eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Fijewo › Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami etap II i III w msc. Grabowo i Wałdyki



Ogłoszenie z dnia 2022-02-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami etap II i III w msc. Grabowo i Wałdyki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBAWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742882

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 73

1.5.2.) Miejscowość: Fijewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-260

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 89 6455410

1.5.8.) Numer faksu: 89 6455415

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminalubawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminalubawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.bip.gminalubawa.pl/zamowienia_publiczne/177/status/rodzaj/wzp/zwr/0/ oraz https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami etap II i III w msc. Grabowo i Wałdyki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84d38109-5687-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00054454

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002615/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami etap II i III w msc. Grabowo i Wałdyki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00301210/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKIZP.271.1.10.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2472753,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane.
5.2. Wspólny Słownik Zamówień
CPV: 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
CPV: 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
5.3. W zakres zamówienia wchodzą:
5.3.1. ETAP II
5.3.1.1. Roboty ziemne kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej;
5.3.1.2. Roboty montażowe kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej;
5.3.1.3. Roboty ziemne kanalizacji sanitarnej tłocznej;
5.3.1.4. Roboty montażowe kanalizacji sanitarnej tłocznej;
5.3.1.5. Montaż przepompowni ścieków;
5.3.1.6. Wykonanie przyłączy grawitacyjnych;
5.3.1.7. Roboty drogowe odtworzeniowe.
5.3.2. ETAP III
5.3.2.1. Roboty ziemne kanalizacji sanitarnej tłocznej;
5.3.2.2. Roboty montażowe kanalizacji sanitarnej tłocznej;
5.3.2.3. Wykonanie przyłączy grawitacyjnych i ciśnieniowych;
5.3.2.4. Roboty drogowe odtworzeniowe.
5.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót oraz dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki do niniejszej SWZ. UWAGA!!! Zakres zamówienia został określony również na Mapie z zakresem zadania.
5.5. UWAGA!!! Wszystkie elementy stalowe mające kontakt ze ściekami i ich oparami winny zostać wykonane ze stali nierdzewnej zgodnie z normą PN 0H17N12M2T (AISI 316).
5.6. UWAGA!!! Elementy betonowe mające kontakt ze ściekami i ich oparami dodatkowo powinny posiadać klasę ekspozycji XA3 według normy PN-EN 206:2014.
5.7. Wymagania dotyczące sterowania pompowni ścieków w istniejącym standardzie Zakładu Komunalnego Gminy Lubawa Sp. z o.o.
5.7.1. obudowa z tworzywa odporna na promienie UV, stopień ochrony IP68 wyposażona w zamek patentowy,
5.7.2. przepusty kablowe zabezpieczone przed wyziewami z pompowni,
5.7.3. wentylowana cokół szafy,
5.7.4. wyliczanie matematycznego przepływu chwilowego na podstawie pracy pompowni ścieków,
5.7.5. zabudowany wskaźnik zużycia energii,
5.7.6. rozłącznik izolacyjny,
5.7.7. gniazdo serwisowe 230V, 1 faz.,
5.7.8. zasilacz 24V DC,
5.7.9. tor zasilania pompy zabezpieczony wyłącznikiem różnicowo-prądowym,
5.7.10. wyłączniki nadmiarowo-prądowe zabezpieczające obwody szafki, grzałkę, zasilacz, gniazdo serwisowe,
5.7.11. grzałka 30W oraz termostat,
5.7.12. złączki listwowe umożliwiające wielokrotne odłączanie przewodów zasilających pompy,
5.7.13. kontaktron drzwi szafy,
5.7.14. sterowanie pracą pompy za pomocą pływaków z możliwością wpięcia sondy hydrostatycznej i sterowania od jej poziomu,
5.7.15. Sterowanie – moduł telemetryczny lub modem i sterownik wyposażony
w 2 wejścia analogowe 4-20 mA, 8 wejść dyskretnych i 8 wyjść dyskretnych działający w APN użytkownika, programowalny w trybie drabinkowym, posiadające darmowe oprogramowanie umożliwiające zdalne programowanie i zarządzanie urządzeniami. Wszelkie hasła oraz kody źródłowe stają się własnością Zamawiającego bez ograniczeń ich przekazywania.
5.7.16. wpięcie do istniejącego sytemu monitoringu Zakładu Komunalnego Gminy Lubawa Sp. z o.o. opartego na oprogramowaniu AVEVA Intouch 2020
5.8. Materiały potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia zabezpiecza Wykonawca.
5.9. Wszystkie roboty objęte zamówieniem powinny być wykonane zgodnie
z obowiązującymi normami, dokumentacją projektową, udzielonymi pozwoleniami/zgłoszeniami na budowę, a także wymaganiami technicznymi dla poszczególnych rodzajów robót wyszczególnionych w przedmiarze robót. Odpowiedzialność za jakość wykonywania wszystkich rodzajów robót wchodzących w skład zadania w całości ponosi Wykonawca.
5.10. Przedmiot zamówienia będzie współfinansowany z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych (RFIL).
5.11. Rozwiązania równoważne:
5.11.1. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub
w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w dokumentacji standardów,
5.11.2. Zamawiający zaleca zadawanie zapytań do SWZ celem wyjaśnienia równoważności danego elementu,
5.11.3. W przypadku, gdy wykonawca zaoferuje materiały i inne elementy równoważne, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych materiałów oraz innych elementów równoważnych i wykazać ich równoważność w stosunku do materiałów
i innych elementów opisanych w dokumentacji, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji przedmiaru robót, których dotyczy.
5.11.4. Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę równoważne materiały lub inne elementy muszą:
5.11.4.1. posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od określonych w dokumentacji,
5.11.4.2. posiadać stosowne dopuszczenia i atesty.
5.11.5. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane przez niego materiały i inne elementy są równoważne w stosunku do opisanych przez zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4646046,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4646046,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4646046,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IŁAWSKIE PRZEDSIEBIORSTWO INSTALACYJNO – BUDOWLANE SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7440003354

7.3.3) Ulica: USŁUGOWA 8

7.3.4) Miejscowość: IŁAWA

7.3.5) Kod pocztowy: 14-200

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4646046,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.