eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szydłowiec › Dowóz uczniów do i ze. szkół w roku szkolnym 2023/2024

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz uczniów do i ze. szkół w roku szkolnym 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZYDŁOWIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223391

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: RYNEK WIELKI 1

1.5.2.) Miejscowość: Szydłowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 486178630

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szydlowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szydlowiec.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów do i ze. szkół w roku szkolnym 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c98867b9-2621-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00315089

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044001/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Dowóz uczniów do i ze szkół w roku szkolnym 2023/2024

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c98867b9-2621-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 15. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Burmistrz Szydłowca, 26-500 Szydłowiec, pl. Rynek Wielki 1,
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@szydlowiec.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp,
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
8) posiada Pani/Pan:
– na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
– na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, 22
– na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust. 2 RODO,
– prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
9) nie przysługuje Pani/Panu:
– w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
– prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
– na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZEiFO-VI.26.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Dowożenie i odwożenie uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 w Szydłowcu przy ul. Wschodniej 19 i przy ul. Folwarcznej 4 i do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 przy ul. Wschodniej 57 wraz z opieką nad dowożonymi uczniami na niżej wymienionych trasach na podstawie imiennych biletów miesięcznych od dnia 4.09.2023 r do 30.06.2024r.
a) Przewóz uczniów będzie się odbywać we wszystkie dni nauki w szkołach od poniedziałku do piątku z wyłączeniem przerw świątecznych, ferii zimowych, wakacji letnich i dni dodatkowo wolnych od nauki w szkołach.
b) Trasa podczas odwozu uczniów może znacznie się różnić od trasy dowozu. Jej długość może ulec zmianie.
c) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany rozkładu jazdy tj.: zmiany trasy i jej długości podczas odwozu uczniów zachowując jednocześnie niezmienną stawkę za bilet miesięczny przedstawioną w formularzu ofertowym Wykonawcy.
d) Wykonawca podczas świadczenia usług przewozowych zobowiązany jest zapewnić uczniom opiekuna na trasie dom-szkoła-dom, który będzie obecny podczas transportu. Funkcję opiekuna i kierowcy może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, mająca pełną zdolność do czynności prawnej oraz niekarana. Opiekun musi być przeszkolony w zakresie udzielania pierwszej pomocy.
e) Pojazdy do przewozu uczniów muszą być przeznaczone wyłącznie do tego celu i dostosowane do liczby przewożonych uczniów. Wyklucza się łączenie uczniów z innymi osobami (np. przewozy liniowe).
f) W przypadku braku możliwości wykonania usługi Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zapewni pojazd zastępczy odpowiadającym przepisom prawa.
g) W przypadku nie zapewnienia przez Wykonawcę środków transportu, o których mowa w pkt f Zamawiający zleci wykonanie tej usługi innemu przewoźnikowi, obciążając kosztami Wykonawcę.
h) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras w trakcie realizacji zamówienia.
i) Przedmiot zamówienia nie obejmuje kosztów Wykonawcy związanych z dojazdem z jego bazy do pierwszego przystanku, gdzie zaczyna się trasa dowozu, a także kosztów związanych z powrotem (bez uczniów) od końcowego przystanku do miejsca parkowania pojazdu. Powyższe koszty spoczywają na Wykonawcy.
j) Zobowiązuje się Wykonawcę do zapoznania się z Regulaminem dowozu uczniów do szkół na terenie Gminy Szydłowiec, stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr 114/19 Burmistrza Szydłowca z dnia 1-08-2019 dostępnego na stronie www.bip.szydlowiec.pl
k) Zobowiązuje się Wykonawcę do dostarczania biletów miesięcznych do 5 dnia każdego miesiąca.
l) Okres gwarancji - 10 miesięcy: od 4 września 2023r. do 30 czerwca 2024 r.
m) Warunki płatności: 30 dni od daty złożenia faktury.

