eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków dla osób objętych pomocą społeczną MOPR w Bytomiu z podziałem na dziewięć części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-12-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków dla osób objętych pomocą społeczną MOPR w Bytomiu z podziałem na dziewięć części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003449284

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Strzelców Bytomskich 16

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: +48323886751

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dz@mopr.bytom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mopr.bytom.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mopr-bytom.logintrade.net/rejestracja/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków dla osób objętych pomocą społeczną MOPR w Bytomiu z podziałem na dziewięć części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14fcd17e-4d2e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00326376

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001778/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Przygotowanie i wydawanie gorących posiłków dla osób korzystających z pomocy społecznej w roku 2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00285635/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DA.2812.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2818411,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ A: posiłki dla osób z Terenowego Punktu Pomocy Środowiskowej nr 7
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług gastronomicznych polegających na codziennym przygotowywaniu i wydawaniu gorących posiłków osobom, którym decyzją administracyjną przyznano świadczenie w tej formie.
Wydawanie posiłków winno odbywać się codziennie na sali konsumpcyjnej znajdującej się w lokalu gastronomicznym lub w lokalu przystosowanym do wydawania posiłków, w którym Wykonawca prowadzi działalność gastronomiczną, otwartym o stałych porach, przez co najmniej 6 dni w tygodniu (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Natomiast posiłki, których wydawanie przypada na niedziele, święta i dni ustawowo wolne od pracy, Wykonawca zobowiązany jest wydać uprawnionym osobom w dniu poprzedzającym dzień ustawowo wolny od pracy, z zastrzeżeniem zapewnienia na koszt własny Wykonawcy pojemników, w których posiłki będą wydawane.
Zapewnienie przez Wykonawcę dostępności w niedziele, święta i dni ustawowo wolne od pracy sali konsumpcyjnej lub lokalu przystosowanego do wydawania posiłków (i tym samym umożliwienie spożycia na miejscu posiłku przez uprawnione osoby) będzie podlegało ocenie w III kryterium oceny ofert. Wykonawca określi sposób wydawania posiłków w formularzu oferty.
2. Przez GORĄCY POSIŁEK Zamawiający rozumie danie obiadowe: mięsne/jarskie/barowe składające się z odpowiednio przyrządzonego/przetworzonego mięsa/ryby/warzyw serwowanego w zależności od dania z: kaszą/ryżem/ziemniakami/makaronem/surówką/ sosem/pieczywem, przy czym ustalenie składu dania obiadowego winno odbywać się zgodnie z zasadą:
1) w przypadku dania barowego/jednogarnkowego (np. leczo, bigos, bogracz, fasolka po bretońsku, łazanki itp.) - gramatura min. 400 g/1 osobę wraz z dodatkiem w postaci pieczywa - gramatura min. 100 g/1 osobę;
2) w przypadku dania jarskiego (np. pierogi, naleśniki, knedle itp.) – gramatura min. 400 g/1 osobę;
3) w przypadku porcji mięsa (tj. z wyłączeniem podrobów jadalnych oraz przetworzonych produktów np. wędlin)/ryby/gulaszu (serwowanego min. 3 razy w tygodniu) - gramatura min. 150 g/1 osobę dla mięsa/ryby oraz min. 200 g/1 osobę dla gulaszu, wraz z dodatkami:
˗ w postaci ziemniaków/ryżu/kaszy/makaronu - gramatura min. 300 g/1 osobę,
˗ w postaci warzywnego dodatku (surówki/sałatki itp.) – gramatura min. 100 g/1 osobę.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik A do specyfikacji (SWZ).
4. Ogólne zasady i sposób realizacji zamówienia określają Projektowane postanowienia umowne stanowiące załącznik nr 3 do specyfikacji (SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 218481,48 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ B: posiłki dla osób z Terenowego Punktu Pomocy Środowiskowej nr 8
