eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kartuzy › Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1930G Niestępowo-Sulmin etap III - odcinek od km 0+000 do 0+420 - budowa chodnika



Ogłoszenie z dnia 2023-07-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1930G Niestępowo-Sulmin etap III – odcinek od km 0+000 do 0+420 – budowa chodnika

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kartuski - Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191687253

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 26

1.5.2.) Miejscowość: Kartuzy

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-300

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 586810715

1.5.8.) Numer faksu: 586811522

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdpk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zdp.kartuzy.ibip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kartuzy

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami powiatowymi na terenie Powiatu Kartuskiego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1930G Niestępowo-Sulmin etap III – odcinek od km 0+000 do 0+420 – budowa chodnika

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a61a25e7-0902-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00316801

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00000919/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1930G Niestępowo-Sulmin etap III – odcinek od km 0+000 do 0+420 – budowa chodnika

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00257043

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP.2201.18.2023.PD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 737284 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 368642 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

OPIS PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest:
Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1930G Niestępowo - Sulmin
Etap III - odcinek od km 0+000 do 0+420 - budowa chodnika

Roboty będą prowadzone na drodze powiatowej nr 1930G Lniska-Niestępowo-(Gdańsk) będącej w zarządzie tut. Zarządu Dróg Powiatowych wraz zabezpieczeniem miejsca prowadzenia robót i właściwym jego oznakowaniem. Prace ww. mają być wykonywane z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Lokalizację inwestycji przedstawiono na rysunku nr PZT.01 – Plan orientacyjny
Zakres robót obejmuje budowę chodnika na odcinku o długości 420m wraz z podłączeniami do istniejących dróg poprzecznych (zjazdy publiczne, indywidualne, drogi gminne).
Inwestycja rozpoczyna się w km 0+000,00 (wg. projektu budowy chodnika). Zadanie kończy się w km 0+420,00.
Zakres opracowania przedstawia rysunek nr 1 pn.: ZAKRES PRAC ROK 2023

W ramach inwestycji przewiduje się wykonanie m.in:
- chodnika
- zjazdów
- ścieków podchodnikowych
- rowu odwadniającego
- oznakowania pionowego
- ułożenie rur osłonowych na istniejącej infrastrukturze teletechnicznej i energetycznej,
- ustawienie elementów BRD
- cięcie masy przy krawędzi i uzupełnienie szczeliny bitumiczną masą zalewową gr. śr. 6cm

Wszystkie niezbędne materiały znajdują się w załącznikach przetargowych

Stan istniejący
W stanie istniejącym w miejscu planowanej budowy chodnika znajduje się pobocze drogowe oraz skarpy i rowy drogowe. Brak jest wydzielonych ciągów pieszych. Odcinek drogi powiatowej, na którym planuje się budowę chodnika znajduje się w większości w terenie zabudowanym, na którym występują zabudowania mieszkalne. Na trasie chodnika znajdują się istniejące zjazdy bitumiczne i gruntowe, które przewidziano do przebudowy.
Stan projektowany
Projektowane przebudowy
Projektowana szerokość chodnika, to 2.00m dla chodnika prowadzonego przy krawędzi drogi powiatowej (nie wliczające krawężnika). W miejscach występowania wysokich skarp przewidziano poręcze ochronne U-11a – ich lokalizacja została wskazana na rysunkach planu sytuacyjnego.


Projektowana niweleta
Przebieg projektowanej niwelety chodnika przedstawiono na rysunku PW.Dr.04. Profil podłużny. Zaprojektowano spadki podłużne o wartości od i=0.22% do i=6.75%. Załomy niwelety wyokrąglono łukami pionowymi o wartościach od R=180m do R=3000m.
Konstrukcja nawierzchni
Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni dla chodnika:
• 6 cm - kostka betonowa wibroprasowana o wymiarach 10x20x6cm
• 3 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4
• 15 cm - podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej C90/3
• 15 cm – podbudowa pomocnicza z kruszywa naturalnego 0-20mm

Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni dla zjazdów:
• 8 cm – kostka betonowa wibroprasowana o wymiarach 10x20x8cm
• 3 cm – podsypka cementowo-piaskowa 1:4
• 25 cm – podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej C90/3
• 15 cm – podbudowa pomocnicza z kruszywa naturalnego 0-20mm

Podane grubości warstw podano po ich zagęszczeniu.
KANAŁ TECHNOLOGICZNY
Zgodnie z obowiązkiem określonym w ustawie z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych, art. 39 ust. 6 w pasie drogowym projektowany jest kanał technologiczny w postaci rury grubościennej o przekroju 160, ułożonej na głębokości ok. 0,9m.
Lokalizacja kanału została określona na rysunku planu sytuacyjnego, a jego przebieg zatwierdzony protokołem z narady koordynacyjnej nr G.6630.1977.2020.MS z dn. 15.10.2020r.