Wstępny rozkład jazdy wraz z orientacyjnymi godzinami dowozu i odwozu

AUTOBUS A
ZADANIE NR 1

Kurs I
6:50 Zdziechów Metków
6:53 Zdziechów Lesica
7:00 Zdziechów Działy
7:05 Zdziechów Działy I
7:10 Zdziechów Działy/Figurka
7:13 Zdziechów Działy/ Ballaton
Zdziechów ( Metków, Lesica, Działy)
Zdziechów Działy/Ballaton Szydłowiec

Przewidywana liczba uczniów do dowozu około 46

Dowóz uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Szydłowcu przy ul. Wschodniej 19 i przy ul. Folwarcznej 4 i Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Szydłowcu przy ul. Wschodniej 57
Zajęcia rozpoczynają się o godz. 8:00.
Odwóz uczniów będzie się odbywał wg. przygotowanego planu odwozu. Godziny odwozów ustalone zostaną z dyrektorami poszczególnych placówek i przekazane Przewoźnikowi przed rozpoczęciem roku szkolnego 2023/2024.
Istnieje możliwość zróżnicowania liczby dowożonych uczniów w czasie trwania roku szkolnego w przypadku gdy:
- Dyrektor szkoły przed rozpoczęciem, bądź w czasie trwania roku szkolnego zgłosi dodatkowych uczniów do dowozu,
- Dyrektor szkoły przed rozpoczęciem roku szkolnego zdecyduje, że część uczniów uczęszczała będzie do szkoły na II zmianę,
- Rodzice uczniów zrezygnują z dowozu.

Kurs II
7:20 Zdziechów Działy/Ballaton
7:30 Jankowice
7:32 Jankowice/Straż
7:34 Wysocko
7:38 Długosz
7:43 Rybianka
7:47 Zielonka, Wymysłów
7:54 Szydłowiec

Przewidywana liczba uczniów do dowozu około 24

Dowóz uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Szydłowcu przy ul. Wschodniej 19 i Folwarcznej 4 i do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Szydłowcu przy ul. Wschodniej 57.
Zajęcia rozpoczynają się o godz. 8:00
Odwóz uczniów będzie się odbywał wg. przygotowanego planu odwozu. Godziny odwozów ustalone zostaną z dyrektorami poszczególnych placówek i przekazane Przewoźnikowi przed rozpoczęciem roku szkolnego 2023/2024.
Istnieje możliwość zróżnicowania liczby dowożonych uczniów w czasie trwania roku szkolnego w przypadku gdy:
- Dyrektor szkoły przed rozpoczęciem, bądź w czasie trwania roku szkolnego zgłosi dodatkowych uczniów do dowozu,
- Dyrektor szkoły przed rozpoczęciem roku szkolnego zdecyduje, że część uczniów uczęszczała będzie do szkoły na II zmianę,
- Rodzice uczniów zrezygnują z dowozu.

AUTOBUS B
ZADANIE NR 2

Kurs I
6:50 Świerczek I
6:53 Świerczek II
6:56 Chustki
6:59 Chustki
7:02 Świerczek II
7:05 Świerczek I
7:15 Szydłowiec

Przewidywana liczba uczniów do dowozu około 49

Dowóz uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr1 w Szydłowcu przy ul. Wschodniej 19 i przy ul. Folwarcznej 4 i do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Szydłowcu przy ul. Wschodniej 57
Zajęcia rozpoczynają się o godz. 8:00.
Odwóz uczniów będzie się odbywał wg. przygotowanego planu odwozu. Godziny odwozów ustalone zostaną z dyrektorami poszczególnych placówek i przekazane Przewoźnikowi przed rozpoczęciem roku szkolnego 2023/2024.
Istnieje możliwość zróżnicowania liczby dowożonych uczniów w czasie trwania roku szkolnego w przypadku gdy:
- Dyrektor szkoły przed rozpoczęciem, bądź w czasie trwania roku szkolnego zgłosi dodatkowych uczniów do dowozu,
- Dyrektor szkoły przed rozpoczęciem roku szkolnego zdecyduje, że część uczniów uczęszczała będzie do szkoły na II zmianę,
- Rodzice uczniów zrezygnują z dowozu.

