eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabłudów › "Opracowanie audytów energetycznych dla budynków publicznych w gminie Zabłudów"



Ogłoszenie z dnia 2023-07-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Opracowanie audytów energetycznych dla budynków publicznych w gminie Zabłudów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZABŁUDÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659208

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 8

1.5.2.) Miejscowość: Zabłudów

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-060

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@zabludow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip-umzabludow.wrotapodlasia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-48903ba0-0390-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Opracowanie audytów energetycznych dla budynków publicznych w gminie Zabłudów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48903ba0-0390-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00313516

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00059093/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.15 Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynków użyteczności publicznej na potrzeby złożenia wniosku o dofinansowanie se środków UE

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 pn. „Opracowanie audytów energetycznych dla budynków publicznych w gminie Zabłudów”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00248748

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 167003,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wykonanie audytu energetycznego dla budynku Urzędu Miejskiego w Zabłudowie.
-Nazwa obiektu: Urząd Miejski w Zabłudowie
- Adres: Urząd Miejski w Zabłudowie, ul. Rynek 8,
- Identyfikator działki: Dz. Nr 80/3 i 81, obręb 0094
- Liczba kondygnacji: 3 + część podpiwniczona
- Szacowana powierzchnia (m2): 1036
2. Audyty należy wykonać w oparciu o:
• przeprowadzoną przez Wykonawcę inwentaryzację, w stopniu niezbędnym do ich poprawnego sporządzenia dla każdego z dziesięciu budynków użyteczności publicznej oddzielnie.
• aktualnie obowiązujące wymogi i przepisy prawa co do szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego.
• Ustawę z dnia 21 listopada 2008 r. o wsparciu termomodernizacji i remontów oraz centralnej ewidencji emisyjności budynków (Dz.U.2022.438 t.j. z późń. zm.);
• Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 17 marca 2009 r. w sprawie szczegóło-wego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia ter-momodernizacyjnego (Dz.U.2009.43.346 z późn. zm.);
• Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie wa-runków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U.2022.1225 t.j. z późn. zm.);
• Dyrektywę 2009/125/WE z dnia 21 października 2009 r. ustanawiającej ogólne za-sady ustalenia wymogów dotyczących ekoprojektu dla produktów związanych z energią
• Rozporządzenie Komisji (UE) 2015/1189 z dnia 28 kwietnia 2015 r. w sprawie wy-konania dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2009/125/WE w odniesieniu do wymogów dotyczących ekoprojektu dla kotłów na paliwa stałe;
• Rozporządzenie Ministra Energii z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegó-łowego zakresu i sposobu sporządzania audytu efektywności energetycznej oraz metod obliczania oszczędności energii (Dz.U. z 2017 poz. 1921);
• Ustawę z dnia 29 sierpnia 2014 r. o charakterystyce energetycznej budynków (Dz. U. z 2021 poz.497, z 2022 r. poz. 2206);
• Ustawie z dnia 20 maja 2016 r. o efektywności energetycznej budynków (Dz. U. 2021 r. poz. 2166);
• Ustawę z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. 2022 r. poz. 1385, 1723, 2127, 2243);
• Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 27 lutego 2015 r., w spra-wie metodologii wyznaczania charakterystyki energetycznej budynku lub części budynków oraz świadectw charakterystyki energetycznej (Dz. U. z 2015 r. poz. 376 ze zm.).
3. Przedmiotowe opracowania powinny zawierać m.in. w szczególności:
1) opis stanu istniejących obiektów, dla których ma być realizowane przedsięwzięcie niskoemisyjne,
2) opis niezbędnych do wykonania działań i prac mających na celu dostosowanie budynków do wymogów energetycznych
4. Cel przeprowadzonego audytu.
1) pozyskanie odpowiedniej wiedzy do wykonania kompleksowej modernizacji energetycznej w/w budynków
2) wskazanie działań jakie należy podjąć, aby zwiększyć efektywność energetyczną budynków o co najmniej 30% (indywidualnie dla każdego budynku),
3) przedstawienie działań, które doprowadzą do zmniejszenia emisji CO2 o co najmniej 30% w obiektach, w których przewidziana zostanie wymiana źródła ciepła z powodów uzasadnionych istotnymi potrzebami lub gdy wymiana taka będzie miała znaczący wpływ na zwiększenie efektywności energetycznej budynku.
W budynkach wskazanych do przeprowadzenia audytu energetycznego nie ma możliwości połączenia żadnego z nich do sieci ciepłowniczej.
5. Audyty energetyczne powinny być przekazane w wersji papierowej, trwale spięte, w dwóch egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej na nośniku CD-ROM lub DVD, w tym w wersji edytowalnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