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług gastronomicznych polegających na codziennym przygotowywaniu i wydawaniu gorących posiłków osobom, którym decyzją administracyjną przyznano świadczenie w tej formie.
Wydawanie posiłków winno odbywać się codziennie na sali konsumpcyjnej znajdującej się w lokalu gastronomicznym lub w lokalu przystosowanym do wydawania posiłków, w którym Wykonawca prowadzi działalność gastronomiczną, otwartym o stałych porach, przez co najmniej 6 dni w tygodniu (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Natomiast posiłki, których wydawanie przypada na niedziele, święta i dni ustawowo wolne od pracy, Wykonawca zobowiązany jest wydać uprawnionym osobom w dniu poprzedzającym dzień ustawowo wolny od pracy, z zastrzeżeniem zapewnienia na koszt własny Wykonawcy pojemników, w których posiłki będą wydawane.
Zapewnienie przez Wykonawcę dostępności w niedziele, święta i dni ustawowo wolne od pracy sali konsumpcyjnej lub lokalu przystosowanego do wydawania posiłków (i tym samym umożliwienie spożycia na miejscu posiłku przez uprawnione osoby) będzie podlegało ocenie w III kryterium oceny ofert. Wykonawca określi sposób wydawania posiłków w formularzu oferty.
2. Przez GORĄCY POSIŁEK Zamawiający rozumie danie obiadowe: mięsne/jarskie/barowe składające się z odpowiednio przyrządzonego/przetworzonego mięsa/ryby/warzyw serwowanego w zależności od dania z: kaszą/ryżem/ziemniakami/makaronem/surówką/ sosem/pieczywem, przy czym ustalenie składu dania obiadowego winno odbywać się zgodnie z zasadą:
1) w przypadku dania barowego/jednogarnkowego (np. leczo, bigos, bogracz, fasolka po bretońsku, łazanki itp.) - gramatura min. 400 g/1 osobę wraz z dodatkiem w postaci pieczywa - gramatura min. 100 g/1 osobę;
2) w przypadku dania jarskiego (np. pierogi, naleśniki, knedle itp.) – gramatura min. 400 g/1 osobę;
3) w przypadku porcji mięsa (tj. z wyłączeniem podrobów jadalnych oraz przetworzonych produktów np. wędlin)/ryby/gulaszu (serwowanego min. 3 razy w tygodniu) - gramatura min. 150 g/1 osobę dla mięsa/ryby oraz min. 200 g/1 osobę dla gulaszu, wraz z dodatkami:
˗ w postaci ziemniaków/ryżu/kaszy/makaronu - gramatura min. 300 g/1 osobę,
˗ w postaci warzywnego dodatku (surówki/sałatki itp.) – gramatura min. 100 g/1 osobę.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik A do specyfikacji (SWZ).
4. Ogólne zasady i sposób realizacji zamówienia określają Projektowane postanowienia umowne stanowiące załącznik nr 3 do specyfikacji (SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 262177,78 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ C: posiłki dla osób z Terenowego Punktu Pomocy Środowiskowej nr 9
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług gastronomicznych polegających na codziennym przygotowywaniu i wydawaniu gorących posiłków osobom, którym decyzją administracyjną przyznano świadczenie w tej formie.
Wydawanie posiłków winno odbywać się codziennie na sali konsumpcyjnej znajdującej się w lokalu gastronomicznym lub w lokalu przystosowanym do wydawania posiłków, w którym Wykonawca prowadzi działalność gastronomiczną, otwartym o stałych porach, przez co najmniej 6 dni w tygodniu (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Natomiast posiłki, których wydawanie przypada na niedziele, święta i dni ustawowo wolne od pracy, Wykonawca zobowiązany jest wydać uprawnionym osobom w dniu poprzedzającym dzień ustawowo wolny od pracy, z zastrzeżeniem zapewnienia na koszt własny Wykonawcy pojemników, w których posiłki będą wydawane.
Zapewnienie przez Wykonawcę dostępności w niedziele, święta i dni ustawowo wolne od pracy sali konsumpcyjnej lub lokalu przystosowanego do wydawania posiłków (i tym samym umożliwienie spożycia na miejscu posiłku przez uprawnione osoby) będzie podlegało ocenie w III kryterium oceny ofert. Wykonawca określi sposób wydawania posiłków w formularzu oferty.
2. Przez GORĄCY POSIŁEK Zamawiający rozumie danie obiadowe: mięsne/jarskie/barowe składające się z odpowiednio przyrządzonego/przetworzonego mięsa/ryby/warzyw serwowanego w zależności od dania z: kaszą/ryżem/ziemniakami/makaronem/surówką/ sosem/pieczywem, przy czym ustalenie składu dania obiadowego winno odbywać się zgodnie z zasadą:
1) w przypadku dania barowego/jednogarnkowego (np. leczo, bigos, bogracz, fasolka po bretońsku, łazanki itp.) - gramatura min. 400 g/1 osobę wraz z dodatkiem w postaci pieczywa - gramatura min. 100 g/1 osobę;
