eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Kompleksowa termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 1 im. Stanisława Staszica w Kielcach



Ogłoszenie z dnia 2022-08-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowa termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 1
im. Stanisława Staszica w Kielcach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kielce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009343

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-303

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.bzp@um.kielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kielce.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bipum.kielce.eu/urzad-miasta-kielce/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-udzielane-zgodnie-z-pzp/roboty-budowlane/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 1
im. Stanisława Staszica w Kielcach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-695b9a35-f5fb-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00321259

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019953/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Kompleksowa termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 1 im. Stanisław Staszica w Kielcach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 – Umowa nr RPSW.03.03.00-26- 0080/20.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00229874/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: A-II.271.23.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres zamówienia obejmuje kompleksową modernizację energetyczną budynku Szkoły Podstawowej nr 1 im. Stanisława Staszica w Kielcach polegającą w szczególności na wykonaniu:
1) termomodernizacji ścian zewnętrznych budynku, ścian fundamentowych oraz docieplenie połaci dachu;
2) modernizacji dachu wraz z wymianą włazu oraz wykonaniu prac naprawczych istniejących kominów wentylacyjnych;
3) wymianie rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich, uchwytów na flagę, tablic, krat okiennych itp.;
4) zakupie i montażu budek lęgowych dla ptaków;
5) doszczelnieniu i regulacji stolarki okiennej;
6) wymianie oraz montażu parapetów zewnętrznych;
7) demontażu istniejących luksferów oraz montażu nowych w miejscu istniejących;
8) demontażu istniejących drzwi zewnętrznych oraz montażu nowych;
9) wymianie pokrycia zadaszenia nad wejściem głównym, wejściem bocznym wejściem do piwnicy;
10) naprawie schodów przed wejściem głównym;
11) likwidacji zsypu dawnego pomieszczenia na węgiel;
12) prac związanych z ociepleniem betonowej pokrywy nad piwnicą;
13) prac naprawczych studzienek okiennych;
14) modernizacji systemu C.W.U. w tym m.in. wykonanie instalacji i montaż pomp ciepła wraz z wykuciem i wzmocnieniem ścian pod kanały przelotowe;
15) wymianie oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego wraz z wykonaniem automatyki oświetleniowej;
16) wymianie instalacji odgromowej na budynku szkoły oraz dachu;
17) modernizacji pozostałych instalacji elektrycznych , w tym m. in.:
a) linii zasilających i tablic rozdzielczych,
b) oświetlenia ewakuacyjnego,
c) gniazd 230 V,
d) siłowej,
e) połączeń wyrównawczych,
f) teletechnicznej,
g) ochrony od porażeń,
h) internetowej,
i) dzwonkowej,
j) p-poż wyłącznika prądu,
k) telefonicznej,
18) zakupie i montażu instalacji oraz paneli fotowoltaicznych wraz z niezbędnym wyposażeniem;
19) modernizacji wewnętrznej instalacji systemu CO w tym m. in. wymianę grzejników, montaż zaworów termostatycznych wraz z opomiarowaniem, wymianę rurociągów, wykonanie obudowy na grzejnikach;
20) innych robót wynikających z przyjętych rozwiązań termomodernizacyjnych;
21) prac odtworzeniowych;
22) wykonaniu tablicy pamiątkowej oraz plakatów / tablic informacyjnych w czasie realizacji inwestycji zgodnie z wytycznymi RPOWŚ na lata 2014-2020 oraz
w uzgodnieniu z Zamawiającym.
2.1. W ramach przedmiotu zamówienia określonego powyżej w ppkt 20 oraz
w § 2 ust. 1 pkt 20 wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ, Wykonawca jest zobowiązany również przystosować istniejący układ pomiarowy (elektryczny), do nowych warunków pracy zgodnie z warunkami PGE Dystrybucja S.A. znak 21-I2/S/09727 z dnia 15.12.2021 umożliwiający Użytkownikowi (SP nr 1) na korzystanie ze zwiększonej mocy.

2.2. Realizację prac budowlano montażowych w piwnicach oraz pozostałych pomieszczeniach na parterze i piętrach dopuszcza się w trakcie roku szkolnego, w terminie związania z umową,
z zastrzeżeniem każdorazowego uzgodnienia terminu prowadzenia prac tzw. głośnych, mogących powodować zakłócenia w pracy szkoły itp. z Dyrektorem placówki z co najmniej kilkudniowym wyprzedzeniem.
Z uwagi na fakt, że placówka szkolna jest obiektem funkcjonującym w roku szkolnym, prace należy prowadzić w taki sposób aby nie powodowały zakłóceń w funkcjonowaniu placówki. Każdorazowe wyłączenia, przepięcia itp. należy uzgadniać z Dyrektorem placówki.
3. Szczegółowy zakres i sposób realizacji zamówienia określają:
3.1 dokumentacja projektowa: projekt budowlano – wykonawczy pn. „Kompleksowa termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Stanisława Staszica” oraz projekt budowlano – wykonawczy pn. „Wymiana instalacji elektrycznej w budynku oraz oświetlenia terenu Szkoły Podstawowej nr 1 w Kielcach” wraz z załącznikami, stanowiąca Załącznik nr 5 do SWZ;
Uwaga:
Zgodnie z § 2 ust. 3 wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ, ww. dokumentacja projektowa zawiera szerszy zakres robót niż wymagany w niniejszym postępowaniu. W ramach niniejszego zamówienia należy wykonać zakres objęty dokumentacją projektową bez wykonania drenażu wokół budynku oraz bez remontu łazienek.
3.2 specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące Załącznik nr 6 do SWZ,
3.3 wzór umowy – stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45443000-4 - Roboty elewacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5987640,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6870000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5987640,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Remontowych i Produkcyjnych „ZURiP” S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6560000889

7.3.3) Ulica: Warszawska 109

7.3.4) Miejscowość: Małogoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 28-366

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Instalacje sanitarne
Instalacje elektryczne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5987640,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.