eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gołańcz › Przebudowa świetlicy wiejskiej w Laskownicy Małej w ramach zadania pn. Rewitalizacja dworców i terenów przydworcowych wzdłuż linii kolejowej nr 356 Miasto i Gmina Gołańcz - II etap

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa świetlicy wiejskiej w Laskownicy Małej w ramach zadania pn. Rewitalizacja dworców i terenów przydworcowych wzdłuż linii kolejowej
nr 356 Miasto i Gmina Gołańcz - II etap

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Gołańcz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000528209

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Doktora Piotra Kowalika 2

1.5.2.) Miejscowość: Gołańcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-130

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 67 2651911

1.5.8.) Numer faksu: +48 67 2683312

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@golancz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.golancz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/766448

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa świetlicy wiejskiej w Laskownicy Małej w ramach zadania pn. Rewitalizacja dworców i terenów przydworcowych wzdłuż linii kolejowej
nr 356 Miasto i Gmina Gołańcz - II etap

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a39955c-efd9-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00319450

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035318/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa świetlicy wiejskiej w Laskownicy Małej w ramach zadania pn. Rewitalizacja dworców i terenów przydworcowych wzdłuż linii kolejowej nr 356 Miasto i Gmina Gołańcz - II etap.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie jest dofinansowane z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach poddziałania 19.2. „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00218065

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 331650,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Istniejący budynek dworca PKP użytkowany jest obecnie tylko w części parterowej - jako świetlica wiejska.
Roboty budowlane w ramach II etapu - planowane do wykonania w budynku po byłym dworcu PKP umożliwią udostępnienie dalszych pomieszczeń na potrzeby kulturalne mieszkańców wsi, poprawią dostępność obiektu dla osób ze szczególnymi potrzebami, poprawią warunki p.poż obiektu oraz jego walory estetyczne.

Zakres prac do wykonania objętych niniejszym postępowaniem obejmuje w szczególności:
1) budowę podjazdu - pochylni dla niepełnosprawnych wraz z przebudową wejścia do budynku - schodów przy podjeździe oraz zamontowanie systemowego zadaszenia nad wejściem.

2) renowację ceglanej elewacji frontowej i elewacji bocznych z zastosowaniem standardowego systemu renowacji metodą chemiczną lub parową w szczególności: oczyszczenie, usuniecie wtórnych napraw i spoin, oczyszczenie cegły, uzupełnienie ubytków w licu cegły, rekonstrukcja spoin oraz zabezpieczenie elewacji w procesie hydrofobizacji. Nie dopuszcza się stosowania metody mechanicznej.

3) modernizację klatki schodowej - wymianę płytek na parterze, wymiana nastopnic drewnianych, oraz renowacja - malowanie, lakierowanie pozostałych elementów klatki (podstopnic, podestów, słupków, balustrad, wangów); częściowe uzupełnienie brakujących elementów; zabezpieczenie p.poż klatki schodowej poprzez obicie spodu podwójną płytą gipsowo - kartonową i zastosowanie odpowiednich farb i lakierów;

4) wymiana okien na klatce schodowej; renowacja parapetów wewnętrznych;

5) wymiana drzwi wewnętrznych wejściowych do piwnicy, na strych oraz drzwi wewnątrzlokalowych na piętrze budynku;

6) modernizacja posadzki w pomieszczeniach na I piętrze budynku poprze demontaż istniejących warstw na stropie drewnianym oraz wykonanie nowych warstw posadzki z jej ociepleniem i ułożeniem warstwy wierzchniej z wykładziny PCV,

7) Wymiana tynków na ścianach w pomieszczeniach I piętra oraz okładzin sufitów, obudowanie drobnych elementów, udrożnienie istniejących przewodów i osadzenie kratek wentylacyjnych oraz gipsowanie i malowanie pomieszczeń;

8) roboty elektryczne - wykonanie instalacji elektrycznej na klatce schodowej i w pomieszczeniach na piętrze - montaż opraw oświetleniowych, wyłączników, gniazd, oraz wykonanie nowych wypustów na planowany do montowania osprzęt i oprawy.

Charakterystyczne parametry określające wielkość inwestycji
- budowa podjazdu - dł. łącznie z przebudowanymi schodami - 11mb,
- elewacja frontowa i boczna do renowacji - ok.333m2,
- klatka schodowa do renowacji - 1 szt. (4 biegi, 3 podesty),
- wymiana okien - 7 szt.,
- wymiana drzwi -6 szt,
- powierzchnia pomieszczeń I pietra - 48 m2
Szczegółowy zakres zadania zawarty jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262800-9 - Rozbudowa budynków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45453100-8 - Roboty renowacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421132-8 - Instalowanie okien

45421131-1 - Instalowanie drzwi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 412644,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 412644,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 412644,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRINGO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7662006442

7.3.3) Ulica: Lipowa 29A

7.3.4) Miejscowość: Wągrowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 62-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 412644,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.