2) w przypadku dania jarskiego (np. pierogi, naleśniki, knedle itp.) – gramatura min. 400 g/1 osobę;
3) w przypadku porcji mięsa (tj. z wyłączeniem podrobów jadalnych oraz przetworzonych produktów np. wędlin)/ryby/gulaszu (serwowanego min. 3 razy w tygodniu) - gramatura min. 150 g/1 osobę dla mięsa/ryby oraz min. 200 g/1 osobę dla gulaszu, wraz z dodatkami:
˗ w postaci ziemniaków/ryżu/kaszy/makaronu - gramatura min. 300 g/1 osobę,
˗ w postaci warzywnego dodatku (surówki/sałatki itp.) – gramatura min. 100 g/1 osobę.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik A do specyfikacji (SWZ).
4. Ogólne zasady i sposób realizacji zamówienia określają Projektowane postanowienia umowne stanowiące załącznik nr 3 do specyfikacji (SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 262177,78 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ D: posiłki dla osób z Terenowego Punktu Pomocy Środowiskowej nr 5
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług gastronomicznych polegających na codziennym przygotowywaniu i wydawaniu gorących posiłków osobom, którym decyzją administracyjną przyznano świadczenie w tej formie.
Wydawanie posiłków winno odbywać się codziennie na sali konsumpcyjnej znajdującej się w lokalu gastronomicznym lub w lokalu przystosowanym do wydawania posiłków, w którym Wykonawca prowadzi działalność gastronomiczną, otwartym o stałych porach, przez co najmniej 6 dni w tygodniu (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Natomiast posiłki, których wydawanie przypada na niedziele, święta i dni ustawowo wolne od pracy, Wykonawca zobowiązany jest wydać uprawnionym osobom w dniu poprzedzającym dzień ustawowo wolny od pracy, z zastrzeżeniem zapewnienia na koszt własny Wykonawcy pojemników, w których posiłki będą wydawane.
Zapewnienie przez Wykonawcę dostępności w niedziele, święta i dni ustawowo wolne od pracy sali konsumpcyjnej lub lokalu przystosowanego do wydawania posiłków (i tym samym umożliwienie spożycia na miejscu posiłku przez uprawnione osoby) będzie podlegało ocenie w III kryterium oceny ofert. Wykonawca określi sposób wydawania posiłków w formularzu oferty.
2. Przez GORĄCY POSIŁEK Zamawiający rozumie danie obiadowe: mięsne/jarskie/barowe składające się z odpowiednio przyrządzonego/przetworzonego mięsa/ryby/warzyw serwowanego w zależności od dania z: kaszą/ryżem/ziemniakami/makaronem/surówką/ sosem/pieczywem, przy czym ustalenie składu dania obiadowego winno odbywać się zgodnie z zasadą:
1) w przypadku dania barowego/jednogarnkowego (np. leczo, bigos, bogracz, fasolka po bretońsku, łazanki itp.) - gramatura min. 400 g/1 osobę wraz z dodatkiem w postaci pieczywa - gramatura min. 100 g/1 osobę;
2) w przypadku dania jarskiego (np. pierogi, naleśniki, knedle itp.) – gramatura min. 400 g/1 osobę;
3) w przypadku porcji mięsa (tj. z wyłączeniem podrobów jadalnych oraz przetworzonych produktów np. wędlin)/ryby/gulaszu (serwowanego min. 3 razy w tygodniu) - gramatura min. 150 g/1 osobę dla mięsa/ryby oraz min. 200 g/1 osobę dla gulaszu, wraz z dodatkami:
˗ w postaci ziemniaków/ryżu/kaszy/makaronu - gramatura min. 300 g/1 osobę,
˗ w postaci warzywnego dodatku (surówki/sałatki itp.) – gramatura min. 100 g/1 osobę.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik A do specyfikacji (SWZ).
4. Ogólne zasady i sposób realizacji zamówienia określają Projektowane postanowienia umowne stanowiące załącznik nr 3 do specyfikacji (SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 284025,93 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ E: posiłki dla osób z Terenowego Punktu Pomocy Środowiskowej nr 6
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług gastronomicznych polegających na codziennym przygotowywaniu i wydawaniu gorących posiłków osobom, którym decyzją administracyjną przyznano świadczenie w tej formie.
Wydawanie posiłków winno odbywać się codziennie na sali konsumpcyjnej znajdującej się w lokalu gastronomicznym lub w lokalu przystosowanym do wydawania posiłków, w którym Wykonawca prowadzi działalność gastronomiczną, otwartym o stałych porach, przez co najmniej 6 dni w tygodniu (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Natomiast posiłki, których wydawanie przypada na niedziele, święta i dni ustawowo wolne od pracy, Wykonawca zobowiązany jest wydać uprawnionym osobom w dniu poprzedzającym dzień ustawowo wolny od pracy, z zastrzeżeniem zapewnienia
