eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z posesji Akademii Nauk Stosowanych w Tarnowie



Ogłoszenie z dnia 2023-07-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z posesji Akademii Nauk Stosowanych w Tarnowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Tarnowska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851634303

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 8

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 14 63 16 500

1.5.8.) Numer faksu: +48 14 63 16 600

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rektorat@atar.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://atar.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/773409

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z posesji Akademii Nauk Stosowanych w Tarnowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e48bf0d3-feb7-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00324222

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00102893/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z posesji Akademii Nauk Stosowanych w Tarnowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: K-dzpz/382-8/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 153000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z posesji ANS w Tarnowie usytuowanych w następujących lokalizacjach Tarnowa:
a) Budynek A, B, CD, EFG – ul. Mickiewicza 8,
b) Budynek Domu Studenta – ul. Słowackiego 7.
B. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w całym okresie realizacji zamówienia zagospodarowanie:
a) zmieszanych odpadów komunalnych,
b) odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny z podziałem na:
− papier - w tym odpady z papieru, tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury,
− metale i tworzywa sztuczne - w tym odpady metali, odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe,
− szkło - w tym odpady ze szkła i odpady opakowaniowe ze szkła.
c) bioodpady, w szczególności: trawa, liście, gałęzie.
d) odpady poremontowe zawierające np. tynki, kafle, gipsy, cegły, gruz albo zdarte podłogi, wyprodukowane z najróżniejszych rodzajów materiałów (deski, panele, linoleum, wykładziny).
C. Realizacja przedmiotu zamówienia:
1. Usługa obejmuje:
a) zapewnienie ciągłości świadczenia usługi systematycznego wywożenia odpadów, nie powodując ich zalegania,
b) utrzymanie będących własnością wykonawcy pojemników/kontenerów/zbiorników oraz innych urządzeń służących do składowania odpadów komunalnych zmieszanych, papieru, metali i tworzyw sztucznych, szkła we właściwym stanie higienicznym (mycie
i dezynfekcja) i technicznym,
c) ponownego ustawienia pojemników/kontenerów/zbiorników po dokonaniu wywozu odpadów na właściwe miejsce lokalizacji,
d) usuwanie odpadów wokół pojemników/kontenerów/zbiorników w przypadku nieterminowego wykonania usługi lub w przypadku wydostania się odpadów
z pojemników w trakcie ich przeładunku,
e) utylizację odpadów (zrzut na składowisko odpadów).
2. Przewidywana ilość pojemników w okresie trwania umowy oraz częstotliwość odbioru odpadów:
a) Odpady niesegregowane (zmieszane):
− ul. Mickiewicza 8 - 1 pojemnik stacjonarny KP-7 przeznaczony do gromadzenia niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (kod: 20 03 01) – wywóz 2 x w tygodniu (104 razy w roku),
− ul. Słowackiego 7 - 3 pojemniki czterokołowe o pojemności 1,1 m3 przeznaczone do gromadzenia niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (kod: 20 03 01) – wywóz 2 x w tygodniu (104 razy w roku),
b) Odpady segregowane papier:
− ul. Mickiewicza 8 - 1 pojemnik o pojemności 1,1 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia papieru i tektury (kod: 15 01 01) – wywóz 2 x w miesiącu (24 razy w roku),
− ul. Słowackiego 7 - 1 pojemnik o pojemności 0,24 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia papieru i tektury (kod: 15 01 01) – wywóz 2 x w miesiącu (24 razy w roku),
c) Odpady segregowane metale i tworzywa sztuczne:
− ul. Mickiewicza 8 - 1 pojemnik o pojemności 1,1 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia metali i tworzyw sztucznych (kod: 15 01 02) – wywóz 2 x w miesiącu (24 razy w roku),
− ul. Słowackiego 7 - 1 pojemnik o pojemności 0,24 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia metali i tworzyw sztucznych (kod: 15 01 02) – wywóz 2 x w miesiącu (24 razy w roku),
d) Odpady segregowane szkło:
− ul. Mickiewicza 8 - 1 pojemnik o pojemności 0,24 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia szkła (kod: 15 01 07) – wywóz 2 x w miesiącu (24 razy w roku),
− ul. Słowackiego 7 - 1 pojemnik o pojemności 0,24 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia szkła (kod: 15 01 07) – wywóz 2 x w miesiącu (24 razy w roku),
e) Bioodpady:
− ul. Mickiewicza 8 - bioodpady w ilości 60 m3 rocznie (kod: 20 02 01) – wywóz w terminie do 7 dni od telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego.
f) Odpady poremontowe:
− ul. Mickiewicza 8, – 1 kontener o pojemności 6 m3 przeznaczony do gromadzenia odpadów poremontowych (kod: 17 09 04) – wywóz w terminie do 7 dni od telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146792,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 201994,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146792,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H EcoTech Karol Wiśniewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 367138375

7.3.3) Ulica: Tadeusza Kościuszki 65 C

7.3.4) Miejscowość: Stopnica

7.3.5) Kod pocztowy: 28-130

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146792,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.