eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żukowice › Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Żukowice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Żukowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻUKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647386

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ŻUKOWICE 148

1.5.2.) Miejscowość: Żukowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-231

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zukowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zukowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zukowice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Żukowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7540024a-027d-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00317247

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028030/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Żukowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00252107/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RID.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1994826,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Żukowice
Na przedmiot zamówienia składają się poniższe zakresy prac (robót):
I. Remont drogi gminnej nr 100058D w m. Żukowice
Przedmiotem zamówienia jest „Remont drogi gminnej nr 100058D w m. Żukowice-etap I”
zakładający remont istniejącej nawierzchni drogi gminnej na dz. nr 663/2, 670/13, 670/15, 670/17 obręb Żukowice wraz z odtworzeniem poboczy i remontem istniejących zjazdów na długości ok. 510,14 mb i zmiennej szerokości od 3,5-6,5 m. Należy sfrezować istniejąca warstwę bitumiczną na grubości śr. 4 cm, a następnie wykonać warstwę wyrównawczą z betonu asfaltowego AC11W o gr. śr. 2 cm oraz warstwę ścieralną z mieszanki mineralno-asfaltowej SMA11 lepiszcze 50/70 o gr. 4 cm. UWAGA: zamówienie dotyczy tylko etapu I tj. OŚ nr 2.
Konstrukcja jezdni:-warstwa ścieralna z SMA11 lepiszcze 50/70, gr. 4 cm, - skropienie nawierzchni asfaltem, -warstwa wyrównawcza z AC 11W gr. śr. 2 cm, -skropienie nawierzchni asfaltem, -istniejąca konstrukcja jezdni.
Konstrukcja zjazdów bitumicznych: -warstwa ścieralna z SMA11 lepiszcze 50/70, gr. 4 cm, - skropienie nawierzchni asfaltem, -warstwa wiążąca z AC 11W gr. 4 cm, -mieszanka z kruszywa naturalnego łaman. Kamiennego o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 gr. 15 cm, -warstwa piasku stabilizowanego cementem C1,5/2 MPa gr. 10 cm.
Konstrukcja zjazdów z kostki kamiennej: -kostka granitowa 8/11, -miał kamienny 0/5 gr. 4cm, -mieszanka z kruszywa naturalnego łamanego kamiennego o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 gr. 15, -warstwa piasku stabilizowanego cementem C1,5/2 MPa gr. 10 cm.
Konstrukcja nawierzchni z kostki kamiennej: -kostka granitowa 8/11, -miał kamienny 0/5 gr. 4cm, -mieszanka z kruszywa naturalnego łamanego kamiennego o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 gr. 15, -warstwa piasku stabilizowanego cementem C1,5/2 MPa gr. 10 cm.
Konstrukcja odtwarzanych poboczy: -mieszanka z kruszywa naturalnego łamanego kamiennego o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 gr. 15 cm.

II. Remont drogi dojazdowej do Szkoły Podstawowej w Nielubi
Przedmiotem zamówienia jest remont drogi dojazdowej do Szkoły Podstawowej w Nielubi – dz. nr 228/1 i 228/3 obręb Nielubia. W ramach robót planuje się wykonanie nowej nawierzchni z kostki brukowej betonowej na pełnej podbudowie na istniejącej zmiennej szerokości (ok. 508 m2 ) wraz z krawężnikiem betonowym na długości ok. 64 m oraz z odwodnieniem terenu (ok. 6 m aco-drain na wjeździe i ok. 25 m ściek betonowy). Konstrukcja zgodnie z przedmiarem robót.

III. Przebudowa drogi gminnej nr 100046D - dz. nr 359 obręb Nielubia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej - dz. nr 359 obręb Nielubia zakładająca przebudowę drogi z nawierzchni asfaltowej na długości ok. 663 mb wraz z obustronnym utwardzeniem poboczy na szerokości 0,75 m. Planuje się przebudowę drogi poprzez poszerzenie nawierzchni i ułożenie nowej nawierzchni z asfaltobetonu na szerokości 5,5 m. Odwodnienie drogi będzie odprowadzane w istniejący rów przydrożny, który należy oczyścić i wyprofilować. Ponadto należy wymienić jeden istniejący przepust betonowy o średnicy fi 40 cm i dł. 8,00 m na nowy oraz wykonać jeden betonowy o średnicy fi 40 cm na długości 8,00 m. Należy również przewidzieć wycinkę dwóch drzew oraz nałożenie rur ochronnych dwudzielnych fi 40 na kable telekomunikacyjne na długości 100 m.
Konstrukcja jezdni wraz ze zjazdami : -warstwa ścieralna z asfaltobetonu AC 0/11,0 gr. 4 cm , warstwa wiążąca z asfaltobetonu AC 0/16,0 gr. 5 cm,(zgodnie z przedmiarem a nie dokumentacją) -podbudowa zasadnicza z kruszywa naturalnego łamanego kamiennego o frakcji 0/31,5 gr. 20 cm, -stabilizacja gruntu cementem R=1,5 – 2,5 MPa gr. 20 cm
Konstrukcja poboczy: - tłuczeń kamienny klinowany pospółką gr. 10 cm w korycie.


Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
a. Wykonawca jest zobowiązany, do wykonania z należytą starannością wszelkich robót i czynności niezbędnych dla zrealizowania przedmiotu umowy.
b. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz przedmiary robót stanowiące integralną część specyfikacji warunków zamówienia
c. Po zakończeniu każdej inwestycji (drogi) Wykonawca doprowadzi teren do stanu pierwotnego nawierzchni dróg, chodnika, posesji przyległych. Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem prac do zapoznania się z aktualnym przebiegiem istniejącego uzbrojenia u ich właścicieli oraz zgłoszenia rozpoczęcia prac i uzgodnienia ew. zabezpieczenia m.in. sieć światłowodowa, telekomunikacyjna, energetyczna, gazociągowa, wodociągowa oraz kanalizacyjna. Wykonawca pokryje koszty obsługi geodezyjnej inwestycji oraz przedłoży po zakończeniu robót mapę powykonawczą (inwentaryzację).
Uwaga: Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do zapoznania się z zakresem robót na miejscu ich wykonania.
d. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania ramowego harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji robót i jego aktualizacji na każde polecenie Inspektora nadzoru lub Zamawiającego. Pierwszy harmonogram szczegółowy do akceptacji Inspektora nadzoru i Zamawiającego należy przekazać najpóźniej na 4 dni roboczych przed podpisaniem umowy. Aktualizacje należy składać w terminie 7 dni od wystąpienia zmiany

Harmonogram rzeczowo – finansowy robót powinien uwzględnić:
1) terminy przejęcia placu budowy każdej inwestycji (drogi) osobno oraz terminy planowanego odbioru tych robót
2) zakończenie każdego etapu w terminach wskazanych w SWZ
3) dwie faktury. Pierwsza faktura do 50% wartości zadania. Pierwsza płatność – nie wcześniej niż koniec stycznia 2023 roku, druga 09.2023r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2938626,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2938626,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2938626,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 390768960

7.3.3) Ulica: Mickiewicza 63

7.3.4) Miejscowość: Głogów

7.3.5) Kod pocztowy: 67-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2938626,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.