65000000-3 - Obiekty użyteczności publicznej

4.5.5.) Wartość części: 25701,81 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa obiektu
1. Szkoła Podstawowa w Dobrzyniówce, szacowana powierzchnia: 635 m2
2. Szkoła Podstawowa w Rafałówce, szacowana powierzchnia: 828 m2
3. Szkoła Podstawowa w Białostoczku, szacowana powierzchnia: 824 m2

Adres
1. Dobrzyniówka 40, 16-060 Zabłudów
2. Rafałówka 64, 16-060 Zabłudów
3. Białostoczek 8, 15-592 Białostoczek

Identyfikator działki
1. Dz. Nr 236, obręb 0006, liczba kondygnacji: 2
2. Dz. Nr 68/2, obręb 0035, liczba kondygnacji: 1+użytkowe poddasze
3. Dz. Nr 521/12, obręb 0012, liczba kondygnacji: 2
Audyty należy wykonać w oparciu o:
• przeprowadzoną przez Wykonawcę inwentaryzację, w stopniu niezbędnym do ich poprawnego sporządzenia dla każdego z dziesięciu budynków użyteczności publicznej oddzielnie.
• aktualnie obowiązujące wymogi i przepisy prawa co do szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego.
• Ustawę z dnia 21 listopada 2008 r. o wsparciu termomodernizacji i remontów oraz centralnej ewidencji emisyjności budynków (Dz.U.2022.438 t.j. z późń. zm.);
• Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 17 marca 2009 r. w sprawie szczegóło-wego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia ter-momodernizacyjnego (Dz.U.2009.43.346 z późn. zm.);
• Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie wa-runków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U.2022.1225 t.j. z późn. zm.);
• Dyrektywę 2009/125/WE z dnia 21 października 2009 r. ustanawiającej ogólne za-sady ustalenia wymogów dotyczących ekoprojektu dla produktów związanych z energią
• Rozporządzenie Komisji (UE) 2015/1189 z dnia 28 kwietnia 2015 r. w sprawie wy-konania dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2009/125/WE w odniesieniu do wymogów dotyczących ekoprojektu dla kotłów na paliwa stałe;
• Rozporządzenie Ministra Energii z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegó-łowego zakresu i sposobu sporządzania audytu efektywności energetycznej oraz metod obliczania oszczędności energii (Dz.U. z 2017 poz. 1921);
• Ustawę z dnia 29 sierpnia 2014 r. o charakterystyce energetycznej budynków (Dz. U. z 2021 poz.497, z 2022 r. poz. 2206);
• Ustawie z dnia 20 maja 2016 r. o efektywności energetycznej budynków (Dz. U. 2021 r. poz. 2166);
• Ustawę z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. 2022 r. poz. 1385, 1723, 2127, 2243);
• Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 27 lutego 2015 r., w spra-wie metodologii wyznaczania charakterystyki energetycznej budynku lub części budynków oraz świadectw charakterystyki energetycznej (Dz. U. z 2015 r. poz. 376 ze zm.).
3. Przedmiotowe opracowania powinny zawierać m.in. w szczególności:
1) opis stanu istniejących obiektów, dla których ma być realizowane przedsięwzięcie niskoemisyjne,
2) opis niezbędnych do wykonania działań i prac mających na celu dostosowanie budynków do wymogów energetycznych
4. Cel przeprowadzonego audytu.
1) pozyskanie odpowiedniej wiedzy do wykonania kompleksowej modernizacji energetycznej w/w budynków
2) wskazanie działań jakie należy podjąć, aby zwiększyć efektywność energetyczną budynków o co najmniej 30% (indywidualnie dla każdego budynku),
3) przedstawienie działań, które doprowadzą do zmniejszenia emisji CO2 o co najmniej 30% w obiektach, w których przewidziana zostanie wymiana źródła ciepła z powodów uzasadnionych istotnymi potrzebami lub gdy wymiana taka będzie miała znaczący wpływ na zwiększenie efektywności energetycznej budynku.
W budynkach wskazanych do przeprowadzenia audytu energetycznego nie ma możliwości połączenia żadnego z nich do sieci ciepłowniczej.
5. Audyty energetyczne powinny być przekazane w wersji papierowej, trwale spięte, w dwóch egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej na nośniku CD-ROM lub DVD, w tym w wersji edytowalnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

