eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › "Roboty budowlane na ciekach i potokach NW Muszyna" - z podziałem na 4 części zamówienia"



Ogłoszenie z dnia 2022-08-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Roboty budowlane na ciekach i potokach NW Muszyna” – z podziałem na 4 części zamówienia”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: renata.jablonska@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.przetargi.wody.gov.pl.

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Roboty budowlane na ciekach i potokach NW Muszyna” – z podziałem na 4 części zamówienia”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c91a4ce8-e0e1-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00313489

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068742/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.50 Roboty budowlane na ciekach i potokach NW Muszyna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00187536/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KR.ROZ.2810.92.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1
Drobne prace utrzymaniowe na rzekach i potokach na terenie Nadzoru
Wodnego Muszyna

Celem wykonania prac utrzymaniowych związanych z wykonaniem udrożnień potoków jest:
1. Udrożnienie ujścia potoku Czarny Potok w km 0+000- 0+075
2. Odcinkowe udrożnienie pot. Szczawnik w km 0+060- 0+430 o łącznej dł. 218mb
3. Mechaniczne rozplantowanie nawiezionego materiału do wysokości h=1,0m .
4. Zapewnienie przez wykonawcę robót nadzoru przyrodniczego na realizacją zadania i wliczenie jego kosztów w wartość poszczególnych asortymentów robót utrzymaniowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

4.5.5.) Wartość części: 127921,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2
Udrożnienie koryta, zasyp wyrw na pot. Przykopa w km 0+740 - 1+285 w m. Barcice Dolne, gm. Stary Sącz, pow. nowosądecki

Celem wykonania prac utrzymaniowych związanych z wykonaniem udrożnień potoków jest:
Udrożnienie pot. Przykopa w km 0+740- 1+285 wraz z wbudowaniem w nasyp w km 0+740 - 1+285.
Materiał uzyskany z wykopu zostanie wbudowany w groblę w ilości ok. 654 m3 na dł. 545m.
Materiał z wykopu należy wbudować w brzegi jako powiększenie istniejących grobli.
Ze względu na wąski pasek działki Wód Polskich, należy powiększenie bądź wykonanie grobli uzgodnić z właścicielami działek.
Prace prowadzone będą ręcznie w około 50% (w trudno dostępnych miejscach) oraz za pomocą sprzętu mechanicznego – m.in. małej koparki na gąsienicach gumowych, podsiębiernej oraz ciągnika rolniczego bądź małej wywrotki do 3,5tony.
Dla przedmiotowego zadania planowany jest następujący zakres prac:
Udrożnienie potoku Przykopa w km 0+740 - 1+285 wraz z wbudowaniem w nasyp w km 0+740 - 1+285 w ilości 654m3

4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

4.5.5.) Wartość części: 64353,60 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3
Konserwacja żłobu na pot. Łomniczanka w km 1+800 - 4+100 m. Łomnica Zdrój,
gm. Piwniczna Zdrój, pow. nowosądecki

Przedmiotem zamówienia jest konserwacja, odcinkowy remont polegający na wymianie okładziny kamiennej wraz z podbudową betonową z betonu C25/30.
Przed przystąpieniem do prac należy wymyć okładzinę kamienną żłobu za pomocą wody pod ciśnieniem oraz doczyścić przy użyciu narzędzi ręcznych.
Na niektórych odcinkach żłobu półkolistego potoku Łomniczanka, występuje bruk kamienny o grubości dochodzącej nawet do 40cm. Ze względu na odcinkowy remont polegający na uzupełnieniu brakujących elementów kamiennych żłobu oraz odcinki na których występują „zapadliska” denne (wymycia), przyjęto wykonanie uzupełnień kamiennych na betonie. Miejsca gdzie występują obniżenia dna zagrożone rozmyciem, należy rozebrać i ponownie odbudować na betonie C25/30. Nowy kamień należy użyć o grubości min. 25cm i wbudować na betonie grubości minimum 15cm.. Łączny wymiar okładziny kamiennej z betonem powinien wynosić min. 40cm, kamień powinien być zbliżony do kamienia wbudowanego na danych odcinkach i powinien być grubości do 25cm - w miarę o regularnych kształtach (zbliżony do bruku).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

4.5.5.) Wartość części: 443913,15 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4
Zasyp wyrw brzegowych na pot. Wielka Roztoka w km 0+700-0+750 m. Rytro,
gm. Rytro i pot. Mała Roztoka w km 1+200-1+300 w m. Roztoka Ryterska, gm. Rytro, pow. nowosądecki

