eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radoszyce › "Usługa ubezpieczenia interesów majątkowych oraz odpowiedzialności cywilnej jednostek organizacyjnych gminy Radoszyce"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Usługa ubezpieczenia interesów majątkowych oraz odpowiedzialności cywilnej jednostek organizacyjnych gminy Radoszyce”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radoszyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 28

1.5.2.) Miejscowość: Radoszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-230

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@eadoszyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radoszyce.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługa ubezpieczenia interesów majątkowych oraz odpowiedzialności cywilnej jednostek organizacyjnych gminy Radoszyce”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f4cbc30-2b97-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00326306

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://radoszyce.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://radoszyce.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: załącznik nr 13 do SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy w Radoszycach, ul. Żeromskiego 28, 26-230 Radoszyce, tel. 41 373 50 83, fax. 41 373 50 84, mail: gmina@radoszyce.pl
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Radoszyce jest Pani/Pani Paulina Bojanowska, tel. 82 5611302, mail: inspektor@cbi24.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Usługa ubezpieczenia interesów majątkowych oraz odpowiedzialności cywilnej jednostek organizacyjnych gminy Radoszyce ” Znak: BKŚ.271.16.2023
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych uwaga 1;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO uwaga 2;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Uwaga 1: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
Uwaga 2: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BKŚ.271.16.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I zamówienia – zadanie A – Ubezpieczenie mienia i Odpowiedzialności Cywilnej:
-Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej gminy w związku z posiadanym mieniem
i prowadzoną działalnością;
-Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk;
-Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk;
-Ubezpieczenie sprzętu i maszyn od wszystkich ryzyk.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5,6 i 7 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia

66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Podniesienie sumy gwarancyjnej zakresu podstawowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej Gminy z 500 000 PLN do 1 000 000 PLN w przypadku gdy Zamawiający będzie mógł wygospodarować dodatkowe środki finansowe w bieżącym lub nowym roku budżetowym. Pozostałe informacje w załączniku nr 5 do SWZ

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Obliczanie i ocena ofert część I zamówienia zadanie „A”
Kryteria oceny ofert:
A. Cena łączna ubezpieczenia – 80 %
B. Fakultatywny zakres ubezpieczenia – 20 %
Cena łączna ubezpieczenia – suma składek za wszystkie ubezpieczenia będące przedmiotem niniejszego postępowania (zakres podstawowy bez OPCJI)
Oferty będą podlegały ocenie według następującego wzoru:


C min
A = _________ x 80 % x 100
Cb

A - liczba punktów przyznana ofercie za spełnienie kryterium A
Cmin – cena minimalna wśród złożonych ofert
Cb - cena oferty badanej
80 % - wskaźnik stały

Fakultatywny zakres ubezpieczenia – ocena kryterium polega na przyznaniu punktów za wprowadzenie do oferty dodatkowych klauzul fakultatywnych oraz zwiększenie limitów odpowiedzialności rozszerzających ochronę ubezpieczeniową według następującego wzoru:

Zb
B = _______ x 20 % x 100
Z max
B - liczba punktów przyznana ofercie za spełnienie kryterium B
Zb - liczba punktów oferty badanej
Zmax - najwyższa liczba punktów pośród złożonych ofert
20 % - wskaźnik stały