Kurs II
7:30 Szydłówek I
7:45 Szydłówek II

Przewidywana liczba uczniów do dowozu około 11

Dowóz uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Szydłowcu przy ul. Wschodniej 19 i do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Szydłowcu przy ul. Wschodniej 57
Zajęcia rozpoczynają się o godz. 8:00.
Odwóz uczniów będzie się odbywał wg. przygotowanego planu odwozu. Godziny odwozów ustalone zostaną z dyrektorami poszczególnych placówek i przekazane Przewoźnikowi przed rozpoczęciem roku szkolnego 2023/2024.
Istnieje możliwość zróżnicowania liczby dowożonych uczniów w czasie trwania roku szkolnego w przypadku gdy:
- Dyrektor szkoły przed rozpoczęciem, bądź w czasie trwania roku szkolnego zgłosi dodatkowych uczniów do dowozu,
- Dyrektor szkoły przed rozpoczęciem roku szkolnego zdecyduje, że część uczniów uczęszczała będzie do szkoły na II zmianę,
- Rodzice uczniów zrezygnują z dowozu.

Przewidywane godziny i trasy odwozu uczniów po skończonych zajęciach szkolnych
Godz. 13.30 – Szydłówek, Świerczek, Chustki, Zdziechów Działy, Jankowice, Wysocko
Godz. 14.25 – Świerczek, Zdziechów Działy, Zdziechów Lesica, Zdziechów Mętków, Jankowice, Wysocko, Długosz, Rybianka, Zielonka
Godz. 14.25 – Szydłówek, Chustki
Godz. 15.15 – Świerczek, Chustki, Zdziechów Działy, Zdziechów Lesica, Zdziechów Mętków, Jankowice, Wysocko,

UWAGA: Godziny i trasy odwozu mogą ulec zmianie

4.2.6.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-04 do 2024-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w postępowaniu:
1) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
d) zdolności technicznej lub zawodowej.
Określenie warunków udziału w postępowaniu:
1) Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, o których mowa Części IV ust. 2 pkt. 1 lit. a;
2) Wykonawca spełni warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o których mowa w Części IV ust. 2 pkt. 1 lit. b; jeżeli wykaże, że posiada licencję uprawniającą do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą o transporcie drogowym, przy czym termin obowiązywania licencji musi obejmować cały okres trwania zamówienia;
3) Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o których mowa w Części IV ust. 2 pkt. 1 lit. c;
4) Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej i zawodowej, o którym mowa w Części IV ust. 2 pkt. 1. lit. d, jeżeli wykaże, że:
a) wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, przewozy regularne lub regularne specjalne na podstawie zezwoleń, o których mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowych (Dz. U. z 2021 r. poz. 919 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 1371),
b) dysponuje autobusami przystosowanymi do przewozu osób z co najmniej 50 miejscami siedzącymi każdy. Pojazdy w chwili składania oferty muszą być dopuszczone do ruchu drogowego i posiadać aktualne badania techniczne. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek ten należy spełnić łącznie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej oraz zdolności technicznej i zawodowej Zamawiający żąda:
1) licencji uprawniającej do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą o transporcie drogowym, przy czym termin obowiązywania licencji musi obejmować cały okres trwania zamówienia;
2) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie- załącznik nr 5 do SWZ;
3) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami- załącznik nr 6 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oprócz oświadczeń, o których mowa w Części VI ust. 1 Wykonawca do oferty zobowiązany jest załączyć m.in:
1) formularz oferty- załącznik nr 1 do SWZ;
2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną;
3) zobowiązanie do udostępnienia zasobów podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca w toku postępowania na takie zasoby powołuje się (jeżeli dotyczy);
4) dokumenty, o których mowa w Części IV ust. 3 pkt. 7 (zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby),
5) załącznik nr 4 do SWZ- oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, ocena warunków określonych w Części IV ust. 2 pkt. 1 będzie dokonana łącznie w stosunku do Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Każdy z warunków może być spełniony wspólnie przez jednego, kilku lub wszystkich wykonawców łącznie.
W stosunku do żadnego z wykonawców składających ofertę wspólną nie mogą zajść przesłanki wykluczenia określone w art. 108 ust. 1 Pzp i art. 109 ust. 1 Pzp (w zakresie określonym przez Zamawiającego)
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
4) jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie zmiany oraz późniejsze uzupełnienia dotyczące warunków niniejszej Umowy i rozkładu jazdy wymagają wzajemnego uzgodnienia w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-27 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę poprzez Platformę e-Zamówienia za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-27 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.