurującej zawiązanie sieci współpracy
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.