Ubezpieczenia OC

Dodatkowy fakultatywny zakres ochrony w ubezpieczeniu OC:
• Włączenie do zakresu ochrony dodatkowych kosztów mających na celu ograniczenie szkody w zakresie kontraktowej odpowiedzialności Zamawiającego związanej z dostawą wody pitnej odbiorcom indywidualnym i instytucjonalnym gdy wskutek awarii wodociągu lub skażenia magistrali przesyłowej lub ujęcia wody Zamawiający musi ponieść dodatkowe koszty związane z dowozem wody odbiorcom (koszt wynajmu cystern i transportu) oraz koszty związane z odkażaniem magistrali, przepompowni lub ujęcia – do kwoty 20 000 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia ponad limit określony obligatoryjnie. Włączenie dodatkowych kosztów – 20 punktów, brak włączenia – 0 punktów.
• Odstąpienie od warunku w klauzuli środowiskowej by dla szkód rzeczowych i osobowych powstałych wskutek zatrucia środowiska naturalnego szkoda została ujawniona w ciągu 72 godzin od wystąpienia zdarzenia powodującego szkodę i zmiana zapisu na 7 dni robocze od wystąpienia zdarzenia. Przyjęcie zapisu w w/w wersji 20 punktów, brak przyjęcia zapisu – 0 punktów.
• Włączenie do zakresu ochrony ubezpieczenia OC czystych strat finansowych (szkód nie będących następstwem szkody osobowej lub rzeczowej ) dla reżimu odpowiedzialności deliktowej określonej w Kodeksie Cywilnym w art. 417 i 4171 do kwoty 50 000 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia, ponad limit określony obligatoryjnie – 20 punktów, brak włączenia zapisu – 0 punktów. Franszyza redukcyjna w każdej szkodzie 10 % wartości szkody, nie mniej niż 1 000 PLN.
• Włączenie do zakresu ochrony ubezpieczenia OC czystych strat finansowych (szkód nie będących następstwem szkody osobowej lub rzeczowej ) dla reżimu odpowiedzialności kontraktowej oraz na podstawie prawa budowlanego do kwoty 100 000 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia ponad limit określony fakultatywnie – 20 punktów, brak włączenia zapisu – 0 punktów. Franszyza redukcyjna w każdej szkodzie 10 % wartości szkody, nie mniej niż 1 000 PLN.
• Ochrona ubezpieczeniowa w mieniu osób trzecich - ochroną ubezpieczeniową objęte są szkody w mieniu osób trzecich będące następstwem zniszczenia lub uszkodzenia gotówki, dokumentów, zbiorów o charakterze archiwalnym, zabytkowym lub kolekcjonerskim z przyczyn innych niż awaria wodno-kanalizacyjne, CO lub innych instalacji. (Podlimit odpowiedzialności 50.000,- PLN na jedno i wszystkie zdarzenia). Włączenie do zakresu ochrony 10 punktów, brak włączenia 0 punktów.
Pozostałe zapisy w SWZ dział III opis przedmiotu zamówienia pkt. r)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Fakultatywny zakres ubezpieczenia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II zamówienia – zadanie B - Ubezpieczenia komunikacyjne
-Obowiązkowe Ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych
-Ubezpieczenie AUTO CASCO - OPCJA
-Ubezpieczenie NNW kierowcy i pasażerów
-Ubezpieczenie pomocy w podróży ASSISTANCE.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5, 6 i 7 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej

66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

UBEZPIECZENIE AUTO CASCO POJAZDÓW – OPCJA – do wykorzystania w przypadku zakupu lub otrzymania przez zamawiającego pojazdu pożarniczego lub osobowego (należy w formularzu ofertowym podać stawkę i składkę za ubezpieczenie 1 pojazdu pożarniczego – specjalnego oraz 1 osobowego ).
Pozostałe zapisy załącznik nr 5 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert:
Cena łączna ubezpieczenia – 80%
Klauzule fakultatywne – 20 %

Cena łączna ubezpieczenia – suma składek za wszystkie ubezpieczenia będące przedmiotem niniejszego przetargu dla zadania A. (zakres podstawowy bez OPCJI)

Oferty będą podlegały ocenie według następującego wzoru:

C min
A = _________ x 80 % x 100
Cb


A - liczba punktów przyznana ofercie za spełnienie kryterium cena
Cmin – cena minimalna wśród złożonych ofert
Cb - cena oferty badanej
80 % - wskaźnik stały

Klauzule fakultatywne:

