eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorlice › PRZEBUDOWA CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH STARÓWKI MIASTA GORLICE WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ



Ogłoszenie z dnia 2024-05-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH STARÓWKI MIASTA GORLICE WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorlice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893204

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 2

1.5.2.) Miejscowość: Gorlice

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: (18) 3551252

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@um.gorlice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorlice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/911177

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEBUDOWA CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH STARÓWKI MIASTA GORLICE WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0d16936-f714-11ee-8d01-6607a228ef1b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00315795

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048866/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa ciągów komunikacyjnych w obszarze Starówki Miasta Gorlice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00279245

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR-III.271.2.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 zamówienia:
Remont nawierzchni odcinka: ul. Bieckiej wraz z poprawą stanu technicznego mostu drogowego na potoku Stróżowianka, ul. Jagiełły, ul. Wróblewskiego w systemie zaprojektuj i wybuduj, remont nawierzchni ul. Cmentarnej oraz montaż stacji ładowania pojazdów.

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących robót budowlanych:
a) Remont nawierzchni odcinka ul. Bieckiej wraz z poprawą stanu technicznego mostu drogowego i kładki pieszej na potoku Stróżowianka w ciągu ul. Bieckiej w Gorlicach w systemie zaprojektuj i wybuduj,
b) Remont nawierzchni odcinka ul. Jagiełły wraz z rozdziałem kanalizacji ogólnospławnej w Gorlicach - w systemie zaprojektuj i wybuduj,
c) Remont nawierzchni odcinka ul. Wróblewskiego w Gorlicach – w systemie zaprojektuj i wybuduj,
d) Remont nawierzchni ul. Cmentarnej w Gorlicach – wykonanie robót na podstawie dokumentacji projektowej,
e) Zaprojektowanie, zakup i montaż 2 stacji ładowania samochodów elektrycznych w ciągu ul. Wróblewskiego i ul. Karwacjanów w Gorlicach.

2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do wykonania robót niewymagających pozwolenia na budowę,
b) uzyskanie wymaganych przepisami opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń, m.in. z administratorami sieci MPGK, Tauron Dystrybucja S.A., Polska Spółka Gazownictwa, Orange, Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków itp.,
c) wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy,
d) wykonanie projektu stałej organizacji ruchu (jeżeli zajdzie taka konieczność),
e) po wykonaniu dokumentacji wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i złożenia odpowiedniego wniosku: tj. zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę / pozwolenia na budowę zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i uzyskania odpowiednich decyzji administracyjnych/ zaświadczeń, zezwalających na wykonanie robót budowlanych,
f) wykonanie robót przygotowawczych,
g) fazę wykonawczą – wykonanie robót budowlanych na podstawie wykonanych i zatwierdzonych projektów oraz dokumentacji załączonej do SWZ,
h) sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z kosztorysami powykonawczymi, mapą geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (mapa winna być opatrzona klauzulą urzędową przez organ Służby Geodezyjnej i Kartograficznej albo zawierać oświadczenie o uzyskaniu pozytywnego wyniku weryfikacji) oraz innych dokumentów wynikających z obowiązujących norm i przepisów.

3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa poniższa dokumentacja:
a) Program Funkcjonalno – Użytkowy: Remont ul. Bieckiej wraz z mostem na potoku Stróżowianka i ul. Jagiełły wraz z rozdziałem kanalizacji ogólnospławnej w ciągu ul. w Gorlicach – zał. nr 1 do SWZ,
b) Decyzja 155/2022 dotycząca zaleceń do usunięcia usterek technicznych na moście w ciągu ul. Bieckiej – zał. nr 2 do SWZ,
c) Projekt stałej organizacji ruchu dla odcinka ul. Bieckiej – zał. nr 3 do SWZ,
d) Projekt stałej organizacji ruchu dla ul. Jagiełły – zał. nr 4 do SWZ,
e) Program Funkcjonalno-Użytkowy: Remont i przebudowa ulic i ciągów jezdnych w rejonie Starówki w Gorlicach – zał. nr 5 do SWZ – UWAGA: z niniejszego PFU należy wykonać tylko zakres dotyczący remontu nawierzchni odcinka ul. Wróblewskiego,
f) Program Funkcjonalno – Użytkowy: Stacja ładowania samochodów elektrycznych w ciągu ul. Wróblewskiego w Gorlicach – zał. nr 6 do SWZ,
g) Warunki przyłączeniowe dla stacji ładowania pojazdów w ciągu ul. Wróblewskiego – zał. nr 7 do SWZ,
h) Projekt wykonawczy „Przebudowa ulicy Cmentarnej w Gorlicach wraz przebudową chodnika i budową miejsc postojowych” – zał. nr 8 do SWZ,
i) Projekt czasowej organizacji ruchu dla ul. Cmentarnej – zał. nr 9 do SWZ,
j) Projekt stałej zmiany organizacji ruchu dla ul. Cmentarnej – zał. nr 10 do SWZ,
k) Program Funkcjonalno – Użytkowy: Stacja ładowania samochodów elektrycznych w ciągu ul. Karwacjanów w Gorlicach – zał. nr 11 do SWZ,
l) Warunki przyłączeniowe dla stacji ładowania pojazdów w ciągu ul. Karwacjanów – zał. nr 12 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

31158000-8 - Ładowarki

4.5.5.) Wartość części: 1656299,16 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 zamówienia:
Przebudowa i remont ulic i ciągów jezdnych w rejonie Starówki miasta Gorlice – w systemie zaprojektuj i wybuduj.

