eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Fijewo › Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami etap II i III w msc. Grabowo i Wałdyki



Ogłoszenie z dnia 2021-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami etap II i III w msc. Grabowo i Wałdyki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBAWA

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742882

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: 73

1.4.2.) Miejscowość: Fijewo

1.4.3.) Kod pocztowy: 14-260

1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.4.7.) Numer telefonu: 89 6455410

1.4.8.) Numer faksu: 89 6455415

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminalubawa.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminalubawa.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00313997

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-12-14

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00301210/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
5.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane.
5.2. Wspólny Słownik Zamówień
CPV: 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
CPV: 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
5.3. W zakres zamówienia wchodzą:
5.3.1. ETAP II
5.3.1.1. Roboty ziemne kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej;
5.3.1.2. Roboty montażowe kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej;
5.3.1.3. Roboty ziemne kanalizacji sanitarnej tłocznej;
5.3.1.4. Roboty montażowe kanalizacji sanitarnej tłocznej;
5.3.1.5. Montaż przepompowni ścieków;
5.3.1.6. Wykonanie przyłączy grawitacyjnych;
5.3.1.7. Roboty drogowe odtworzeniowe.
5.3.2. ETAP III
5.3.2.1. Roboty ziemne kanalizacji sanitarnej tłocznej;
5.3.2.2. Roboty montażowe kanalizacji sanitarnej tłocznej;
5.3.2.3. Wykonanie przyłączy grawitacyjnych i ciśnieniowych;
5.3.2.4. Roboty drogowe odtworzeniowe.
5.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót oraz dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki do niniejszej SWZ. UWAGA!!! Zakres zamówienia został określony również na Mapie z zakresem zadania.
5.5. UWAGA!!! Wszystkie elementy stalowe mające kontakt ze ściekami i ich oparami winny zostać wykonane ze stali nierdzewnej zgodnie z normą PN 0H17N12M2T (AISI 316).
5.6. UWAGA!!! Elementy betonowe mające kontakt ze ściekami i ich oparami dodatkowo powinny posiadać klasę ekspozycji XA3 według normy PN-EN 206:2014.
5.7. Wymagania dotyczące sterowania pompowni ścieków w istniejącym standardzie Zakładu Komunalnego Gminy Lubawa Sp. z o.o.
5.7.1. obudowa z tworzywa odporna na promienie UV, stopień ochrony IP68 wyposażona
w zamek patentowy,
5.7.2. przepusty kablowe zabezpieczone przed wyziewami z pompowni,
5.7.3. wentylowana cokół szafy,
5.7.4. wyliczanie matematycznego przepływu chwilowego na podstawie pracy pompowni ścieków,
5.7.5. zabudowany wskaźnik zużycia energii,
5.7.6. rozłącznik izolacyjny,
5.7.7. gniazdo serwisowe 230V, 1 faz.,
5.7.8. zasilacz 24V DC,
5.7.9. tor zasilania pompy zabezpieczony wyłącznikiem różnicowo-prądowym,
5.7.10. wyłączniki nadmiarowo-prądowe zabezpieczające obwody szafki, grzałkę, zasilacz, gniazdo serwisowe,
5.7.11. grzałka 30W oraz termostat,
5.7.12. złączki listwowe umożliwiające wielokrotne odłączanie przewodów zasilających pompy,
5.7.13. kontaktron drzwi szafy,
5.7.14. sterowanie pracą pompy za pomocą pływaków z możliwością wpięcia sondy hydrostatycznej i sterowania od jej poziomu,
5.7.15. Sterowanie – moduł telemetryczny lub modem i sterownik wyposażony w 2 wejścia analogowe 4-20 mA, 8 wejść dyskretnych i 8 wyjść dyskretnych działający w APN użytkownika, programowalny w trybie drabinkowym, posiadające darmowe oprogramowanie umożliwiające zdalne programowanie i zarządzanie urządzeniami. Wszelkie hasła oraz kody źródłowe stają się własnością Zamawiającego bez ograniczeń ich przekazywania.
5.8. Materiały potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia zabezpiecza Wykonawca.
5.9. Wszystkie roboty objęte zamówieniem powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami, dokumentacją projektową, udzielonymi pozwoleniami/zgłoszeniami na budowę,
a także wymaganiami technicznymi dla poszczególnych rodzajów robót wyszczególnionych
w przedmiarze robót. Odpowiedzialność za jakość wykonywania wszystkich rodzajów robót wchodzących w skład zadania w całości ponosi Wykonawca.
5.10. Przedmiot zamówienia będzie współfinansowany z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych (RFIL).
5.11. Rozwiązania równoważne:
5.11.1. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w dokumentacji standardów,
5.11.2. Zamawiający zaleca zadawanie zapytań do SWZ celem wyjaśnienia równoważności danego elementu,
5.11.3. W przypadku, gdy wykonawca zaoferuje materiały i inne elementy równoważne, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych materiałów oraz innych elementów równoważnych i wykazać ich równoważność
w stosunku do materiałów i innych elementów opisanych w dokumentacji, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji przedmiaru robót, których dotyczy.
5.11.4. Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę równoważne materiały lub inne elementy muszą:
5.11.4.1. posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od określonych
w dokumentacji,
5.11.4.2. posiadać stosowne dopuszczenia i atesty.
5.11.5. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty
i musi być na tyle szczegółowy, żeby zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane przez niego materiały i inne elementy są równoważne w stosunku do opisanych przez zamawiającego.

