eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tryńcza › Przebudowa dróg na terenie Gminy Tryńcza



Ogłoszenie z dnia 2023-07-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg na terenie Gminy Tryńcza

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tryńcza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900565

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 37-204 Tryńcza 127

1.5.2.) Miejscowość: Tryńcza

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-204

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 166421221

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug.tryncza@data.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tryncza.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0f6cb969-f4a8-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg na terenie Gminy Tryńcza

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f6cb969-f4a8-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00315115

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047201/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Przebudowa dróg na terenie Gminy Tryńcza

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00223256

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UIB.271.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1936086,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Przebudowa dróg na terenie Gminy Tryńcza.
2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi:
1) droga nr ewid. 392 w miejscowości Głogowiec – 325 mb,
2) droga nr ewid. 119 w miejscowości Głogowiec – 210 mb,
3) droga nr ewid. 277 w miejscowości Głogowiec – 67 mb,
4) droga nr ewid. 13 w miejscowości Gniewczyna Łańcucka - 460 mb,
5) droga nr ewid. 3736 w miejscowości Gniewczyna Łańcucka - 395 mb,
6) droga nr ewid. 1080 w miejscowości Gniewczyna Tryniecka - 125 mb,
7) droga nr ewid 417 w miejscowości Gorzyce – 120 mb,
8) droga nr ewid. 1523 w miejscowości Gorzyce – 255 mb,
9) droga nr ewid. 45/1 w miejscowości Gorzyce – 350 mb,
10) droga nr ewid. 362 w miejscowości Gorzyce – 105 mb,
11) droga nr ewid. 526 w miejscowości Gorzyce – 235 mb,
12) droga nr ewid. 222 i 203 w miejscowości Gorzyce - 185 m2,
13) droga nr ewid. 1/8 w miejscowości Jagiełła – 150 mb,
14) droga nr ewid. 486 w miejscowości Tryńcza – 435 mb,
15) droga nr ewid. 206 w miejscowości Tryńcza – 550 mb,
16) droga nr ewid. 581 w miejscowości Tryńcza – 395 mb,
17) droga nr ewid. 139 w miejscowości Tryńcza - 675 mb,
18) droga nr ewid. 168 w miejscowości Tryńcza – 315 mb,
19) droga nr ewid. 1189 w miejscowości Tryńcza – 515 mb,
20) droga nr ewid. 1197 w miejscowości Tryńcza – 290 mb,
21) droga nr ewid. 1168 w miejscowości Tryńcza – 290 mb,
22) droga nr ewid. 1153 w miejscowości Tryńcza – 475 mb.,
23) droga nr ewid. 892 w miejscowości Tryńcza – 196 mb,
24) droga nr ewid. 1110 w miejscowości Tryńcza – 125 mb,
25) droga nr ewid. 1542 i 1609 w miejscowości Tryńcza – 1 335 mb,
26) droga nr ewid. 1630 w miejscowości Tryńcza – 265 mb,
27) droga nr ewid. 474 w miejscowości Ubieszyn – 440 mb,
28) droga nr ewid. 627 w miejscowości Ubieszyn – 285 mb,
29) droga nr ewid. 321 w miejscowości Wólka Małkowa – 460 mb,
30) droga nr ewid. 302 w miejscowości Wólka Małkowa – 370 mb,
31) droga nr ewid. 262 w miejscowości Wólka Małkowa – 335 mb,
32) droga nr ewid. 1 w miejscowości Wólka Ogryzkowa – 750 mb,
33) droga nr ewid. 253 w miejscowości Wólka Ogryzkowa – 200 mb,
34) droga nr ewid. 99 w miejscowości Wólka Ogryzkowa – 300 mb.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, plan sytuacyjny stanowiące Załącznik nr 7 do SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy stanowiące Załącznik nr 6 do SWZ.
3. Rozwiązania równoważne: Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazuje w odniesieniu do niektórych materiałów, urządzeń lub technologii znaki towarowe, patenty lub pochodzenie albo normy, aprobaty, specyfikacje techniczne lub inne dokumenty odniesienia, to Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów, urządzeń lub technologii równoważnych albo oferowanie rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych opisanych w dokumentacji projektowej, przy czym materiały, urządzenia lub technologie pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego (rozwiązania równoważne). Materiały, urządzenia lub technologie pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia, pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów, urządzeń lub technologii zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Posługiwanie się przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2826816,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2984036,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2826816,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Usług Drogowo-Rolniczych

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8160001805

7.3.4) Miejscowość: Grodzisko Dolne 125c

7.3.5) Kod pocztowy: 37-306

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2826816,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.