Ogłoszenie z dnia 2021-12-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00221951/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja wyjazdowej usługi – obozów terapeutyczno-rehabilitacyjnych dla dzieci i opiekunów z rodzin zastępczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472219069
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. marsz. Józefa Piłsudskiego 133 D lokal 214
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 92-318
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 426763487
1.5.8.) Numer faksu: 426763487
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oferty.pcpr@lodzkiwschodni.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pcpr.i-sisco.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://pcpr.i-sisco.pl/zamwieniapubliczn,27_5, https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja wyjazdowej usługi – obozów terapeutyczno-rehabilitacyjnych dla dzieci i opiekunów z rodzin zastępczych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a833a1aa-2747-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00327933
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00057133/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Organizacja wyjazdowej usługi - obozu terapeutyczno - rehabilitacyjnego dla dzieci i opiekunów z rodzin zastępczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Centrum Usług Środowiskowych „WISIENKA” – C.D” współfinansowanego w ramach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 -2020, Europejski Fundusz Społeczny, Oś Priorytetowa: IX Włączenie społeczne, Działanie: IX.2 Usługi na rzecz osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, Poddziałanie: IX.2.1. Usługi społeczne i zdrowotne2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00221951/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 10/RPOWŁ/PCPR/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyjazdowa usługa w postaci zimowego obozu terapeutyczno-rehabilitacyjnego dla dzieci z orzeczeniem o niepełnosprawności, orzeczeniemo stopniu niepełnosprawności lub z orzeczeniem Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej oraz rodziców zastępczych, zwaną dalej „pobytem”. W pobycie uczestniczyć będzie do 20 dzieci (w wieku od 10 do 18 lat), do 20 rodziców zastępczych oraz 2 opiekunów wskazanych przez zamawiającego, tj. łącznie maksymalnie 42 osoby. Zamawiający nie przewiduje udziału Uczestników poruszających się na wózkach inwalidzkich. W czasie pobytu wykonawca ma zapewnić zajęcia z psychologiem/terapeutą, rehabilitantem oraz działania kulturalno-oświatowe z elementami socjalizacji i uspołecznienia. Szczegółowy zakres zajęć wskazany został w SWZ. Czas trwania pobytu: 10 dni pobytowych (9 noclegów), w terminie pomiędzy 12.02.2022 r. a 27.02.2022 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55241000-1 - Usługi w zakresie ośrodków wypoczynkowych
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
4.5.5.) Wartość części: 69636,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyjazdowa usługa w postaci letniego obozu terapeutyczno-rehabilitacyjnego dla dzieci z orzeczeniem o niepełnosprawności, orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności lub z orzeczeniem Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej oraz rodziców zastępczych, zwaną dalej „pobytem”. W pobycie uczestniczyć będzie do 20 dzieci (w wieku od 10 do 18 lat), do 20 rodziców oraz 2 opiekunów wskazanych przez zamawiającego, tj. łącznie maksymalnie 42 osoby. Zamawiający nie przewiduje udziału Uczestników poruszających się na wózkach inwalidzkich. W czasie pobytu wykonawca ma zapewnić zajęcia z psychologiem/terapeutą, rehabilitantem oraz działania kulturalno-oświatowe z elementami socjalizacji i uspołecznienia. Szczegółowy zakres zajęć wskazany został w SWZ. Czas trwania pobytu: 10 dni pobytowych (9 noclegów), w terminie pomiędzy 25.06.2022 r. a 31.08.2022 r.4.5.3.) Główny kod CPV: 55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55241000-1 - Usługi w zakresie ośrodków wypoczynkowych
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
4.5.5.) Wartość części: 124740,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69636,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129570,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69636,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Turystyczna JURKOWSKI Wojciech Jurkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352638343
7.3.3) Ulica: Osiedle Sikowy 41
7.3.4) Miejscowość: Ochotnica Górna
7.3.5) Kod pocztowy: 34-453
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Turystyczna "JURKOWSKI" Wojciech Jurkowski
jakie przetargi wygrała firma
Firma Turystyczna "JURKOWSKI" Wojciech Jurkowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69636,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-12 do 2022-02-21Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90972,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129570,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124740,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Balans Szkolenia Rozwój Relaks Olga Czarnecka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773022941
7.3.3) Ulica: Głogowska 31/33
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-702
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BALANS SZKOLENIA ROZWÓJ RELAKS OLGA CZARNECKA
jakie przetargi wygrała firma
BALANS SZKOLENIA ROZWÓJ RELAKS OLGA CZARNECKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124740,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-08-22 do 2022-08-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Roboty budowlane polegające na utwardzeniu i odwodnieniu terenu przy budynkach zlokalizowanych przy ul. Konstadta 9 / Jakuba 6 i Majzela 8
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi
- "Budowa tężni solankowej obok Parku im. A. Struga przy ul. Urzędniczej"
- "Przygotowanie i wydawanie posiłków dla Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Łodzi - w obiekcie w Grotnikach przy ul. Ozorkowskiej 3 w okresie od dnia 24.06.2024 r. do dnia 17.08.2024 r."
- Dostawa maszyn czyszczących dla SP ZOZ CSK UM w Łodzi
- ZP/6/2024 - dostawa Systemu do RT-PCR dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2024 - II postępowanie
- Organizacja szkoleń oraz wyjazdów studyjnych w ramach SIR
- Razem w potrzebie - usługi społeczne i zdrowotne w Gminie Dębica
- Świadczenie usług w ramach wiodącego ośrodka koordynacyjno - rehabilitacyjno - opiekuńczego na terenie powiatu lęborskiego w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
- "Świadczenie usług specjalistycznych w ramach projektu pn. Wsparcie i Rozwój Rodzinnej Pieczy Zastępczej Powiatu Lidzbarskiego" (Zamówienie podzielone na 11 części)
- Dowóz uczniów do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 z podziałem na zadania.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.