eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostęp i korzystanie z usługi OGNIVO przez urzędy skarbowe woj. śląskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dostęp i korzystanie z usługi OGNIVO przez urzędy skarbowe woj. śląskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021234

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Damrota 25

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-022

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 207 60 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria.oas.katowice@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskie.kas.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostęp i korzystanie z usługi OGNIVO przez urzędy skarbowe woj. śląskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1af77b0d-196d-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00327164

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00130619/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Dostęp i korzystanie z usługi OGNIVO (abonament + opłata za komunikaty) dla urzędów skarbowych woj. śląskiego na okres 12 miesięcy od września 2023 do września 2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00286879

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zgodnie z art. 112c ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.08.1997r. – Prawo bankowe - banki prowadzą system teleinformatyczny obsługujący zajęcie wierzytelności z rachunku bankowego. Ww. system jest prowadzony przez Krajową Izbę Rozliczeniową S.A. Przepis art. 86b ustawy z dnia 17.06.1966r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji nakłada na administracyjne
organy egzekucyjne obowiązek doręczania zawiadomień i wezwań związanych z prowadzeniem egzekucji przy wykorzystaniu systemu teleinformatycznego obsługującego zajęcie wierzytelności z rachunku bankowego tj. systemu OGNIVO. Doręczanie zawiadomień o zajęciu wierzytelności z rachunku bankowego niemożliwe by było w sytuacji, gdyby
organ egzekucyjny i bank były uczestnikami różnych systemów. W zw. z powyższym, nie ma możliwości wyboru innego systemu teleinformatycznego, jak również podmiotu prowadzącego ten system. KIR jest jedyną instytucją prowadzącą system teleinformatyczny OGNIVO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 201-ILZ[1].260.119.2023, ZKP-14/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 267463,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje usługi: 1) pośredniczenia poprzez system OGNIVO w wymianie informacji, w szczególności związanych z rachunkami bankowymi i operacjami na nich wykonywanymi (dostęp do systemu OGNIVO); 2) prowadzenia systemu teleinformatycznego, zwanego OGNIVO EZ, obsługującego zajęcie wierzytelności z rachunku bankowego, o którym mowa w art. 112c Prawa bankowego, na rzecz 35 urzędów skarbowych województwa śląskiego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72500000-0 - Komputerowe usługi pokrewne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 327021,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 327021,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 327021,33 PLN

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260300517

7.3.3) Ulica: RTM W .PILECKIEGO 65

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-781

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 327021,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-28 do 2024-09-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.