eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Naprawa urządzeń i instalacji domofonowych w lokalach i budynkach gminnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach w zasobach OEB 1-6



Ogłoszenie z dnia 2024-05-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Naprawa urządzeń i instalacji domofonowych w lokalach i budynkach gminnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach w zasobach OEB 1-6

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241031620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Michała Grażyńskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-126

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kzgm.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Naprawa urządzeń i instalacji domofonowych w lokalach i budynkach gminnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach w zasobach OEB 1-6

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae08f0c2-0cff-11ef-9b7e-467806a93518

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00316152

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023, poz. 1605 ze zm.) – zwanej dalej ustawą w związku z zaistnieniem okoliczności, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy.
W postępowaniu nr NZ.231.082.2023 (ogłoszenie nr 2023/BZP 00430678 z dnia 2023-10-06) zastrzeżono udzielenie zamówień, które polegać będzie na powtórzeniu podobnych usług tj. naprawy urządzeń i instalacji domofonowych w lokalach i budynkach gminnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach w zasobach OEB 1- 6, a ich wartość była uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NZ.231.041.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 92640,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa urządzeń i instalacji domofonowych oraz prac nieprzewidzianych a koniecznych do wykonania podczas napraw w lokalach i budynkach gminnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach w zasobach OEB 1 (części 1).
2. Instalacje i urządzenia domofonowe znajdują się w 404 budynkach zarządzanych przez Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach. Łączna liczba lokali z instalacją domofonową wynosi 4945, odpowiednio w zasobach:
Dla każdej części zakres zamówienia obejmuje przede wszystkim:
- dojazd na miejsce awarii , sprawdzenie stanu technicznego i określenie miejsca awarii
- usunięcie awarii wraz z sprawdzeniem instalacji i uruchomieniem systemu kontroli dostępu
- wymiana unifonu
- wymiana kasety rozmownej wraz z ramką
- wymiana centrali wraz z zasilaczem
- wymiana elektrozaczepu
- wymiana przewodów zasilania systemu i elektrozaczepu
- wymiana przewodów komunikacji audio i kontroli dostępu
- wymiana samozamykacza

3. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania innych czynności w stosunku do wskazanych powyżej, jeśli będzie to niezbędne do prawidłowego wykonania usługi, które będą realizowane na podstawie dodatkowych zleceń, zgodnie z § 5 ust. 3 projektowych postanowień umowy.
4. Zamawiający informuje, że w zasobach KZGM istnieją zarówno instalacje domofonowe z zastosowanie osprzętu analogowego jak i cyfrowe. Dla realizacji nowej umowy , podczas prac polegających na usuwaniu awarii instalacji domofonowych , należy używać jedynie osprzętu i urządzeń cyfrowych o parametrach nie gorszych niż montowane dotychczas w zasobach KZGM niżej wymienione urządzenia:
- unifony: PC – 255 , URMET 1131 , ABAXO RS-31 , RL-3203-H
- kasety rozmowne z ramką : ELCRAC KEN 1-3 , 1127/12 URMET , 925/108 URMET ,
OKR-1-VID
- centrale z zasilaczem : KE 9/5 LASKOMEX , IKA ZDI5PE , ACO

5. Przedmiot zamówienia podzielony jest na sześć części:
część 1 – obejmuje naprawy urządzeń i instalacji domofonowych oraz prac nieprzewidzianych a koniecznych do wykonania podczas napraw w lokalach i budynkach gminnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach i zarządzanych przez Oddział Eksploatacji Budynków numer 1 Komunalnego ZakładuGospodarki Mieszkaniowej w Katowicach (w skrócie OEB-1). Rejon OEB-1 obejmuje: Koszutkę, Dąb, Wełnowiec - Józefowiec, Bogucice.

6. Przewidywane ilości do wykonania dla każdej z części:
Zakres czynności przy usuwaniu awarii domofonów
Przewidywana maksymalna ilość do wykonania w ciągu 6 m-cy:
1) Dojazd na miejsce awarii, sprawdzenie stanu technicznego i określenie
miejsca awarii szt 20.
2) Usuniecie awarii wraz z sprawdzeniem instalacji i uruchomieniem systemu kontroli dostępu pkt. 17.
3) Wymiana unifonu o tych samych parametrach szt 3.
4) Wymiana kasety rozmownej z ramką o tych samych parametrach
szt 5.
5) Wymiana centrali z zasilaczem o tych samych parametrach szt 4.
6) Wymiana elektrozaczepu szt 11.
7) Wymiana przewodów zasilania instalacji i elektrozaczepu m 10.
8) Wymiana przewodów komunikacji audio i kontroli dostępu m 10.
9) Wymiana samozamykacza szt 1.

