eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żukowice › Budowa i modernizacja ogólnodostępnej infrastruktury sportowej i rekreacyjnej na terenie gminy Żukowice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja ogólnodostępnej infrastruktury sportowej i rekreacyjnej na terenie gminy Żukowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻUKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647386

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ŻUKOWICE 148

1.5.2.) Miejscowość: Żukowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-231

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zukowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zukowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zukowice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i modernizacja ogólnodostępnej infrastruktury sportowej i rekreacyjnej na terenie gminy Żukowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37e96b11-f60b-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00317575

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028030/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa i modernizacja ogólnodostępnej infrastruktury sportowej i rekreacyjnej na terenie gminy Żukowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00225596/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGNiOŚ.271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3905274,55 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Budowa i modernizacja ogólnodostępnej infrastruktury sportowej i rekreacyjnej na terenie gminy Żukowice. Na przedmiot zamówienia składają się poniższe zakresy prac (robót):
I: Remont boisk w miejscowościach Bukwica, Zabłocie, Dobrzejowice, Słone
Przedmiotem zamówienia jest remont boisk w miejscowościach:
- Bukwica (dz. nr 131/1, obręb Bukwica, gm. Żukowice);
- Zabłocie (dz. nr 250, obręb Zabłocie, gm. Żukowice);
- Dobrzejowice (dz. nr 189, obręb Dobrzejowice, gm. Żukowice);
- Słone (dz. nr 49/2, obręb Słone, gm. Żukowice).
Prace obejmują m. in. demontaż i rozbiórkę istniejących elementów wyposażenia sportowego, wykonanie korytowania terenu pod inwestycję, wykonanie podbudowy, wykonanie nawierzchni trawiastej syntetycznej oraz montaż elementów sportowych i małej architektury.
Wykonanie prac zgodnie z załączoną dokumentacją i przedmiarami.
Po zakończeniu prac należy wykonać i przedłożyć pełną inwentaryzację powykonawczą.

II. Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w m. Brzeg Głogowski
Przedmiotem zamówienia jest remont placu przy Szkole Podstawowej w Brzegu Głogowskim ( dz. nr 320/3 oraz 320/6, obręb Brzeg Głogowski, gm. Żukowice).
Prace obejmują m. in. ściągnięcie humusu, wykonanie korytowania pod nawierzchnię ścieżki, wykonanie podbudowy, montaż gabionu wokół studni, montaż elementów małej architektury, montaż obrzeży betonowych, wycinkę drzew oraz nasadzenie drzew i krzewów.
Wykonanie prac zgodnie z załączoną dokumentacją i przedmiarami.
Uwaga!!!! wykonaniu podlega tylko Etap 1.

III. Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w m. Bukwica
Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu przestrzeni publicznej w miejscowości Bukwica (dz. nr 131/1, 131/2, obręb Bukwica, gm. Żukowice).
Zakres prac obejmuje wykonanie ścieżek, utwardzonych placów przy których posadowione zostaną ławki i kosze na śmieci. Projekt obejmuje również montaż urządzeń fitness, stołu do gry w pin-ponga i szachy, zjazdu na linie (tyrolka) oraz wykonania ścieżki zmysłów. Ponadto należy wykonać nasadzenia roślinne tj. drzewa, krzewy liściaste i iglaste. W ramach zadania planuje się również wykonanie instalacji nawodnieniowej oraz oświetleniowej terenu.
Wykonanie prac zgodnie z załączoną dokumentacją i przedmiarami.
Po zakończeniu prac należy wykonać i przedłożyć pełną inwentaryzację powykonawczą.
Uwaga!!! zgodnie z załączoną dokumentacją oraz przedmiarami zakres prac obejmuje wykonanie siłowni wraz z dojściem

IV. Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w m. Kłoda
Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu przestrzeni publicznej w miejscowości Kłoda (dz. nr 270, 269/1, 371, 370/1, 364/4, obręb Kłoda, gm. Żukowice).
Głównym celem jest stworzenie otwartej przestrzeni służącej do wypoczynku, sportu i rekreacji.
Zakres prac obejmuje budowę zadaszonej altany rekreacyjnej o powierzchni zabudowy 27 m2, montaż urządzeń towarzyszących tj. ławek i koszy parkowych, budowę kładek dla pieszych nad istniejącym rowem odwadniającym, budowę ogrodzenia przy istniejącym boisku do gier, pełniącego funkcję piłkochwytu. Prace swoim zakresem obejmują również wykonanie utwardzeń powierzchni gruntu w światle projektowanych ciągów pieszych i placów. Projektowana powierzchnia wzbogacona będzie o nasadzenia roślinne. W ramach zadania planuje się również wykonanie oświetlenia terenu.
Wykonanie prac zgodnie z załączoną dokumentacją i przedmiarami.
Po zakończeniu prac należy wykonać i przedłożyć pełną inwentaryzację powykonawczą.
Uwaga!!! zgodnie z załączoną dokumentacją oraz przedmiarami zakres prac nie obejmuje wykonania siłowni

V. Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w m. Nielubia
Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu przestrzeni publicznej w miejscowości Nielubia (dz. nr 24, 22/4, 22/34, 22/35, obręb Nielubia, gm. Żukowice).
Głównym celem jest stworzenie otwartej przestrzeni służącej do wypoczynku, sportu i rekreacji.
Zakres prac obejmuje m. in. wykonanie ciągów pieszych i placów z miału granitowego, wykonanie sceny z przykryciem, wykonanie drewnianych wiat, placu zabaw, pumptracka oraz montaż skateparku. W ramach zadania planuje się wykonanie nawierzchni z kostki betonowej i orurowanie rowu. Projektowana powierzchnia wzbogacona będzie o wykonanie trawnika oraz nasadzenia roślinne, tj. głównie drzewa i krzewy liściaste. W ramach zadania planuje się również wykonanie oświetlenia terenu.
Na terenie objętym inwestycją zlokalizowane jest stanowisko archeologiczne oznaczone nr 10/71/68-19, dlatego wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia badań archeologicznych po uprzednim uzyskaniu pozwolenia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
Wykonanie prac zgodnie z załączoną dokumentacją i przedmiarami.
Po zakończeniu prac należy wykonać i przedłożyć pełną inwentaryzację powykonawczą.
Wszystkie urządzenia rekreacyjno - zabawowe powinny posiadać certyfikaty zgodności z normami serii PN EN 1176 – wyposażenie placów zabaw. Wszystkie certyfikaty powinny być wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą. Urządzenia powinny odznaczać się wysoką odpornością na oddziaływaniem czynników atmosferycznych oraz uszkodzenia w wyniku aktów wandalizmu. Elementy łączące wzajemnie poszczególne elementy urządzeń oraz łańcuchy huśtawek powinny być wykonane ze stali nierdzewnej, wystające końcówki elementów złącznych zabezpieczone plastikowymi zaślepkami. Urządzenia kotwione w podłożu przy pomocy fundamentu betonowego.
Huśtawka powinna zawierać jedno siedzisko płaskie oraz jedno typu „kubełek”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7355077,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7355077,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7355077,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pro – Infra Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 022346448

7.3.3) Ulica: Ogrodowa 8

7.3.4) Miejscowość: Jerzmanowa

7.3.5) Kod pocztowy: 67-222

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty elektryczne - brak danych podwykonawcy


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7355077,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.