eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaraczewo › Udzielenie długoterminowego kredytu do kwoty 3.497.118,38 zł



Ogłoszenie z dnia 2021-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Udzielenie długoterminowego kredytu do kwoty 3.267.176,21 zł

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZYDŁOWO

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791247

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: 2

1.4.2.) Miejscowość: Jaraczewo

1.4.3.) Kod pocztowy: 64-930

1.4.4.) Województwo: wielkopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.4.7.) Numer telefonu: 67 211 55 11

1.4.8.) Numer faksu: 67 216 12 36

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@szydlowo.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szydlowo.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00312583

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-12-13

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00299984/02

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

2.3. Nazwa zamówienia albo umowy ramowej

Przed zmianą:
Udzielenie długoterminowego kredytu do kwoty 3.497.118,38 zł

Po zmianie:
Udzielenie długoterminowego kredytu do kwoty 3.267.176,21 zł

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu bankowego złotowego do kwoty 3.497.118,38 zł
1) przeznaczenie kredytu: finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Szydłowo w 2021 roku w kwocie 2.180.399,22 zł oraz splata wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 1.316.719,16 zł;
2) kwota kredytu: do 3.497.118,38 zł .(słownie: trzy miliony czterysta dziewięćdziesiąt siedem tysięcy sto osiemnaście złotych 38/100);
3) ustala się minimalną gwarantowaną kwotę kredytu w wysokości 2.000.000 zł (słownie: dwa miliony złotych 00/100);
4) rodzaj kredytu: długoterminowy;
5) okres kredytowania: od dnia uruchomienia I transzy do 30.11.2032 r.;
6) spłata odsetek od 31 stycznia 2022r.;
7) spłata kredytu w złotych polskich, kapitał w 36 (słownie: trzydziestu sześciu) ratach;
8) w terminach określonych w harmonogramie spłat podanym w umowie kredytowej, odsetki płatne w okresach miesięcznych na koniec każdego miesiąca;
9) wysokość odsetek ustalona będzie każdorazowo w zawiadomieniu przesyłanym przez bank;
10) ustala się, iż maksymalna wysokość odsetek nie może w stosunku rocznym przekraczać czterokrotność wysokości stopy kredytu lombardowego NBP (odsetki maksymalne). Jeżeli wysokość odsetek przekroczy wysokość odsetek maksymalnych należą się odsetki maksymalne;
11) jeżeli termin płatności kapitału i odsetek przypada na dzień wolny od pracy, płatność następuje w pierwszy dzień roboczy po terminie płatności;
12) oprocentowanie zmienne w stosunku rocznym oparte o stawkę WIBOR 1M powiększoną lub pomniejszona o marżę Banku – kredytodawcy;
13) odsetki będą naliczane od faktycznie wykorzystanego kredytu;
14) ewentualna prowizja zawarta jest w marży;
15) zamawiający określa, jako możliwą formę zabezpieczenia kredytu weksel własny in blanco;
16) na użytek umowy kredytowej oraz wyliczenia ceny ofertowej przyjmuje się kalendarz rzeczywisty;
17) kredyt będzie uruchomiany transzami lub jednorazowo w zależności od potrzeb zamawiającego na rachunek bieżący Gminy;
18) karencja w spłacie kredytu do końca 2023 roku.
2. Przedmiot zamówienia, a w szczególności czynności techniczno - formalne związane z udzieleniem i obsługą kredytu, w tym m.in. prowadzenie rachunku kredytobiorcy, naliczanie odsetek, ustalanie bieżących sald powinien być realizowany wyłącznie przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy.
3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań: dane osób (imię i nazwisko oraz stanowisko pracy) wykonujących czynności wskazane w pkt. 2 zostaną ujęte w formie wykazu i przekazane Zamawiającemu w terminie 10 dni od podpisania umowy. Powyższy obowiązek Wykonawcy dokumentowania zatrudnienia osób obejmuje także pracowników podwykonawców i dalszych podwykonawców. Na każdym etapie wykonywania umowy Zamawiający może żądać od Wykonawcy złożenia stosownego oświadczenia o zatrudnieniu na umowę o pracę osób wykonujących czynności związane z realizacją niniejszej umowy. Wykonawca jest uprawniony do zmiany osób wykonujących czynności wskazane pkt. 2 w toku realizacji umowy.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu bankowego złotowego do kwoty 3.267.176,21 zł
1) przeznaczenie kredytu: finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Szydłowo w 2021 roku w kwocie 1.950.457,05 zł oraz splata wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 1,316.719,16 zł;
2) kwota kredytu: do 3.267.176,21 zł .(słownie: trzy miliony dwieście sześćdziesiąt siedem tysięcy sto siedemdziesiąt sześć złotych 21/100);
3) ustala się minimalną gwarantowaną kwotę kredytu w wysokości 2.000.000 zł (słownie: dwa miliony złotych 00/100);
4) rodzaj kredytu: długoterminowy;
5) okres kredytowania: od dnia uruchomienia I transzy do 30.11.2032 r.;
6) spłata odsetek od 31 stycznia 2022r.;
7) spłata kredytu w złotych polskich, kapitał w 36 (słownie: trzydziestu sześciu) ratach;
8) w terminach określonych w harmonogramie spłat podanym w umowie kredytowej, odsetki płatne w okresach miesięcznych na koniec każdego miesiąca;
9) wysokość odsetek ustalona będzie każdorazowo w zawiadomieniu przesyłanym przez bank;
10) ustala się, iż maksymalna wysokość odsetek nie może w stosunku rocznym przekraczać czterokrotność wysokości stopy kredytu lombardowego NBP (odsetki maksymalne). Jeżeli wysokość odsetek przekroczy wysokość odsetek maksymalnych należą się odsetki maksymalne;
11) jeżeli termin płatności kapitału i odsetek przypada na dzień wolny od pracy, płatność następuje w pierwszy dzień roboczy po terminie płatności;
12) oprocentowanie zmienne w stosunku rocznym oparte o stawkę WIBOR 1M powiększoną lub pomniejszona o marżę Banku – kredytodawcy;
13) odsetki będą naliczane od faktycznie wykorzystanego kredytu;
14) ewentualna prowizja zawarta jest w marży;
15) zamawiający określa, jako możliwą formę zabezpieczenia kredytu weksel własny in blanco;
16) na użytek umowy kredytowej oraz wyliczenia ceny ofertowej przyjmuje się kalendarz rzeczywisty;
17) kredyt będzie uruchomiany transzami lub jednorazowo w zależności od potrzeb zamawiającego na rachunek bieżący Gminy;
18) karencja w spłacie kredytu do końca 2023 roku.
2. Przedmiot zamówienia, a w szczególności czynności techniczno - formalne związane z udzieleniem i obsługą kredytu, w tym m.in. prowadzenie rachunku kredytobiorcy, naliczanie odsetek, ustalanie bieżących sald powinien być realizowany wyłącznie przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy.
3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań: dane osób (imię i nazwisko oraz stanowisko pracy) wykonujących czynności wskazane w pkt. 2 zostaną ujęte w formie wykazu i przekazane Zamawiającemu w terminie 10 dni od podpisania umowy. Powyższy obowiązek Wykonawcy dokumentowania zatrudnienia osób obejmuje także pracowników podwykonawców i dalszych podwykonawców. Na każdym etapie wykonywania umowy Zamawiający może żądać od Wykonawcy złożenia stosownego oświadczenia o zatrudnieniu na umowę o pracę osób wykonujących czynności związane z realizacją niniejszej umowy. Wykonawca jest uprawniony do zmiany osób wykonujących czynności wskazane pkt. 2 w toku realizacji umowy.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.