eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › "Usługi produkcji i dostarczenia materiałów dla NASK-PIB"



Ogłoszenie z dnia 2023-07-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługi produkcji i dostarczenia materiałów dla NASK-PIB”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010464542

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolska 12

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-045

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nask.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nask.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://nask.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


telekomunikacja/IT

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługi produkcji i dostarczenia materiałów dla NASK-PIB”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed04edb8-27ae-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00320037

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne:
Art. 305 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2022 r., poz. 1710 ze zm.), dalej
zwanej „ustawą Pzp”.
„Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli (…) 2) w postępowaniu prowadzonym
uprzednio w trybie podstawowym wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) a pierwotne warunki
zamówienia nie zostały w sposób istotny zmienione ”
Uzasadnienie faktyczne:
Szczegółowe uzasadnienie faktyczne znajduje się w Sekcji IX pt.: "Informacje dodatkowe" niniejszego Ogłoszenia

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-8eeb39ed-2173-11ee-a60c-9ec5599dddc1

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZPiZ.2610.10.2023.230.PKO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 141983,73 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne usługi produkcji i dostarczenia kompletów tj.: stelaża i nadruku lub samych nadruków, zwanych dalej „Materiałami”. Usługi te będą realizowane na terenie Polski do jednej lokalizacji na potrzeby Zamawiającego w okresie trwania umowy z Wykonawcą tj.: w okresie 12 miesięcy, liczonych od momentu zawarcia umowy. Zamawiający będzie miał możliwość zamawiania usług, o których mowa w Załączniku nr 1 do SOPZ po cenach zaoferowanych przez Wykonawcę. Specyfikacje dotyczące produkowanych Materiałów zostały opisane w Załączniku nr 2 do Zaproszenia-SOPZ, oraz w Załączniku nr 1 do SOPZ - Formularz cenowy w Excelu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2 do Zaproszenia, zwanym dalej „SOPZ”. Zakres zapisów określonych w SOPZ będzie przedmiotem negocjacji pomiędzy Stronami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem

79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

22462000-6 - Materiały reklamowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 197849,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197849,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 197849,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADSYSTEM SPÓŁKĄ Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942678597

7.3.3) Ulica: ATRAMENTOWA, nr 11

7.3.4) Miejscowość: Bielany Wrocławskie

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Umowa zostaje zawarta na czas określony i obowiązuje przez 12 miesięcy od dnia jej zawarcia, przy czym Przedmiot Umowy będzie realizowany sukcesywnie do wyczerpania całkowitej maksymalnej kwoty wynagrodzenia wskazanej w Umowie (§ 8 ust.1) lub do upływu terminu wskazanego w zdaniu powyżej, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej, z możliwością przedłużenia Umowy w drodze pisemnego aneksu, jednak nie dłużej niż o 6 miesięcy. Umowa wygasa jednak przed końcem terminu obowiązywania aneksu, w przypadku wyczerpania maksymalnej kwoty wynagrodzenia, o której mowa w § 8 ust. 1 Umowy.
2. Szczegółowe uzasadnienie faktyczne wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki:
W dniu 24 kwietnia 2023 r. Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa - Państwowy Instytut Badawczy, zwany dalej
„Zamawiającym” wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym bez negocjacji pn.: „Druk i
produkcja materiałów dla NASK-PIB (2 Części), znak postępowania: ZZPiZ.2610.6.2023.139.PKO.
W terminie składania ofert tj. do dnia 8 maja 2023r. do godziny 09:00 w zakresie Części 2 zostały złożone, a następnie w
wyznaczonym terminie otwarte 2 poniższe oferty.
Oferty te zostały odrzucone przez Zamawiającego na podstawie:
Art. 226 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp:
Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: „jest niezgodna z przepisami ustawy”
Art. 226 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp:
Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: „jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów”
Art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp:
Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: „jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”
Art. 226 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp:
Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: „nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi
oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi
przez zamawiającego”.
Oferty te nie zostały podpisane przez Wykonawców, zgodnie z formą określoną w Dokumentacji postępowania.
Zważywszy że wszystkie oferty zostały odrzucone przez Zamawiający, Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 2)
ustawy Pzp unieważnił w dniu 9 maja 2023r. przedmiotowe postępowanie tj.: Zamawiający unieważnia postępowanie o
udzielenie zamówienia, jeżeli: „wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały
odrzuceniu”.
W związku z opisanym stanem faktycznym wnioskujemy o przeprowadzenie postępowania na „Druk i produkcja
materiałów dla NASK-PIB” w zakresie Części 2 dotyczącej produkcji i dostarczenia materiałów (unieważnionego w
dniu 9 maja br.) dla Zamawiającego w trybie zamówienia z wolnej ręki.
Jako Wykonawcę, który zostanie zaproszony do udziału w negocjacjach wskazujemy Wykonawcę: Adsystem sp. z o.o., ul.
Atramentowa 11, 55-040 Bielany Wrocławskie, NIP: 8942678597. Wykonawca ww. posiada doświadczenie w realizacji
usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia. Wykonawca posiada produkty o wymiarach, specyfikacji i
parametrach zgodnych z zapotrzebowaniem Zamawiającego, zwanego dalej „NASK-PIB”. Celem zamówienia druku i
produkcji materiałów w zakresie Części 2 była możliwość domawiania elementów ścianek reklamowych, które będą
pasowały do ścianek reklamowych znajdujących się w NASK-PIB. Elementy muszą idealnie pasować do już istniejących
stelaży oraz nadruków. Wykonawca: Adsystem to producent ścianek reklamowych oraz ich elementów, które są obecnie w
posiadaniu NASK-PIB, w związku z tym, zamawiane produkty spełnią cel zamówienia i będą pasowały do ścianek
reklamowych. Adsystem jest Wykonawcą, który realizował już zamówienia dla NASK-PIB w zakresie druku i produkcji
materiałów o parametrach i specyfikacji opisanej w przedmiocie zamówienia. Jest to Wykonawca rzetelny, wykonujący
zlecane mu zadania w sposób należyty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.