7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określają projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami - wykaz budynków z instalacją domofonową, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru usługi – załącznik nr 1 do umowy (Załączniki nr 1 do Zaproszenia).
8. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa z najwyższą starannością, przestrzegając zasad bezpieczeństwa i higieny pracy (pracownicy/osoby faktycznie realizujące zlecenie powinny być w tym zakresie przeszkolone) oraz zapewnić Zamawiającemu dostęp za pośrednictwem telefonu/e-maila i pozostawać do jego dyspozycji w godzinach pracy Zamawiającego.
9. Wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 1 do Zaproszenia.
10. Wymóg spełniania wymagań określonych przez przepisy ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. 2023 poz. 875 z późn. zm.) został określony w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 1 do zaproszenia).
11. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (aspekty społeczne): Wymagania zamawiającego w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dla każdej części zamówienia zawarte są w § 81 projektowanych postanowień umowy. (Załącznik nr 1 do Zaproszenia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych

4.5.5.) Wartość części: 15440,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa urządzeń i instalacji domofonowych oraz prac nieprzewidzianych a koniecznych do wykonania podczas napraw w lokalach i budynkach gminnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach w zasobach OEB 2 (części 2).
2. Instalacje i urządzenia domofonowe znajdują się w 404 budynkach zarządzanych przez Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach. Łączna liczba lokali z instalacją domofonową wynosi 4945, odpowiednio w zasobach:
Dla każdej części zakres zamówienia obejmuje przede wszystkim:
- dojazd na miejsce awarii , sprawdzenie stanu technicznego i określenie miejsca awarii
- usunięcie awarii wraz z sprawdzeniem instalacji i uruchomieniem systemu kontroli dostępu
- wymiana unifonu
- wymiana kasety rozmownej wraz z ramką
- wymiana centrali wraz z zasilaczem
- wymiana elektrozaczepu
- wymiana przewodów zasilania systemu i elektrozaczepu
- wymiana przewodów komunikacji audio i kontroli dostępu
- wymiana samozamykacza

3. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania innych czynności w stosunku do wskazanych powyżej, jeśli będzie to niezbędne do prawidłowego wykonania usługi, które będą realizowane na podstawie dodatkowych zleceń, zgodnie z § 5 ust. 3 projektowych postanowień umowy.
4. Zamawiający informuje, że w zasobach KZGM istnieją zarówno instalacje domofonowe z zastosowanie osprzętu analogowego jak i cyfrowe. Dla realizacji nowej umowy , podczas prac polegających na usuwaniu awarii instalacji domofonowych , należy używać jedynie osprzętu i urządzeń cyfrowych o parametrach nie gorszych niż montowane dotychczas w zasobach KZGM niżej wymienione urządzenia:
- unifony: PC – 255 , URMET 1131 , ABAXO RS-31 , RL-3203-H
- kasety rozmowne z ramką : ELCRAC KEN 1-3 , 1127/12 URMET , 925/108 URMET ,
OKR-1-VID
- centrale z zasilaczem : KE 9/5 LASKOMEX , IKA ZDI5PE , ACO

5. Przedmiot zamówienia podzielony jest na sześć części:
część 2 - obejmuje naprawy urządzeń i instalacji domofonowych oraz prac nieprzewidzianych a koniecznych do wykonania podczas napraw w lokalach i budynkach gminnych zarządzanych przez Oddział Eksploatacji Budynków numer 2 Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach (w skrócie OEB-2). Rejon-OEB 2 obejmuje: Giszowiec, Dąbrówkę Małą, Szopienice – Burowiec, Janów – Nikiszowiec.