65000000-3 - Obiekty użyteczności publicznej

4.5.5.) Wartość części: 64613,59 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa obiektu
1. Świetlica wiejska w Kudryczach, szacowana powierzchnia 92 m2
2. Świetlica wiejska w Ciełuszkach, szacowana powierzchnia 306 m2
3. Świetlica wiejska w Folwarkach Tylwickich, szacowana powierzchnia 111 m2
4. Świetlica wiejska w Zwierkach, szacowana powierzchnia 368 m2
5. Świetlica wiejska w Rybołach, szacowana powierzchnia 292 m2
6. Dom Nauczyciela w Krynickich, szacowana powierzchnia 180 m2
Adres
1. Kudrycze, 16-060 Zabłudów, liczba kondygnacji 1, działka nr 159/2 ob. 0020
2. Ciełuszki, 16-060 Zabłudów, liczba kondygnacji 1, działka nr 622 ob. 0004
3. Folwarki Tylwickie, 16-060 Zabłudów, liczba kondygnacji 1, działka nr 334 ob. 0009
4. Zwierki, 16-060 Zabłudów, liczba kondygnacji 1, działka nr 302/2 ob. 0049
5. Ryboły, 16-060 Zabłudów, liczba kondygnacji 1, działka nr 735/1 ob. 0037
6. Krynickie, 16-060 Zabłudów, liczba kondygnacji 1, działka nr 106/3 ob. 0018
Audyty należy wykonać w oparciu o:
• przeprowadzoną przez Wykonawcę inwentaryzację, w stopniu niezbędnym do ich poprawnego sporządzenia dla każdego z dziesięciu budynków użyteczności publicznej oddzielnie.
• aktualnie obowiązujące wymogi i przepisy prawa co do szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego.
• Ustawę z dnia 21 listopada 2008 r. o wsparciu termomodernizacji i remontów oraz centralnej ewidencji emisyjności budynków (Dz.U.2022.438 t.j. z późń. zm.);
• Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 17 marca 2009 r. w sprawie szczegóło-wego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia ter-momodernizacyjnego (Dz.U.2009.43.346 z późn. zm.);
• Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie wa-runków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U.2022.1225 t.j. z późn. zm.);
• Dyrektywę 2009/125/WE z dnia 21 października 2009 r. ustanawiającej ogólne za-sady ustalenia wymogów dotyczących ekoprojektu dla produktów związanych z energią
• Rozporządzenie Komisji (UE) 2015/1189 z dnia 28 kwietnia 2015 r. w sprawie wy-konania dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2009/125/WE w odniesieniu do wymogów dotyczących ekoprojektu dla kotłów na paliwa stałe;
• Rozporządzenie Ministra Energii z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegó-łowego zakresu i sposobu sporządzania audytu efektywności energetycznej oraz metod obliczania oszczędności energii (Dz.U. z 2017 poz. 1921);
• Ustawę z dnia 29 sierpnia 2014 r. o charakterystyce energetycznej budynków (Dz. U. z 2021 poz.497, z 2022 r. poz. 2206);
• Ustawie z dnia 20 maja 2016 r. o efektywności energetycznej budynków (Dz. U. 2021 r. poz. 2166);
• Ustawę z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. 2022 r. poz. 1385, 1723, 2127, 2243);
• Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 27 lutego 2015 r., w spra-wie metodologii wyznaczania charakterystyki energetycznej budynku lub części budynków oraz świadectw charakterystyki energetycznej (Dz. U. z 2015 r. poz. 376 ze zm.).
1 Przedmiotowe opracowania powinny zawierać m.in. w szczególności:
1) opis stanu istniejących obiektów, dla których ma być realizowane przedsięwzięcie niskoemisyjne,
2) opis niezbędnych do wykonania działań i prac mających na celu dostosowanie budynków do wymogów energetycznych
2. Cel przeprowadzonego audytu.
1) pozyskanie odpowiedniej wiedzy do wykonania kompleksowej modernizacji energetycznej w/w budynków
2) wskazanie działań jakie należy podjąć, aby zwiększyć efektywność energetyczną budynków o co najmniej 30% (indywidualnie dla każdego budynku),
3) przedstawienie działań, które doprowadzą do zmniejszenia emisji CO2 o co najmniej 30% w obiektach, w których przewidziana zostanie wymiana źródła ciepła z powodów uzasadnionych istotnymi potrzebami lub gdy wymiana taka będzie miała znaczący wpływ na zwiększenie efektywności energetycznej budynku.
W budynkach wskazanych do przeprowadzenia audytu energetycznego nie ma możliwości połączenia żadnego z nich do sieci ciepłowniczej.
3. Audyty energetyczne powinny być przekazane w wersji papierowej. trwale spięte, w dwóch egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej na nośniku CD-ROM lub DVD, w tym w wersji edytowalnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

65000000-3 - Obiekty użyteczności publicznej

4.5.5.) Wartość części: 76687,93 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3690,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4243,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3690,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kamil Kotarski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9542769121

7.3.3) Ulica: Świętego Jana 11/4

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-012

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3690,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-27

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5350,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9102,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5350,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kamil Kotarski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9542769121

7.3.3) Ulica: Świętego Jana 11/4

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-012

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5350,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-27

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7626,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14698,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7626,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kamil Kotarski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9542769121

7.3.3) Ulica: Świetego Jana 11/4

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-012

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7626,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.