ODWODNIENIE
W stanie istniejącym droga powiatowa posiada odwodnienie powierzchniowe, poprzez pobocze gruntowe i dalej w przyległy teren. W związku z dobudową chodnika przy krawędzi jezdni istniejące skarpy wymagają przebudowy (odsunięcia od jezdni). Wody opadowe z chodnika zostaną odprowadzone powierzchniowo poprzez pobocze na skarpę i teren pasa drogowego. W miejscach gdzie chodnik przylega do jezdni i zaprojektowano krawężnik wystający, a jezdnia nie posiada spadku w przeciwną stronę, zaprojektowano ścieki podchodnikowe. Ich lokalizacja została wskazana na rysunku planu sytuacyjnego i profilu podłużnego. Ogólna zasada odwodnienia po wybudowaniu chodnika pozostaje niezmienna w stosunku do stanu istniejącego.
ROBOTY ZIEMNE
Przed przystąpieniem do robót ziemnych wyprzedzająco należy zdjąć wierzchnią warstwę ziemi organicznej i zanieczyszczonej oraz nasypów niekontrolowanych i wywieźć do utylizacji zgodnie z odrębnymi przepisami dotyczącymi ochrony środowiska. Utylizacja gruntów nieprzydatnych należy do Wykonawcy i to on ponosi koszty ww. operacji. Prace ziemne należy prowadzić tak, aby nie dopuścić do naruszenia naturalnej struktury gruntu. Dno wykopu należy chronić przed zalewaniem wodami opadowymi i zapewnić prawidłowe odwodnienie w ciągu całego okresu trwania robót. Roboty ziemne wykonywać zgodnie z normą PN-S-02205 „Drogi samochodowe. Roboty ziemne. Wymagania i badania" zwracając szczególną uwagę na zabezpieczenie skarp przed obsunięciem oraz warstwowe zagęszczenie nasypów.
ZABEZPIECZENIE I PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCYCH SIECI

Przedmiotowy zakres przebudowy drogi powiatowej nr 1930G uwzględnia konieczność zabezpieczenia sieci poprzez rury osłonowe w miejscach krzyżowania z przebudowywanymi zjazdami – zgodnie z rysunkiem planu sytuacyjnego i uzgodnieniami branżowymi. Wszystkie projektowane odtworzenia zjazdów projektowane są w płaszczyźnie niwelety istn. zjazdów, w związku z czym nie zachodzi obawa zmniejszenia naziomu przykrycia poszczególnych sieci.
WARUNKI WYKONANIA I UWAGI KOŃCOWE
1. Prace należy rozpocząć od sprawdzenia rzędnych istniejących przewodów oraz przekopów kontrolnych, w miejscach skrzyżowań z istniejącym uzbrojeniem podziemnym.
2. Przed przystąpieniem do robót ziemnych należy powiadomić zainteresowane firmy, instytucje i użytkowników, których uzbrojenie znajduje się w pasie trasy wodociągu o terminie rozpoczęcia robót.
3. W strefie istniejącego i projektowanego uzbrojenia prace ziemne należy wykonywać ręcznie.
4. W przypadku napotkania w trakcie wykonywania robót uzbrojenia nie wykazane w inwentaryzacji, należy napotkane uzbrojenie traktować jako czynne, zabezpieczyć je i powiadomić odpowiedniego właściciela lub użytkownika.
5. Wszystkie napotkane urządzenia energetyczne należy traktować jako czynne, będące pod napięciem i grożące porażeniem.
7. Wykonawca po zakończeniu prac musi uporządkować teren robót.
8. Zaleca się, aby wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.
7. Do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót drogowych będących przedmiotem zamówienia – projekt należy zaopiniować w Zarządzie Dróg Powiatowych w Kartuzach i Komendzie Powiatowej Policji w Kartuzach a następnie uzyskać zatwierdzenie z Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Kartuzach
8. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
9. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
11. Materiały i urządzenia niezbędne do realizacji prac zapewnia Wykonawca.
12. Przedmiar robót jest tylko pomocniczy i Wykonawca jest odpowiedzialny za ofertę, którą ma przygotować na podstawie załączonej dokumentacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 364449 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 461150 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 364449 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Szela Usługi Ogólnobudowlane "Szelbruk "

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891915553

7.3.3) Ulica: Mirachowska 66

7.3.4) Miejscowość: Sierakowice

7.3.5) Kod pocztowy: 83-340

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 364449 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.