6. Przewidywane ilości do wykonania dla każdej z części:
Zakres czynności przy usuwaniu awarii domofonów
Przewidywana maksymalna ilość do wykonania w ciągu 6 m-cy:
1) Dojazd na miejsce awarii, sprawdzenie stanu technicznego i określenie
miejsca awarii szt 20.
2) Usuniecie awarii wraz z sprawdzeniem instalacji i uruchomieniem systemu kontroli dostępu pkt. 17.
3) Wymiana unifonu o tych samych parametrach szt 3.
4) Wymiana kasety rozmownej z ramką o tych samych parametrach
szt 5.
5) Wymiana centrali z zasilaczem o tych samych parametrach szt 4.
6) Wymiana elektrozaczepu szt 11.
7) Wymiana przewodów zasilania instalacji i elektrozaczepu m 10.
8) Wymiana przewodów komunikacji audio i kontroli dostępu m 10.
9) Wymiana samozamykacza szt 1.

7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określają projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami - wykaz budynków z instalacją domofonową, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru usługi – załącznik nr 1 do umowy (Załączniki nr 1 do Zaproszenia).
8. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa z najwyższą starannością, przestrzegając zasad bezpieczeństwa i higieny pracy (pracownicy/osoby faktycznie realizujące zlecenie powinny być w tym zakresie przeszkolone) oraz zapewnić Zamawiającemu dostęp za pośrednictwem telefonu/e-maila i pozostawać do jego dyspozycji w godzinach pracy Zamawiającego.
9. Wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 1 do Zaproszenia.
10. Wymóg spełniania wymagań określonych przez przepisy ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. 2023 poz. 875 z późn. zm.) został określony w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 1 do zaproszenia).
11. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (aspekty społeczne): Wymagania zamawiającego w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dla każdej części zamówienia zawarte są w § 81 projektowanych postanowień umowy. (Załącznik nr 1 do Zaproszenia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych

4.5.5.) Wartość części: 15440,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa urządzeń i instalacji domofonowych oraz prac nieprzewidzianych a koniecznych do wykonania podczas napraw w lokalach i budynkach gminnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach w zasobach OEB 3 (części 3).
2. Instalacje i urządzenia domofonowe znajdują się w 404 budynkach zarządzanych przez Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach. Łączna liczba lokali z instalacją domofonową wynosi 4945, odpowiednio w zasobach:
Dla każdej części zakres zamówienia obejmuje przede wszystkim:
- dojazd na miejsce awarii , sprawdzenie stanu technicznego i określenie miejsca awarii
- usunięcie awarii wraz z sprawdzeniem instalacji i uruchomieniem systemu kontroli dostępu
- wymiana unifonu
- wymiana kasety rozmownej wraz z ramką
- wymiana centrali wraz z zasilaczem
- wymiana elektrozaczepu
- wymiana przewodów zasilania systemu i elektrozaczepu
- wymiana przewodów komunikacji audio i kontroli dostępu
- wymiana samozamykacza

3. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania innych czynności w stosunku do wskazanych powyżej, jeśli będzie to niezbędne do prawidłowego wykonania usługi, które będą realizowane na podstawie dodatkowych zleceń, zgodnie z § 5 ust. 3 projektowych postanowień umowy.
4. Zamawiający informuje, że w zasobach KZGM istnieją zarówno instalacje domofonowe z zastosowanie osprzętu analogowego jak i cyfrowe. Dla realizacji nowej umowy , podczas prac polegających na usuwaniu awarii instalacji domofonowych , należy używać jedynie osprzętu i urządzeń cyfrowych o parametrach nie gorszych niż montowane dotychczas w zasobach KZGM niżej wymienione urządzenia:
- unifony: PC – 255 , URMET 1131 , ABAXO RS-31 , RL-3203-H
- kasety rozmowne z ramką : ELCRAC KEN 1-3 , 1127/12 URMET , 925/108 URMET ,
OKR-1-VID
- centrale z zasilaczem : KE 9/5 LASKOMEX , IKA ZDI5PE , ACO

5. Przedmiot zamówienia podzielony jest na sześć części:
część 3 - obejmuje naprawy urządzeń i instalacji domofonowych oraz prac nieprzewidzianych a koniecznych do wykonania podczas napraw w lokalach i budynkach gminnych zarządzanych przez Oddział Eksploatacji Budynków numer 3 Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach (w skrócie OEB-3). Rejon OEB-3 obejmuje: Koszutkę, Osiedle Paderewskiego – Muchowiec, Śródmieście, Załęże, Zawodzie.

