eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Wykonanie i dostawa specjalistycznego sprzętu wystawienniczego - gablot wystawienniczych do Muzeum Okręgowego w Toruniu - II etap



Ogłoszenie z dnia 2023-07-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie i dostawa specjalistycznego sprzętu wystawienniczego - gablot wystawienniczych do Muzeum Okręgowego w Toruniu – II etap

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Okręgowe w Toruniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871243679

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek Staromiejski 1

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: muzeum@muzeum.torun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.torun.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6cfc0fd6-103a-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie i dostawa specjalistycznego sprzętu wystawienniczego - gablot wystawienniczych do Muzeum Okręgowego w Toruniu – II etap

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6cfc0fd6-103a-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00322683

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00270217

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DOP.241.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 240715,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 50050,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa 4 szt. stolikowych gablot wystawienniczych do Muzeum Okręgowego w Toruniu:
1) 4 szt. gablot o wymiarach:
a) rozmiar blatu: szerokość 75 cm x długość 120 cm
b) wysokość gabloty 75 cm (bez pokrywy szklanej);
c) wysokość szklanej pokrywy 50 cm.
2) 1 witryny szklanej o wymiarach:
a) wysokość 185 cm
b) szerokość 100 cm
c) głębokość 40 cm
d) ilość szklanych półek: 4.
2. Podstawowe dane:
1) Gabloty – 4 szt.:
a) Typ gablot: gabloty stolikowe wolnostojące, konstrukcja klosza bez profili łączących powierzchnie szklane. Styl gablot powinien być zbliżony do gablot posiadanych przez Zamawiającego. Wymaga się dostosowania zewnętrznych materiałów, kolorystyki, ogólnego wyglądu do istniejących gablot, przy czym Wykonawca jest zobowiązany do ustalenia z Zamawiającym przed przystąpieniem do prac użytych materiałów i inne elementy, przekazania w terminie określonym we wzorze umowy projektu gablot do akceptacji.
b) Wszystkie materiały użyte do wykonania gablot powinny spełniać bezterminowo ODDY TEST. Zastosowane materiały mają gwarantować neutralność chemiczną wnętrza względem zbiorów.
c) Gabloty powinny posiadać oświetlenie.
d) Dostarczone gabloty powinny posiadać wszelkie certyfikaty zgodności z polskimi normami oraz spełniać bezterminowo ODDY TEST. Razem z gablotami należy dostarczyć wszystkie wymagane dokumenty w języku polskim oraz dwa komplety oryginalnych kluczyków.
2) Witryna szklana:
a) Witryna stojąca na cokole, wykonana z profili aluminiowych barwionych w technologii anodowania na kolor srebrny. Witryna przeszklona (przód, tył dwie boczne ściany), otwierana z boku, zamykana na zamek patentowy. Szkło bezpieczne – hartowane.
b) Witryna wyposażona w 4 szklane półki o grubości min. 6 mm. wraz z systemem regulacji wysokości. Obciążenie półki min. 15 kg.
c) Okleina meblowa w kolorze antracytu (dokładny odcień do uzgodnienia) – dół i góra witryny.
3) Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia gotowych gablot do siedziby Zamawiającego: Ratusz Staromiejski, Rynek Staromiejski 1, 87-100 Toruń.
4) Szczegółowe wymagania odnośnie 4 gablot są zawarte w załączniku nr 1 – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – gabloty stolikowe” oraz w załączniku nr 9 „Wzór umowy”.
4. Informacje dodatkowe:
1) Zamawiający informuje, że tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym przedmiocie zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego przedmiocie zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
2) Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SWZ opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, co mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne opisywanym pod warunkiem, że będą one o nie gorszych właściwościach i jakości. Wszędzie tam gdzie opis przedmiotu zamówienia wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów, urządzeń i technologii znaki towarowe lub pochodzenie, w tym w szczególności podana byłaby nazwa własna materiału, urządzenia czy technologii, numer katalogowy lub producent, należy to traktować jako rozwiązanie przykładowe określające standardy, wygląd i wymagania techniczne, a Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 6 Pzp, dopuszcza materiały, urządzenia i technologie równoważne. Wszelkie materiały, urządzenia i technologie, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, urządzenia i technologie, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza też sytuację, kiedy w wyniku zaproponowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych konieczna będzie zmiana. Wykonawca w ofercie zobowiązany jest wskazać materiały oraz urządzenia równoważne odpowiednio zaznaczając pozycje w kosztorysie ofertowym oraz przedstawiając sporządzony przez siebie wykaz, materiałów oraz urządzeń równoważnych. Wykonawca zobowiązany jest również załączyć dokumenty zawierające informacje niezbędne do wykazania, że zaproponowane przez niego, materiały oraz urządzenia są równoważne ze wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia np. karty katalogowe, opisy itp. ewentualne uzgodnienia z organami zewnętrznymi, jeżeli są wymagane dla zaproponowanych, materiałów lub urządzeń równoważnych obciążają Wykonawcę i nie mogą spowodować zmiany terminu wykonania zamówienia. Wszelkie materiały, urządzenia i rozwiązania równoważne, muszą spełniać następujące wymagania i standardy w stosunku do materiału, urządzenia i rozwiązania wskazanego, jako przykładowy, tj. muszą być co najmniej:
 tej samej wytrzymałości,
 tej samej trwałości,
 o tym samym poziomie estetyki,
 o parametrach technicznych materiałów i urządzeń, jeśli zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia,
oraz muszą:
 spełniać te same funkcje,
 spełniać wymagania bezpieczeństwa konstrukcji, bhp i ppoż.,
posiadać stosowne dokumenty dopuszczające do stosowania na terenie Polski, atesty i aprobaty techniczne.
5. Uznaje się, iż złożenie oferty oznacza, że wykonawca zapoznał się z wszelkimi odpowiednimi ustawami i innymi przepisami prawnymi obowiązującymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąć na, lub dotyczyć działań i czynności objętych ofertą i wynikającą z niej umową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39154000-6 - Sprzęt wystawowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39171000-1 - Witryny wystawowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65892,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142680 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65892,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Porsa systemy Meblowe Mirosław Krysiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 952-136-58-84

7.3.3) Ulica: Zwycięzców 4D

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-941

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65892,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.