eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kudowa-Zdrój › Remont nawierzchni asfaltowej drogi gminnej 119225D Jakubowice w Kudowie-Zdroju wraz z modernizacją poboczy.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont nawierzchni asfaltowej drogi gminnej 119225D Jakubowice w Kudowie-Zdroju wraz z modernizacją poboczy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kudowa-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717929

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zdrojowa 24

1.5.2.) Miejscowość: Kudowa-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-350

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@kudowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kudowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kudowa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont nawierzchni asfaltowej drogi gminnej 119225D Jakubowice w Kudowie-Zdroju wraz z modernizacją poboczy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-baeaeb57-1980-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00319717

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00065426/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Remont nawierzchni asfaltowej drogi gminnej 119225D Jakubowice w Kudowie-Zdroju wraz z modernizacją poboczy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00286334

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IROŚ.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1010769,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie nawierzchni asfaltowej drogi gminnej 119225D Jakubowice w Kudowie-Zdroju wraz z modernizacją poboczy zgodnie z załączoną dokumentacją projektową z podziałem na 2 zadania, w tym:
Zadanie 1 – „Remont nawierzchni asfaltowej drogi gminnej 119225D Jakubowice w Kudowie-Zdroju wraz z modernizacją poboczy – etap 2.2 oraz wymiana istniejących korytek ściekowych na nowe na wyremontowanym w ramach etapu 2.1.
Zadanie 2 – „Remont nawierzchni asfaltowej drogi gminnej 119225D Jakubowice w Kudowie-Zdroju wraz z modernizacją poboczy – etap 3.
Inwestycja zlokalizowana jest w województwie dolnośląskim, powiecie kłodzkim, na działkach stanowiących własność gminy Kudowa-Zdrój.
Wynikiem całości robót budowlanych będą obiekty budowlane w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, które mogą samoistnie spełniać funkcję gospodarczą lub techniczną.
2. Przedmiot umowy będzie wykonany zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz przepisami BHP, opisem przedmiotu zamówienia, dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącymi załączniki do niniejszej umowy oraz warunkami zawartej umowy.

Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych

ZAKRESY ORAZ ZALECENIA I WYMOGI DLA WYKONAWCY
DOTYCZĄCE POSZCZEGÓLNYCH ZADAŃ:

Zadanie 1 – „Remont nawierzchni asfaltowej drogi gminnej 119225D Jakubowice w Kudowie-Zdroju wraz z modernizacją poboczy – etap 2.2 oraz wymiana istniejących korytek ściekowych na nowe na wyremontowanym odcinku w ramach etapu 2.1.

Zakres robót w szczególności obejmuje:
1) frezowanie warstwy ścieralnej,
2) wykonanie nowej warstwy ścieralnej i wiążącej o nawierzchni bitumicznej,
3) wymiana wszystkich istniejących korytek ściekowych na nowe,
4) wymiana istniejących krawężników na nowe,
5) wykonanie poboczy z kruszywa i warstwy frezowiny,
6) dostosowanie nawierzchni zjazdów do nowego poziomu jezdni,
7) regulacja wysokościowa studni,
8) wymiana włazów i wpustów deszczowych,
9) wymiana przepustu na nowy,
10) uporządkowanie terenu.



Zadanie 2 – „Remont nawierzchni asfaltowej drogi gminnej 119225D Jakubowice w Kudowie-Zdroju wraz z modernizacją poboczy – etap 3”

Zakres robót obejmuje w szczególności:
1. frezowanie warstwy ścieralnej,
2. wykonanie nowej warstwy ścieralnej i wiążącej o nawierzchni bitumicznej,
3. wymiana nawierzchni na drodze gruntowej,
4. wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni asfaltowej na projektowanym poszerzeniu jezdni,
5. dostosowanie wysokościowe istniejących zjazdów oraz wymiana nawierzchni w zakresie pasa drogowego,
6. wymiana istniejących korytek ściekowych na nowe,
7. wykonanie poboczy z kruszywa i warstwy frezowiny,
8. wymiana dwóch przepustów na nowe,
9. uporządkowanie terenu


ZAKRESY ORAZ ZALECENIA I WYMOGI DLA WYKONAWCY
DOTYCZĄCE POSZCZEGÓLNYCH ZADAŃ zawarte są w ust. 4 Rozdz. VI. Opisu przedmiotu zamówienia SWZ.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

1) Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ). Plik zawierający skompresowaną w ZIP dokumentację projektową i wymagane dokumenty dla Zadania nr 1 i Zadania nr 2 w formacie PDF

2) Załącznik nr 2 do SWZ - STWIORB. Plik zawierający skompresowane w ZIP dokumenty dla Zadania nr 1 i Zadania nr 2 w formacie PDF,

3) Załącznik nr 3 do SWZ – Istotne postanowienia umowy IPU (Wzór umowy). Plik zawierający istotne postanowienia umowy w formacie PDF.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 18.07.2023 do godziny 10:00 wpłynęła 1 oferta Wykonawcy: Renata Krężel Firma Ogólnobudowlana „Krężel” ul. Sikorskiego 21a 57-410 Ścinawka Średnia z ceną 2.013.389,46 zł. brutto.
Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy PZP, przed otwarciem ofert zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o maksymalnej kwocie jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, tj. 1.480.000,00 zł brutto.
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy PZP unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Mając na uwadze, że cena najkorzystniejszej oferty znacznie przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty spełniona została przesłanka unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, o której mowa w Art. 255 ust. 3 ustawy PZP.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2013389,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2013389,46 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.