Z
B = _______ x 20 % x 100
Z max


B - liczba punktów przyznana ofercie za spełnienie kryterium fakultatywny zakres ubezpieczenia
Z - liczba punktów oferty badanej
Zmax - najwyższa liczba punktów pośród złożonych ofert
20 % - wskaźnik stały


KRYTERIUM FAKULTATYWNY ZAKRES UBEZPIECZENIA:

• Stała, gwarantowana suma ubezpieczenia przez okres 12 miesięcy dla pojazdów używanych w ubezpieczeniu AUTO CASCO – przyjęcie zapisu – 30 punktów, brak przyjęcia zapisu – 0 punktów,
• Zastosowanie dodatkowej obniżki stawki za ubezpieczenie AUTO CASCO w przypadku zakupu przez Zamawiającego pojazdów fabrycznie nowych w okresie trwania umowy – dotyczy pierwszego roku ubezpieczenia. Za obniżenie stawki w stosunku do stawki z oferty o 10 % - 10 punków, 20 % - 20 punktów, 30 % - 30 punktów. Ubezpieczenie pojazdów fabrycznie nowych wg stawki z oferty – 0 punktów.
• Klauzula badań technicznych – zakres ochrony ubezpieczenia Auto Casco zostaje rozszerzony o szkody powstałe podczas kierowania pojazdem nieposiadającym ważnego badania technicznego, o ile stan techniczny pojazdu nie miał wpływu na powstanie szkody. Przyjęcie niniejszej klauzuli – 20 punktów, brak przyjęcia – 0 punktów.
• Bezskładkowe objęcie ochroną w ubezpieczeniu ASSISTANCE wszystkich pojazdów o dmc do 3,5 tony ubezpieczonych zarówno w OC p.p.m. jak i AUTO CASCO obejmujące min: koszty naprawy na miejscu wypad-ku/kolizji bez kosztu części, holowanie uszkodzonego pojazdu do warsztatu lub miejsca zamieszkania – do 150 km, pokrycie kosztów parkowania do czasu przeprowadzenia oględzin. Przyjęcie niniejszej klauzuli – 20 punk-tów, brak przyjęcia – 0 punktów.


W celu wyboru najkorzystniejszej oferty w powiązaniu z przedstawionym wyżej kryterium Zamawiający będzie posługiwał się następującym wzorem:

W = A + B

W – wskaźnik oceny oferty – suma punktów za kryterium ”A” i „B”
A - liczba punktów za kryterium cena
B - liczba punktów za kryterium fakultatywny zakres ubezpieczenia

Zamówienie publiczne zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów za kryterium cena oraz dodatkowy fakultatywny zakres ubezpieczenia. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej oferty przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule fakultatywne

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III zamówienia zadanie C – ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP oraz MDP
-Ubezpieczenie NNW członków OSP w formie bezimiennej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5, 6 i 7 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium oceny ofert:
Cena łączna ubezpieczenia – 80%
Klauzule fakultatywne - 20 %

Cena łączna ubezpieczenia – suma składek za wszystkie ubezpieczenia będące przedmiotem niniejszego przetargu dla zadania C.



Oferty będą podlegały ocenie według następującego wzoru:


C min
A = _________ x 80 % x 100
Cb


A - liczba punktów przyznana ofercie za spełnienie kryterium cena
Cmin – cena minimalna wśród złożonych ofert
Cb - cena oferty badanej
80 % - wskaźnik stały

- Klauzule fakultatywne:
Z
B = _______ x 20 % x 100
Z max


B - liczba punktów przyznana ofercie za spełnienie kryterium klauzule fakultatywne
Z - liczba punktów oferty badanej
Zmax - najwyższa liczba punktów pośród ofert ważnych i nie odrzuconych
20 - wskaźnik stały


