Ogłoszenie z dnia 2022-02-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00299984/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-06
- 2021/BZP 00311628/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-13
- 2021/BZP 00312583/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie długoterminowego kredytu do kwoty 3.267.176,21 zł
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZYDŁOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791247
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 2
1.5.2.) Miejscowość: Jaraczewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-930
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 67 211 55 11
1.5.8.) Numer faksu: 67 216 12 36
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@szydlowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szydlowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.szydlowo.pl/zamowienia-publiczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie długoterminowego kredytu do kwoty 3.267.176,21 zł2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3237df8-5478-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00070707
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002764/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.1 Udzielenie długoterminowego kredytu do kwoty 4.987.955,17 zł
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00299984/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Fn.271.82.2021-I
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 745849,2 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu bankowego złotowego do kwoty 3.267.176,21 zł
1) przeznaczenie kredytu: finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Szydłowo w 2021 roku w kwocie 1.950.457,05 zł oraz splata wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 1,316.719,16 zł;
2) kwota kredytu: do 3.267.176,21 zł .(słownie: trzy miliony dwieście sześćdziesiąt siedem tysięcy sto siedemdziesiąt sześć złotych 21/100);
3) ustala się minimalną gwarantowaną kwotę kredytu w wysokości 2.000.000 zł (słownie: dwa miliony złotych 00/100);
4) rodzaj kredytu: długoterminowy;
5) okres kredytowania: od dnia uruchomienia I transzy do 30.11.2032 r.;
6) spłata odsetek od 31 stycznia 2022r.;
7) spłata kredytu w złotych polskich, kapitał w 36 (słownie: trzydziestu sześciu) ratach;
8) w terminach określonych w harmonogramie spłat podanym w umowie kredytowej, odsetki płatne w okresach miesięcznych na koniec każdego miesiąca;
9) wysokość odsetek ustalona będzie każdorazowo w zawiadomieniu przesyłanym przez bank;
10) ustala się, iż maksymalna wysokość odsetek nie może w stosunku rocznym przekraczać czterokrotność wysokości stopy kredytu lombardowego NBP (odsetki maksymalne). Jeżeli wysokość odsetek przekroczy wysokość odsetek maksymalnych należą się odsetki maksymalne;
11) jeżeli termin płatności kapitału i odsetek przypada na dzień wolny od pracy, płatność następuje w pierwszy dzień roboczy po terminie płatności;
12) oprocentowanie zmienne w stosunku rocznym oparte o stawkę WIBOR 1M powiększoną lub pomniejszona o marżę Banku – kredytodawcy;
13) odsetki będą naliczane od faktycznie wykorzystanego kredytu;
14) ewentualna prowizja zawarta jest w marży;
15) zamawiający określa, jako możliwą formę zabezpieczenia kredytu weksel własny in blanco;
16) na użytek umowy kredytowej oraz wyliczenia ceny ofertowej przyjmuje się kalendarz rzeczywisty;
17) kredyt będzie uruchomiany transzami lub jednorazowo w zależności od potrzeb zamawiającego na rachunek bieżący Gminy;
18) karencja w spłacie kredytu do końca 2023 roku.
2. Przedmiot zamówienia, a w szczególności czynności techniczno - formalne związane z udzieleniem i obsługą kredytu, w tym m.in. prowadzenie rachunku kredytobiorcy, naliczanie odsetek, ustalanie bieżących sald powinien być realizowany wyłącznie przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy.
3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań: dane osób (imię i nazwisko oraz stanowisko pracy) wykonujących czynności wskazane w pkt. 2 zostaną ujęte w formie wykazu i przekazane Zamawiającemu w terminie 10 dni od podpisania umowy. Powyższy obowiązek Wykonawcy dokumentowania zatrudnienia osób obejmuje także pracowników podwykonawców i dalszych podwykonawców. Na każdym etapie wykonywania umowy Zamawiający może żądać od Wykonawcy złożenia stosownego oświadczenia o zatrudnieniu na umowę o pracę osób wykonujących czynności związane z realizacją niniejszej umowy. Wykonawca jest uprawniony do zmiany osób wykonujących czynności wskazane pkt. 2 w toku realizacji umowy.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 595722,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 611387,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 595722,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BANK GOSPODARSTWA KRAJOWEGO w WARSZAWIE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250012372
7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 7
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-955
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 595722,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2032-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie kredytu długoterminowego, złotowego do wysokości 2.820.000,00 zł
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 4 000 000,00 zł
- Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Nowe Ostrowy w wysokości 1 300 000,00zł
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Kolbuszowa oraz jej jednostek organizacyjnych w latach 2024-2027
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.