na koszt własny Wykonawcy pojemników, w których posiłki będą wydawane.
Zapewnienie przez Wykonawcę dostępności w niedziele, święta i dni ustawowo wolne od pracy sali konsumpcyjnej lub lokalu przystosowanego do wydawania posiłków (i tym samym umożliwienie spożycia na miejscu posiłku przez uprawnione osoby) będzie podlegało ocenie w III kryterium oceny ofert. Wykonawca określi sposób wydawania posiłków w formularzu oferty.
2. Przez GORĄCY POSIŁEK Zamawiający rozumie danie obiadowe: mięsne/jarskie/barowe składające się z odpowiednio przyrządzonego/przetworzonego mięsa/ryby/warzyw serwowanego w zależności od dania z: kaszą/ryżem/ziemniakami/makaronem/surówką/ sosem/pieczywem, przy czym ustalenie składu dania obiadowego winno odbywać się zgodnie z zasadą:
1) w przypadku dania barowego/jednogarnkowego (np. leczo, bigos, bogracz, fasolka po bretońsku, łazanki itp.) - gramatura min. 400 g/1 osobę wraz z dodatkiem w postaci pieczywa - gramatura min. 100 g/1 osobę;
2) w przypadku dania jarskiego (np. pierogi, naleśniki, knedle itp.) – gramatura min. 400 g/1 osobę;
3) w przypadku porcji mięsa (tj. z wyłączeniem podrobów jadalnych oraz przetworzonych produktów np. wędlin)/ryby/gulaszu (serwowanego min. 3 razy w tygodniu) - gramatura min. 150 g/1 osobę dla mięsa/ryby oraz min. 200 g/1 osobę dla gulaszu, wraz z dodatkami:
˗ w postaci ziemniaków/ryżu/kaszy/makaronu - gramatura min. 300 g/1 osobę,
˗ w postaci warzywnego dodatku (surówki/sałatki itp.) – gramatura min. 100 g/1 osobę.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik A do specyfikacji (SWZ).
4. Ogólne zasady i sposób realizacji zamówienia określają Projektowane postanowienia umowne stanowiące załącznik nr 3 do specyfikacji (SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 262177,78 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ F: posiłki dla osób z Terenowego Punktu Pomocy Środowiskowej nr 6 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług gastronomicznych polegających na codziennym przygotowywaniu i wydawaniu gorących posiłków osobom, którym decyzją administracyjną przyznano świadczenie w tej formie.
Wydawanie posiłków winno odbywać się codziennie na sali konsumpcyjnej znajdującej się w lokalu gastronomicznym lub w lokalu przystosowanym do wydawania posiłków, w którym Wykonawca prowadzi działalność gastronomiczną, otwartym o stałych porach, przez co najmniej 6 dni w tygodniu (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Natomiast posiłki, których wydawanie przypada na niedziele, święta i dni ustawowo wolne od pracy, Wykonawca zobowiązany jest wydać uprawnionym osobom w dniu poprzedzającym dzień ustawowo wolny od pracy, z zastrzeżeniem zapewnienia na koszt własny Wykonawcy pojemników, w których posiłki będą wydawane.
Zapewnienie przez Wykonawcę dostępności w niedziele, święta i dni ustawowo wolne od pracy sali konsumpcyjnej lub lokalu przystosowanego do wydawania posiłków (i tym samym umożliwienie spożycia na miejscu posiłku przez uprawnione osoby) będzie podlegało ocenie w III kryterium oceny ofert. Wykonawca określi sposób wydawania posiłków w formularzu oferty.
2. Przez GORĄCY POSIŁEK Zamawiający rozumie danie obiadowe: mięsne/jarskie/barowe składające się z odpowiednio przyrządzonego/przetworzonego mięsa/ryby/warzyw serwowanego w zależności od dania z: kaszą/ryżem/ziemniakami/makaronem/surówką/ sosem/pieczywem, przy czym ustalenie składu dania obiadowego winno odbywać się zgodnie z zasadą:
1) w przypadku dania barowego/jednogarnkowego (np. leczo, bigos, bogracz, fasolka po bretońsku, łazanki itp.) - gramatura min. 400 g/1 osobę wraz z dodatkiem w postaci pieczywa - gramatura min. 100 g/1 osobę;
2) w przypadku dania jarskiego (np. pierogi, naleśniki, knedle itp.) – gramatura min. 400 g/1 osobę;
3) w przypadku porcji mięsa (tj. z wyłączeniem podrobów jadalnych oraz przetworzonych produktów np. wędlin)/ryby/gulaszu (serwowanego min. 3 razy w tygodniu) - gramatura min. 150 g/1 osobę dla mięsa/ryby oraz min. 200 g/1 osobę dla gulaszu, wraz z dodatkami:
˗ w postaci ziemniaków/ryżu/kaszy/makaronu - gramatura min. 300 g/1 osobę,
˗ w postaci warzywnego dodatku (surówki/sałatki itp.) – gramatura min. 100 g/1 osobę.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik A do specyfikacji (SWZ).
