eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łężyce › 18 Usługa przetwarzania odpadów oznaczonych w klasyfikacji odpadów kodem 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11



Ogłoszenie z dnia 2021-12-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
18 Usługa przetwarzania odpadów oznaczonych w klasyfikacji odpadów kodem 19 12 12 – inne
odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż
wymienione w 19 12 11

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "EKO DOLINA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191680713

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Parku Krajobrazowego 99

1.5.2.) Miejscowość: Łężyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-207

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: +48 586725000

1.5.8.) Numer faksu: +48 586727474

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ekodolina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ekodolina.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ekodolina

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

18 Usługa przetwarzania odpadów oznaczonych w klasyfikacji odpadów kodem 19 12 12 – inne
odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż
wymienione w 19 12 11

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fca47fb8-1144-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00326474

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/S 176-457963

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP-P/18/2021/pre-RDF

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 60566425 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 5400780 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie - na warunkach opisanych w umowie, która zostanie zawarta pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, SWZ oraz w ofercie Wykonawcy – odzysku odpadów, odebranych przez Wykonawcę od Zamawiającego, sklasyfikowanych pod kodem 19 12 12 – inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11 z podziałem na zadania (części) w rodzajach i ilościach określonych poniżej. Odpady mogą zostać poddane wyłącznie procesom odzysku R1 i/lub R12, zgodnie z określeniem oznaczenia tych procesów w Ustawie o odpadach z dnia 14.12.2012r. . (t.j.Dz.U.2021.779 z późn. zm.)/załączniku IA do Rozporządzenia (WE) nr 1013/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej z dnia 14.06.2006r. w sprawie przemieszczania odpadów (Dz. U. UE. L 190/1 z późn. zm.), przy czym przez „poddanie procesowi odzysku” rozumie się rozpoczęcie i zakończenie tego procesu i podzielone są na następujące części:
część 1 – stanowiąca frakcję z rozdrabniania odpadów wielkogabarytowych, w skład których wchodzą głównie odpady meblowe w ilości 5000 Mg (+/-) 10 Mg (różnice ilościowe mogą wynikać z warunków magazynowych oraz z zastosowanych rozwiązań technicznych i technologicznych systemu wagowego), jednak nie mniej niż 270 Mg (minimum świadczenia).
Opakowanie Odpadów: luzem
Wykonawca musi podać w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) proces odzysku, któremu zostaną poddane odpady.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 270390 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie - na warunkach opisanych w umowie, która zostanie zawarta pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, SWZ oraz w ofercie Wykonawcy – odzysku odpadów, odebranych przez Wykonawcę od Zamawiającego, sklasyfikowanych pod kodem 19 12 12 – inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11 z podziałem na zadania (części) w rodzajach i ilościach określonych poniżej. Odpady mogą zostać poddane wyłącznie procesom odzysku R1 i/lub R12, zgodnie z określeniem oznaczenia tych procesów w Ustawie o odpadach z dnia 14.12.2012r. . (t.j.Dz.U.2021.779 z późn. zm.)/załączniku IA do Rozporządzenia (WE) nr 1013/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej z dnia 14.06.2006r. w sprawie przemieszczania odpadów (Dz. U. UE. L 190/1 z późn. zm.), przy czym przez „poddanie procesowi odzysku” rozumie się rozpoczęcie i zakończenie tego procesu i podzielone są na następujące części:
część 2 - stanowiąca frakcję z rozdrabniania odpadów wielkogabarytowych, w skład których wchodzą głównie odpady meblowe w ilości 5000 Mg (+/-) 10 Mg (różnice ilościowe mogą wynikać z warunków magazynowych oraz z zastosowanych rozwiązań technicznych i technologicznych systemu wagowego), jednak nie mniej niż 270 Mg (minimum świadczenia).
Opakowanie Odpadów: luzem
Wykonawca musi podać w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) proces odzysku, któremu zostaną poddane odpady.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 2700390 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2959707,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3517020 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2959707,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Novago Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5690001697

7.3.3) Ulica: Grzebskiego 10

7.3.4) Miejscowość: Mława

7.3.5) Kod pocztowy: 06-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2740470 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3013815,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3517020 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3138264 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Partners Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591861178

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 3

7.3.4) Miejscowość: Łabiszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 89-210

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2905800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Prawidłowa treść sekcji 2.16:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest na podstawie art. 132-139 w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia przekraczającej progi unijne o jakich stanowi art. 3 ustawy z 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (t .j. Dz. U. z 2019r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej zwaną „uPzp”

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.