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i remoncie ulic i ciągów jezdnych w rejonie Starówki Miasta Gorlice tj. ul. Rynek (od ulicy Cichej), ul. Rynek (od ul. Wróblewskiego), ul. Wąska, ul. Piekarska, ul. Cicha i fragment ul. Karwacjanów w Gorlicach – w systemie zaprojektuj i wybuduj.

2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do wykonania robót niewymagających pozwolenia na budowę,
b) uzyskanie wymaganych przepisami opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń, m.in. z administratorami sieci MPGK, Tauron Dystrybucja S.A., Polska Spółka Gazownictwa, Orange, Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków itp.,
c) wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy,
d) wykonanie projektu stałej organizacji ruchu (jeżeli zajdzie taka konieczność),
e) po wykonaniu dokumentacji wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i złożenia odpowiedniego wniosku: tj. zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę / pozwolenia na budowę zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i uzyskania odpowiednich decyzji administracyjnych/ zaświadczeń, zezwalających na wykonanie robót budowlanych,
f) wykonanie robót przygotowawczych,
g) fazę wykonawczą – wykonanie robót budowlanych na podstawie wykonanych i zatwierdzonych projektów,
h) sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z kosztorysami powykonawczymi, mapą geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (mapa winna być opatrzona klauzulą urzędową przez organ Służby Geodezyjnej i Kartograficznej albo zawierać oświadczenie o uzyskaniu pozytywnego wyniku weryfikacji) oraz innych dokumentów wynikających z obowiązujących norm i przepisów.

3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa poniższa dokumentacja:
a) Program Funkcjonalno-Użytkowy: Remont i przebudowa ulic i ciągów jezdnych w rejonie Starówki w Gorlicach – zał. nr 5 do SWZ – UWAGA: z niniejszego PFU nie należy wykonywać zakresu dotyczącego remontu nawierzchni odcinka ul. Wróblewskiego, który jest do wykonania w części nr 1 zamówienia,
b) Ekspertyza techniczna określająca przyczyny powstania uszkodzeń nawierzchni w obrębie Starówki miasta Gorlice (element pomocniczy) – zał. nr 13 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 2420869,38 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 zamówienia:
Wykonanie dokumentacji projektowej kompleksowej przebudowy ul. 3 Maja w Gorlicach.

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej kompleksowej przebudowy ul. 3 Maja w Gorlicach wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji i zezwoleń umożliwiających wykonanie robót budowlanych określonych w dokumentacji.

2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do wykonania robót niewymagających pozwolenia na budowę,
b) wykonanie pełnej dokumentacji:
- branży instalacji sanitarnych,
- branży drogowej,
- branży architektoniczno-budowlanej,
- branży elektrycznej,
c) uzyskanie wymaganych przepisami opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń, m.in. z administratorami sieci MPGK, Tauron Dystrybucja S.A., Polska Spółka Gazownictwa, Orange Polska S.A., Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków itp.,
d) wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy,
e) wykonanie projektu stałej organizacji ruchu,
f) po wykonaniu dokumentacji wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i złożenia odpowiedniego wniosku: tj. zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę / pozwolenia na budowę zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane zwanej dalej Prawem budowlanym,
g) uzyskanie odpowiednich dokumentów zezwalających na wykonanie robót budowlanych tj. uzyskanie decyzji pozwolenie na budowę lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę,
h) wykonanie kosztorysów inwestorskich, przedmiarów robót i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.

3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa poniższa dokumentacja:
a) Opis Przedmiotu Zamówienia – Przebudowa ul. 3 Maja w Gorlicach wraz z wizualizacją przestrzeni miejskiej – zał. nr 14 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.5.) Wartość części: 284552,84 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W zakresie części nr 1 zamówienia została złożona jedna oferta, której cena (3 876 960,00 zł) przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia to jest 2 118 000,00 zł, a zamawiający nie może jej zwiększyć do ceny złożonej oferty. W związku z powyższym konieczne jest unieważnienie postępowania w zakresie części nr 1.

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255, pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.) zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W zakresie części nr 2 zamówienia została złożona jedna oferta, której cena (3 389 000,00 zł) przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia to jest 2 790 000,00 zł, a zamawiający nie może jej zwiększyć do ceny złożonej oferty. W związku z powyższym konieczne jest unieważnienie postępowania w zakresie części nr 2.

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255, pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.) zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W zakresie części nr 3 zamówienia została złożona jedna oferta, której cena (399 750,00 zł) przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia to jest 350 000,00 zł, a zamawiający nie może jej zwiększyć do ceny złożonej oferty. W związku z powyższym konieczne jest unieważnienie postępowania w zakresie części nr 3.

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255, pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.) zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.