eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mykanów › "Remont dróg gminnych poprzez wykonanie nowych nakładek asfaltowych"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont dróg gminnych poprzez wykonanie nowych nakładek asfaltowych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mykanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398110

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Samorządowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Mykanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-233

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mykanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mykanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mykanow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont dróg gminnych poprzez wykonanie nowych nakładek asfaltowych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7beea26-0c39-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00316561

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00003126/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa, przebudowa dróg gminnych w gminie Mykanów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00263713

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKZ.271.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres prac obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:

1) Lubojna ul. Strażacka : długość drogi 610,00 mb ,
- rozebranie ścieków z elementów betonowych o grubości 10 cm – 290 m
- ścieki uliczne z kostki brukowej betonowej w dwóch rzędach – 290 m
- frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm - 3 171,49 m2
--nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych – warstwa
ścieralna asfaltowa – grubość po zagęszczeniu 4 cm - 3 171,49 m2
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy
lub nawierzchni betonowej/bitumicznej, - 3 171,49 m2
- regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych – 5 sztuk
- regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych – 5 sztuk
- regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych
– 11sztuk
- mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 10 cm – 1060,00 m2
- nawierzchnia z tłucznia kamiennego - warstwa górna z tłucznia – grubość po
zagęszczeniu 5 cm- pobocze z frezu gr. 5 cm - 604,40 m2
2) Wierzchowisko ul. Słoneczna długość 1010 mb
- frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm - 4545,00 m2
- mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 10 cm - 1010,00 m2
- nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych – warstwa
Wiążąca smołowa – grubość po zagęszczeniu 4 cm - 252,00 m2
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy
lub nawierzchni betonowej/bitumicznej - 4797,00 m2
- nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych – warstwa
ścieralna asfaltowa – grubość po zagęszczeniu 4 cm - 4545,00 m2
- nawierzchnia z tłucznia kamiennego - warstwa górna z tłucznia – grubość po
zagęszczeniu 5 cm- pobocze z frezu gr. 5 cm - 1010,00 m2
3) Lubojna plac szkolny + plac strażacki –
plac przed remizą strażacką dł 64 m szer 20m;
utwardzenie przed boiskiem szer.15m długość 21 m

- frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm - 1597,54 m2
- ława pod krawężniki betonowe z oporem - 1,05 m3
- obrzeże betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z
wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 21,00 m
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy
lub nawierzchni betonowej/bitumicznej - 1597,54 m2
- nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych – warstwa
ścieralna asfaltowa – grubość po zagęszczeniu 4 cm - 1597,54 m2


3. Wszystkie wielkości wynikające z konieczności wykonania niezbędnych prac budowlanych przestawiono jednocześnie w poszczególnych przedmiarach robót i dokumentacji technicznej w tym specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – załącznik nr. 8 do SWZ.
4. Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa powyżej, dokumentacji technicznej i wszystkich pozostałych dokumentach stanowiących załącznik nr. 8 do SWZ oraz wszelkich informacjach publikowanych przez Zamawiającego w toku postępowania, np. odpowiedzi na potencjalne pytania wykonawców.
Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej i technicznej stanowiącej załącznik nr. 8 do SWZ.
5. Po zakończeniu robót wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia porządku i czystości na terenie objętym robotami oraz do wywiezienia wszelkich pozostałości budowlanych oraz odpadów zielonych z terenu inwestycji i ich utylizowania.
.
6. Dokumenty stanowiące o niniejszym zamówieniu w tym projekt umowy należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające się i równoważne. Wymagania określone w choćby jednym z dokumentów są obowiązujące dla Wykonawcy tak jakby zawarte były w całej dokumentacji. Jeżeli zostaną znalezione dwuznaczności lub rozbieżności między tymi dokumentami, to Zamawiający po uzyskaniu opinii Nadzoru Inwestorskiego udzieli w tym zakresie niezbędnych wyjaśnień lub wyda Wykonawcy niezbędne polecenia. Wykonawca nie może wykorzystywać tych dwuznaczności i rozbieżności przeciwko i na niekorzyść Zamawiającego.
7. Do zadań Wykonawcy należeć będzie również wykonanie oznakowania drogi zgodnie z załączoną organizacja ruchu ( w tym również dostawa wszystkich znaków drogowych),
Uwaga:
Podstawą sporządzenia oferty jest dokumentacja, która jest załącznikiem nr 8 do niniejszej SWZ.

Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż określono w dokumentacji technicznej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy materiałów do realizacji zadania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Zgodnie z art.101 ust.4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji, a więc w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art.101 ust.1 pkt2 i ust. 3 Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, ze każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Zgodnie z art.101 ust.5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art.104-107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

Do zadań Wykonawcy należeć będzie również: urządzenie zaplecza placu budowy, przestrzegania przepisów Kodeksu Pracy, BHP, ochrony zdrowia i p.poż., zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich, odpowiednie oznakowanie prowadzonych robót.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca przed przystąpieniem do robót i w trakcie kontrolował i potwierdził rzeczywiste posadowienie w terenie istniejącej podziemnej infrastruktury technicznej (punktowe odkrywki). Wykopy w miejscach z uzbrojeniem podziemnym, należy wykonać ręcznie z zachowaniem szczególnej ostrożności w porozumieniu z przedstawicielami zarządców tych obiektów. Roboty z wykorzystaniem sprzętu zmechanizowanego wykonać należy z zachowaniem szczególnej ostrożności tak aby nie naruszać uzbrojenia naziemnego i podziemnego.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego oszacowania ceny lub pominięcia kosztów i innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na cenę.
9.Na podstawie art.95 ust.1 Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Tak, więc wymóg ten dotyczy min. czynności:
- roboty rozbiórkowe,
- roboty ziemne,
- roboty w zakresie wykonywania nawierzchni utwardzonej.
- operatorów sprzętu
- pracowników fizycznych.
Wymóg zatrudnienia w stosunku pracy nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, a także innych czynności polegających na sprawowaniu nadzoru nad wykonywanymi robotami.
Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarto we wzorze umowy paragraf 10
– załącznik nr 7 do SWZ

10. Gwarancja
Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały - stanowi kryterium oceny ofert. Okres rękojmi za wady będzie równy okresowi udzielonej gwarancji.
Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny wymagany przez Zamawiającego) do 60 miesięcy (termin maksymalny).
Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.
Udzielając gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia.

11. Wizja lokalna
Zamawiający nie wymaga przed złożeniem oferty odbycia wizji lokalnej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 680666,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 955622,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 680666,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bitum Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751663011

7.3.3) Ulica: Cegielniana

7.3.4) Miejscowość: Lipie Śląskie

7.3.5) Kod pocztowy: 42-700

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 680666,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.