eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warnice › Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż i usługę dystrybucji do budynku Urzędu Gminy Warnice oraz obiektów administrowanych przez Gminę Warnice na lata 2022-2023



Ogłoszenie z dnia 2021-12-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż i usługę dystrybucji do budynku Urzędu Gminy Warnice oraz obiektów administrowanych przez Gminę Warnice na lata 2022-2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Warnice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685705

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warnice 66

1.5.2.) Miejscowość: Warnice

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-201

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 91 561 28 90

1.5.8.) Numer faksu: 91 561 28 90

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@warnice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.warnice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.warnice.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż i usługę dystrybucji do budynku Urzędu Gminy Warnice oraz obiektów administrowanych przez Gminę Warnice na lata 2022-2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fef66102-409f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00319868

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002603/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż i usługę dystrybucji do budynku Urzędu Gminy Warnice oraz obiektów administrowanych przez Gminę Warnice na lata 2022-2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00261866/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IB.271.40.2021.ES

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 254956,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż i usługę dystrybucji do budynku Urzędu Gminy Warnice oraz obiektów administrowanych przez Gminę Warnice na lata 2022-2023.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
2.1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa energii elektrycznej zgodnie z zapisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 716 z późn. zmianami).
2.2. Zamawiający udziela zamówienia na usługę kompleksową w rozumieniu art. 3 pkt 30 ustawy Prawo energetyczne, realizowaną na podstawie umowy kompleksowej, o której mowa w art. 5 ust. 3 w/w ustawy.
2.3. Dostarczana energia elektryczna ma spełniać parametry techniczne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, standardami jakościowymi określonymi m. in. w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r. nr 93 poz. 623 z późn. zmianami).
2.4. Szacowany wolumen dostawy energii elektrycznej dla poszczególnych grup taryfowych został określony w załączniku nr 5 do SWZ.
2.5. Całkowite szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej zostało określone na podstawie zużycia energii w 2020 r. i ma charakter jedynie orientacyjny służący do porównania ofert Wykonawców. Wartość w żadnym przypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu przez Zamawiającego energii w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie w stosunku do Zamawiającego z tytułu nie pobrania przewidywanej ilości energii. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupienia mniejszej lub większej ilości energii. Zamawiający dokona zapłaty za faktycznie pobraną ilość energii. Zamawiający gwarantuje, że odbierze co najmniej 50% szacunkowej ilości energii elektrycznej określonej w załączniku nr 5 do SWZ.
2.6. Łączna ilość układów pomiarowych rozliczających energie elektryczną wynosi 30 szt.
2.7. Lokalizacja obiektów objętych przedmiotem zamówienia została wyszczególniona w załączniku nr 5 do SWZ.
2.8. Zamawiający informuje, iż w ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do wypowiedzenia obecnych umów: kompleksowej oraz dystrybucji na dostawę energii elektrycznej z zachowaniem okresu wypowiedzenia. Jeżeli okres wypowiedzenia upłynie po 01.01.2022 r. to świadczenie usług objętych przedmiotem zamówienia rozpocznie się z upływem okresu wypowiedzenia umów od obecnych dostawców energii elektrycznej. Obecnymi dostawcami energii elektrycznej są: ENEA S.A. oraz PGE Obrót S.A.
2.9. Zamawiający ma prawo do zgłoszenia nowego punktu poboru energii elektrycznej, przy czym zwiększenie punktów poboru lub zmiany grupy taryfowej możliwe jest jedynie w obrębie grup taryfowych które zostały ujęte w SWZ oraz wycenione w Formularzu asortymentowo-cenowym Wykonawcy. Zgłoszenie nowego PPE wymaga aneksu do umowy.
2.10. Zamawiający ma prawo do rezygnacji z PPE z uwagi np. na likwidację lub przeniesienie PPE.
2.11. Zamawiający wymaga, aby rozliczenie za pobraną energię odbywało się w okresach rozliczeniowych stosowanych przez OSD, wg faktycznego zużycia.
2.12. Ceny jednostkowe energii elektrycznej netto, według których rozliczana będzie sprzedaż energii elektrycznej, pozostaną niezmienne przez cały czas obowiązywania umowy, za wyjątkiem ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) i akcyzy oraz zmiany taryfy dystrybucji zatwierdzonej przez Prezesa URE.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 313595,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 313595,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 313595,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENEA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7770020640

7.3.3) Ulica: Pastelowa 8

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-201

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 313595,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.