eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łupawa › "Naprawa i konserwacja dróg leśnych Nr 23,102,143,153,154,162"



Ogłoszenie z dnia 2022-08-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Naprawa i konserwacja dróg leśnych Nr 23,102,143,153,154,162”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Łupawa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770528325

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łupawa

1.5.2.) Miejscowość: Łupawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-242

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 59 846 35 46

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lupawa@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lupawa.szczecinek.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/nadl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Naprawa i konserwacja dróg leśnych Nr 23,102,143,153,154,162”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e66cfce5-08d2-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00317397

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00203955/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Naprawa i konserwacja dróg leśnych - II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00270314/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.15.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 240685,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Naprawa i konserwacja dróg leśnych:
- Nr 23 o dł. 1700 mb - L-ctwo Gogolewo (oddziały: 77,76,92,91,90)
- Nr 102 o dł. 2450 mb - L-ctwo Łupawa (oddziały: 14,13,8)
Opis robót: profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne z wykonaniem ścieków /płytkich rowów/ o głębokości około 30 cm , ręczne oczyszczenie drogi z kamieni i grubszych korzeni, rozścielenie gruzobetonu z profilowaniem i zagęszczeniem, rozścielenie pospółki z profilowaniem i zagęszczeniem, odmulenie i odtworzenie rowów przydrożnych, obrobienie na czysto skarp i dna wykopów, usunięcie humusu, karczowanie pni

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

4.5.5.) Wartość części: 97991,68 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Naprawa i konserwacja dróg leśnych:
- Nr 143 o dł. 2600 mb - L-ctwo Brzezinki (oddziały: 680,679,678,692,691,677,676)
- Nr 162 o dł. 1600 mb - Jasień (oddział: 560)
- Nr 154 o dł. 700 mb - L-ctwo Jasień (oddziały: 563,566)
- Nr 153 o dł. 1600 mb - L-ctwo Jasień (oddziały: 554,547,548,549)

Opis robót: profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne z wykonaniem ścieków /płytkich rowów/ o głębokości około 30 cm , ręczne oczyszczenie drogi z kamieni i grubszych korzeni, rozścielenie gruzobetonu z profilowaniem i zagęszczeniem, rozścielenie pospółki z profilowaniem i zagęszczeniem, odmulenie i odtworzenie rowów przydrożnych, obrobienie na czysto skarp i dna wykopów, usunięcie humusu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

4.5.5.) Wartość części: 142694,24 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92532,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116750,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92532,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy Lawat

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 190842651

7.3.4) Miejscowość: Tłuczewo

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92532,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-28

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142164,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169647,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142164,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DUO Sp. z o.o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 363585195

7.3.4) Miejscowość: Stężyca

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142164,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.