Roztoka Wielka km 0 + 700-0 +750
Przewidziane do wykonania prace obejmują zaraz poniżej mostu drogowego, prawą wysoką skarpę brzegową potoku Roztoka Wielka, w km 0 + 700 – 0 + 750 w miejscowości Rytro, gm. Rytro. Skarpa uległa znacznemu wymyciu i zagraża zlokalizowanej tam zabudowie mieszkalno- gospodarczej. Powstałe uszkodzenia wymagają pilnych prac interwencyjnych polegających na odcinkowym zasypie wyrwy brzegowych kamieniem naturalnym D≥80cm na długości około 50m. Przewidywana do wbudowania ilość kamienia naturalnego wynosi 175m3. Ze względu na to, że skarpa ma wysokość od 3 do 3,5m a na brzegu tym zlokalizowana jest zabudowa mieszkalna i gospodarcza, dlatego dla uzyskania właściwej stabilności odbudowywanej skarpy, wymagane jest wykonanie wrzynki u jej podstawy na głębokość min 0,8m i na szerokość od 1,5m do 2,0m. Dno pod wrzynkę jest częściowo skaliste i przy prowadzeniu robót należy zwracać uwagę aby nie naruszyć stabilności skarpy, na której zlokalizowane są budynki. Pozyskany materiał należy rozplantować u podstawy zasypu kamiennego oraz przesypać wykonane wypełnienie kamienne. Do zasypu, wyrównania skarpy pod wypełnienie kamienne przewidziano również materiał ziemno-zwirowy.


Mała Roztoka w km 1+200-1+300
Przewidziane do wykonania prace obejmują lewą skarpę brzegową potoku Mała Roztoka w 1+200 - 1+300, w m. Roztoka Ryterska, gm. Rytro, która uległa zniszczeniu (podmyciu) i zagraża zlokalizowanej tam zabudowie mieszkalno-gospodarczej. Powstałe uszkodzenia wymagają pilnych prac interwencyjnych polegających na odcinkowym wypełnieniu wyrwy brzegu lewego na długości około 60m. Przewidywana ilość kamienia do wbudowania
w powstałą wyrwę wynosi 192m3.
Ze względu na to, że skarpa ma wysokość od 2,5 do 3,5m a na brzegu tym zlokalizowana jest zabudowa mieszkalna i gospodarcza, dlatego dla uzyskania właściwej stabilności odbudowywanej skarpy wymagane jest wykonanie wykopu u jej podstawy na głębokość min 0,70m i na szerokość około 1,5m. Ze względu na wąskie koryto potoku jedynym możliwym zabezpieczeniem zabudowań jest, wypełnienie wyrwy kamieniem naturalnym
o kształtach prostopadłościanu i wym. około 2,0m x 0,80m x 1,0m (4-warstwy), zakotwienie w podłożu skalnym pierwszej warstwy. Cztery warstwy wypełnienia należy wykonać
z nachyleniem 1:1, czyli około 30cm uskoku na każdej wypełnianej warstwie.
Pozyskany materiał z wykopu należy rozplantować u podstawy wypełnienia kamiennego oraz przesypać wykonany zasyp kamienny. Wypełnienie kamienne należy wykonać na odcinku około 60m. Od góry brak jest dostępu ze względu na to, że ściany budynku zlokalizowane są częściowo nad samą zerwaną skarpą potoku. Wykopy pod kotwienie kamienia należy wykonywać ze szczególną ostrożnością i zaraz wypełnić kamieniem naturalnym, aby nie doszło do podcięcia i osunięcia budynku. Najlepiej wykonywać odcinkowo nie więcej niż 15mb. Wolne przestrzenie pomiędzy kamieniem naturalnym
a skarpą należy wypełnić materiałem ziemno-żwirowym. Wykonanie wypełnienia wyrw (podparcia skarpy) jest niebezpieczne i wymaga dużego doświadczenia i umiejętności zarówno od kierownika budowy jak i również od operatora koparki. Ze względu na brak dojazdu do koryta potoku, dużym utrudnieniem będzie również dostarczenie kamienia naturalnego na dno potoku, przeznaczonego do wbudowania. Odbudowana skarpa musi spełniać rolę podpory dla zlokalizowanych tam budynków, podparcie schodkowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

4.5.5.) Wartość części: 146001,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87325,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175521,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87325,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAWLAK Łukasz Pawlak 33-336 Łabowa 81

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343430146

7.3.4) Miejscowość: Łabowa

7.3.5) Kod pocztowy: 33-336

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87325,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51482,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64353,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51482,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAMBRUK Kamil Migacz 33-386 Podegrodzie, Długołęka-Świerkla 165

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343518651

7.3.4) Miejscowość: Długołęka-Świerkla

7.3.5) Kod pocztowy: 33-386

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51482,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 407917,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 848998,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 407917,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MACHNIK Sp. z o.o. 33-340 Stary Sącz, ul. Piaski 7

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343530385

7.3.4) Miejscowość: Stary Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-340

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 407917,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.