eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobierzyce › Dostawa i montaż oznakowania pionowego dróg gminnych na terenie Gminy Kobierzyce w latach 2022-2023



Ogłoszenie z dnia 2021-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa i montaż oznakowania pionowego dróg gminnych na terenie Gminy Kobierzyce w latach 2022-2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kobierzyce

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935075

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Al. Pałacowa 1

1.4.2.) Miejscowość: Kobierzyce

1.4.3.) Kod pocztowy: 55-040

1.4.4.) Województwo: dolnośląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: pkosim@ugk.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ugk.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00321758

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-12-20

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00316921/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
Projekt umowy stanowi załącznik do SWZ.
1. Zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnego Aneksu pod rygorem nieważności.
2. Poza przypadkami wskazanymi w art. 455 ust. 1 i 2 ustawy PZP Zamawiający przewidział następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w formie pisemnego aneksu tj.:
1) zmiana terminu obowiązywania umowy lub realizacji danego zlecenia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, w przypadku:
• pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skróceniu terminu
z powodów nieprzewidzianych oraz niezawinionych przez Wykonawcę;
• zmiana terminu realizacji zlecenia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy,
• działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostaw i usług
• przebywania z powodu COVID – 19 na kwarantannie osoby wyznaczonej do realizacji zadania, o czas, na jaki ta osoba przebywała na kwarantannie;
2) zmiana wysokości kwot ujętych w poszczególnych latach budżetowych realizacji zamówienia z uwagi na przesunięcia finansowe i korekty budżetu Zamawiającego, jak również w przypadku szybszego wyczerpania środków lub jego opóźnienia z wyjątkiem maksymalnej kwoty zobowiązania umownego
3) zmiana nazwy, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych;
4) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy;
5) zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym;
6) w razie wystąpienia istotnych zmian okoliczności powodujących, że wykonanie umowy nie leży w interesie Zamawiającego;
7) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy;
8) wystąpienie okoliczności, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.
9) zmiana podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego;
10) skrócenie terminu umowy w razie wyczerpania maksymalnej kwoty zamówienia;
11) w przypadku zmian:
• stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
• wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
• zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
• zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych,
o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572)
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
12) zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia w przypadku gdy poziom zmiany cen lub kosztów przekroczy 30% cen materiałów lub kosztów w stosunku do wartości z dnia składania oferty.
Zmiana może nastąpić najwcześniej po upływie trzech miesięcy od zawarcia umowy oraz nie częściej niż co trzy miesiące. Zmiana będzie następowała na podstawie wyliczeń opartych na wskaźnikach cen materiałów lub kosztów ogłaszanych w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego co jest podstawą do zmiany wynagrodzenia. Maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia w efekcie zastosowania ww. postanowień wynosi maksymalnie łącznie do 30 % wartości umowy.
Szczegóły w projekcie umowy.

Po zmianie:
Projekt umowy stanowi załącznik do SWZ.
1. Zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnego Aneksu pod rygorem nieważności.
2. Poza przypadkami wskazanymi w art. 455 ust. 1 i 2 ustawy PZP Zamawiający przewidział następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w formie pisemnego aneksu tj.:
1) zmiana terminu obowiązywania umowy lub realizacji danego zlecenia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, w przypadku:
• pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skróceniu terminu
z powodów nieprzewidzianych oraz niezawinionych przez Wykonawcę;
• zmiana terminu realizacji zlecenia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy,
• działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostaw i usług
• przebywania z powodu COVID – 19 na kwarantannie osoby wyznaczonej do realizacji zadania, o czas, na jaki ta osoba przebywała na kwarantannie;
2) zmiana wysokości kwot ujętych w poszczególnych latach budżetowych realizacji zamówienia z uwagi na przesunięcia finansowe i korekty budżetu Zamawiającego, jak również w przypadku szybszego wyczerpania środków lub jego opóźnienia z wyjątkiem maksymalnej kwoty zobowiązania umownego
3) zmiana nazwy, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych;
4) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy;
5) zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym; zaś zmiana nie może przekroczyć 20% ich wartości określonej w § 4 ust. 1 umowy;
6) w razie wystąpienia istotnych zmian okoliczności powodujących, że wykonanie umowy nie leży w interesie Zamawiającego;
7) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy;
8) wystąpienie okoliczności, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.
9) zmiana podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego;
10) skrócenie terminu umowy w razie wyczerpania maksymalnej kwoty zamówienia;
11) w przypadku zmian:
• stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
• wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
• zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
• zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych,
o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572)
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
12) zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia w przypadku gdy poziom zmiany cen lub kosztów przekroczy 30% cen materiałów lub kosztów w stosunku do wartości z dnia składania oferty.
Zmiana może nastąpić najwcześniej po upływie trzech miesięcy od zawarcia umowy oraz nie częściej niż co trzy miesiące. Zmiana będzie następowała na podstawie wyliczeń opartych na wskaźnikach cen materiałów lub kosztów ogłaszanych w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego co jest podstawą do zmiany wynagrodzenia. Maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia w efekcie zastosowania ww. postanowień wynosi maksymalnie łącznie do 30 % wartości umowy.
Szczegóły w projekcie umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.