eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brok › Budowa i przebudowa ujęcia wody w miejscowości Bojany oraz budowa kanalizacji sanitarnej ul. Żurawieniec w Broku - część II zamówienia - budowa kanalizacji sanitarnej ul. Żurawieniec w Broku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa ujęcia wody w miejscowości Bojany oraz budowa kanalizacji sanitarnej ul. Żurawieniec w Broku
- część II zamówienia - budowa kanalizacji sanitarnej ul. Żurawieniec w Broku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brok

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667936

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kościelny 6

1.5.2.) Miejscowość: Brok

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-306

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@brok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brok.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://brok.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i przebudowa ujęcia wody w miejscowości Bojany oraz budowa kanalizacji sanitarnej ul. Żurawieniec w Broku
- część II zamówienia - budowa kanalizacji sanitarnej ul. Żurawieniec w Broku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ace5c26-0507-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00312753

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039406/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa i przebudowa ujęcia wody w miejscowości Bojany oraz budowa kanalizacji sanitarnej ul. Żurawieniec w Broku II cz. zamówienia budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Żurawieniec w Broku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach operacji typu „Gospodarka wodno-ściekowa” poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00251325

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 339447,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie polega na zrealizowaniu robót budowlanych budowy kanalizacji sanitarnej ul. Żurawieniec w Broku na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej oraz uzyskanie wszelkich decyzji, uzgodnień uprawniających do użytkowania obiektu. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został ujęty w dokumentacji projektowej, STWiOR, przedmiarach robót.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
W ramach zadania przewidziano budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej DN 160
i DN 200 w ul. Żurawieniec w miejscowości Brok, wyposażeniem przepompowni zrealizowanej w ramach zadania I -kanalizacja w ul. Szosowej.
Łączna długość sieci z rur PCV o 160 i 200 mm - 403,0 m
Wyposażenie przepompowni w układy pompowe i technologiczne - 1 kpl.
Studnia rewizyjna z tworzyw sztucznych Dn 1000 mm - 7 kpl.
Studnia rewizyjna z tworzyw sztucznych Dn 600 mm - 2 kpl.
Trójniki kanalizacyjne Dn 200/160 mm - 9 kpl.
Łączna długość przyłączy (do granicy posesji) z rur PCV o 160 mm - 119,40 m - 17 szt.
Przyłącza zakończone na granicy posesji korkiem PCV
Włączenie do sieci poprzez włączenie od wykonanej przepompowni zgodnie z zadaniem I - kanalizacja w ul. Szosowej.
System kanalizacyjny w rejonie ul. Żurawieniec przewidziano jako grawitacyjno-tłoczny z PVC (kanały grawitacyjne) i PE (kanały tłoczne). Zaprojektowano 1 pompownię ścieków, zlokalizowaną w pasie drogowym w/w ulicy Szosowej. Projekt przewiduje wykonanie podejść do przyłączenia działek budowlanych zaślepionych przed ogrodzeniami po stronie drogi.
Przepompownia ścieków, wyposażona w komplet 2 pomp pracujących naprzemiennie z systemem automatyki zgodnym z istniejącym systemem teleinf.
Wykopy jako wąskoprzestrzenne na całej długości dla sieci w szalunkach systemowych, na odkład odcinki.
Trasa projektowanej sieci oraz przyłączy oznakowana taśmą lokalizacyjną .
Projektowana sieć z przyłączami, po wykonaniu poddana zostanie próbie szczelności wodą.
Kolizje na trasie kolektora sanitarnego:
na trasie projektowanej kanalizacji zlokalizowane jest istniejące uzbrojenie w postaci sieci
wodociągowych z przyłączami, kabli teletechnicznych, kabli energetycznych :
- istn. wodociąg DN 150 i DN 110
- istn. przyłącza wodociągowe DN 40
- kabel teletechniczny
Wykonawca jest zobowiązany uzyskać w imieniu Zamawiającego ostateczne decyzje o pozwoleniu na użytkowanie lub dokonać skutecznego zgłoszenia zakończenia robót.

W trakcie realizacji zadania, w ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest zgodnie z pozwoleniem na budowę zapewnić we wysłanym zakresie nadzór archeologiczny nad prowadzonymi robotami budowlanymi.

W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do promocji projektu zgodnie z wytycznymi instytucji współfinansującej wykonanie Przedmiotu Umowy zawartymi w „Księdze wizualizacji znaku PROW 2014-2020”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 347475,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 984000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 347475,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Instalacyjno-Budowlana INSTAL Grzegorz Retko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 384314413

7.3.4) Miejscowość: Emilianów

7.3.5) Kod pocztowy: 08-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 347475,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.