Klauzule fakultatywne:
• Bez składkowe podniesienie sumy ubezpieczenia NNW w ubezpieczeniu bezimiennym: podniesienie SU określonej fakultatywnie o 10 % - 10 punktów, o 20 % - 20 punktów, o 30 % - 20 punktów. Brak fakultatywnego podniesienia SU – 0 punktów,
• Zwiększenie w stosunku do limitu określonego obligatoryjnie dodatkowego świadczenia za oparzenia lub odmrożenia w ubezpieczeniu bezimiennym – z 20 do 30 % świadczenia podstawowego – 20 punktów, z 20 do 40 % świadczenia podstawowego – 40 punktów. Dodatkowe świadczenie w wysokości 20 % SU świadczenia podstawowego – 0 punktów.
• Wypłata dodatkowego świadczenia w wariancie bezimiennym w kwocie 30 PLN dziennie przez okres
maksymalny 90 dni zasiłku dziennego z tytułu niezdolności do pracy spowodowanym nieszczęśliwym
wypadkiem lub zdarzeniem objętym umową ubezpieczenia – włączenie do zakresu ochrony 20 punktów, brak włączenia 0 punktów.
• Wypłata dodatkowego świadczenia w wariancie bezimiennym w kwocie 30 PLN dziennie przez okres
maksymalny 60 dni diety szpitalnej z tytułu niezdolności do pracy spowodowanym nieszczęśliwym
wypadkiem lub zdarzeniem objętym umową ubezpieczenia – włączenie do zakresu ochrony 20 punktów, brak włączenia 0 punktów.
• Zwiększenie w stosunku do limitu określonego obligatoryjnie dodatkowego jednorazowego świadczenia za pobyt w szpitalu w ubezpieczeniu bezimiennym – z 5 % do 10 % świadczenia podstawowego – 20 punktów, z 5% do 15 % świadczenia podstawowego – 30 punktów. Dodatkowe świadczenie w wysokości 20 % SU świadczenia podstawowego – 0 punktów.

W celu wyboru najkorzystniejszej oferty w powiązaniu z przedstawionym wyżej kryterium Zamawiający będzie posługiwał się następującym wzorem:

W = A + B

W – wskaźnik oceny oferty – suma punktów za kryterium ”A” i „B”
A - liczba punktów za kryterium A
B - liczba punktów za kryterium B

Zamówienie publiczne zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów za kryterium cena oraz dodatkowy fakultatywny zakres ubezpieczenia. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej oferty przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzule fakultatywne

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie pkt k) SWZ,
2) spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą z dnia 11.09.2015r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej, w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia lub, w przypadku prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na innej podstawie niż zezwolenie, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca uprawniony jest do wykonywania działalność ubezpieczeniowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia.

c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w tym
zakresie;
d) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: • odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego / jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: • zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą z dnia 11.09.2015r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej, w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia lub, w przypadku prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na innej podstawie niż zezwolenie, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca uprawniony jest do wykonywania działalność ubezpieczeniowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia.
• oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j.Dz.U.2020.1076 z późn.zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

d) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie wstępne SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Zasady dotyczące składania oraz formy oświadczenia wstępnego określone w pkt 2. SWZ stosuje się odpowiednio ( wersja elektroniczna).
e) Wykonawca, który korzysta z podwykonawców, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia składa oświadczenie wstępne, o którym mowa w SWZ dotyczące tych podmiotów. Zasady dotyczące składania oraz formy oświadczenia wstępnego określone w pkt 2. SWZ stosuje się odpowiednio ( wersja elektroniczna).
f) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osobę/y upoważnione do reprezentacji wskazane we właściwym rejestrze, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą;
g) W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu;
h) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy stanowią Załącznik nr 8, 9 i 10 do SWZ. Zmiany umowy możliwe zgodnie z przewidzianymi okolicznościami w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie ze wskazanymi okolicznościami w postanowieniach umownych zawartych w w/w wzorach umów.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://radoszyce.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-08 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-09-06

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.