Po zmianie:
5.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane.
5.2. Wspólny Słownik Zamówień
CPV: 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
CPV: 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
5.3. W zakres zamówienia wchodzą:
5.3.1. ETAP II
5.3.1.1. Roboty ziemne kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej;
5.3.1.2. Roboty montażowe kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej;
5.3.1.3. Roboty ziemne kanalizacji sanitarnej tłocznej;
5.3.1.4. Roboty montażowe kanalizacji sanitarnej tłocznej;
5.3.1.5. Montaż przepompowni ścieków;
5.3.1.6. Wykonanie przyłączy grawitacyjnych;
5.3.1.7. Roboty drogowe odtworzeniowe.
5.3.2. ETAP III
5.3.2.1. Roboty ziemne kanalizacji sanitarnej tłocznej;
5.3.2.2. Roboty montażowe kanalizacji sanitarnej tłocznej;
5.3.2.3. Wykonanie przyłączy grawitacyjnych i ciśnieniowych;
5.3.2.4. Roboty drogowe odtworzeniowe.
5.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót oraz dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki do niniejszej SWZ. UWAGA!!! Zakres zamówienia został określony również na Mapie z zakresem zadania.
5.5. UWAGA!!! Wszystkie elementy stalowe mające kontakt ze ściekami i ich oparami winny zostać wykonane ze stali nierdzewnej zgodnie z normą PN 0H17N12M2T (AISI 316).
5.6. UWAGA!!! Elementy betonowe mające kontakt ze ściekami i ich oparami dodatkowo powinny posiadać klasę ekspozycji XA3 według normy PN-EN 206:2014.
5.7. Wymagania dotyczące sterowania pompowni ścieków w istniejącym standardzie Zakładu Komunalnego Gminy Lubawa Sp. z o.o.
5.7.1. obudowa z tworzywa odporna na promienie UV, stopień ochrony IP68 wyposażona w zamek patentowy,
5.7.2. przepusty kablowe zabezpieczone przed wyziewami z pompowni,
5.7.3. wentylowana cokół szafy,
5.7.4. wyliczanie matematycznego przepływu chwilowego na podstawie pracy pompowni ścieków,
5.7.5. zabudowany wskaźnik zużycia energii,
5.7.6. rozłącznik izolacyjny,
5.7.7. gniazdo serwisowe 230V, 1 faz.,
5.7.8. zasilacz 24V DC,
5.7.9. tor zasilania pompy zabezpieczony wyłącznikiem różnicowo-prądowym,
5.7.10. wyłączniki nadmiarowo-prądowe zabezpieczające obwody szafki, grzałkę, zasilacz, gniazdo serwisowe,
5.7.11. grzałka 30W oraz termostat,
5.7.12. złączki listwowe umożliwiające wielokrotne odłączanie przewodów zasilających pompy,
5.7.13. kontaktron drzwi szafy,
5.7.14. sterowanie pracą pompy za pomocą pływaków z możliwością wpięcia sondy hydrostatycznej i sterowania od jej poziomu,
5.7.15. Sterowanie – moduł telemetryczny lub modem i sterownik wyposażony
w 2 wejścia analogowe 4-20 mA, 8 wejść dyskretnych i 8 wyjść dyskretnych działający w APN użytkownika, programowalny w trybie drabinkowym, posiadające darmowe oprogramowanie umożliwiające zdalne programowanie i zarządzanie urządzeniami. Wszelkie hasła oraz kody źródłowe stają się własnością Zamawiającego bez ograniczeń ich przekazywania.
5.7.16. wpięcie do istniejącego sytemu monitoringu Zakładu Komunalnego Gminy Lubawa Sp. z o.o. opartego na oprogramowaniu AVEVA Intouch 2020
5.8. Materiały potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia zabezpiecza Wykonawca.
5.9. Wszystkie roboty objęte zamówieniem powinny być wykonane zgodnie
z obowiązującymi normami, dokumentacją projektową, udzielonymi pozwoleniami/zgłoszeniami na budowę, a także wymaganiami technicznymi dla poszczególnych rodzajów robót wyszczególnionych w przedmiarze robót. Odpowiedzialność za jakość wykonywania wszystkich rodzajów robót wchodzących w skład zadania w całości ponosi Wykonawca.
5.10. Przedmiot zamówienia będzie współfinansowany z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych (RFIL).
5.11. Rozwiązania równoważne:
5.11.1. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub
w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w dokumentacji standardów,
5.11.2. Zamawiający zaleca zadawanie zapytań do SWZ celem wyjaśnienia równoważności danego elementu,
5.11.3. W przypadku, gdy wykonawca zaoferuje materiały i inne elementy równoważne, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych materiałów oraz innych elementów równoważnych i wykazać ich równoważność w stosunku do materiałów
i innych elementów opisanych w dokumentacji, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji przedmiaru robót, których dotyczy.
5.11.4. Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę równoważne materiały lub inne elementy muszą:
5.11.4.1. posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od określonych w dokumentacji,
5.11.4.2. posiadać stosowne dopuszczenia i atesty.
5.11.5. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane przez niego materiały i inne elementy są równoważne w stosunku do opisanych przez zamawiającego.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-12-21 09:00

Po zmianie:
2021-12-29 07:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-12-21 11:00

Po zmianie:
2021-12-29 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-01-19

Po zmianie:
2022-01-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.