4. Ogólne zasady i sposób realizacji zamówienia określają Projektowane postanowienia umowne stanowiące załącznik nr 3 do specyfikacji (SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 611748,15 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ G: posiłki dla osób z Terenowego Punktu Pomocy Środowiskowej nr 1, 2, 3, 4, 10
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług gastronomicznych polegających na codziennym przygotowywaniu i wydawaniu gorących posiłków osobom, którym decyzją administracyjną przyznano świadczenie w tej formie.
Wydawanie posiłków winno odbywać się codziennie na sali konsumpcyjnej znajdującej się w lokalu gastronomicznym lub w lokalu przystosowanym do wydawania posiłków, w którym Wykonawca prowadzi działalność gastronomiczną, otwartym o stałych porach, przez co najmniej 6 dni w tygodniu (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Natomiast posiłki, których wydawanie przypada na niedziele, święta i dni ustawowo wolne od pracy, Wykonawca zobowiązany jest wydać uprawnionym osobom w dniu poprzedzającym dzień ustawowo wolny od pracy, z zastrzeżeniem zapewnienia na koszt własny Wykonawcy pojemników, w których posiłki będą wydawane.
Zapewnienie przez Wykonawcę dostępności w niedziele, święta i dni ustawowo wolne od pracy sali konsumpcyjnej lub lokalu przystosowanego do wydawania posiłków (i tym samym umożliwienie spożycia na miejscu posiłku przez uprawnione osoby) będzie podlegało ocenie w III kryterium oceny ofert. Wykonawca określi sposób wydawania posiłków w formularzu oferty.
2. Przez GORĄCY POSIŁEK Zamawiający rozumie danie obiadowe: mięsne/jarskie/barowe składające się z odpowiednio przyrządzonego/przetworzonego mięsa/ryby/warzyw serwowanego w zależności od dania z: kaszą/ryżem/ziemniakami/makaronem/surówką/ sosem/pieczywem, przy czym ustalenie składu dania obiadowego winno odbywać się zgodnie z zasadą:
1) w przypadku dania barowego/jednogarnkowego (np. leczo, bigos, bogracz, fasolka po bretońsku, łazanki itp.) - gramatura min. 400 g/1 osobę wraz z dodatkiem w postaci pieczywa - gramatura min. 100 g/1 osobę;
2) w przypadku dania jarskiego (np. pierogi, naleśniki, knedle itp.) – gramatura min. 400 g/1 osobę;
3) w przypadku porcji mięsa (tj. z wyłączeniem podrobów jadalnych oraz przetworzonych produktów np. wędlin)/ryby/gulaszu (serwowanego min. 3 razy w tygodniu) - gramatura min. 150 g/1 osobę dla mięsa/ryby oraz min. 200 g/1 osobę dla gulaszu, wraz z dodatkami:
˗ w postaci ziemniaków/ryżu/kaszy/makaronu - gramatura min. 300 g/1 osobę,
˗ w postaci warzywnego dodatku (surówki/sałatki itp.) – gramatura min. 100 g/1 osobę.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik A do specyfikacji (SWZ).
4. Ogólne zasady i sposób realizacji zamówienia określają Projektowane postanowienia umowne stanowiące załącznik nr 3 do specyfikacji (SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 305874,07 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ H: posiłki dla osób z Terenowego Punktu Pomocy Środowiskowej nr 1, 2, 3, 4, 10
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług gastronomicznych polegających na codziennym przygotowywaniu i wydawaniu gorących posiłków osobom, którym decyzją administracyjną przyznano świadczenie w tej formie.
Wydawanie posiłków winno odbywać się codziennie na sali konsumpcyjnej znajdującej się w lokalu gastronomicznym lub w lokalu przystosowanym do wydawania posiłków, w którym Wykonawca prowadzi działalność gastronomiczną, otwartym o stałych porach, przez co najmniej 6 dni w tygodniu (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Natomiast posiłki, których wydawanie przypada na niedziele, święta i dni ustawowo wolne od pracy, Wykonawca zobowiązany jest wydać uprawnionym osobom w dniu poprzedzającym dzień ustawowo wolny od pracy, z zastrzeżeniem zapewnienia na koszt własny Wykonawcy pojemników, w których posiłki będą wydawane.
Zapewnienie przez Wykonawcę dostępności w niedziele, święta i dni ustawowo wolne od pracy sali konsumpcyjnej lub lokalu przystosowanego do wydawania posiłków (i tym samym umożliwienie spożycia na miejscu posiłku przez uprawnione osoby) będzie podlegało ocenie w III kryterium oceny ofert. Wykonawca określi sposób wydawania posiłków w formularzu oferty.