6. Przewidywane ilości do wykonania dla każdej z części:
Zakres czynności przy usuwaniu awarii domofonów
Przewidywana maksymalna ilość do wykonania w ciągu 6 m-cy:
1) Dojazd na miejsce awarii, sprawdzenie stanu technicznego i określenie
miejsca awarii szt 20.
2) Usuniecie awarii wraz z sprawdzeniem instalacji i uruchomieniem systemu kontroli dostępu pkt. 17.
3) Wymiana unifonu o tych samych parametrach szt 3.
4) Wymiana kasety rozmownej z ramką o tych samych parametrach
szt 5.
5) Wymiana centrali z zasilaczem o tych samych parametrach szt 4.
6) Wymiana elektrozaczepu szt 11.
7) Wymiana przewodów zasilania instalacji i elektrozaczepu m 10.
8) Wymiana przewodów komunikacji audio i kontroli dostępu m 10.
9) Wymiana samozamykacza szt 1.

7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określają projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami - wykaz budynków z instalacją domofonową, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru usługi – załącznik nr 1 do umowy (Załączniki nr 1 do Zaproszenia).
8. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa z najwyższą starannością, przestrzegając zasad bezpieczeństwa i higieny pracy (pracownicy/osoby faktycznie realizujące zlecenie powinny być w tym zakresie przeszkolone) oraz zapewnić Zamawiającemu dostęp za pośrednictwem telefonu/e-maila i pozostawać do jego dyspozycji w godzinach pracy Zamawiającego.
9. Wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 1 do Zaproszenia.
10. Wymóg spełniania wymagań określonych przez przepisy ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. 2023 poz. 875 z późn. zm.) został określony w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 1 do zaproszenia).
11. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (aspekty społeczne): Wymagania zamawiającego w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dla każdej części zamówienia zawarte są w § 81 projektowanych postanowień umowy. (Załącznik nr 1 do Zaproszenia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych

4.5.5.) Wartość części: 15440,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa urządzeń i instalacji domofonowych oraz prac nieprzewidzianych a koniecznych do wykonania podczas napraw w lokalach i budynkach gminnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach w zasobach OEB 4 (części 4).
2. Instalacje i urządzenia domofonowe znajdują się w 404 budynkach zarządzanych przez Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach. Łączna liczba lokali z instalacją domofonową wynosi 4945, odpowiednio w zasobach:
Dla każdej części zakres zamówienia obejmuje przede wszystkim:
- dojazd na miejsce awarii , sprawdzenie stanu technicznego i określenie miejsca awarii
- usunięcie awarii wraz z sprawdzeniem instalacji i uruchomieniem systemu kontroli dostępu
- wymiana unifonu
- wymiana kasety rozmownej wraz z ramką
- wymiana centrali wraz z zasilaczem
- wymiana elektrozaczepu
- wymiana przewodów zasilania systemu i elektrozaczepu
- wymiana przewodów komunikacji audio i kontroli dostępu
- wymiana samozamykacza

3. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania innych czynności w stosunku do wskazanych powyżej, jeśli będzie to niezbędne do prawidłowego wykonania usługi, które będą realizowane na podstawie dodatkowych zleceń, zgodnie z § 5 ust. 3 projektowych postanowień umowy.
4. Zamawiający informuje, że w zasobach KZGM istnieją zarówno instalacje domofonowe z zastosowanie osprzętu analogowego jak i cyfrowe. Dla realizacji nowej umowy , podczas prac polegających na usuwaniu awarii instalacji domofonowych , należy używać jedynie osprzętu i urządzeń cyfrowych o parametrach nie gorszych niż montowane dotychczas w zasobach KZGM niżej wymienione urządzenia:
- unifony: PC – 255 , URMET 1131 , ABAXO RS-31 , RL-3203-H
- kasety rozmowne z ramką : ELCRAC KEN 1-3 , 1127/12 URMET , 925/108 URMET ,
OKR-1-VID
- centrale z zasilaczem : KE 9/5 LASKOMEX , IKA ZDI5PE , ACO

5. Przedmiot zamówienia podzielony jest na sześć części:
część 4 - obejmuje naprawy urządzeń i instalacji domofonowych oraz prac nieprzewidzianych a koniecznych do wykonania podczas napraw w lokalach i budynkach gminnych zarządzanych przez Oddział Eksploatacji Budynków numer 4 Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach (w skrócie OEB-4). Rejon-OEB 4 obejmuje: Brynów – Osiedle Zgrzebnioka, Osiedle Paderewskiego – Muchowiec, Śródmieście, Załęska Hałda – Brynów.

