eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobierzyce › ZAMÓWIENIE Z WOLNEJ RĘKI - "Rozbudowa budynku szkoły w Bielanach Wrocławskich wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem przyległego terenu.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ZAMÓWIENIE Z WOLNEJ RĘKI - „Rozbudowa budynku szkoły w Bielanach Wrocławskich wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem przyległego terenu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kobierzyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935075

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Pałacowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Kobierzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-040

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pkosim@ugk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ugk.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAMÓWIENIE Z WOLNEJ RĘKI - „Rozbudowa budynku szkoły w Bielanach Wrocławskich wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem przyległego terenu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f508ee7-59a5-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00317068

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00309542/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne: art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia
podstawowego przewidział tego rodzaju zamówienie oraz uwzględnił przy ustalaniu całkowitej wartości zamówienia podstawowego wartość zamówienia z wolnej ręki. Prace wyżej wymienione nie były objęte pierwotną dokumentacją projektową, a ich realizacja jest niezbędna dla właściwego wykonania budowy obiektu. Zmiany podyktowane koniecznością aktualizacji dokumentacji projektowej. Roboty te nie były objęte projektem ale ich realizacja jest niezbędna ze względu na poprawę bezpieczeństwa użytkowników oraz w zakresie dostosowania projektu do wymogów sanitarnych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RŚZiZP271.19.2019

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 170447,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, podobnych dotyczących realizacji inwestycji zleconej umową nr RŚZiZP.UM.54.2019 z dnia 30.07.2019r.
na wykonanie zadania pn. Rozbudowa budynku szkoły w Bielanach Wrocławskich wraz
z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem przyległego terenu, instalacjami i przyłączami oraz wyposażeniem obiektu w sprzęt i meble - na podstawie dokumentacji projektowej.
1.2 Należy wykonać nieprzewidziane w dokumentacji oraz nieobjęte zamówieniem podstawowym roboty podobne tj.:
ROBOTY INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH:
- Wykonanie zasilania elektrycznego (poza przewidzianym w dokumentacji) do rolet zewnętrznych w kuchni i stołówce oraz do rolety wewnętrznej na wydawcę posiłków
ROBOTY BUDOWLANE:
- Wykonanie uzupełniającego oznakowania poziome i pionowe wewnętrznych dróg i parkingów ,
- Wykonaniu nawierzchni na dodatkowych odcinkach chodników wewnętrznych ,
- Usunięcie większej ilości drzew i krzewów (na podstawie decyzji nr 58/2021),
- Dostawa i montaż dodatkowych żaluzji wewnętrznych (pomieszczenia zmywalni naczyń, obierania i wydawania posiłków)
- Wykonanie dodatkowych nasadzeń drzew i krzewów
Szczegóły dostępne w projekcie umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209649,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209649,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209649,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRE-FABRYKAT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 611-247-58-75

7.3.3) Ulica: Miłków, ul. Brzezie Karkonoskie 2,

7.3.4) Miejscowość: Karpacz

7.3.5) Kod pocztowy: 58-540

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209649,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-12-15 do 2022-01-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.