eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zbuczyn › Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Januszówka (dz. nr 393)



Ogłoszenie z dnia 2021-12-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Januszówka (dz. nr 393)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zbuczyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582670

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 1

1.5.2.) Miejscowość: Zbuczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-106

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 256416390

1.5.8.) Numer faksu: 256416390

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@zbuczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zbuczyn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.zbuczyn.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Januszówka (dz. nr 393)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d34a0840-0a23-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00318176

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004757/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Januszówka (dz. nr 393)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00164498/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.11.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 69510,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn. Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Januszówka (dz. nr 393)”.
Planowane roboty polegać będą na poprawie stanu technicznego drogi gminnej (dz. 393) na odcinku o długości 367 mb i szerokości nawierzchni 3,00 m
Zakres planowanych robót to m.in.:
- profilowanie istniejącej podbudowy i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni,
- wykonanie podbudowy pomocniczej z mieszanki kruszywa łamanego dolomitowego stabilizowanego mechanicznie – mieszanka niezwiązana 0/31,5mm o grubości 10 cm po zagęszczeniu,
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych AC 16 W 50/70, warstwa wiążąca grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm ze skropieniem międzywarstwowym emulsją asfaltową,
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych AC 11 S 50/70, warstwa ścieralna, grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm wraz ze skropieniem międzywarstwowym,
- dodatkowo w ramach zadania należy wykonać regulację istniejących studzienek wodociągowych z ewentualnym przedłużeniem kluczy, wyrównanie istniejących poboczy z projektowaną krawędzią jezdni z gruntu istniejących poboczy, w identycznej technologii jak wskazano wyżej należy wykonać włączenia do przyległych dróg asfaltowych na obu końcach modernizowanej drogi
Przedmiar robót modernizacji drogi stanowi załącznik nr 7.1., szczegół konstrukcyjny jezdni stanowi załącznik nr 7.2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144868,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144868,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144868,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): F.H.U "BRUK-BUD" Piotr Skoczek

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Otwocku Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5321195665

7.3.3) Ulica: ul. Świerkowa 31

7.3.4) Miejscowość: Pogorzel

7.3.5) Kod pocztowy: 05-430

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144868,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.