2. Przez GORĄCY POSIŁEK Zamawiający rozumie danie obiadowe: mięsne/jarskie/barowe składające się z odpowiednio przyrządzonego/przetworzonego mięsa/ryby/warzyw serwowanego w zależności od dania z: kaszą/ryżem/ziemniakami/makaronem/surówką/ sosem/pieczywem, przy czym ustalenie składu dania obiadowego winno odbywać się zgodnie z zasadą:
1) w przypadku dania barowego/jednogarnkowego (np. leczo, bigos, bogracz, fasolka po bretońsku, łazanki itp.) - gramatura min. 400 g/1 osobę wraz z dodatkiem w postaci pieczywa - gramatura min. 100 g/1 osobę;
2) w przypadku dania jarskiego (np. pierogi, naleśniki, knedle itp.) – gramatura min. 400 g/1 osobę;
3) w przypadku porcji mięsa (tj. z wyłączeniem podrobów jadalnych oraz przetworzonych produktów np. wędlin)/ryby/gulaszu (serwowanego min. 3 razy w tygodniu) - gramatura min. 150 g/1 osobę dla mięsa/ryby oraz min. 200 g/1 osobę dla gulaszu, wraz z dodatkami:
˗ w postaci ziemniaków/ryżu/kaszy/makaronu - gramatura min. 300 g/1 osobę,
˗ w postaci warzywnego dodatku (surówki/sałatki itp.) – gramatura min. 100 g/1 osobę.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik A do specyfikacji (SWZ).
4. Ogólne zasady i sposób realizacji zamówienia określają Projektowane postanowienia umowne stanowiące załącznik nr 3 do specyfikacji (SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 305874,07 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I: posiłki dla osób z Terenowego Punktu Pomocy Środowiskowej nr 1, 2, 3, 4, 10
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług gastronomicznych polegających na codziennym przygotowywaniu i wydawaniu gorących posiłków osobom, którym decyzją administracyjną przyznano świadczenie w tej formie.
Wydawanie posiłków winno odbywać się codziennie na sali konsumpcyjnej znajdującej się w lokalu gastronomicznym lub w lokalu przystosowanym do wydawania posiłków, w którym Wykonawca prowadzi działalność gastronomiczną, otwartym o stałych porach, przez co najmniej 6 dni w tygodniu (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Natomiast posiłki, których wydawanie przypada na niedziele, święta i dni ustawowo wolne od pracy, Wykonawca zobowiązany jest wydać uprawnionym osobom w dniu poprzedzającym dzień ustawowo wolny od pracy, z zastrzeżeniem zapewnienia na koszt własny Wykonawcy pojemników, w których posiłki będą wydawane.
Zapewnienie przez Wykonawcę dostępności w niedziele, święta i dni ustawowo wolne od pracy sali konsumpcyjnej lub lokalu przystosowanego do wydawania posiłków (i tym samym umożliwienie spożycia na miejscu posiłku przez uprawnione osoby) będzie podlegało ocenie w III kryterium oceny ofert. Wykonawca określi sposób wydawania posiłków w formularzu oferty.
2. Przez GORĄCY POSIŁEK Zamawiający rozumie danie obiadowe: mięsne/jarskie/barowe składające się z odpowiednio przyrządzonego/przetworzonego mięsa/ryby/warzyw serwowanego w zależności od dania z: kaszą/ryżem/ziemniakami/makaronem/surówką/ sosem/pieczywem, przy czym ustalenie składu dania obiadowego winno odbywać się zgodnie z zasadą:
1) w przypadku dania barowego/jednogarnkowego (np. leczo, bigos, bogracz, fasolka po bretońsku, łazanki itp.) - gramatura min. 400 g/1 osobę wraz z dodatkiem w postaci pieczywa - gramatura min. 100 g/1 osobę;
2) w przypadku dania jarskiego (np. pierogi, naleśniki, knedle itp.) – gramatura min. 400 g/1 osobę;
3) w przypadku porcji mięsa (tj. z wyłączeniem podrobów jadalnych oraz przetworzonych produktów np. wędlin)/ryby/gulaszu (serwowanego min. 3 razy w tygodniu) - gramatura min. 150 g/1 osobę dla mięsa/ryby oraz min. 200 g/1 osobę dla gulaszu, wraz z dodatkami:
˗ w postaci ziemniaków/ryżu/kaszy/makaronu - gramatura min. 300 g/1 osobę,
˗ w postaci warzywnego dodatku (surówki/sałatki itp.) – gramatura min. 100 g/1 osobę.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik A do specyfikacji (SWZ).
4. Ogólne zasady i sposób realizacji zamówienia określają Projektowane postanowienia umowne stanowiące załącznik nr 3 do specyfikacji (SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 305874,07 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180685,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180685,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180685,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CARITAS Diecezji Gliwickiej Kuchnia „Rodzina” Caritas Diecezji Gliwickiej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 04002224600000

