eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Gdański › Przebudowa i adaptacja budynku dawnej Szkoły Podstawowej w Wiercinach na Środowiskowy Dom Samopomocy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i adaptacja budynku dawnej Szkoły Podstawowej w Wiercinach na Środowiskowy Dom Samopomocy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowy Dwór Gdański

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747891

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wejhera 3

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-100

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 552472401

1.5.8.) Numer faksu: 552472405

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miastonowydwor.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastonowydwor.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.miastonowydwor.pl/, https://platformazakupowa.pl/pn/miastonowydwor

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i adaptacja budynku dawnej Szkoły Podstawowej w Wiercinach na Środowiskowy Dom Samopomocy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04eb8285-f552-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00325266

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029140/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa i adaptacja budynku dawnej SP w Wiercinach na Środowiskowy Dom Samopomocy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00222704

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2413690,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa budynku szkolnego ze zmianą sposobu użytkowania na Środowiskowy Dom Pomocy wraz z zagospodarowaniem w miejscowości Wierciny 12, gmina Nowy Dwór Gdański, na działce nr 109/1”. Do zakresu prac należy przystosowanie istniejących pomieszczeń do użytkowania przez osoby niepełnosprawne oraz wykonanie nowego dojścia do budynku.

Projektuje się wykonanie nowego dojścia do budynku z pochylniami dla osób z niepełnosprawnością oraz wymianę furki betonowej. Przy wejściu należy wykonać pochylnie dla niepełnosprawnych z poręczami. W zakres prac wchodzić będą prace ziemne, układanie kostki oraz uporządkowanie terenu.

Bryła budynku oraz parametry i wskaźniki zabudowy bez zmian w stosunku do stanu istniejącego. Zmiany wewnątrz budynku w zakresie przystosowania pomieszczeń dla osób z niepełnosprawnościami, dostosowanie do potrzeb przyszłych użytkowników. Projektuje się powiększenie jednego okna. Kolorystyka budynku bez zmian.

Charakterystyka budynku:
- Kubatura – 4 110,90 m3
- powierzchnia zabudowy – 673,94 m2
- powierzchnia użytkowa - 776,57 m2
Piwnica - 217,76m2
Parter - 558,81m2
- wysokość budynku – 6,59 m
- liczba kondygnacji - 2

ZAKRES PRAC:
1) Przystosowanie pomieszczeń dla osób z niepełnosprawnościami, dostosowanie do potrzeb przyszłych użytkowników. W tym:
• Rozbiórka ścian działowych oraz wymurowanie nowych przegród,
• Rozbiórka posadzki,
• Wykonanie nowych podłóg,
• Roboty tynkarskie i malarskie,
• Montaż płyt GK,
• Montaż nowych drzwi wewnętrznych.
2) Wykonanie nowych posadzek w piwnicy oraz szpachlowanie i malowanie ścian po ułożeniu instalacji.
3) Wykonanie ocieplenia dachu.
4) Wykonanie przeciwwilgociowej izolacji pionowej ściany fundamentowej w piwnicy.
5) Wymiana osprzętu kotłowni.
6) Wymiana przykrycia z blachy oraz mechanizmu otwierania istniejącego składu opału.
7) Wymiana instalacji c.o. i wod.-kan.
8) Dostosowanie instalacji wentylacyjnej i wykonanie klimatyzacji.
9) Naprawa kominów, dodanie nowych kanałów wentylacyjnych oraz ich obudowa.
10) Wymiana instalacji elektrycznej, teletechnicznej i alarmowej.
11) Wdrożenie systemu instalacji p.poż.
12) Wymiana zewnętrznej stolarki okiennej oraz drzwiowej. Wymiana parapetów i obróbka pomontażowa.
13) Dostawa wyposażenia pomieszczeń.
14) Wykonanie dojścia do budynku w postaci chodników oraz podjazdów z pochwytami dla osób niepełnosprawnych.
15) Montaż nowej furtki.
16) wykonanie oraz montaż w momencie rozpoczęcia robót stojącej tablicy informacyjnej o wymiarach 80x120 cm, po uzgodnieniu z Zamawiającym lokalizacji tablicy. Projekt tablicy dla inwestycji realizowanej ze środków z budżetu państwa na rozwój sieci ośrodków wsparcia dla osób z zaburzeniami psychicznymi, wykonany zostanie zgodnie Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych.

Opis przedmiotu zamówienia został opisany w rozdziale III SWZ.

Szczegółowy zakres robót do wykonania określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót jako dokumenty pomocnicze, stanowiące załączniki do SWZ. Wykonawca powinien traktować przedmiar robót przygotowany przez Zamawiającego, jako dokument informacyjny, z którego może korzystać, ale nie ma takiego obowiązku.

W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, materiały, urządzenia i usługi niezbędne do jego kompleksowego wykonania i przekazania obiektu do użytkowania – zarówno wynikające wprost
z dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, jak również w nich nieujęte, tj. np.: obsługa i inwentaryzacja geodezyjna wykonywanych robót, roboty przygotowawcze i porządkowe, wywóz i utylizacja odpadów, zagospodarowanie terenu budowy, w tym: zaplecze budowy, ogrodzenie, drogi dojazdowe i montażowe oraz zasilanie w wodę i energię elektryczną, dozorowanie, telefon.

2. Warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ oraz wynikają z przepisów prawa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2648715,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4460000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2648715,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Bolek i Lolek Janusz Bogdan

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921594209

7.3.3) Ulica: Górna

7.3.4) Miejscowość: Skarszewy

7.3.5) Kod pocztowy: 83-250

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2648715,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.