6. Przewidywane ilości do wykonania dla każdej z części:
Zakres czynności przy usuwaniu awarii domofonów
Przewidywana maksymalna ilość do wykonania w ciągu 6 m-cy:
1) Dojazd na miejsce awarii, sprawdzenie stanu technicznego i określenie
miejsca awarii szt 20.
2) Usuniecie awarii wraz z sprawdzeniem instalacji i uruchomieniem systemu kontroli dostępu pkt. 17.
3) Wymiana unifonu o tych samych parametrach szt 3.
4) Wymiana kasety rozmownej z ramką o tych samych parametrach
szt 5.
5) Wymiana centrali z zasilaczem o tych samych parametrach szt 4.
6) Wymiana elektrozaczepu szt 11.
7) Wymiana przewodów zasilania instalacji i elektrozaczepu m 10.
8) Wymiana przewodów komunikacji audio i kontroli dostępu m 10.
9) Wymiana samozamykacza szt 1.

7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określają projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami - wykaz budynków z instalacją domofonową, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru usługi – załącznik nr 1 do umowy (Załączniki nr 1 do Zaproszenia).
8. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa z najwyższą starannością, przestrzegając zasad bezpieczeństwa i higieny pracy (pracownicy/osoby faktycznie realizujące zlecenie powinny być w tym zakresie przeszkolone) oraz zapewnić Zamawiającemu dostęp za pośrednictwem telefonu/e-maila i pozostawać do jego dyspozycji w godzinach pracy Zamawiającego.
9. Wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 1 do Zaproszenia.
10. Wymóg spełniania wymagań określonych przez przepisy ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. 2023 poz. 875 z późn. zm.) został określony w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 1 do zaproszenia).
11. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (aspekty społeczne): Wymagania zamawiającego w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dla każdej części zamówienia zawarte są w § 81 projektowanych postanowień umowy. (Załącznik nr 1 do Zaproszenia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych

4.5.5.) Wartość części: 15440,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa urządzeń i instalacji domofonowych oraz prac nieprzewidzianych a koniecznych do wykonania podczas napraw w lokalach i budynkach gminnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach w zasobach OEB 5 (części 5).
2. Instalacje i urządzenia domofonowe znajdują się w 404 budynkach zarządzanych przez Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach. Łączna liczba lokali z instalacją domofonową wynosi 4945, odpowiednio w zasobach:
Dla każdej części zakres zamówienia obejmuje przede wszystkim:
- dojazd na miejsce awarii , sprawdzenie stanu technicznego i określenie miejsca awarii
- usunięcie awarii wraz z sprawdzeniem instalacji i uruchomieniem systemu kontroli dostępu
- wymiana unifonu
- wymiana kasety rozmownej wraz z ramką
- wymiana centrali wraz z zasilaczem
- wymiana elektrozaczepu
- wymiana przewodów zasilania systemu i elektrozaczepu
- wymiana przewodów komunikacji audio i kontroli dostępu
- wymiana samozamykacza

3. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania innych czynności w stosunku do wskazanych powyżej, jeśli będzie to niezbędne do prawidłowego wykonania usługi, które będą realizowane na podstawie dodatkowych zleceń, zgodnie z § 5 ust. 3 projektowych postanowień umowy.
4. Zamawiający informuje, że w zasobach KZGM istnieją zarówno instalacje domofonowe z zastosowanie osprzętu analogowego jak i cyfrowe. Dla realizacji nowej umowy , podczas prac polegających na usuwaniu awarii instalacji domofonowych , należy używać jedynie osprzętu i urządzeń cyfrowych o parametrach nie gorszych niż montowane dotychczas w zasobach KZGM niżej wymienione urządzenia:
- unifony: PC – 255 , URMET 1131 , ABAXO RS-31 , RL-3203-H
- kasety rozmowne z ramką : ELCRAC KEN 1-3 , 1127/12 URMET , 925/108 URMET ,
OKR-1-VID
- centrale z zasilaczem : KE 9/5 LASKOMEX , IKA ZDI5PE , ACO