7.3.3) Ulica: Ziemowita 2

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180685,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 216822,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 216822,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 216822,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CARITAS Diecezji Gliwickiej Kuchnia „Rodzina” Caritas Diecezji Gliwickiej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 04002224600000

7.3.3) Ulica: Ziemowita 2

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 216822 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 216822,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 216822,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 216822,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CARITAS Diecezji Gliwickiej Kuchnia „Rodzina” Caritas Diecezji Gliwickiej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 04002224600000

7.3.3) Ulica: Ziemowita 2

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 216822,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 234890,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 234890,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 234890,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CARITAS Diecezji Gliwickiej Kuchnia „Rodzina” Caritas Diecezji Gliwickiej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 04002224600000

7.3.3) Ulica: Ziemowita 2

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 234890,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 283062,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28306,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 283062,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Dawid Gaweł

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 383676350

7.3.3) Ulica: Konstytucji 93a

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.5) Kod pocztowy: 41-906

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 283062,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 417424,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 581448,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 417424,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CARITAS Diecezji Gliwickiej Kuchnia „Rodzina” Caritas Diecezji Gliwickiej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 04002224600000

7.3.3) Ulica: Ziemowita 2

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 417424,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 330239,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 330239,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 330239,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Społem" Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Bytomiu

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON:000770548

7.3.3) Ulica: Pl. Kościuszki 9

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.5) Kod pocztowy: 41-902

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 330239,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 330239,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 330239,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 330239,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa " KOREX " Jerzy Kostyszyn

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 273479666

7.3.3) Ulica: Józefczaka 10/9

7.3.4) Miejscowość: BYTOM

7.3.5) Kod pocztowy: 41-902

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 330239,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 330239,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 330239,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 330239,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Kosz Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo - Usługowe „KiK”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 241455389

7.3.3) Ulica: Piłsudskiego 64/9

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.5) Kod pocztowy: 41-902

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 330239,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania zamówienia od dnia zawarcia umowy przez okres 12 miesięcy, lecz nie wcześniej niż od dnia 03.01.2022 r. - dotyczy wszystkich części postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.