5. Przedmiot zamówienia podzielony jest na sześć części:
część 5 - obejmuje naprawy urządzeń i instalacji domofonowych oraz prac nieprzewidzianych a koniecznych do wykonania podczas napraw w lokalach i budynkach gminnych zarządzanych przez Oddział Eksploatacji Budynków numer 5 Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach (w skrócie OEB-5). Rejon OEB-5 obejmuje: Kostuchnę, Ligotę - Panewniki, Piotrowice - Ochojec, Murcki, Osiedle Paderewskiego – Muchowiec, Podlesie, Śródmieście, Załęska Hałda – Brynów, Zarzecze.

6. Przewidywane ilości do wykonania dla każdej z części:
Zakres czynności przy usuwaniu awarii domofonów
Przewidywana maksymalna ilość do wykonania w ciągu 6 m-cy:
1) Dojazd na miejsce awarii, sprawdzenie stanu technicznego i określenie
miejsca awarii szt 20.
2) Usuniecie awarii wraz z sprawdzeniem instalacji i uruchomieniem systemu kontroli dostępu pkt. 17.
3) Wymiana unifonu o tych samych parametrach szt 3.
4) Wymiana kasety rozmownej z ramką o tych samych parametrach
szt 5.
5) Wymiana centrali z zasilaczem o tych samych parametrach szt 4.
6) Wymiana elektrozaczepu szt 11.
7) Wymiana przewodów zasilania instalacji i elektrozaczepu m 10.
8) Wymiana przewodów komunikacji audio i kontroli dostępu m 10.
9) Wymiana samozamykacza szt 1.

7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określają projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami - wykaz budynków z instalacją domofonową, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru usługi – załącznik nr 1 do umowy (Załączniki nr 1 do Zaproszenia).
8. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa z najwyższą starannością, przestrzegając zasad bezpieczeństwa i higieny pracy (pracownicy/osoby faktycznie realizujące zlecenie powinny być w tym zakresie przeszkolone) oraz zapewnić Zamawiającemu dostęp za pośrednictwem telefonu/e-maila i pozostawać do jego dyspozycji w godzinach pracy Zamawiającego.
9. Wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 1 do Zaproszenia.
10. Wymóg spełniania wymagań określonych przez przepisy ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. 2023 poz. 875 z późn. zm.) został określony w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 1 do zaproszenia).
11. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (aspekty społeczne): Wymagania zamawiającego w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dla każdej części zamówienia zawarte są w § 81 projektowanych postanowień umowy. (Załącznik nr 1 do Zaproszenia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych

4.5.5.) Wartość części: 15440,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa urządzeń i instalacji domofonowych oraz prac nieprzewidzianych a koniecznych do wykonania podczas napraw w lokalach i budynkach gminnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach w zasobach OEB 6 (części 6).
2. Instalacje i urządzenia domofonowe znajdują się w 404 budynkach zarządzanych przez Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach. Łączna liczba lokali z instalacją domofonową wynosi 4945, odpowiednio w zasobach:
Dla każdej części zakres zamówienia obejmuje przede wszystkim:
- dojazd na miejsce awarii , sprawdzenie stanu technicznego i określenie miejsca awarii
- usunięcie awarii wraz z sprawdzeniem instalacji i uruchomieniem systemu kontroli dostępu
- wymiana unifonu
- wymiana kasety rozmownej wraz z ramką
- wymiana centrali wraz z zasilaczem
- wymiana elektrozaczepu
- wymiana przewodów zasilania systemu i elektrozaczepu
- wymiana przewodów komunikacji audio i kontroli dostępu
- wymiana samozamykacza

3. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania innych czynności w stosunku do wskazanych powyżej, jeśli będzie to niezbędne do prawidłowego wykonania usługi, które będą realizowane na podstawie dodatkowych zleceń, zgodnie z § 5 ust. 3 projektowych postanowień umowy.
4. Zamawiający informuje, że w zasobach KZGM istnieją zarówno instalacje domofonowe z zastosowanie osprzętu analogowego jak i cyfrowe. Dla realizacji nowej umowy , podczas prac polegających na usuwaniu awarii instalacji domofonowych , należy używać jedynie osprzętu i urządzeń cyfrowych o parametrach nie gorszych niż montowane dotychczas w zasobach KZGM niżej wymienione urządzenia:
- unifony: PC – 255 , URMET 1131 , ABAXO RS-31 , RL-3203-H
- kasety rozmowne z ramką : ELCRAC KEN 1-3 , 1127/12 URMET , 925/108 URMET ,
OKR-1-VID
- centrale z zasilaczem : KE 9/5 LASKOMEX , IKA ZDI5PE , ACO

5. Przedmiot zamówienia podzielony jest na sześć części:
część 6 - obejmuje naprawy urządzeń i instalacji domofonowych oraz prac nieprzewidzianych a koniecznych do wykonania podczas napraw w lokalach i budynkach gminnych zarządzanych przez Oddział Eksploatacji Budynków numer 6 Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach (w skrócie OEB-6). Rejon OEB-6 obejmuje: Osiedle Tysiąclecia,  Załęże, Dąb, Osiedle Witosa, Śródmieście, Wełnowiec – Józefowiec, Załęska Hałda - Brynów.

6. Przewidywane ilości do wykonania dla każdej z części:
Zakres czynności przy usuwaniu awarii domofonów
Przewidywana maksymalna ilość do wykonania w ciągu 6 m-cy:
1) Dojazd na miejsce awarii, sprawdzenie stanu technicznego i określenie
miejsca awarii szt 20.
2) Usuniecie awarii wraz z sprawdzeniem instalacji i uruchomieniem systemu kontroli dostępu pkt. 17.
3) Wymiana unifonu o tych samych parametrach szt 3.
4) Wymiana kasety rozmownej z ramką o tych samych parametrach
szt 5.
5) Wymiana centrali z zasilaczem o tych samych parametrach szt 4.
6) Wymiana elektrozaczepu szt 11.
7) Wymiana przewodów zasilania instalacji i elektrozaczepu m 10.
8) Wymiana przewodów komunikacji audio i kontroli dostępu m 10.
9) Wymiana samozamykacza szt 1.

7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określają projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami - wykaz budynków z instalacją domofonową, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru usługi – załącznik nr 1 do umowy (Załączniki nr 1 do Zaproszenia).
8. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa z najwyższą starannością, przestrzegając zasad bezpieczeństwa i higieny pracy (pracownicy/osoby faktycznie realizujące zlecenie powinny być w tym zakresie przeszkolone) oraz zapewnić Zamawiającemu dostęp za pośrednictwem telefonu/e-maila i pozostawać do jego dyspozycji w godzinach pracy Zamawiającego.
9. Wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 1 do Zaproszenia.
10. Wymóg spełniania wymagań określonych przez przepisy ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. 2023 poz. 875 z późn. zm.) został określony w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 1 do zaproszenia).
11. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (aspekty społeczne): Wymagania zamawiającego w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dla każdej części zamówienia zawarte są w § 81 projektowanych postanowień umowy. (Załącznik nr 1 do Zaproszenia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych

4.5.5.) Wartość części: 15440,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERTIME Mariusz Czajkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271601915

7.3.3) Ulica: ul. Pocztowa 13

7.3.4) Miejscowość: Sączów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-595

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16675,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERTIME Mariusz Czajkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271601915

7.3.3) Ulica: ul. Pocztowa 13

7.3.4) Miejscowość: Sączów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-595

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16777,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERTIME Mariusz Czajkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271601915

7.3.3) Ulica: ul. Pocztowa 13

7.3.4) Miejscowość: Sączów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-595

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16986,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERTIME Mariusz Czajkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271601915

7.3.3) Ulica: ul. Pocztowa 13

7.3.4) Miejscowość: Sączów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-595

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16779,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERTIME Mariusz Czajkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271601915

7.3.3) Ulica: ul. Pocztowa 13

7.3.4) Miejscowość: Sączów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-595

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16720,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERTIME Mariusz Czajkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271601915

7.3.3) Ulica: ul. Pocztowa 13

7.3.4) Miejscowość: Sączów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-959

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16675,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.